logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Autíčkář se ptá

Autíčkář se ptá: Nejzábavnější auto do města?

Jsou malá, lehká a obratná. Městská auta mají spoustu vlastností, které hledáme i u vozů pro řidičské vyžití. Ale jsou také mnohem dostupnější a nabízejí mnohem víc racionálních způsobů, jak je sobě či okolí zdůvodnit. Které je ale nejlepší?

V ideálním světě by si každý nadšený motorista mohl dovolit alespoň jeden ryze sportovní roadster nebo kupé, který by mu poskytoval ty nejčistší řidičské zážitky. Jenomže by v ideálním světě nežijeme a ne každý z nás může mít místo garáže hangár přecpaný vším, co by k dosažení řidičské nirvány potřeboval. Takže mnoho z nás musí hledat kompromisy a nacházet způsoby, jak spojit více úkolů v jednom autě, a ještě to udělat za co nejméně peněz.

městská auta mají dlouhou tradici "vedlejšáků" coby sportovní náčiní

Pokud hledáme ryzí řidičský nástroj, který by doplnil třeba náš velký a rychlý, ale ne příliš zábavný sedan, je nesnazší obětovat zadní náhon a (většinou) vítr ve vlasech, a sám před sebou, před svou drahou polovičkou nebo třeba před účetním prezentovat nákup jako pořízení malého, praktického autíčka do města.

Městská auta přitom mají dlouhou tradici "služby na vedlejšák" coby sportovní náčiní. Vezměte si třeba původní Mini a jeho legendární úspěchy v rallye. A jak ukázal náš nedávný test, úplná nuda není ani s novými a relativně obyčejnými pidiauty. 

Takže, které z nich je nejlepší? Které auto byste si koupili nejen na každodenní cestu do práce či pro čerstvé rohlíky, ale zároveň byste ho s nadšením venčili na zakroucených okreskách? Může v tomto ohledu vůbec něco překonat právě ono legendární Mini? Dejte nám vědět v komentářích a pomozte nám sestavit žebříček nejzábavnějších městských aut!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

0 reagovat
Michal88
2. 3. 2015, 07:17

Tak za mě bych si jako městskou motokáru pořídil Saxo VTS/Pug 106 GTi/Rallye. :) Problém je sehnat takové, které by nebylo vytuzené nebo v minulosti do rohlíku... A ještě aby to byla 1,6 16V/87kW a ne udýchaná 1,4 8V/55kW, kterých je nejvíc... Která sice na auto, které má necelých 950kg stačí bohatě taky, poměr výkon/váha je pořád relativně dobrá, ale samozřejmě u 1,6 8V/65kW nebo 1,6 16V/87 kW je to ještě lepší... :)

0
BobAsh
2. 3. 2015, 07:54

Zrovna na 106 Sport popř. Rallye a Saxo VTR/VTS jsem myslel. Měl jsem to jednou půjčený a byla to dost zajímavá hračka.

Jen detail s těmi motory - ta 1.4/55 kW je ve 106 Sport a Saxu tuším VTS, Rally popř. GTi popř. S16, případně to druhý Saxo (VTR?) je 1.6.

0
Vavris Vavrisovic
2. 3. 2015, 07:59

Bobash: Označení vrcholných variant je GTI/S16 (dle trhu) a VTS. VTR byla u Saxa jen 1.6 8V 72 kw. Rally byla preFL 106 s vyhoněnou 1.3 a vyházeným vnitřkem, poFL se jako vrcholná varianta S16 nabízela verze rally jen pro pár nejvýznamějších trhů.

0
Michal88
2. 3. 2015, 08:03

BobAsh: Jsem to trochu shrnul, asi nebyl dobrý nápad. Vrcholné motorizace 1,6 16V byly v GTI/S16 a VTS, pak 1,4/55kW byly v Rallye/Sport a VTR. :) Plus teda 1,6 8V byly kromě S16 ve všech "výbavách", neboť 1,6 16V přišly až později a 1,6 8V tak chvíli plnila statut vrcholné motorizace. :)

0 reagovat
tsu
2. 3. 2015, 08:00

Z novějších Swift Sport ;)

0
Woyta
2. 3. 2015, 22:27

Swift Sport 2004 mame doma. Nejak me moc neoslovil. Spatne se snim nejezdi ale proste mi tam neco chybi.

0 reagovat
Apache
2. 3. 2015, 08:11

Technická část: Asi tak předevčírem jsem googlil nějaký starší článek co jsem si chtěl znova přečíst a mimo to jsem narazil na tento nebo podobný, tématicky shodný článek. Zradil vás systém a umožnil zobrazení dřív nebo se jedná o republikaci?

Faktická část: Všechny ty starý splašený městský krabičky jsou většinou notoricky známý, ale z novějších - nejel jsem v tom, ale slyšel jsem na MiTo víceméně chválu.

0
BobAsh
2. 3. 2015, 08:35

Technická část: Psal jsem to dneska v noci, takže systém nás určitě nezradil. A že bychom někdy měli podobný článek nevím, ale možné to je :)

Faktická část: Jel jsem čtyřlístkovým MiTem. Je to krám.

0
Apache
2. 3. 2015, 14:08

Hm, zkusil jsem projít historii a nic, nicméně to mohlo být na jiném zařízení. Nebo jsem měl jen hodně divné dejavu :-D. To je škoda, že je to krám, na pohled je to hodně sympatický auto.

0
Apache
2. 3. 2015, 15:38

Díky, já věděl že i ta fotka byla stejná :-D

0
František Čáslavský
2. 3. 2015, 16:25

Hups :D

0
BobAsh
2. 3. 2015, 17:06

Tak tohle je opravdu hodně divný déjavu. Přemejšlím, jestli kolem mě naše černá kočka prošla dvakrát, a nebo jestli to byly dvě kočky.

Každopádně na trackdayi se přihlaš, máš u nás za tohle odhalení hot dot, nebo tak něco! :)))

0
Krteček
2. 3. 2015, 20:41

A v čem je to Mito krám? V tom, že je to "alfa"?

0
BobAsh
2. 3. 2015, 20:47

Ad MiTo - nedomyšlený, nesmyslně tvrdej podvozek, podivnej systém DNA... dobrej je na tom akorát motor.

0
Krteček
4. 3. 2015, 11:22

Ad MiTo: a co strmost řízení? Pocit z jízdy? Neříkej mi, že je to jak řídít fábku... Jako já o MiTu vážně časem uvažoval, měl jsem čest řídit 147 1.6 88kW, 156 2.0TS a teď vlastním 166 3.0 v manuálu a jsem z ní paf. Vím, že MiTo vychází hodně z Grande Punta, ale s tím jsem měl též čest (sice jen s motorem 1.4 Fire), ale i tak to bylo super živé autíčko, které hezky drží stopu a dobře se vodí po okreskách. V čem je tedy nedomyšlená? Že není kam dát kelímek?

0 reagovat
Saimon
2. 3. 2015, 08:35

Jednoznačne súhlasím so Swiftom Sport a zo starších 106 S16 :)

0 reagovat
dejv3052
2. 3. 2015, 08:52

dlouhá léta jsem vlastnil R Twingo s roletou ve střeše a lítalo to jako prase... Teď bych pokukoval tedy,jestliže s tím má bejt sranda? po Peugotu 206 2.0i 16v RC 130kW. Téměř 180koníku musí bejt v tunovéém autíčku asi labúžo :D

http://www.cars.cz/inzerce/osobni-auto-O/Peugeot/206/206-2.0i-16V-RC-Hatchback-1418831513650723.html

0 reagovat
Pjotr9
2. 3. 2015, 10:05

Fabia II Monte Carlo s 1.2 TSI 77kw. Jazdím v meste s ňou už 80000km a spotreba aj dynamika sú perfektné. Jediný problém vidím v lacnom červenom laku na ktorom vidno okamžite akékoľvek šrámy z parkovania.

0
Kalver
6. 3. 2015, 00:29

To je ovšem sportáček jak stehno!! Víc zábavy zažiješ v čekárně u zubaře..

0 reagovat
Vencos
2. 3. 2015, 10:41

65, 55... Lidi jsou chudý takněják různě, ale 60 táců za "městskou mrdku" se mi pořád zdá jako solidná kýbl prachů.
Vzpomínám na článek Chrisse Harisse o Citroenu C15, kterej ho "naháněl" někde na okreskách. Sám jsem měl Fiat 127 mk3 a jakkoliv jeho dynamika byla někde na úrovni unavenýho osla, byla velká zábava s tim jezdit, točit to "do hodně", poslouchat motor.. Někde hluboko tam bylo skovaný Ferrari (byl červenej). Rasit mrdky. Přemejlšel jsem nad tim tolikrát, ale i obyčejná 106 bez motoru je skvělá motokára, když nechceš jet přes kilo rovně a stojí to drobný... Nicméně se na tom tak obecně shodnem, že S16 nebo GTI a další super-verze těhle francouzských motokárových srágor, je v poměru cena-zážitek, docela ideál. 106 jsem si nekoupil prostě jen proto, že bych nerad aby mě v tom někdo viděl a do města vlastně vůbec nejezdim, takže potřebuju větší věc. Jedna S16 ted byla někde za 37. To je velmi slušná cena

0 reagovat
rwalker
2. 3. 2015, 13:18

Šetřílek: Swift, Fiesta ST
Dražší a styl: Mini
Starý krabice: Puma, BMW 3, 106...


0 reagovat
Subaru4ever
2. 3. 2015, 13:49

NEJLEPŠÍ VOLBA: Subaru Vivio RX-R. Délka 330 cm, 5 dveří, 700 kg, 5MT, stálá 4x4, objem 660 ccm, turbo, výkon 64 koní v 7200 ot., omezovač v 9000 ot., zrychlení na 100 za 7 sekund, kaplička na kapotě B-)

0 reagovat
Jan Fíla
2. 3. 2015, 14:57

Swift Sport, Pulsar Gti r

0
Andre
2. 3. 2015, 16:01

Pulsar GTI-R má ale volant na špatné straně. :)

0
Rampa
2. 3. 2015, 21:01

Jak který, řekl bych :-) http://sk.wikipedia.org/wiki/Nissan_Pulsar_GTI-R

0
Machy
4. 3. 2015, 13:17

No Pulsar/Sunny mi prijdou velikostně uz jina kategorie nez nakupni taska

0 reagovat
Tommy4320
2. 3. 2015, 15:28

Poďme na to pekne po poriadku,V prípade našej dopravy (aspoň u nás v meste) nieje žiadne auto zábavné,ale keď sa to tu rozoberá tak ma napadlo nejaké Clio Sport 182 niečo také http://auto.bazos.sk/inzerat/46859415/RENAULT-CLIO-20i-16V-SPORT-170-PS-ROK-2000.php
keby sa našiel nejaký slušný
-Volkswagen Lupo-Polo GTI ročník 2000 cca. http://volkswagen-lupo.autobazar.eu/16-gti-id4152891.html
Ten z inzerátu je drahý ale aby si niekto spravil prestavu :)
-Ford Focus RS-ST,Fiesta ST
http://ford-fiesta.autobazar.eu/20-st-id4854083.html
http://ford-focus.autobazar.eu/20-rs-id3840146.html
http://www.aaaauto.sk/sk/car.html?autobazar=1&aaaid=91016432#utm_source=autobazar.eu.cz&utm_medium=karta&utm_campaign=karta-sk
Audi S3-Ta jazdí jak bodlá osa :) 224 koní a 4x4
http://audi-s3.autobazar.eu/18-t-quattro-idľmi páči :)
http://seat-ibiza.autobazar.eu/20-16v-cupra-id6236130.html
Spomínaním Saxa a Peugeotu som sa neobťažoval aj tak to tu už všetci spomenuli a mňa to napadlo tiež :)
Mám ale pocit že list čo so vytvoril je celkom zaujímavý
Ale aj tak to nieje moc do mesta keď je premávka takže podla mňa je najlepšie sa na tom vyblázniť niekde Mimo mesta :)
No a ešte Honda Civic Type R :) ale tie ponuky sa dajú nájsť aj lepšie hádzal som to sem len tak aby som spravil prehľad...

0 reagovat
yorkin
2. 3. 2015, 18:19

Sorry, ale tohle je imho úplně nesmyslně položená otázka. Kde ve městě mám příležitost využít předností malého hothatche? Podvozek, čitelné řízení, rychlá převodovka a spojka, to jsou všechno vlastnosti, které jsou ve městě dost na ... houby. Do města (teď myslím na Prahu a její širší centrum) naopak potřebuju něco s automatem, dobře odhlučněné, s kvalitním rádiem, ideálně na vzduchovém podvozku, zvýšený podvozek výhodou (lepší výhled+přejíždění obrubníků). Takže za mne (pokud tedy nemám v baráku parkovací místo dimenzované na trabanta) Range Rover L322 4.4 v LPG do města a dálnice + MX-5 (a nebo malé klidně francouzské hothatche) jako řidičské víkendové auto.

0
BobAsh
2. 3. 2015, 18:43

Předností malého HH je třeba i to, že je malý a tudíž se v tom městě všude vejde. Já osobně jsem občas při ježdění po městě s Town Carem občas výrazně zatoužil po něčem, co by se do toho města vešlo a zároveň s tím byla občas zábava :)

0
yorkin
2. 3. 2015, 20:29

Potize s parkovanim kulateho TC si dovedu predstavit... Ale (mozna diky zvysenemu posedu) jsem je u ruznych LR a RR nikdy nemel. Proste mi prijde absurdni trcet v zacpach s manualem a naklepavat si pater pri prejezdu koleji diky sportovnimu podvozku... Pokud by to ale bylo betonove zadani, tak bych uvazoval treba o Suzuki Swift GTi. Spolehlivost by mela byt lepsi nez u francouzu.

0
Michal88
2. 3. 2015, 22:02

Kdyby se to mělo uchopit takhle, tak pro mě by to byla Xantia Activa, ideálně s 2.0TCT/108kW nebo 2.0 16V/97kW LPG (V6 140kW nenavrhuji, do města asi ne úplně žůžo motorizace, navíc jich je velmi málo a ještě méně s LPG). Výhody pohodlné hydropneumatiky a přesto velmi zábavného podvozku (díky aktivní eliminaci náklonu v zatáčkách). :) Akorát, horší to bude s automatem, těch obecně moc nebylo, ale najít se dají (4stupně ZF 4HP20). Snad jedině, je to tehdejší střední třída, na TownCar to teda nemá, ale občas jsem s Xantií měl taky co dělat, abych se vešel. Vesměs teda bylo parkování v pohodě, dneska to má délku jak leckterá nižší střední, ale díky podvozku to napráská v zatáčkách i kdejakému novému "sportovnímu" modelu. Kila to bude mít obvykle nižší ( Xa s dvoulitrem mezi 1200 - 1300kg) a jízdní vlastnosti se ještě ladily "po staru" a ne elektronickými berličkami. :)

0 reagovat
Woyta
2. 3. 2015, 19:49

Mestskou potvurku jsme doma meli. Daewoo Tico. Sice jen 0,8 a 30kw ale pohanelo to auto o hmotnosti 640kg. Pridejte tocivej motor a ridici BMW vas na krizovatkach nenavidi. :D A seurkou 145cm se da zaparkovat skoro vsude.
I mimo mesto na klikatech okreskach me bavilo nahanet velka nemotorna auta. Jeden znamy si s nim trosku vyhral. Nevim kolik melo kobyl ale tocilo 8000ot a uz ser to nedalo nazvat usporne. Spotreba ze 4,5l/100 vrostla na 8-9l/100. Ale svezeni bylo moc prima.
Dnes to je prtave uskakane auticko ale privedlo me k tomu cim se ted zivim a co mi stoji v garazi.

0 reagovat
wlko
2. 3. 2015, 22:34

Za mňa jednoznačne Fiat Panda 100hp ... také malé veľké auto, praktické, dobrý výhľad, šesťkvalt a všade sa vojde. Aj ked je pravda že vypadá troška zženštilo :D

0
Subaru4ever
3. 3. 2015, 11:04

Panda 100hp je hodně zajímavá motorová myš! :-). Akorát prý nemá pružiny a tlumiče, ale kusy vevařených lešenářských trubek :-/. Nicméně já si nejlépe zalítal po Praze v jiné Pandě. Se základním motorem 1,1 Fire v autoškole. Nizoučká hmotnost, krátké převody, živelné až živočišné chování motoru. Spolu s učitelem který nás žáky podporoval v co nejrychlejší jízdě mi tenkrát stačilo jen málo aut B-). Z křižovatek jednoznačně první! S tou obyčejnou Pandou byla fakt prča.

0 reagovat
Johanes
3. 3. 2015, 12:18

BMW 130i :-)

0 reagovat
rainero
3. 3. 2015, 13:38

Podpisujem sa pod to, že kopec výkonu nie je nevyhnutne potrebný k mestskej zábave viď. Panda I (141) príp. 4x4. Ak už to však mermomocí musí byť rýchle tak za mňa Twingo RS.

0 reagovat
JayK91
3. 3. 2015, 15:13

Za mně určitě Suzuki Swift GTI, případně Subaru Justy (tuším 2. generace) - což je defakto to samé jen se 4x4 - Já sám mám bohužel jen pětidvéřový Suzuki Swift GL z roku 2001 ale i ten se slabými 39 kw umí s trochou snahy udělat nějakou tu zábavu , takže si dokážu představit srandu i s těmito výkonnějšími kousky :3 ;-)

0 reagovat
martin_100
3. 3. 2015, 17:43

Mě jako auto do města nejvíc bavil trabant. Netlemte se je to tak. Měl spoustu výhod. Byl relativně malej takže se všude vešel ... hlavně na šířku byl supr páč se s nim dalo jezdit i přes lávky pro pěší .. protah se mezi sloupky. Zaparkoval i do škvíry na motorku. Podélný parkování pokud bylo na těsno jsme řešil snadno.... do mezery jsem strčil předek až k chodníku a zadek pak bafnul do teplých a hodil k obrubníku takže jsem nemusel strkat do malýho chlívku auto na 4 couvnutí. I v malý rychlosti se v zatáčkách zvedalo zadní vnitřní kolo.... ty pohledy chodců k nezaplacení. Na mokru a sněhu se dalo v opravdu malý rychlosti vodit trábo bokem přes ručku pod naprostou směrovou kontrolou. A když se někdo moc lepil stačilo povytáhnout sytič a dát mu čuchnout namodralýho štěstí :-D

A teď trochu vážně. Přečet a viděl jsem docela dost testů novýho twinga neboli sockovitýho smarta for four. To auto mě vysloveně zajímá. Neni moc drahý ale má hnanou správnou nápravu a rovněž tak má motor tam kde má bejt .. tedy vzadu. Ano je to malej tříválec s pár koníkama ale díky koncepci si myslím že by mohl bejt na živo zábavnej. Na mokru a sněhu by se podle mě dalo zažít i docela sportovní jízdu. Takže z dnešní produkce malých aut bych patrně volil Renault Twingo.

Taky se mi velmi líbí VW Up! svezl jsem se a dost jsem byl překvapen jak je ta krabička živá (cng) na prostorná. I mimo město podvozek zvládal ostřejší jízdu takže proč ne? Dávam ho hned za twingo ;-)

0
BobAsh
3. 3. 2015, 18:47

Up! jsem měl v ruce jako předposlední test pro TopGear a musím říct, že mě to velmi bavilo - z těch malejch myší je to jedno z nejlepších aut. Určitě někdy bude test i tady. A Twingo nás velmi zajímá a pokusíme se ho získat.

0
Jiri23
3. 3. 2015, 19:05

Byl jsem zvedavej jestli se ted v Ženevě neobjeví Twingo RS ale bohužel.. I když twinrun concept něco takového naznačoval a nějaké ty zajímavé fotky prototypu se také objevily

0
Vavris Vavrisovic
3. 3. 2015, 19:09

Martine, asi tě zklamu, ale Twingo je z hlediska nadšeného řidiče dosti tragické. Sice má na papíře velmi přitažliovou koncepci, ale taky má nevypinatelnou stabilizaci, která je navíc silně proaktivní a zasahuje dřív, než auto vůbec dosáhne limitu. Je znát, že auto bylo laděno především pro ženy a v první řadě bezpečně, takže je nedotáčivé, moc... O nějakých opičárnách se zadním náhonem nemůže být vůbec řeč. Taky jsem do něj vkládal naděje, byl jsem se projet a odcházel jsem zklamán. Městochod nebo Nahoru! jsou 100% ně zábavnějšími auty.

0
BobAsh
3. 3. 2015, 19:13

To je mrzuté. Jinak já se právě vrátil z důkladné projížďky s Fabií 1.2 TSI/81kW a nutno říct, že i když se mi nepodařilo vypnout kontrolu trakce (resp. jsem byl línej hledat tlačítko), tak s tou věcí byla vážně docela slušná okresková zábava. Má to sice daleko k hot hatchi, na to je to dost pomalý, ale na odpolední pobavení v Železných horách je to plně dostačující.

0
PepaSFI
3. 3. 2015, 19:43

to Twingo má sice pohon na tý správný straně ale někde psali že drift fakt nebude ikdybys plyn tlačil všema nohama. Jedna ženská tady měla to předchozí Twingo RS. Jak to jelo nevím ale vypadalo to moc pěkně. Jen na ty naše silnice mi ty gumy připadaly trošku nepatřičný. Vypadaly jak kdyby na disk někdo udělal proužek černou pastelkou. Taky se mi líbí Citigo, od té doby co unifikovali Yetiho, jediná škodovka co má osobitost. Dokonce dokázali nebrat se tak moc vážně a malujou na to "sportovní" pruhy který tomu docela sluší.

Trabanta jsem měl taky a byla s tím sranda náramná. Výkon žádný ale ten dvoutakt má svérázný chod a umí pěkně odpíchnout. Stará Panda byla taky skvělá. Taky se vešla kamkoliv, kolem zamykacích sloupků, různýma mezerama, zaparkovat v koutě za popelnicema. Lehoučký, živý. Jo, pasivní bezpečnost se od motorky liší jen tím že to při zastavení nespadne na bok ale to si každý musí rozmyslet. Obecně by se dalo říct že jako skákadlo po městě bude fungovat většina starších Fiatů, Panda, Uno, Punto mk1, i mk2, motorizace celkem libovolná, i ty základní běhají dobře. Ty auta vymysleli primárně na rejdění po přecpaných městech. Výkon není potřeba když se ví jak na to šlápnout. Většina lidí strašně nutně potřebuje výkon, akorát že ho nikdy nepoužije. Na dálnici velkej hrdina co jede někdy i 145 ale z křižovatky se rozjíždí jak nákladní vlak.

0
martin_100
4. 3. 2015, 10:25

No tak to mě teda zklamalo to twingo ... ikdyž je fakt že u focuse sem abs vypínal vyndánim pojistky když sem si chtěl zařádit třeba by to u rencka šlo taky vyndat správnou pojistku a tradá... A nebo naopak se vyndá pojistka auto nepojede vůbec ... jo moc elektroniky "závodníkova" smrt... Je to škoda že jsou auta v dnešní době nastavený tak předposraně. Automobilky si hrajou na bohy zasahujou do přírodních zákonů... jeden z nich je přirozená eliminace slabých kusů a to by mělo platit i u řidičů. Umíš řídit jezdíš. Neumíš naučíš se. Nenaučísš se rozbiješ si tlamu. Dneska má řidičák kdo má mezi půlkama díru ale za volantem neumí víc než otočit klíčkem ve spínačce zbytej je jen dění osudu kterýmu silně pomáhá alektronika aby to hovádko boží dojelo aspoň přibližně tam kam potřebuje.... Ale to už je jiná debata.
Z toho co tu píšete mi teda vychází Up!ík jako vítěz zábavnýho městochodu .. teda aspoň pro mě.

0 reagovat
Machy
4. 3. 2015, 04:44

Mno, tak za mě z novějších Swift Sport, Colt CZT nebo Abarth 500 a ze starších jednoznačně dvojici Saxo/106 1.6 16V, Charade GTi nebo Swift GTi...

0 reagovat
Adam
6. 3. 2015, 00:38

Měli byste vyzkoušet ten Swift sport! Všichni ho tu zmiňujou, pověst má vynikající a cenu taky. Pro mě je to favorit, ale jel jsem tedy jen v obyčejném svišti, sport nikde nemaj.. :/

0
BobAsh
6. 3. 2015, 04:17

Myslím, že většina diskutujících tu zmiňuje spíš starý Swift. Nicméně v předfaceliftovém Swiftu Sport jsem jezdil a je naprosto super.

0
wlko
6. 3. 2015, 10:34

Starý Swift Sport do mesta? ten je skôr vhodný na stavbu track ready auta ale do mesta (veľkého) sa starý swift sport moc nehodí...ono to chce niečo z čoho je dobre vidno a okrem bezpečnostného pásu to má aj nejaké iné prvky ktoré pomôžu ked do teba trafí nejaký pako vo svojom SUV

0 reagovat
Petr Šmacho
14. 3. 2015, 17:46

Do města Alfa Romeo MiTo QV ale doporučuji ho nenechat v sérii, ale ještě trochu poladit Novitecem na podvozku (kit Competitione) a motoru (racebox) - loni na sprintech v Popicích nechápali, když jsem s tím stál nejvýš na bedně s 1,4 Turbo v kategorii do 3 litrů! :-) No a ještě to tam potřebuje ozubenou krabičku Quaife, aby bylo víc srandy s miniautíčkem v zatáčkách. Když s tím pak trápíte velká auta je to pocit k nezaplacení ;-)

0
BobAsh
14. 3. 2015, 18:50

Competitione podvozek - to bude jako ještě tvrdší, než sériovka, která se mi pokusila vytřepat ze zubů plomby a z páteře ploténky?

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte