načítám data...

Bazarový snílek: 2v1 - plechcupový speciál a zimní auto

Pravidla jsou jasná. Cena do patnácti tisíc, alespoň trochu toho závodního potenciálu a každodenní využitelnost.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Autíčkářův Trackday a s ním spojené závody dostupných vozů Plechcup se nezadržitelně blíží a vy stále nevíte, s čím budete závodit? Podzim klepe na dveře a vás budí ze sna představa toho, že s vaším naleštěným roadsterem budete muset brázdit nasolené silnice?

Žádný strach. Dnešní bazarový snílek vám přinese řešení obou těchto problémů v jednom. Vybíráme auto, se kterým můžete zazářit v plečkapu a následně odjezdit celou zimu, zatímco bude váš čtyřkolový poklad odpočívat v temperované garáži.

 

1. Subaru Justy 1,3i 4WD

Závodní rodokmen, pohon na všechna čtyři kola a točivý agregát z japonska. Co na tom, že je to vlastně jen přeznačkovaný Swift. Na okruhu vyždímete maximum ze všech šedesáti sedmi koní, čtyřkolka přijde vhod na zasněžených okreskách. EKO je zaplacené, technická na rok a půl a tu tisícovku z ceny už nějak stlačíte.
https://auto.bazos.cz/inzerat/93542099/Subaru-Justy-4WD-4x4.php

2. Fiat Bravo GT 16v

Pokud jsou vám po chuti spíše evropské vozy, máme tu jednu specialitku ze slunné Itálie. Nástupce legendárního Tipa Sedicivalvole je v pěkném stavu ke koupi v Brně. Kulaté tvary sice léty trochu zestárly, ale šestnáctiventilová jednaosma o výkonu 113 koňských sil jde ochotně do otáček a na okruhu se určitě neztratí. Černý hatchback vypadá zachovale za mě je to rozhodně černý kůň dnešního výběru.
https://auto.bazos.cz/inzerat/93236723/Fiat-Bravo-GT-18-16V.php

3. BMW e36 316i compact

Pokud patříte mezi vyznavače zadní hnané nápravy, v plechcupovém rozpočtu nemáte moc na výběr. Jako volba rozumu se jednoznačně jeví nejslabší a nejmenší BMW e36. “Kompostu” sice chybí elegance větších sourozenců, ale zrovna tenhle tmavozelený kousek vypadá zachovale a má pěknou výbavu. A v zimě na sněhu s ním bude určitě legrace.
https://auto.bazos.cz/inzerat/93886713/Bmw-e36-316i.php

4. Peugeot 106 sport, 1.4 

Mrštné lehké hatchbacky francouzi zkrátka umí. “Spotovní” stošestka si sice musí vystačit jen se stádem 73 koní, potěší ale muší vahou kolem 850kg. Pokud rádi jezdíte po třech kolech a víte, co je lift off oversteer, měli byste nákup tohohle drobka alespoň zvážit.
https://auto.bazos.cz/inzerat/92791623/Peugeot-106-sport-14-55kw.php

5. Alfa Romeo 156 1,8 TS

Teď tu máme něco pro pravé petrolheady. Nestárnoucí design Waltera de Silvy, vynikající podvozek a přesné řízení, skvělý motor twinspark a trochu toho “cuore sportivo”. Teda – možná. Dost možná taky vymlácený podvozek s vůlemi jak z avie, agregát před smrtí, co žere olej po litrech a reznoucí nosníky. To se ale nedozvíte, pokud to nezkusíte a jak známo, odvážnému štěstí přeje. A tady si můžete přečíst, jak dopadl s podobnou Alfou redakční švihák Matěj.
https://auto.bazos.cz/inzerat/93824225/Prodam-Alfa-Romeo-18-TS.php

6. Saxo VTS 1,4

Ve stínu silnější 1,6 VTS, jejíž ceny v posledních letech dramaticky rostou, se krčí ještě slabší verze ostrého Saxa. Stejně jako stošestka posílá tenhle malý hatchback sílu 73 koní na přední nápravu. Nabízený kousek z inzerátu vypadá poměrně udržovaně, ale kdyby se vám náhodou nezamlouval, kolega Machač prý nabízí k prodeji jeden obzvláště opečovávaný exemplář.
https://auto.bazos.cz/inzerat/93237326/Citroen-saxo-14vts-benzin-55kw.php

7. Opel Omega

Dost bylo malých autíček s legračními motory. Každý přece ví, že objem ničím nenahradíš. Proto jsem jako předposlední kousek z našeho výběru vybral mocný dvoulitrový Opel, který má navíc hnanou zadní nápravu. Výhodou tohoto vozidla je mimo jiné i to, že slouží nejen jako závodní speciál, ale i jako obytný karavan. Jen si nejsem jist, jestli se s ním někde v Mýte nešprajcenete v zatáčce.
https://auto.bazos.cz/inzerat/93257243/Opel-Omega-B.php

8. Honda Civic

Čím jiným bychom měli zakončit náš výběr dostupných závoďáků, než mocnou Hondou. Typický projev motoru V-Tec je vpravdě legendární, u nabízeného auta navíc zabalen do praktického kabátu. Co víc si přát? Doporučuje 10/10 nočních závodníků a františkova máma.
https://auto.bazos.cz/inzerat/91701736/Honda-Civic-15i-V-tec.php

 

Tak na co čekáte? Honem na nákupy, ať stihnete registraci na trackday se slevou. Těšíme se na vás.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

sumy
06. září 2018, 15:54
0

Ten civic... šoupnout mu krátkou převodovku z 1,4 a přidat zadní stabík z VTi, tak řekl bych jasný favorit. Oproti ta Omega... to je zoufalství. Měli to oba švagři a letargičtější auto nepamatuji.

reagovat
Jakub Pospíšil
06. září 2018, 15:57
1

Ta omega je malinko ironická, původně jsem doufal, že najdu i V6, ale ta zrovna do 15.000 není. Občas se na ní ale dá v téhle cenové relaci narazit. Jenže i ten šestivál z toho úplný závoďák neudělá. Plusové body za zadokolku, v zimě by se s tím asi dalo jezdit občas bokem.

sumy
06. září 2018, 16:20
1

To jo, ale bude v tom zima na nohy. Korozi měly už v základní výbavě a snad všechny prohnily (nejen) pod předníma blatníkama :-) A upřímně, na sněhu jsem s ní pojezdil něco málo po totálně zasněžených Jeseníkách a nic moc. Je to hrozný mastodont a to auto je neohrabaný už tak nějak z podstaty. Ve spojení s tím 2,0 to bylo zoufalý.

beastar
06. září 2018, 16:35
3

Bravo GT nejlepčejší sporťák na best lap v Mýtě. Alfu nebrat bez technický s tímhle pod kapotou... jako kdyby slevil tak 10,000 asi by se to vyplatilo jinak ani náhodou. Compact v šetnáctce to je spíš tak pro pana faráře, aby se povozil na farmářský trhy o nědělích. Omega to je pekáč nevídaných rozměrů doslova. Pro zedníky je to bezvadný auto... Když už Omegu tak poslední roky s max výbavou za úplně jinou cenu a samozřejmě s ví zex.
Takže za mě Bravo nebo Justýn Swiftovou a vobout to do pořádnejch salámů. 2x nálepka Sparco a 1x HKS. Rampu. Závodní číslo a vlajky dozadu vlevo. Vyházet zadní sedadla i rezervu a nářadí:) A hurá na fake rz po okreskách.

reagovat
Ka
Kalvi
06. září 2018, 22:05
0

Bravo je super, bylo to moje první auto. Sice 1.6 bez nálepek, ale mělo pořádnej lauf a na okreskách dokázalo pozlobit kde koho :D

Ronoath
06. září 2018, 22:19
1

Beastar: neznám faráře, který by si pořídil BMW. Tedy, určitě ne katolík. Třeba v Polsku byl svého času nejoblíbenější povoz kněží Astra sedan 1.4, což tvůj pohled splňuje :-)

beastar
06. září 2018, 22:54
0

V Bavorsku by do toho šli. V Polsku asi ne:)) A protestanti jsou o něco víc do bavce a jízdy bokem.

krab
07. září 2018, 10:11
0

Pamatujete na tu 750iL E38. Byla zelená, s krémovou kůží a zajímavou příplatkovou výbavou hlavně pro cestující vzadu.
A to auto patřilo původně italské cíkrvi podle papírů a záznamů. Takže jako farář báwem ne, ale jeho šéf, to už je jiná :) Ten už může nejen přijímat pod obojí, ale i jezdit dvanáctiválcem :)

beastar
07. září 2018, 10:34
1

A proziravej papež vyměnil medvěda za rapida:)) Asi už měl plný zuby drahyho servisu.

Ronoath
08. září 2018, 14:05
0

Krab: Otázkou zůstává, kdo to měl podle papírů, a kdo tím skutečně jezdil. Je poměrně časté, když se koupí vůz na nějaký subjekt a jezdí s ním někdo jiný.

Jinak budeš asi překvapen, ale kněz při slavení mše svaté MUSÍ přijímat podobojí, neboť jinak by tu mši svatou neměl platně odslouženou.

Docela by mě zajímalo, kdo to tu 750 skutečně měl, neměl bys sken těch papírů? :-)

Beastar: Papež vyměnil XC90 za Fiata. Benedikt XVI. dostal od Volva úžasnou V8, a tak je teď neznámo kde. Současný papež jezdí Fiatem - to víš, sleva :-D

beastar
08. září 2018, 14:14
0

Tu 750 měla nějaká excelence jako služebák s řidičem. Vždyť je běžný že s takovou limuzínou budeš vozit arcibiskupy a podobně. Asi s tim nelítali jeptišky do Kauflandu. Mimochodem není to vůbec divný. Těch aut s Itálie už sem pár viděl kde to měla nějaká diacéze, nebo klášter. I tady u nás si mohl koupit několik černejch supů ze služeb božích. Když měnili jedničky za dvojky bylo toho plný Aukro :))

On to taky střídá jak ponožky ty auta. Já sem myslel ten pancéřovej blob na přehlídky páně. Ten původní stál na ML. Je jasný že propaguje Itálii když ho tam nechají žít na dobrý slovo,) A přesně to dostal Fiata, ale musel vzít ještě pětikila pro ten koncil.

Ronoath
08. září 2018, 17:02
0

O supech nevím, vídávám spíš oktávky. Náš biskup měl onu pověstnou "edici 100".

Jinak brněnský biskup má pořád Felicii 1.3 :-D

Martin Mlčoch
06. září 2018, 17:55
2

Nadherny vyber za ty penize.
I na normalni povozeni.

reagovat
MartinCoupe
06. září 2018, 20:58
-1

Golf III nebo IV. Trochu nudné, ale sázka na jistotu...

reagovat
MartinCoupe
06. září 2018, 21:01
0

Anebo Alfa Romeo 146 ;-)

reagovat
Lišák
06. září 2018, 22:18
-1

Výborný výběr ????

reagovat
Lišák
06. září 2018, 22:20
-1

To měl být palec nahoru, ale udělaly se otazníky ;)

Woyta
07. září 2018, 12:36
0

Mno jako clovek co se vydal cestou Compactu specifikace AE36 musim rici, ze s autem je sranda jak na silnici, tak v garazi. Vetsinu trochu trapi kovomorka, odchazeji silentbloky, predni pevne kotouce jsou na okruhu k smichu. Tady doporucuju dat brzdy z 320i. Stejna velikost ale chlazene. Protoze s puvodnima staci cca 10kol v Myte a z prednich trmenu vypoustime paru. Silentbloky jsem menil postupne podle potreby. Kdyz mi po 2 letech odesli prvni co jsem menil, tak jsem se nastval a obe napravy dostali PUR. Podvozkove je to schopne auto. Staci jen dat skakajici stavitelnej podvozek JOM (Maxpeeding) z vyprodeje, par podlozek M12 pod predni ulozeni tlumicu, dobre gumy a je to zabavne auto.

reagovat
PB
09. září 2018, 06:16
0

Alfa ma pro me jedinej problem... vyrobili si to pro sebe italove s postavou lidoopu. Takze zadny misto na nohy a k dosahnuti na volant potrebujete pracky jako Harambe. Jako socha do garaze jinak pekny...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem