Aleš „Sau“ K.
| Bydliště | Uherské Hradiště |
|---|---|
| Registrace | před 11.9 rok. |
| Poslední aktivita | před 8.4 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 10 |
| Komentářů u článků | 124 |
| Pozitivních komentářů u článků | 26 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Nejsem nějakým vyznavačem či fanouškem NASCARu, jednou sem na něj ve státech ale zašel a teda, v životě sem nezažil-neslyšel nic hlasitějšího :) Řev, ryk všech těch jet jedoucích aut v jednom balíku je něco nepředstavitelného, doslova vám to narovná vnitřnosti :) Naprostá povinnost každého fanouška motorsportu to zažít alespoň jednou za život.
Nevypadl. Akorát spíš než DS4 tak DS7, páč je mají jako skladovky. Ale v Praze a tam se dostanu až nějak za měsíc.
S autem budu jezdit možná i dýl. A přesně nad něčím takovým jsem přemýšlel že zainvestovat.
Jinak zatím to vypadá na Superb 2.0 TDI L&K, dá se najít skladovka za za 1,05 - 1,1 mio Kč.
Ok, budu to teda muset projet.
Těch zbylých 10% jedu ve dvou :) Děti nemám ani je mít jistojistě nebudu. Prostor vzadu mi je tak zcela ukradený. Zcela určující pro mě je ten vpředu.
Předem díky moc všem za tipy!
Zatím sem si takhle od "monitoru" vybral právě tu DS4 a ne Superb ale Octávii. Že bude Superb pohodlný o tom nepochybuju ale se stejným DCC a stejnýma masážníma sedačkama, kteréžto tam obojí jdou nakonfigurovat - nebude pak stejně pohodlná i ta Octavia? Která je o 200-250 tis. levnější? Kodiaq bych pak musel první projet, páč SUV a pohodlí mám prostě vedené jako protimluv :)
Rock: Ok, super! U čím víc aut tyhlety buzerasistenti pujdou vypnout přímo tlačítkem - ideálně jedním všechny - tím líp. U většiny tomu teďka tak ale bohužel furt není.
Sato: pokud vím tak ano, má to tak být stanovené nařízením EU.
Sato: vypínatelné jednoduše tlačítkem to má snad akorát Renault. Všude jinde musíš víc či míň hlouběj do menu. Budu ale rád když mi to někdo vyvrátí s tím že je už u víc značek řešeno takhle jednoduše.
afro-r1: jo, akorát ti pak začnou "řvát" další "asistenti" :(
Takže ze zákona musí tachometr proměřovat minimálně o 4 km/h a oni už při překročení o 1 km/h spustí diskotéku? Tedy už při rychlosti nějakých 47 km v hodině? To je naprosto úžasné... To je snad pak na reklamaci. O absolutní neschopnosti korektního čtení značek (je nějaké auto které to čtení opravdu zvládá?) ani nemluvě :(
Rozhodně auto co dva roky nekupuju ale právě interiér byl to co jsem si na první pohled u mého současného auta zamiloval a byl taky důvodem proč sem si W206 koupil, přičemž o W205 by mě přemýšlet jako o svém voze nikdy ani nenapadlo.
A možná jsem ovlivněn tím že ho mám ale nedokážu si představit že by právě tak jednoduchá a přehledná palubovka jen tak brzy zastarala, myslím tím vzhledově. Třeba se ale pletu :)

220d co jezdí za 5 a není co řešit. Být ještě na tom vzduchu jako tohle tak bych za něj prodal do otroctví děti, nějaké mít :)
Fajn auto. Ale ta cena. O té už se snad ani nedá říct že je z jiné galaxie, ta je rovnou odněkud z delta kvadrantu...
Ve Fábii ani Karoqu sem v životě neseděl :) Takže nevím. Osobně bych s CLA neměl problém, kdyby nestálo hodně podobně jako to Céčko a pak samozřejmě není co řešit.
Jo, v Céčku je vzadu místa poskrovnu, obzvlášť v kontrastu s tím jak velké auto to je. Tu je ho víc? Furt bych ale v tom případě vzal radši A či CLA.
Jako jo, no, líp se do toho nasedá. Ale jinak nevidím důvod proč nevzít za stejnou cenu snad v každém směru lepší Céčko. Asi jsem už na všechny tyhlety dnešní SUV moc starý nebo nevím.
Vychází to z Áčka, takže předohrab.
To sice jo, ale i tak. Nejsem tím na koho to auto míří ale jako, jo, vypadá sympaticky.
Exteriér proč ne, elegantní. Ale interiéry, ty se snad žádní japonci nenaučí asi nikdy. Jinak na dnešní šilené ceny je 1,2 mio mic fajn cena. To samé dá dnes člověk za Octu RS...
Předfaceliftovou verzi jsem měl čtyři roky, koupenou když stála ještě normální prachy. Po dvou letech dostala čip od Revo a teda jezdila naprosto neskutečně. Nedokážu si, obzvlášť v kontrastu s dnešní dobou, představit že budu kdy vlastnit něco zabavnějšího.
Jo tak, podsvětlení interieru :) Jo, krapet kolotoče ale není problém to zcela vypnout, komu se to nelíbí. A samo se to znovu nezapne :)
Je mi jasné že to od velké část místního osazenstva schytám ale dle mne je dokonalý kokpit ten v současném Céčku od M-B. To je pro mě první kokpit auta z 21.století, jak si ho já osobně představuju.

Oprav si vykon v technickych udajich a "pobavla" ;)
Jinak neni nad original. Rozumej Fiestu :)
Dvakrát máš ve článku název automobilky na konci s tvrdým y a jednou s oběma variantama. Což by sa v článku který přímo o značce pojednává asi stat nemělo :)
Ten clanek je podplaceny - naprosto jednoznacne je nejzbytecnejsim auzem vsech dob BMW X6 (a kterykoliv z jeho napodobitelu ci pokracovatelu). Jak kdysi prohlasil Jeremy - je to odpoved na otazku kterou nikdy nikdo nepolozil.
Mame ho doma uz 17 let :) A140, W168. Postupne si proslo vlastnictvim vsech clenu rodiny a dle toho dnes taky vypada. Nicmene, za celou tu dobu jen jezdi a jezdi a jezdi. Nikdy se nic nepokazilo! Krom spotrebaku nebylo treba nic menit. Takovy maly zazrak :) Jinak je to uskakana vysoka koza. Prekvapive, ze... Neskutecne ale je kolik mista vevnitr dokazali konstrukteri vyrobit (je o ctvrt metru kratsi nez Felicie!), pred tim musi kazdy smeknout.
To ovsem az pote, co mu tu moznost clovek spolupracujici s FBI, vedom si jeho financni situace, nabidl.
No ty krá...so :) A výrobci tuzingových cingrlátek na benzinkách nebudou mít co žrát :))
Pokud ti jde opravdu o co nejmensi pokles ceny tak bohuzel lepsi volba nez Passat asi fakt neni. Jak je tu ale psano, to uz bych rovnou zustal u toho Superbu. Ten tu u nas na cene klesa jeste min.
No a hlavne je v manualu. Coz je dneska uz u trochu vic vykonnych aut cim dal vetsi vzacnost. A cena, holt, byvalo lip, no...
Kdyz nevis ze to je trivalec tak z jeho projevu to nepoznas :) A kola, vzdy tam mozes nahodit 17". Nebo klidne 15" :))
Ceny sly nahoru... Pred tremi lety kdy prodej zacinal stala lehce pres pul milionu ????
Jak jsem si u testu "vedle" stěžoval na cenu tak v tom budu pokračovat i tu :) Je akorát teda naopak až nějak vcelku podezřelě fajn.
Ta Fiesta ještě před nedávnem stála právě tolik. Což byl už úplně šílený kontrast. Importér ale zrušil základní verzi a teď je jen v "plné" za holt o 100 litrů dráž :(
Jako jo, zdražuje se vše, ale za ani ne 130 koni v tak malém autě hrubě přes půl mega, no... Nepochybuju ale že to je jinak skvělé autíčko.
Jee, v tom promrzlém Švédsku na WRC jsem s Martinem tehdy byl. Dodnes je to má nejlepši a nejvzpomínanější "dovolená" ????
...a nebo starsi auto nekdo nechce mit z duvodu ze nechce resit pripadne poruchy na cestach. Ma auto k tomu aby ho dovezlo kam potrebuje, aby mu slouzilo a ne on slouzil jemu. A holt pravdepodobnost poruchy ktera auto znehybni je u 15-20 let stareho auta nescetnekrat vyssi nez u noveho, resp. par let stareho.
To byl treba hlavni duvod proc sem ja po 12 letech sve auto prodal a poridil nove. Nekazilo se, nikdy me nikde nenechalo ale pravdepodobnost toho ze se tak stane byla den ode dne vyssi. No a samozrejme pak taky lepsi vybava, silnejsi motor a celkove ten pocit z noveho auta :) Hlavne ale to stari.
No kdyby ho zacli delat zas s platenu strechu jak kdysi Samurai ci Vitaru, okamzite si pro neho jdu :)
Tu mate ctyri roky stare foto z tamnejsiopravy cest :) A tak to tam je se vsim.
Jinak zavidet tam opravdu neni komu co. Jsou to chudaci. Teda 99% z nich. To mozna 1% se ma vynikajicne.

No, dokonca :) Ne ze by tam jet rychlej neslo, ale, riskuj nejakeho toho serifa...
Pocitejte ovsem s tim, ze na techto cestach byva obvykle rychlost omezena na 30 mph :) Jel sem treba Skyline Drive v Shenandoah NP, kousek na sever od te Blue Ridge Parkway a teda cesta uzasna. Kdyby ovsem mohl jet clovek tak aspon jednou tak rychle :)
Me tam pri jezdeni maximalne pasovalo, ze kdyz to nekam bylo 200 mil a maximalka byla 65, proste sem tam za ty tri hodiny byl a clovek sa na to mohl spolehnut. Myslim cestovani mezi mesty. To tu v Evrope proste nejde. A taky ze kamiony maju enom o par mil nizsi povolenu maximalku jak osobaky, casto dokonce stejnou, takze tam prakticky neexistuje zo jejich vzajemne nekonecne predjizdeni jak tady...
Popravde nevim od kdy to Schade umi, ta moja je rok '13. Ale to uz sme uhnuli od Fiesty ST krapet moc :)
