Polar Bear
Jméno | Martin Smith |
---|---|
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 7.5 rok. |
Poslední aktivita | před 6.8 rok. |
Komentářů u článků | 126 |
Pozitivních komentářů u článků | 17 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Já myslím, že létající IAD bude možná až tehdy, až se bude jednat o opravdový pohyb v 3D prostoru a nikoliv o let. Navíc bych neřekl, že "létající auta" k něčemu v dnešní době potřebujeme.
Jako Gaz 21 kombíka jsme vlastnili nějakou dobu. Sloužila k vožení pytlů cementu, ovocných produktů do palírny a tak. Abychom si nehuntovali Ladu 1600. Bylo mi tehdy asi 13, když dosloužila. Když si uvědomím, že měla tak 10x větší hodnotu pro mě než Lada, nejraději bych si nafackoval. Ale nebyla moje, jak jsem psal. Byl jsem kluk co se teprve učí auto řídit.. Vzpomínám na její fakt nádherný interiér, který jsem do té doby u jinýho auta neviděl. Ten volant s jelenem si pamatuju velmi přesně do dnes, emérickej gáuč místo předního sedadla (záporný boční vedení těla :D ). A jak jsem se učil řadit na volantu, naštěstí jen tři kvalty. Jo a ručka na převodovce byla taky zajímavý nápad.. Viděl jsem ji pak ještě jednou ve vínové barvě, perfektně zrestaurovanou ve Vídni(!), asi o pět let později a mohl jsem na ní oči nechat. A přitom takovej krám :D Berte z rezervou, asi si ji maluju po té době mnohem líp, než odpovídalo skutečnosti.
Někdy X let zpátky jsem se o tom bavil s jedním dovozcem z jihu, že tam maník prodává EVO II za 520-580 tis podle stavu. Proto jsem předpokládal, že dneska to bude levnější a HFka se do 200 tis vlezou. A ono to spíš leze nahoru :)
Myslím, že F-16 i přes FBW neměla tolik potlačenou stabilitu, aby se nedala uřídit. sedmadvacítky SUčka a jejich odvozeniny, nové MiGy, F15,18,22, Typhoon, ty všechny mají potlačenou stabilitu hodně tak, aby dokázaly perfektně manévrovat. Nevím, jestli to ěkteré mají udělané až tak úchylně, že konstrukčně mají fest těžiště vztlaku před těžištěm hmotnosti, ale bez avioniky by s tím nedoletěl daleko ani Maverick :P
Hehe, sákryš. Jsem se seknul v přepočtu na koruny. 20tis ojro je půl mega. Co za to všechno nechcou, za takovej starej střep :D Tak ta cena to je fakt úlet. Beru zpátky :)
Když teda jiný návrh, než Miatu, co takhle jinou kategorii, Delta Integrale HF nebo EVO. Je to sice čtyřkolka (není to zadohrab), ale díly jsou o něco levnější než na EVO od Myšaků. Jízdně to asi přinese spoustu zážitků, Ale je to už konstrukčně kapánek starší... Nicméně, informace o Deltě mám pouze zprostředkované, nikoliv vlastní.
Však jasně, nejsem proti FBW. 777ka má FBW taky a "kafrá" do řízení slušně. Pilotuje se proto velmi pohodlně (ten autotrim je strašně návykovej, po přesednutí z 747 jsem vůbec nevěděl, co se děje :D) . Ale lítá stále s klasickými berany.
To přetížení draku jsem myslel jako totální nouzovka samozřejmě. Něco ve smyslu buď to zkusím a třeba i urvu křídla když se to nepovede, nebo jsme stejně mrtví.
Jenže ze začátku politika Airbusu byla, že toto vůbec nešlo. Řízení letu znemožňovalo i mnohem "bezpečnější manévry", které podle Airbusu nebylo zapotřebí používat. A z toho pramenila nemožnost korekce letu v situacích, na kterou kontrola letu nebyla programovaná. A když se to obešlo bez havárie, tak stejně oba piloti po šíleném boji s ovládáním letadla měnili trenky (na obhajobu Aibusu musím dodat, že to byly velmi vzácné případy). U Boeingu jsou korekce letu s nebezpečným přetížením fyzicky omezené. Pokud to chtějí piloti udělat, tak musí přetáhnou velkou silou toto omezení. Ale taky už při běžném letu se staly v Boeingu chyby posádky s více či méně fatálními následky, které by IMHO kontrolní SW a FW Airbusu vyžehlil a cestující by si nevylili ani kafe :)
Takže je tam takový malý rozdíl ve filozofii. V Boeingu měl hlavní (a taky úplně poslední slovo pilot), v Airbusu letadlo. Proto jsem nahodil otázku, jestli to už Airbus náhodou nepřehodnotil (a nebo to neudělá Boeing podle Airbusu v budoucnu :D). Já mám výhodu v tom, že nelétám opravdové airlinery (no i když, právě ty od PMDG jsou sakra blízko :) ), takže si svoji krásku mohu vybrat podle vkusu (a peněz).
Já nevěřím letadlu, co mi nedovolí krátkodobě přetížit drak letadla. Ale myslím, že to už Airbus taky napravil. Kdysi Boeing zachránil řiť číňanům, kdy autopilotovi hráblo na základě vadných senzorů tuším a když vykoukli z mraků, tak piloti s hrůzou zjistili, že jdou střemhlav a ještě přes křídlo rovnou na krchov. Tak se oba chopili beranů a vybrali to (přes konstrukční limit). Letadlo ohli jak banán, ale přistáli :)
Tak jako jo, stát se může. I když ten sopečnej prach je mnohem větší průser pro motory, pokud ho nasají.
Ale piloti dopraváku se v pohodě podle LP s prstem v nose donavigují i bez GPS. To by se toho muselo podělat fakt hodně včetně veškeré komunikace, aby jim vypadlá GPS udělala vážnější problém :)
No, tak můj osobní pocit, že AUDI je zkratka pro Auto Utvořené Designovým Impotentem mi tahle Q2 nijak moc nenabourala. Ale je to o chlup lepší. Zato interiéry AUDI a platí i pro Q2 (z fotek, ještě jsem neměl tu čest) se mi zamlouvají. Nevím ani proč. Je to taková příjemná kombinace kvality, německé funkčnosti a na moji postavu nezvykle přirozené ergonomie. A nenucené elegance. Poznám to tak, že sednu, jedu, kam sáhnu tam najdu co jsem hledal.. Nepřemýšlím jako u některých jiných značek, proč hernajs je ten ovladač tady a točí se s ním na opanou stranu.
A recenze.. je to příjemná změna si přečíst i něco praktičtějšího z druhé strany vidění autosvěta, než "zábava začala, když se mi mouchy začaly rozpleskávat o boční okna" ;P Je vidět, že testování SUV Zlokočce sedí.
Jo a jinak jako obvykle, povedené fotky :)
Toe vůl, boha jeho :D. Když vletíš s 737 pod stromy nebo do husté zástavby, signál se ztrácí :D. Hned jak si vyleju kafe z mé ultrahusté herní klávesnice a služebního NTB (bohužel byl náhodou taky v cestě), tuhle hlášku si zarámuju :D. Díky Brizo. Jakto, že jsem ten příspěvek objevil až teď ..
Na 737 jsem začínal (než jsem přes boží 747-400přešel na milovanou 777-300ER - obě od PMDG) a něco s ní nalétal. Takže představa, že s tím drobečkem s 160 lidma za sebou vletím v cestovní rychlosti do lesa a začnu řešit slabý GPS signál.. :D. (Btw, lítání do lesa je spíš doménou Airbusů :P)
Ale vždyť už jsem to tu nedávno postoval. Radiomapa je když... :D
Jsem v rychlosti přelítnul nadpis a četl "přichod superkruté M8" :D. Ani to by asi nebylo daleko od pravdy
Hm.. prý infarkt. Nevěřím, protože profesionalita za volantem těchle individuí je mi známa. Bude to chtít fotky z havárie.
Dá se koupit hybrid-auto s brutálně silným motorem. Akorát stojí jak půlka Prahy :D. Ono zase v praktickém autě velký spalovací motor zvyšuje váhu, snižuje dojezd, snižuje svojí váhou měrný výkon elektromotoru (takže musí být větší a výkonější-další nárůst hmotnosti a tak dokola ;) ) a na 20km po městě by jsi vozil po veltšinu času akorát těžký balast. Ale ten nový straight six od AMG by nějakému hybridu strašně slušel :). I já bych rád měl do mé šestilitrové V8 pár baterií a elektromotor. Ale to by zase z mého dost spolehlivého pohřebáku udělalo docela složitý stroj. Už tak je ta věc těžká jak mamut.
To je totiž evropské měření spotřeby hybridů. V rámci toho, aby eko vozítka vypadala na papíře ještě kytičkověji, vychází z toho takovéhle.. nesrovnalosti. To pak takové bestie jako 918 Spyder nebo P1 vypadají jako eko sen :D. Pošuci si tímhle naběhli na vlastní vidle. Americké měření dává reálnější výsledky na delší kombinované trasy. Ale ve městě, kde se jede plyn-brzda dělá rekuperace hodně. Čistě městská jízda s občasným dobitím doma tu spotřebu 1,9l/100km udělá reálnou. Na krátké trasy s častým dobíjením to může spalovací motor úplně vynechat, když nebude třeba :)
Haha, dobře ty :D. Ale je to ještě nějaký jalový. Chce to pořádney vidlák tuning. Votuzit to velkým křídlem, mračítka, carbon nálepku na nádrž a do předu řádnou radlici. Ať to trochu vypadá :P
Jinak jako chápu, že to řešil s design oddělením RR, ale i tak ten borec nebude úplný střevo. Design je dost povedenej :)
Lanzhou (兰州市), středozápad Číny ;). Naštěstí je tahle těžební šílenost docela daleko od civilizace (Peking, Shanghai), takže to nemusím dýchat. Cca přes 3000km.
Jinak kdyby chtěl někdo vidět pravý Gas Town jak z Mad Maxe, může dorazit za mnou :D Bohužel žádný super sraz místních Autíčkářů se tam nekonal :(
Dobře napsáno, palec hore :). A za "jestli zrovna spaluji mrtvé dinosaury nebo uhlí z Chvaletic" ještě tři zbývající :D. Trefná poznámka..
Tak MP je kapitola sama pro sebe. Tam leze dobrej odpad. Já mám naštěstí jen jednu zkušenost, kdy jsem dostal lístek uprostřed parkoviště, že stojím na chodníku 4 kolama (nejbližší chodník byl asi 150m). Z toho se vyzout byla maličkost, ale už to, že jsem musel k viaduktu na tu jejich šaškárnu.. Jinak Městský Pablby totálně ignoruju :) (kolegovi jsem poradil, ať se tam neobtěžuje nic podávat a poslat jim jen doporučeně dopis. Prošlo v pohodě.
Jo, tak tohle je aspoň kára. A kdo že má teď na křižovatce přednos?t :) (Tramvaje samozřejmě :D) Řešil by i problém s kruháči, daly by se jezdit rovně :)
He? Kdo teď vlastní Tuhle automobilku? Já jen kdyby to mělo kapánek jinou mřížku chladiče, tak to zepředu nepoznám od BMW.. Asi ty světla nebo co :)
Safa: jasně. Krtek v Prahé je super. Pokud člověk město trochu zná, dá se mastnou tyčí ušetřit spoustu času a nervů. Ale chce to možnost volby a pozavírat do blázince všechny "smart city" pitomce, cykloaktivisty a různou jinou levičáckou eko verbež, která dělá z dopravy peklo oproti vůli ostatních a to už bohužel nejen v Praze. Rozlézá se to jako rakovina už i v Šalingradu :(
Lukáš F.: Ale kulový :D. Chrysler 300C V8 5,7l. Automat. Rozjezdy to netrpí, ničím nekvedlám, je to pohodlný jak prase oproti elektromobilu a když někde v zimě nemám možnost nějakej ten elektrickej kočárek nabít (přespávám jinde než doma např), tak v mým autě nezmrznu. Akorát ta černá barva je peklo teď v létě, naštěstí doma a v práci parkuju ve stínu. Než to z plnýho slunka vychladí klimatizace.. na střechu by bodl solár, kterej by napájel klimatizaci, když auto parkuje :P. Jo a kdyby to byl hybrid (se stávající V8 samozřejmě), měl bych Chrousta ještě raději. To by už ale asi stálo jako LearJet :D
No nevím, nejel jsem slovo od slova. Ale našel jsem jen jeden případ prohozeného slovosledu, což asi zapadlo při nějakých úpravách článku. A nebo už Vojta korekturu po sobě udělal, než jsem si to stačil otevřít a přečíst..
Hele nečeká tu náhodou někdo, že zase budu pyskovat o nutnosti dvojnásobného výkonu a počtu válců, že ne? :D
Máš pravdu. O elektromobily se opravdu do hloubky nezajímám. Zvlášť ne v Číně. Moje povrchní znalosti končí tím, že tu jezdí tři p...le elektrických skůtrů (mají minimální oser s regustracemi, tak to lidé preferují kde se dá), a dost BYD a jiných hybridů. Pak se tu ješte sharují elektromobily stejným způsobem, jako kola.
Ale každopádně díq za tip. Začalo mě to na tvůj popud docela zajímat okolo tohoto supersportu, tak pogooglím :)
Já netvrdím, že je to klon. Oni jž spoustu věcí kopírovat nemusejí. Zahraniční firmy se s nimi dělí o know how aby tu mohli zároveň vyrábět a prodávat. Navíc mají Volvo, že..
Číňani technicky a technologicky mají dost velký problém. Jediná momentální výjimka jsou military technologie. Tam tečou neuvěřitelný prachy. Vyvíjí si vlastní věci, aby mohli být samostatní, ale aby byli na špici, "inspirují" se kde se dá, aby nebyli pozadu. Dále semiconductors. Další strategický zájem, kde utápí šílený prachy. Akorát se s nima nikdo moc nechce dělit. Takže jsou přes 10 let pozadu v technologiích. Naše české Hi-tech zařízení, které sem dodáváme my a další 4 světové firmy taky zkoušeli, ale taky se držíme a nedělíme se. Jejich pokus o vlastní skončil fiaskem. V Hi-tech oblasti se pohybuju v Číňe už rok, tak mám trošku nakoukáno :). To auto nebyl strategickej zájem, takže tipuju nějakou nezištnou dobře zaplacenou pomoc od "partnerských" automobilek..
Boží. Boží boží díky :D Měli by jste oba dohromady občas recenzovat auta. Pobavilo a moc.
Jinak já měl naštěstí kromě popsané zkušenosti v článku i opačnou zkušenost s jednou ze svých expřítulkyň. Jsem drtil půjčené FF ST (najeto 9800km, podvozek v dokonalém stavu), předváděl se před ní a za pět minut z ní vypadlo: já si to chci taky projet nebo máš na týden utrum. A projela. Možná líp jak já. Vesnická holka, co má tři bráchy, no :D
Zajímalo by mě, s kým tohle číňani splichtili. Toto je trochu mimo jejich skill. Ale na výběr mají. Je tu spousta továren na auta, tzn. zahraniční automobilky se musely podělit o technologie. Ale tipuju, že u tohoto si přizvali ještě i jejich R&D.
Tady jsem našel jedno pod 200. Dokonce je tam velká rezerva do 200 na servis. Tohle vypadá, že by se v Mostě mohlo držet slušně :D
Nebude mít Impreza stejný cenový problém, jaký popisuji níže s M EVO?
Napadlo mě ještě Myšácké EVO. Ale jak tak koukám, jsem úplně mimo co se týká mé představy o jejich ceně dneska. Ta nejlevnější vylítaná devítka co jsem našel je na nějakých 380tis a to vypadá tak 5 km před smrtí. A ceny dílů na EVO jsou docela pověstné i co se týká spotřebáku (žádná osobní zkušenost). Jak si vůbec vede takové EVO a jemu podobní (Subaru) na malém okruhu? Není to trochu overkill? Má tam šanci na malá obratná auta typu Clio RS a Type-R nebo se hodí více na šotolinu a tratě typu WRC? Jel jsem v desítce jako spolujezdec delší trať, pak na pár km jsem se dostal za volant. Překvapilo mě jaký je to pohodový daily driver. Ale nikdy ani jako spolujezdec jsem neměl možnost to nikde opravdu "rozbalit". Jako zrychlení do trojky to má parádní, sotva tam tu dvojku a trojku stihne člověk klepnout (DSG). Ale jak jsem psal, bylo to v provozu, takže po dvou startech jsme toho nechali...
Bitner: Ono zase kdo ví, co se tam na místě mezi hasiči a tím řidičem stalo doopravdy. Možná se zase chystá nějaké to utahování šroubů, tak jede další mediální kolo honu na čarodějnice. Navíc, při poměřování pindíků před švestkama budou hasiči ze své pozice tahat za delší provaz a když budou chtít, můžou si to hezky přibarvit. Ale co je opravdu fakt, že ten pranýřovaný řidič nebude mít všech pět pohromadě.
Jednak vyřizování si nějakých pocitů přímo v provozu je napřesdržku, protože ohrožování ostatních nezúčastněných řidičů. Ti předpokládám nemají zájem na tom si odřít auto případně bourat proto, že dva řidiči měli rozdílné názory na správnou rychlost v dané chvíli na daném místě. Po čuni si mají dát někde na parkovišti nebo benzince mimo denní provoz.
Druhak vybržďovat hasičskou cisternu, která fakt, ale opravdu nebrzdí jako osobák. Vyzkoušeno na parkovišti u OBI - plná hasičská Tatra 6x6 ze 40kmph na nulu. Ale pssst nemám na takovou krávu papíry :).. Tohle vybržďovat, to už chce opravdu pořádnou pustevnu mezi ušima. Krocan asi potvrdí :) . Co bude dělat příště? Rozdá si to na brzdy s Pendolinem?
BiC: Blá blá blá, dva kritické příspěvky a ani v jednom nic konkrétního. Typické. Já nejsem zastáncem názoru, že pokud někdo kritizuje článek (konstruktivně), musí napsat svůj aby na kritiku měl morální právo. Ale něco ve smyslu maluješ to auto líp, než jezdí ve skutečnosti. Protože a), b), c). Nebo "jak špatně se řídí, půjč si něco v dobrém stavu a tvoje recenze bude vypadat jinak". Takže BiC, nechcete raději psát do nějaké jiné diskuse? Např. o jídle, nebo o kytičkách?
Adam: Tohle auto znám poměrně dobře. Nemám s tím sice najeto tisíce kilometrů, ale zážitky z řízení na silnici a v terénu bych popsal velmi podobně. A ten "stroj času" je naprosto přesný. Učil jsem se řídit na silničním strýčkovi, Ladě 1600 a kdykoliv vlezu do Nivy, leze na mě nostalgie :).
V terénu asi neprojede se stejně schopným řidičem to, co projede RR, ale.. Vzali by jste drahý RR do lesa na denní práci? Je taky pravda, že Niva není bůhvíjak spolehlivá. Sem tam se něco uklepe, upadne, zlomí.. Ale Dá se to spravit na koleni za večer a ty dvě Nivy co mám v okolí ty závady neměly vážné. I když byly využívány 95% času pracovně v lehčím i těžším terénu. Je to opravdu docela robustní. Na okreskách OK. Proti silničním autům je to samozřejmě brzda provozu, ale jezdit se s tím samozřejmě dá. Možná nějaké lepivé slicky a jezdilo by to jak drak :D. Do města to považuju za masochismus. Parkování OK, na těch gumových bandážích disků z PzKpfw VI Tigra se parkuje dobře. Tření o vozovku nízké, takže síly vydané na kroucení volantem na moji medvědí postavu cajk. Ale Např. můj tank s veškerými posilovači, automatem, silničním odpružením a normálním motorem.. to není jiná liga, to je úplně jiný sport. A hlavně jiná doba vzniku a určení.
Tož asi tak. Díky za článek Adame :)
Já bych toho ocasa seříznul tak, aby se do toho vešel na stojáka. Ale stojí v tom autě jako Heydrich, tak to možná za chvíli nebude potřeba :D Jinak originál DS paráda. Ty nové jsou málo muziky za hodně peněz.
Mně se na tom naopak líbí, že je to takový normální oturbený oldschool motor. Minimání počet válců: check. Palivo: check. Výkon (ok, pomáhá mu foukačka, ale na 4 válce jednodušší řešení): check. Za mě motor OK :P
Tak doufám, že s tím zase někoho zabijo. Kreténi. Honění domělých pirátů je přínos bezpečnosti jako prase :(
Za dob, kdy mrtvý moře bylo teprve marod a já pásal trilobity na břehu se říkalo, že co jede na tři válce je rozbitý. V případě litrových tříhrnků na tom názoru nehodlám nic měnit. A kdyby to bylo to poslední, co v nabídkách automobilek zůstalo, tak už aby tam byly ty elektromotory. Lezlo by mi to na nervy i v hybridu (i když tam by byla asi jasná snaha o malou hmotnost a tudíž dojezd na baterky).
První reakcí na nadpis byl mírný úšklebek. Ale přiznám se, že ty čtyřhrnky jsou vybrány dobře. Boxery, VTECy, Twin sparky.. zní na čtyřválce opravdu slušně A tím myslím, že se zastavím a opravdu poslouchám, když některý z nich letí do otáček. A Delta Integrale letící po šotolině za zvuků nasr.. nosorožce, to si pouštím na netu docela často. Nom nom nom :). Dýchá z toho projevu spíše něco podobného té šílenosti ve Veyronu, než malý dvoulitrový čtyřhrnek.
A co se opomnělo? Fávo s urezlým výfukem za svodama? Stalo se mi kdysi dávno v Kuřimi a na Hradecké mi pak uhýbali z levého pruhu i Báwa :D
A co takhle motor L62 v low load módu ;-P (teda, když zrovna výjimečně funguje)
Ale bez blbnutí, asi japonec 2ZR FE v Elišce. Ale já mám celou to koncepci - přefoukaný japonský čtyřhrnek, OK, ale k tomu adekvátně lehké auto - moc rád, takže možná nejsem objektivní v posuzování zvuku tohoto motoru :)
To musí být nějaká mýlka, v Japonsku to vyhrálo Auto roku 2013 :D. Ale asi to byl jiný model než GTI :P
Přesně můj pocit, žádné auto :). Ale abych učinil grafomanii zadost, rychlá "nudná" auta dělím na dvě kategorie:
Highway cruiser - tady je to velmi žádoucí - neunavující rychlosti mezi 160-180kmph GPS po dobu delší než 2 hodiny považuji takto za "nudná". Ať to byla superpohodlná C5ka s hydraktivem, MB S klasse, Volovo.. Podvozky typicky na dálnici, pohodlné (legendární Vyškovské schody nejsou ani slyšet, ani cítit) a sebejisté ve vysoké rychlosti (je to i hmotností, i když s C5 a MB vítr nikdy necvičil tak, jak to k mé hrůze udělal ve 150ti v Superbu). Ovšem třeba ta C5ka při prudších manévrech na okresce či ve městě dávala svoji nelibost najevo blikáním různými kontrolkami typu "HEJ!" nebo, "Co děláš s tím volantem blbče" a taky "tak tohle už nikdy znova nezkoušej, nejsem žádný Golf sakra". Tlačítko SPORT mezi voliči změny výšky na tom pramálo změnilo :). MB na tom byl mnohem lépe, i když taky bylo poznat, že to má skoro dvě tuny.
Dehet - Jakýkoliv. Zábava s rychlým dehtem=0. Ale za to nemůže auto jako celek, většina má i benzínový ekvivalent ;)
Ono totiž bylo i pár aut, co opravdu nenávidím. Ale že by mě nudily? To ani omylem :D
Správný batmobil má plynovou turbínu. Na tuhle váhu by stačila z Abramse. Ale přidal bych pak raději i anti-G kombinézu a autopilota pro případ ztráty vědomí :)
Tahle auto bude mít odpor vzduchu hozené cihly, takže spotřeba s rychlostí dost poroste. Ale je to dehet, takže tam bych to tak neřešil. Bude to pod 10.
Poslední komentáře
- rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto... - Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S výběrem souhlasím. U BMW pak z té doby ještě Z8, a i řada... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Tak nějak :-D - Sato, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
toto je velmi zaujimava informacia - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Teraz riesim predaj Granturisma pre kamarata fakt je to tak ze sportove... - RRRampapapa, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nestárnou, protože staré byla už když je vyrobili :D - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No tak to nevím hranatá krabice, 80. léta z toho přímo křičí.... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Jojo, některá auta nestárnou :-D - Peťas, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Mercedes SLK W209. Kdyz ho vidim na ulici, reknu si, sakra to auto... - peca, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Mozna spis nez Superb mi nadcasovejsi prijde prvni Octavia. Kdyz... - mazany_lisak, Lexus LC 500 Hokkaido: Pět důvodů,...
Mít peníze, těžko by se rozhodovalo mezi kupé, které mi přijde... - Bigg.I, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Je fakt, ze jsem se dival na vahu s tim nejvetsim motorem (7.6L... - Bernard L., Tato auta zrají jako víno: Modely...
Popravdě vůbec nevím kde se Ufo vyrábělo a (ne)prodávalo. - Bernard L., Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ta 323F je taky parádní a vůbec mne nenapdla. Jinak naprosto...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů