načítám data...

Citroën C3 - radost na kolečkách

Jsou auta elegantní, jsou auta dravá, jsou auta nenápadná a jsou auta futuristická. A potom je tu Citroën.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Citroën C3 - radost na kolečkách

Bylo sychravé odpoledne, jaro se blížilo, ale zima se odmítala vzdát tak snadno. Po obloze se honily mraky, zem postrádala barvy, slunce hřálo jen velmi opatrně. A já měl splín. Ale neměl jsem pouze splín, měl jsem i nápad. Zavolám Vojtovi - našemu šéfredaktorovi - s dotazem, zda nemáme v redakční garáži něco, co by mi udělalo radost a co by rozzářilo můj den. Vojta je kamarád, jistě pochopí mou tíživou situaci a pomůže mi zlomit onu mizérii rozlévající se celým bytem. Plán byl tedy na světě a od myšlenky k činu nebývá někdy až tak daleko. Vojta je kamarád, zdá se, že mě naprosto chápe, prý se pro mě něco najde. Slunce jakoby najednou začalo hřát, ospalá temná mračna se stala docela malebnými a svět je zas o něco méně neutěšený. Těším se na první jarní projížďku kabrioletem, výlet cestou necestou nějakým stylovým SUV, těším se, jak proženu některý nový hot-hatch po zakroucených okreskách. Jsem zvědavý, jaké překvapení pro mě Vojta má. Vojta je kamarád.

 

Dostávám klíčky od Citroënu C3. Bílého Citroënu C3. Naftového bílého Citroënu C3. Vojta je kamarád….

Na parkovišti na mě ale čeká překvapení. Nemám rád bílá auta, mám pocit, že bílá barva bere karoserii tvar. Testovaná C3 ale není tak úplně bílá.Ona bílá barva tu slouží jen coby podklad, na kterém jsou tvary vykresleny kontrastními tmavými ochrannými lištami a Airbumpy a červenými detaily. No dobrá, střecha není úplně detail, takže červenými detaily a střechou. Hezké. Nová C3 je vážně pohledná. Oproti Cactusu je možná méně bláznivá, nicméně na ulici budí slušnou pozornost a je chic. No dobrá tedy, dejme té věci šanci.

Po usednutí dovnitř příjemná překvapení pokračují. Interiér má nejen řádnou francouzskou jinakost, jakou u Citroënu známe, má i slušnou jakost, jakou jsme si v Citroënu vždy přáli. A zároveň i oněch pár nesmyslů, které mi jemně připomínají, že skici tohoto vozu nevznikaly na německém čtverečkovaném papíře. Zrcátka se nastavují tlačítkem, které nejen není vidět, ale ani na něj nedosáhnu. Když se k němu natáhnu, nevím zas, jak jsem ta zrcátka chtěl mít. Roztomilé. Tlačítka na nastavení podsvícení přístrojů jsou jediná, která podsvícená nejsou, takže je možné používat je jen ve dne. Vtipné. Nic z toho mi však vrásky na čele nepřidělává. Snad jen ventilace by mohla mít vlastní ovládání, dotyková obrazovka radiomapy sice reaguje krásně rychle, ale je třeba jí věnovat pozornost, jakou staromódní otočný čudlík nikdy nevyžadoval. Navíc se ventilace musí o obrazovku dělit s dalšími palubními systémy ukrytými v nabídce radiomapy. A není jich málo, ve výbavě Shine máme couvací kameru, navigaci, propojení s telefonem a spoustu dalších hraček. A komu by nestačila kamera namířená dozadu, tomu C3 nabídne i kameru vpředu. Pravda, s parkováním vám nepomůže, zato můžete natáčet a fotit vše, bez čeho by byl váš facebookový profil příliš fádní. A pomocí aplikace v mobilu můžete všechna svá řidičská dobrodružství okamžitě sdílet, je to snazší než… no třeba než nastavit ta zatracená zrcátka. A když najdete vhodnou skleněnou fasádu, může si vaše C3 udělat i selfie! Kam se hrabe škrabka ve víčku nádrže, sorry jako!

No dobrá, barvičky a srandičky posunuly mou náladu o úroveň výš, jak ale bude tahle horká linka na sociální sítě fungovat v pohybu? Obdržel jsem vůz s nejsilnějším vznětovým agregátem 1.6 BlueHDi o výkonu 100 koňských sil. Diesel není první volbou pravověrného petrolheada, co si budeme nalhávat. Tady je však naftový agregát příjemně neobtěžující, výkon má a když se až po celém dni drndání po městě dojezd snížil tak, že se jeho hodnota konečně vešla na display, seznal jsem, že spotřeba bude také v pořádku. Skutečně je možné udržet apetit okolo čtyř litrů. Čekáte těžký čumák, nedotáčivost a tvrdý podvozek? Ale kdeže! Toto je pravověrný malý Citroën se vším všudy, pérování je spíše měkké, autíčko se v zatáčkách nejprve nakloní, potom ale zaklekne do oblouku a drží krásně stopu. Při méně šetrném zacházení je dokonce cítit tendence k přetáčivosti. Až se mi někdy zdálo, že pod těmi všemi Airbumpy a polstrováním je ukrytý starý dobrý Citroën AX. Opravdu jsem si nemyslel, že s C3 bude na okreskách nějaká zábava, ale je. Když mě pokusy uhnat nebohý veselý vozík unavily, vydal jsem se zpět do města, kde je C3 jednoduše fantastická. Kočičí hlavy s přehledem žehlí, skvěle se s ní mánévruje a umí rozjasnit pohled z okna kavárny. Tady není co vytknout. Vracím se domů s úsměvem na rtech. Příštích několik dní mám o radost ve svém životě postaráno. 

Verdikt

Některé automobilky si dávají velmi záležet, aby i jejich malá auta působila dospělým dojmem. Citroën jde přesně opačným směrem. C3 je velice pubertální a nedospělá. Ano stupně výbavy jsou pojmenované patrně podle názvů šamponů, ano, kamera za čelním sklem posílá fotky na facebook místo toho, aby byla jakkoli užitečná při řízení, ale to všechno je součástí toho pubertálního rošťáctví, které se stalo základem pro nový Citroën C3. Těch pár dní za jeho volantem jsem si skutečně užil, C3 přinesla spoustu barev a radosti do jinak pošmourných dní. Vojta je kamarád.

Pokud máte pocit, že je vůz na fotografiích zaparkován na molu jen proto, aby se na obrazovce radiomapy ocitnul uprostřed řeky, máte samozejmě pravdu. C3 z vás chtě nechtě udělá zase malého kluka s praštěnými nápady. Ale uznejte, že to C3 na molu, zapomenutém místě za městem, kam utíkají záškoláci páchat rošťárny, mimořádně sluší…

Technické údaje

Motor: přeplňovaný vznětový čtyřválec 1.560 cm
Výkon: 99 koní v 3.750 ot./min
Točivý moment: 254 Nm v 1.750 ot./min
Převodovka: manuální pětistupňová
Provozní hmotnost: 1.164 kg 

Maximální rychlost: 188 km/h
0-100 km/h: 11,9 s 
Průměrná spotřeba (udávaná): 3,6 l/100 km 
Cena (C3 1.6 BlueHDi 100 Shine): 389.900,- Kč

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Sau
07. dubna 2017, 08:14
0

Proc. Proc nemuze mit v nabidce nejaky normalni motor - atmosfera, ca 100 koni, ctyrvalec. Okamzite bych si ho sel kupit, bo se mi libi neskutecne. Ale ty motory :-(

reagovat
Matěj Podhorský
07. dubna 2017, 10:01
2

Protože 1.2 PureTech, nebo jak říkáme my, redakční kočičkáři, PurrTech, je skvělý. Hlavně ten 110k s turbem.
A to říkám jako člověk, který tříválce zrovna moc nemá rád.

krab
07. dubna 2017, 10:22
0

Sau : vždyť Citroen atmosferický motor má pro C3. 1.2 82koní. Jenže, ze zkušenosti s různými novými auty vidím, že zkrátka tyhle motory už nejsou to, co bys tam doopravdy chtěl mít. Taky zrychlení 0-100: za skoro 15sekund, je prostě fail.

Já turbomotory rád kritizuju, ale v těch běžných autech to není špatný řešení. Protože ty dnešní auta docela dost váží, tak prostě potřebujou trochu síly. A protože emise ... tak se to už holt nedá řešit 2.5 litrovým šestiválcem jako dřív, ale něčím jako 1.6 turbomotorem. I přes ty neduhy co u něj najdeš je to ale daleko lepší, než tam mít něco jako 100koní 1.4 atmosféru se 140N.m v maximu. To by pak i relativně malá C3 byla neskutečně líná a neefektivní.

C3 bych si vybral v "mýdle" : SHINE 1.2 PureTech 110 S&S EAT6 v modré barvě a černou střechou. Už jsem na to koukal. Ale konfigurátor spočítal cenu lehce nad 400... tak nevím co by na to obchoďák u dealera, ale jestli by to mělo stát opravdu tolik, tak bych šel rovnou pro nové Mini. To sice stojí ještě víc, ale je to Mini :)

Matěj Podhorský
07. dubna 2017, 10:30
1

To není Mini, ale Maxi. Podívej se na Fb Autíčkáře koneckonců :D A problém dnešních aut není ani tak hmotnost, ale spíš neuvěřitelně dlouhé kvalty. Právě, že hmotnost se poslední dobou zase snižuje, což je dobře :)

krab
07. dubna 2017, 10:41
0

No jo , vidím , vidim :) A zase koukám se potuluje někde v Pardubicích akorát u kavárny , he he... Já jsem ale tím Mini nemyslel Clubmana, ale 3 dv. normální. Ten jedinný totiž jako Mini vypadá. Ale na test budu moc zvědavej.

S tou hmotností a kvaltama máš pravdu. Hromady nových aut co občas řídim ( no hromady to nejsou..) , spojuje tahle věc. Třeba se dočteš že mají mít 150koní a váží jen 1350kg ( plácám - příklad) a pak mám dojem, že v reálu zas až tak moc nejedou jak jsem si původně myslel. Nějak to tak zkrátka je...

Polar Bear
07. dubna 2017, 12:07
0

Matěj: Není skvělý. Já prostě u těch aut poznám, že jak není nafoukáno, tak to nejede. Naposledy 1.4l Superb. Nedokážu si představit, jak tam musí vypadat dneska ten litrovej.. ehm.. motor. Ono s krátkými kvalty a do městských rychlostí asi OK, ale s tím superbem jsem jezdil po městě, když jsem to držel v dobrých otáčkách, tak OK. Jak jsem se ale zapomněl, tak o sobě dal veldět, že je to tak akorát minimum pro Smarta nebo Tico. To samé Kia Cee'd první generace (1.6 CRDi) vs klasické VW TDi v oktáfce. Kia šla pod turbem nádherně za plynem, úplně bez prodlevy. I profi řidič si myslel, že je tam benzín. Ale jak byl třeba na 1700 ot, tak najednou mrtvo. Totál mrtvo. 2.0 TDi se z takových otáček ješte sezbírá díky vyššímu objemu, i když je Oktáfka proti Kii těžká. Do tohoto C3 jako minimum 1.8TSi. Na menší motory to moc váží

Matěj Podhorský
07. dubna 2017, 12:12
2

No moment, ale to se bavíme o malém městském autě. Pamatuješ ještě doby, kdy měla malá městská auta běžně 30-35kw? Opel corsa například. A tam taky nikdo nečekal, že to pojede od 1500 otáček:) a teď máme 110k 1.2 motor, a stěžujeme si, že od 1500 netahá. A to mimochodem není pravda, protože zrovna PureTech se nechá drtit na 1500 a nemá s tím sebemenší problém, stejně jako Ecoboost. Měl jsem oba v půjčovně hned po sobě, a tohle chování si fakt nechali líbit.

Polar Bear
07. dubna 2017, 12:17
1

Mně to moc malé nepřišlo na české poměry. Asi jako Golf. Myslel jsem, že na město je C1. Ale jak jsem psal, do města asi dobré. Já prostě jen nemám rád podmotorovaná auta. Nejsou bezpečná :P

Matěj Podhorský
07. dubna 2017, 12:21
0

Jo, s tim souhlasim, že více výkonu znamená bezpečnější svezení. Já, jak teď jezdim litrovou tříválcovou atmosférou, tak mi stačí leccos, ale ten PurrTech mi opravdu přišel z downsized tříválců jako jeden z lepších. A to jej dokonce dostane 3008! To je teprve mastodont :) Nemluvě o tom, že třeba takový Kodiaq má 1.4TSI, a to se do něj vejde táta, máma, děti, pes, i zavazadla a možná ještě babička, a co pak ten motor s tím. A taky to jezdí.

Honza 'Hamster' Křeček
07. dubna 2017, 12:31
2

Tak předně je to Citroën, podstatné na tom autě je, že v něm člověk je rád, je to vevnitř i zvenku hezké, uživatelsky milé a především pohodlné. Na motoru až tolik nezáleží, tak nějak stačí, aby tam nějaký byl. C3 je alternativou k domácí Fabii, prostor v kabině nechybí, ale stále je to především městské auto.

Polar Bear
07. dubna 2017, 12:40
0

Jako jo. Uznávám, že z hlediska srovnání s atmosférickým tříválcem a srovnáním s nabídkou ostatních automobilek je asi v nové C3 ta jedna-dvojka na špici. A je to asi do rep kritérium jak srovnávat ve článku. Já jen chápu originální dotaz. Zase když vezmu srovnání se svým autem, tak to co má 1.2 krouťák v maximu já mám při volnoběhu.. :)

Honza 'Hamster' Křeček
07. dubna 2017, 13:27
1

Tak ono to maximum v 1.500/min není od volnoběhu příliš daleko, že? :-)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
07. dubna 2017, 13:38
0

Polar Bear. Neblbni. Ty jsi zvyklej na plnohodnotný auta. Tohle musíš brát jako designovou nákupní tašku pro holky. :-)

Polar Bear
07. dubna 2017, 14:01
0

Knightrider: Matěj a já to vlastníme a oba to považujeme za vozítko do města, tak jsem to srovnal :D
Honza: neliší. Ale mě ještě od toho volnoběhu trochu naroste v těch 1500 ;P

krab
07. dubna 2017, 14:13
0

Matěj má teda pravdu, že není tomu dávno, co se po silnicích proháněly ještě Corsy B 1.2 45koní! A já se nechal jednou rodiči přesvědčit do koupě podobné Corsy B , ovšem ve výbavě ECO ( už tehdy..) a krásné zelené. A s dieselem 1.5 50koní. To bylo žihadlo.... Dneska bych v tom neujel ani modernímu traktoru Massey Fergusson a do kopce už vůbec ne :)

Když se ale podíváme kolem, tak fakt auta se zrychlením na 100 kolem 15sekund, to už je prostě vlastně I nebezpečný do toho provozu. Takže, v C3 asi má smysl koupit pouze ten purrtech 110koní s automatem, navíc ten automat to je pro takový autíčko určitě ideální.

Atmosferický malý čtyčválce co se s nima dá jezdit v pohodě a nějak fungujou dělá dneska hlavně jen Mazda a Toyota. Zbytek už je holt v těch turbech, a ve většině případů to funguje vlastně výborně. Třeba asi před měsícem jsem měl asi 2 dny půjčený Auris kombi 1.6 , a jako díky delším převodům, rozměrům auta atd. se prostě už ten Valvematic motor cítí jako překonaná věc. On takhle, on by fungoval výborně, ale kazilo to pár druhotných věcí. To zas třeba zkrátka když máš v autě nižší střední 1.8TSI jako v tý Octávce, tak co se týká výkonů je to vlastně víc jak dostačující pro normálního neautíčkáře.

BobAsh
07. dubna 2017, 14:43
0

Jen vám do toho vstoupím s jednou poznámkou a jednou osobní zkušeností:
Poznámka - C3 je maximálně stejně velká jako Fabia, spíš menší a lehčí. Takže úvahy o 1.8 jsou nesmysl.
Osobní zkušenost: Jezdil jsem s 1.2 PureTech 110k EAT6 v DS3, která je cca podobně těžká jako C3. Kombinace HDM automatu a turbomotoru se zátahem všude je naprosto boží a kdykoliv bych tomu dal přednost třeba před atmosférickou 1.6. Ostatně přesně stejnou kombinaci s 1.6 VTI jsem v ne o moc těžším Peugeotu 301 řídil taky a nebylo to moc dobrý. A naprosto netuším, proč by ve spíše komfortně laděným Citroënu, kterej nemá sportovní ambice, mělo být cokoliv silnějšho než ta 1.2...

Matěj Podhorský
07. dubna 2017, 14:54
0

Tak moje hodnocení 1.2 purrtech bylo taky ze zkušenosti, se dvěma různými 2008. Jedna s HDM a jedna s manuálem. Síly to mělo dostatek a to 2008 neni žádný trpaslík

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
07. dubna 2017, 14:59
0

Krab: Pamatuju, když před lety měla moje drahá polovička starou Fiestu s atmosférickou jednatrojkou a výkonem nula nula hovno. Do města dobrý, ale jinam se s tím vyjet nesmělo a dálnice byla vyloženě peklo. Před každým kopcem brutálně rozhulákat, abychom vyjeli až nahoru a cestou se modlit, aby nám nějakej kamioňák nevjel do cesty, protože zpomalení znamenalo, že rychlost klesne natolik, že už nás budou tlačit přes sebou i ty kamiony. Fakt jsem se v tom cítil vyloženě ohroženě na zdraví.
Ale u tohohle autíčka se asi nepředpokládá, že by se s tím jezdilo nějak víc mimo město nebo nedej bože po dálnici, takže to je asi úplně v pohodě a je fakt, že vzhledově je to velmi povedený jak zvenku, tak zevnitř. Pro rodinu to není, ale pro řidiče, max. spolujezdce, to bude bez problému.

krab
07. dubna 2017, 16:26
1

Náhodou, článek se povedl, moc vtipný a pěkně napsaný, přečetl jsem ho jedna báseň. Specielně ta pasáž, že Vojta je kamárád a tak na mě prostě zbyl test tohodle Citroenu v naftě :)

Vojta : to mě přesně přišlo, kouknutím do konfigurátoru, že 1.2 Pure Tech automat, bude ta nejlepší varianta.

Knightrider : no, moje polovička a často I já používám doted do města a okolí často malorážku o objemu 1.328cm3 , to není zdaleka ani 100 kubických palců. A nemá to turbo a má to variátorový automat. A kupodivu to docela frčí , myslím tím do 80kmh je to fakt svižný. Takže jedinej problem pak jsou dálnice. Ani ne tak udržet rychlost kolem 140-150, to zvládne úplně v klídku, spíš ztychlení při připojování z pravého do levého, takže ta pružnost 100-140kmh, ta tam prostě není.

No a proto jsem tak nějak reagoval na ty atmosféry a že to není až taková výhra a právě když vidím, že C3 se dá objednat v 1.2 68koní nebo 82koní, navíc jako tříválec, to prostě nebude to pravý ořechový.

Sau
07. dubna 2017, 16:30
0

Vojta Dobeš: Nemyslím si že by v podobném autě bylo třeba cokoliv silnějšího jak je těch 110 koní. Výkon je OK. Ale to z čeho pochází už dle ma ne.

Konkrétně já - auto nekupuju na dva-tři roky ale na osm-deset roků. Tudíž chci předpoklad co nejmenších nákladů za tu dobu. Jezdím s ním často krátké trasy. A z toho mi vyplívá že maloobjemový oturbený tříválec prostě je špatná volba. Beru to i z toho hlediska, že zrovna mně konkrétně sa kazí i ty věci, které druzí vůbec neřeší. A že jich na takovémto druhu motoru bude... Navíc absolutně odmítám jakékoliv "starání" se o turbo, dochlazování po jízdě apd. To je jedině na zlost.

Nebo su mimo?

BobAsh
07. dubna 2017, 17:39
0

No já se onehdy bavil s kolegou novinářem, který popisoval rozdíly mezi rozebraným 2.0 SkyActiv (atmosféra) a 1.8 TSI po asi 200 tisících. A pro mnohé překvapivě, ten SkyActiv byl mnohem víc opotřebený. Ona totiž spousta lidí zapomíná na to, že motor není kladivo a neplatí tam nezbytně nutně, že čím je to větší, tím to dýl vydrží. Motor se neopotřebovává tlakem turba nebo točivým momentem působícím na ojnice. Nejvíc urychlujou opotřebení motoru otáčky. A tříválec 1.2, který se jen zřídka dostane nad 2 500 ot./min a přes tři přeleze jen opravdu výjimečně, má zkrátka lepší pozici než patnáctistovka atmosféra, která se musí při každém pokusu o předjetí točit do červeného. Krásně je to vidět třeba na srovnání 1.2 PureTech a 1.6 VTi.

A něco podobného platí o tříválci vs. čtyřválci - ve tříválci je míň věcí a ty jednotlivé věci jsou masivnější než u ekvivalentně velkého čtyřválce, takže by měl teoreticky mít spíš šanci na delší trvanlivost.

Sau
07. dubna 2017, 17:49
0

Sa s ním po neděli teda zajdu aspoň projet... Ale mozek prostě trvá na tom že to nemože byt dobrá volba.

Vavris Vavrisovic
07. dubna 2017, 20:00
0

Šéfredaktore, bodejť by ten 1.8 TSI nevypadal líp, ve 200.000km musel být v tom autě už třetí :)

bitner
07. dubna 2017, 21:55
0

Knightrider: Eh, vicemene souhlas. Mam 1149 ccm atmo 4valec na LPG 53 [email protected] rpm (107 [email protected]) a po dedinach dobry (stylem pedal to the metal), ale na dalnici to moc prijemne neni. Do vetsiny kopcu to nejakym zahadnym zpusobem udrzi 120 na 5, ale to je naproste maximum, neni tam vubec nic navic. A ten rev je takovy, ze to auto je vlastne pohaneno hlukem. Dneska uz bych do toho (logan sedan) bral jednoznacne 3valec 0,9 TCe s turbem.

PeterLuk
07. dubna 2017, 18:55
0

Z vonku mám z novej C3 trochu rozporuplné dojmy. Tá snaha vyzerať ako SUV tomu autu podľa mňa skôr škodí (v mojich očiach, v predajoch to naopak pomôcť môže) a predná časť mi príde veľmi vysoká. Auto samo o sebeje mi ale sympatické a páči sa mi interiér. Podobne ako ten v Cactuse mi trochu pripomína staršie autá.

Ináč, tiež si myslím že je škoda, že to nemá nejaký "poriadny motor". Na druhú stranu... Trojvalec v Kii Ceed ma síce sklamal, ale ten vo Fieste, teda aute rovnakej kategórie ako je C3 ma veľmi príjemne prekvapil. Pravda, mal byť naladený na 140 koní. Ale po tejto skúsenosti by som dal C3 šancu. Treba si to ale vyskúšať...

reagovat
Se
Sedrik
10. dubna 2017, 15:35
0

2krab: 3dvířko nové Mini nám stojí v lobby jako reklama - předtím tam stál Jag XE a Mini je pocitově jen o kousek kratší a o něco vyšší.
Nové Mini je fakt obřík i v nejmenší verzi.

reagovat
Matěj Podhorský
10. dubna 2017, 16:23
0

Titanium říkáš?:D

Se
Sedrik
11. dubna 2017, 16:09
0

Je to tak :p Taky "obyvatel"? :)

Matěj Podhorský
11. dubna 2017, 16:23
0

Ano, já si vrcholné pohostinnosti tohoto skvostného velkoměsta užívám snad již sedmým rokem, a stále tomu nemůžu uvěřit :D

Se
Sedrik
11. dubna 2017, 16:37
0

"Titko" je fajn, až na ty provokace s autama v lobby (to SLSko mě tam prudilo hodně :))

V Brně pracuju, ale nebydlím, takže si vždycky večer můžu odpočinout "na vesnici"

Matěj Podhorský
11. dubna 2017, 18:35
0

Já pracuju jinde, v podstatě mimo město, ve Slatině :D do titania jsem zavítal jen občas, tak jsem tam viděl akorát F-Type a motorky Triumph. Škoda, že tenkrát nám ty kancly dali do Slatiny, předchozí sídlo na Holandské, jakkoli je dnes plné lifestylových pozérů, mělo strategičtější polohu, a člověk se tam má, narozdíl od té naší zapadlé končiny, aspoň kde najíst :)

Se
Sedrik
12. dubna 2017, 16:54
0

Hehe - městečko "Špielberk" na Holandské to je kapitola sama pro sebe...

Slatina - to je automobilové centrum Brna: Porsche Brno, Renocar a Auto Kelly....všechno, co vůbec můžeš potřebovat :D

martin_100
12. dubna 2017, 15:14
0

Pěkný!
Citroeny mě dost bavily dejme tomu tak do roku 2005 odhadem ... no a pak do příchodu kaktusu nuda šeď. Vypadá to že se citroen zase snaží dostat do formy s autama ne tak půlně v proudu. Za mě palec hore.

reagovat
MartinCoupe
13. dubna 2017, 19:46
0

Pro ženskou do města podle mě gut.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf Variant 2018
Volkswagen Golf Variant

2018 rok výroby
110 koní výkon
1 400 ccm objem

Dodge Challenger  2011
Dodge Challenger

2011 rok výroby
305 koní výkon
3 604 ccm objem

Proton 315 C9 1999
Proton 315 C9

1999 rok výroby
114 koní výkon
1 597 ccm objem

Peugeot 307 CC 2006
Peugeot 307 CC

2006 rok výroby
143 koní výkon
1 997 ccm objem

Chrysler Imperial V8 1967
Chrysler Imperial V8

1967 rok výroby
450 koní výkon
7 200 ccm objem