Co se nápisů na zádi týče, BMW bylo vždy symbolem jednoduchosti a srozumitelnosti. Tři číslice, maximálně pár písmen a kdejaký kolemjdoucí hned ví, s čím má tu čest. Největší úlet představovalo připojení písmenka M znamenající M technik, později M paket. Marketingoví mágové se však pod vlivem konkurence disponující věcmi jako je A6 3.0 TDI Quattro S-line rozhodli, že takhle to dál nejde a je třeba přidat do názvu více nadšení a života, když už jimi finální produkt téměř nedisponuje. Pojďme se tedy podívat, jak by se mohly jmenovat nové modely jistě roztodivných tvarů v duchu poslední mnichovské módy.
Asi nejkontroverzněji zní označení M50d. Než začnou zatvrzelí příznivci BMW páchat hromadné sebevraždy skokem z BMW Tower, je třeba připomenout, že se tak může jmenovat nejen dieselová M5, ale také téměř cokoliv do velikosti lehkého obrněného vozidla. Nabízí se i možnost, že Mnichovští tímto označením chtějí jen zabránit Infiniti aby takto pojmenovali dieselovou variantu svého sedanu M. Dále se objevila označení Urbanic, Gran Coupé (že by moderní reinkarnace Plymouthu Fury Gran Coupé?), Compactive a Compactive Tourer. Nezapomnělo se ani na číselná označení a tak tu máme i1, i2, i3, i4, i5, i6, i7, i8, i9, které nezapřou jistou „Hyundaiovitost“, a E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7, E8, E9, které se na první pohled navrací do kódování dob minulých. Pokud se vám na tom zdá něco špatně, tak vězte, že nám také, protože E9 a E3 jsou označení vžité pro krásné bavorské Coupé respektive oku lahodící sedan z počátku 70. let. Zapomíná snad BMW na svou minulost?
Jestli však stále váháte, jak by mohly takto označené automobily vypadat, nabízí se vysvětlení časopisu Autocar. Ten říká, že písmenko „i“ by mohlo být použito pro malý městský vůz, zatímco „E“ v názvu by mohly získat elektrické verze stávajících modelů. „M50d“ může znamenat tri-turbo diesel, „Urbanic“ stupeň výbavy a konečně „Compactive“ spolu s „Compactive Tourer“ by snad bylo ideální označení pro vykrmenější verze jedničkové či trojkové řady. Slova jako jednoduchost, snižování hmotnosti či entuziasmus však BMW zdá se již nezná. Ač by se dalo namítnout, že jednoduchost názvů i modelů byla daleko lepší, prodejní čísla věcí jako X6 35d x-drive nakonec potvrzují, že BMW ví, co dělá.