načítám data...

Mitsubishi Lancer EVO IX

20. dubna 2018, 15:27 27 komentářů beastar

どうもありがとう Dōmo arigatō! Naučí vás mít rád 4x4. Alias pěkná hračka pro rozumné kluky.

zobrazit celou galeriiLe patron des patrons Beastar!!: Mitsubishi Lancer EVO IX

Lancer je slovo mnoha významů. Když se trochu odvážeme a zapomeneme na jazyk největších kolonialistů na světě, dostaneme se k řeči těch třetích největších. Ano lancer (něco jako lááánsé s polozavřenou tlamičkou) znamená něco jako odpálit. Ve skutečnosti se výrobce inspiroval zřejmě tím slovem z angličtiny, ale to je teď jedno. Auto mající skoro stejně otravně dlouhou rodovou linii jako VW Golf a téměř na chlup stejně nudný design. A v důsledku skoro stejně hodně fanoušků po celém světě. Vrcholové verze jsou prostě pojem, který mnohdy znají i lidé celý život jezdící převážně v Toyotách.  Vrcholová verze Lanceru užívá také ne příliš úderný název EVOLUTION. Ne že by přímá konkurence od Subaru se změtí písmenek byla nějak více originální. Co je však naprosto jasné, že devátá (nejen) evoluce Lanceru vás za volantem skutečně odpálí a mnohdy nabodne, jako skutečný kopiník.  Tohle Mitsubishi to je jedno z aut pro lidi, kteří neřeší design. Ti, kteří ho řeší, pravděpodobně půjdou jinam. I v deváté generaci se totiž Evolution od běžných verzí vzhledově zase až tolik neodlišuje. Pro někoho to může být i malé plus. Je to každopádně osvěžující ve srovnání se zlatými koly a hromadou hvězd u nejmenované konkurence. Málem bych zapomněl na modrou metlu.

Pojďme ale pěkně popořadě. Původně jsem zvažoval, jestli vůbec něco psát. Dojmů z auta je totiž mnoho. A jako člověk, který produkci z Japonska příliš nemusí, se nechci pouštět do nějakého velkého filozofování. Posledně jsem si při zaslechnutí slova shogun myslel, že jde o nějaký druh sýra z Provence. Takže pravověrným fanouškům Evolutionu nedoporučuji číst dále. A pro ty ostatní je tady v následujících odstavcích pravda o devátém vtělení téhle legendy (a sakra toho slova bych se chtěl vyvarovat). Bohužel jsem neměl tu čest s plně sériovým vozem. Nevím, jestli takový někde existuje kromě muzea v Okazaki. I tak to byl týden plný milostných hrátek za volantem. Trochu mi to připomnělo parafrázi s tou ošklivou prostitutkou. Sice už nevypadá jako Demi (Lovato, Moore podle vkusu každého džentlmena) ale ukáže ti co a jak.   

Kapitola první přidaná hodnota je praktičnost.

Klasické tvary karoserie sice milovníky sportovních vozidel nemusí potěšit. Avšak přináší to sebou radosti, které třeba roadster nenabídne. 430 litrů vzduchu v kufru se někdy může proměnit v zavazadla. Řekl bych, že i rozložený obývák IKEA v pohodě odvezete. Další podobná pozitivní vlastnost jsou plnohodnotná sedadla vzadu a samozřejmě přístup k nim skrze běžné dveře. Prostě věc, kterou se podobně denně dobře použitelné Subaru BRZ pochlubit nemůže. Pro posádku vpředu je místa také dost, že by se snad i oktávka druhé generace zastyděla. Praktické je také to, že si lze běžně užívat jízdu v normálním městském provozu a necítit se přitom jako debil. Ano o tobě mluvím Gallardo, Camaro a upalující kovbojský poníku. Zdá se vám, že motám auta z různých kategorií dokonce ta sportovní do povídání o sedanu, co vypadá jak daily auto tetičky Margaret. Do jisté míry je to samozřejmě pravda. Jenže pro tohle auto opravdu není konkurence Škoda Octavia RS. Kdyby škodovka takhle pojala svou vrcholovou verzi, řekl bych, že v Čechách budeme národ škodovkám zaslíbený nakonec všichni i my jinak smýšlející. Takže ve zkratce ne vždy je obyčejný kabát na škodu. Někdy lepší kabát s kapsami, který zahřeje než křivák pro machry bez kapes.

Kapitola druhá ne všechno se podaří.

Jedná se sice o vrcholovou verzi, ale přístup k tomuto tématu mají kluci od diamantů poněkud jiný. Jiný zejména oproti svým bývalým spojencům ve zbrani zejména z Mnichova a Ingolstadtu. Pojetí interiéru je velmi jednoduché i na dobu jeho vzniku. Já si musím několik věcí přimyslet a pár odmyslet oproti pojetí přímo z fabriky je zde několik změn. Řekněme, že auto vypadá uvnitř naprosto obyčejně. Kvalita zpracování a použité materiály odpovídají průměru v nižší střední třídě v roce 2005/6. Klasické rádio v dnešní době působí už téměř historicky. Pravdou je, že po většinu užívání Eva vám je typ a velikost rádia úplně jedno.  Přední sesle Recaro jsou výborné a dokreslují minimalistickou atmosféru na palubě. Vnější design vozu se nemusí líbit každému. Pravdou je že auto příliš krásy nepobralo. A ani s obřím křídlem na zádi a pár drobnostmi není vzhled dech beroucí. Myšák působí z boku vyváženě. Obří světla ale dělají příď opticky velkou zejména v poměru k zadním partiím. Nepůsobí to příliš pohledně vzhledem k subtilnější zádi. Tohle jsou ale všechno naprosto podružné věci. Tenhle vůz nebyl stvořen k tomu, aby se nad jeho designem rozplývali davy fanoušků.

Kapitola třetí, když vezmeš motto BMW.

Ultimate driving machine bylo jeden čas heslo používané automobilkou BMW. Jakkoliv to pro vrcholové modely z Německa platí v Lanceru je vše jinak. Jak? Tady sedíte a pod sebou cítíte každou nerovnost a každý malinký kamíneček. Malý sportovní volant (často nahrazuje stejně dobrý originál) v kombinaci za asistence spartánsky působícího interiéru dělá z každé cesty do práce erzetu. Do kabiny proniká samozřejmě typicky hutný zvuk od motoru. Jenže to se děje až ve vyšších otáčkách a tak je auto překvapivě hodné a použitelné i když vás nějaká nudná a tichá krabice zdržuje. Všechno se děje přirozeně jako kdyby si to auto znal odjakživa. Pocit ze zrychlení je okamžitý a čtyřválec pod kapotou má dost sil v každé situaci. Z nuly na sto pod šest sekund za doprovodu zvuků jako když se odpaluje raketa Stinger. Když pominu časté úpravy tak v základu máte k dispozici nějakých 280 koní a to z dnešního pohledu není ve čtyřkolce tak moc. Jenže ve skutečnosti je to v tomhle voze víc, než je třeba. Zadní diferenciál s proměnlivou svorností AYC a aktivní mezinápravový diferenciál ACD vypadají při popisu na papíře zajímavě. Ve skutečnosti je to geniální řešení a Lancer na sedmnáctkách jezdí do zatáček jako po kolejích. ACD rozděluje variabilně moment od poměru 50:50 až po výhradní distribuci na předek či na zadní nápravu. K dispozici jsou tři režimy nastavení. Tarmac, gravel a snow při jejichž volbě se taky cítíte hned víc jako pravý pilot. Prostě pravý ultimátní řidičský stroj. 

Kapitola čtvrtá mechanická symfonie.

Řadil jsem s mnoha manuálními převodovkami. Někde máte pocit, jako když se míchá těsto na houskové knedlíky, jinde zase cítíte v dráze odpor. V některých autech praštíte při volbě pětky spolujezdce do kolena. V devítce stačí pomyslet a rychlost tam spadne jako shnilá višeň z třešně. Něco tak mechanicky dokonalého se musí zkusit. Podvozek funguje skvěle na všech typech povrchů a dokonce i s pražskými skorosilnicemi si poradí bez problémů. Na sedmnáctkách s automobilem tohoto typu nemůže samozřejmě nikdo čekat jízdu jako na obláčku. Přesto ve vás zůstane po jízdě ta vaše černá duše na svém místě. Zatáčky můžete řezat až chirurgicky přesně a auto lze krásně vodit bokem i na naprosto hladké a suché silnici. To ovšem není pro každého. Klidně přiznám, že při pár pokusech málem došlo k přátelskému obětí se statnou břízou. Neplést s Břízou a jeho rychlou Dacií Lodgy v plynu. Na palubě evičky se stane obvyklí vtip plnej, rukáv pravá šest denním chlebem. Opravdu mě nenapadá, k čemu bych to celé přirovnal snad Subaru WRX STi dokáže vydolovat i z naprostého dřeváka za volantem stejné výkony. Přitom Mitsubishi dokáže vytvořit i relativně příjemný prostor pro cestování na větší dálky. Na dálnici zařadíte šestku a hluk od motoru se upozadí a zůstává za autem. V běžných dálničních rychlostech na palubě nic neobtěžuje a dokonce i to rádio přijde vhod.

Kapitola pátá sen pana tunera.  

Lancer Evolution všech generací je samozřejmě cílem úprav. A to většinou kvalitních a funkčních. Na tak skvělém základu nezačnete stavět něco nepoužitelného co se sotva došourá někam do Mimoně. Já tedy bohužel tak úplně neznám projev továrního výfuku na živo. Údajně auto po zvukové stránce hodně degraduje. Říkají někteří majitelé. To se o výfuku od firmy Catback opravdu říct nedá.  Ani není nutné si ho popisovat, stačí si vzpomenout, jak to zní, když sledujete průjezdy rally speciálů. Originál tovární volant znám z nižší verze Lanceru tady byl přítomen sportovní volant Sparco. Který je samozřejmě skvělý, když se s ním závodí. O něco málo horší je, při výjezdu z parkovišť kdy jsem si asi pětkrát nafackoval. I tady je nutné občas přijmout kompromis. Možnosti úprav motoru Mivec jsou takřka nekonečné. Už v základu se jedná o pekelně dobrý čtyřvál s turbínou. Jak čistě optického tuningu, tak toho funkčního je na auto nepřeberné množství. Pro každého co jeho jest. Většinou se ale setkávám zrovna u tohohle auta se vkusem a účelností. Kdysi před pár lety auto startovala s pár příplatky s cenou lehce nad milionem korun. Což jistě nebyla cena pro každého. Přestože se majitelům dostal do garáže pravý sporťák, co odveze gauč. Dnes první devítky koupíte zhruba za polovinu a na ceně už příliš nepadnou. Ostatně propad o 50% za 11 let rozhodně není žádná katastrofa. Hlavně proto, že s většinou aut se jako fakt jezdilo a tak natočila slušné porce kilometrů.

Kapitola šestá beastarovo okénko.

Po pravdě nemám tyhle kraksny s vizáží bábamobilu a s hrablem na víku kufru moc rád. Dokonce ani zlatý kola s rozměrem třecí plochy parního válce u konkurence mě moc neberou. Když jsem zamlada usedl do vozu na rally pravidelně jsme končily hodně u dna a většinou s poruchou. Způsobenou uměním řidiče a jabloní, která kdoví proč přebíhá cestu tam, kde ty jedeš. Sledovat rally a nebo vrchy mě baví, ale nejvíc mě na tom baví, když to někde rozstřelí. Asi nějaká škodolibost nebo co. K možnosti jezdit chvilku s ikonickým autem všech JDM pubertálních manga mániček a street rejsrů z Tokya jsem se stavěl slušně řečeno dlouho chladně. Jednoho romanticky teplého večera na jedné zahrádce v Praze 8 venkov Čimice slovo dalo slovo a ruka byla v rukávu. Jak to vypadalo? Čím si to přijel, kámo? Ále to je EVO devítka. Ty kámo (nahrazuje slovo vole pro účely blogu) můžu se na ten kepl mrknout. Jasně kámo, jdeme, já to natočím, to musíš slyšet. Následuje hluk budící celé spící sídliště. Několik starších obyvatel otevírá okno a snaží se překřičet zvuk motoru na neutrál vytáčeného do výšin čtyřicetiletým puberťákem. Dodnes nevím, co ti pánové křičeli, jistě nás chtěli jen slušně upozornit, že rušit noční klid se nemá. Začínám mít zájem o čtyřválce. Hale kámo, svezeš mě tady někde jenom kousek. Jasně dostávám odpověď. Á sakra, já měl těch pět piv, to asi nevypotím. Tak řiď ty. Někdy je fajn být skoro abstinent. Nakonec se kousek protáhl na cestu přes Prahu a až někam za ní skoro k Berounu. Menší závodnická vložka ve stylu Vina Fízla ve špatném autě nastala na Barrandově.

Nevím, jestli ten solidně vypadající pán v tom BMW jen nechtěl závodit nebo jsem ho fakt dal. Bylo mi to v ten moment docela jedno. Potom městský okruh našeho slovutného hlavního města. Tady bylo možné zkusit si maximální rychlost. Samozřejmě hrozilo, že místní sheriff čerstvě vyzbrojen stíhačkou ix35 z Koreje (Nošovic) bude připraven. Žel bohu nebyl, asi zase chrápali někde u pole. Přece to SUV umožňuje přístup i do horšího terénu. Na okreskách u Berouna bylo štěstí, že za tmy už moc nevidím a tak Monte Carlo skončilo. Auto bylo určené k prodeji, ale po krátké domluvě mi zůstalo na kratší vyzkoušení. První primary goal bylo odvést společensky unaveného majitele domů.  

Kapitola poslední Krabovo moudro.

Ve většině článků a dříve blogů velkého mistra volantu kapitána Kraba najdeme něco jako závěr. Ve smyslu jestli on sám by takový vůz chtěl ve své garáži (hale číslo 9 se sbírkami). Chtěl bych Evolution ve své garáži? Samozřejmě že ano a dokonce bych to s ním i přežil jako s jediným autem. Teď ovšem přes půl milionu korunek nemám a nějaký pátek mít asi nebudu. Každopádně je to charakterem pravý sporťák a nejen tím. Když se vrátím úplně na začátek dnešní legrace, dovede vás prostě odpálit. Pro člověka co rád řídí a užívá si každé přeřazení je to skvělý stroj. Nakonec je levnější, než z jiného těsta a z jiného vesmíru stavěná 996. Není tak uhlazený a chladný jako výčepní Helga. Občas jsem si vzpomněl na trochu jiné a daleko více obratné a veselé Subaru BRZ. Není to stejné auto ale je stejně dobře řidičské a lze jej dobře vyladit a upgradovat. Obě auta trápí stejné neduhy zejména potom ne příliš povedený interiér a v jistém smyslu zastaralost některých méně podstatných řešení. Evíčko devítka je symfonie která dobře zní i když jí hraje ošklivý sbor armádních mongolských mezzosopranistek.  

        

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Raspby
20. dubna 2018, 18:32
1

Super! :) Gratruluju..musel to být super zážitek. Nikdy jsem ho neřídil, ale podle toho co vím, tak to musí být jedno z těch "dokonalých" aut. Je řidičsky senzační, ale odvezeš v tom rodinu s víkendovým nákupem. I když já sám bych asi nejradší EVO VI (ať už TME nebo klasiku - pro mě nejkrásnější a zároveň nejbrutálnější EVO) , tak nad něčím podobným by se mohli zamyslet (místo obligátní Octavie 1,0 TSI) nastávající otcové, kteří prodávají své auto pro zábavu, protože čekají rodinu a potřebují něco praktického :). Za mě palec hore...a zanedlouho budu snad tomuto blogu sekundovat také něčím zajímavým ;)

reagovat
Nimrod
20. dubna 2018, 19:13
0

já nevím, mně se líbí všechna eva, až na tu poslední desátou. svezení to musí být ale fenomenální v každé generaci

reagovat
krab
21. dubna 2018, 07:15
2

No vida, konečně Lancer, který není po důchodkyni :-D
Já Evolutiony logicky rád mám, ale leta jsem to přehlížel jako něco, co bych si toužil pořídit a jezdit v tom. Asi to bylo tím, že mi kámoši spíš říkali : Kámo, (když už nahrazujeme slovo vole ...) tohle není nic pro tebe, to by sis neužil. S tím se musí opravdu rychle a když se něco začne dít, řešíš problém plynem, nesmíš se toho bát ... A tak jsem si to pro sebe přeložil v duchu: tohle není hračka, to je seriózně rychlá střela, která v menších rychlostech nebaví.

Jenže, člověk si musí sám všechno pořádně vyzkoušet. A tak doufám, že si taky nějaké vyzkouším :)

A zapomněl jsi na Krabovo praktické okénko:
Máš na to půl mega? OK dobře máš. Pokud zní odpověď takto, je třeba ještě přemýšlet, kolik to auto sežere potom. A to si myslim nebude úplně v ceně provozu Dachny na plyn a teď nemyslím palivo. Vlastně pokud se povede nějaký EVO získat pro recenzi, tak bych se do toho víc ponořil, abych dal dohromady reálné +- sumy, co provozování těchto aut stojí. Hele, třeba to nebude tak hrozný ... ( to si ale říkáme většinou vždycky :) )

reagovat
Vo
Vorlosup
21. dubna 2018, 12:11
0

Tuším že u Eva je docela zádrhel v těch dvou chytrých diferenciálech...

beastar
21. dubna 2018, 12:26
0

Po důchodkyni rozhodně ne:) Praktické okénko je na tom tak, že ve světle blogu Gallardo je jasný že je lepší mít 500 a 250 k tomu kdyby něco. Taky je důležitý jestli se s tim závodí nebo jenom jezdí. Něco je dražší, ale když do toho jdeš s nějakýho Caymana, 911, Alpiny, AMG či eMka tak tě to fakt nepřekvapí. Ceny dílů odpovídaj kvalitám použitých komponent. Ta čtyřkolka no tam se to může prodražit každý auto má něco.

Jinak to že si to v malých rychlostech nejde užít to nechápu proč. Jasně když s tim chceš driftovat tak to nejde na suchu v nízký rychlosti. Ale o tom podle mě tohle auto není. Jde s tím jezdit skvěle ve stopě. Přesný průjezdy uvnitř zatáčky jak po kružnici. Je to jiný a má to jinej feel, než třeba gt86. Větší rychlost je v tom ok, ale jde si jezdit i v pohodě existujou věci jako šotolina a podobné radovánky. Pro spoustu lidí je plus, že to vezmeš a nějaký amatér s tim bez přípravy odejdeš. A nejen to. Jako to auto i přes supr kola a křídlo, sání nikdy nebude tak pěkný jako Giulia a vevnitř to nikdy nebude m3. Vlastnosti má ale úžasný a jediná přímá konkurence je impréca kterou ja nemusim vůbec. Možná ještě RS4 a teoreticky Alpina b3 4x.

Rien
25. dubna 2018, 01:20
0

Krab: evo 8 bych mozna i pujcil na nakej kratsi test)) snad se s tim objevim na kafi a karach

krab
25. dubna 2018, 15:50
0

Rien : moc děkuji za nabídku a pojďme si napsat soukromou zprávu a nějaký nápad vymyslíme :) Třeba bych taky nějaký jiný evo dokázal sehnat do party a může vzniknout hezká věc :)

Beny
21. dubna 2018, 08:24
0

Sakra, závidím. A to jako fakt hodně, co bych dal za možnost zkusit si to na pár kilometrech okresky...

reagovat
Inženýr
21. dubna 2018, 14:00
0

Dobrý blog! Evolution jsem vždycky obdivoval pro jeho celkovou vyladěnost a použitelnost. Někdy bych si chtěl vyzkoušet kousek v originálním stavu, jelikož úpravy jakéhokoliv typu jdou mimo mě. Nicméně, fun kára kde si nafackuješ a přitom odvezeš tu IKEU vypadá jako nej volba petrolheadova. Zajímala by mě spolehlivost při každodenním používání, třeba s nájezdem 40 tisíc ročně. :)

reagovat
beastar
21. dubna 2018, 14:59
0

:D 40.000 ročně by v tom šlo ujet více méně bez problémů. Jen spotřeba není úplně eko. Na dálnici to jede stejně dobře jako třeba A4. Ve městě jsou problém velké spáry, zvlněný asfalt a typicky kostky a tramvajové pásy zasahující do vozovky. Jde to přežít ale auto se klepe a chřestí. Spolehlivost je tradičně vysoká kór při normálním ježdění.

Tuning bývá často funkční. Volant pro víc sportovní pocit a hlavně základní je fajn ale je hnusný a o něco větší. Vyfuk dělá nejen zvuk. Opět originál je poměrně tichý a nedá motoru svobodu. Tady byly lepší brzdy a kola nejen větší, ale i celkově účinnější. Tovární údajně vadnou...To mi říkali ...osobně netuším. Po pravdě dost o tom autě uvažuji až skončí léto.

zimbic
21. dubna 2018, 16:56
0

Výborný blog, ono tím, že rejži nemusíš tak je to dost objektivní a je kritika na pravém místě bez růžových brýlí.

Měl jsem možnost si vyzkoušet Evo 8 v mostě na jeden stint a docela mě to vzalo tak, že ji nemůžu dostat z hlavy a vymýšlím jak si najít cestu k přebytečnému půl melounu :D

reagovat
Rien
25. dubna 2018, 01:22
0

Dyt to zrovna ani nejelo:D

Daniel Borský
21. dubna 2018, 21:00
0

Moc hezká věc. Za mlada jsem po tom dost toužil. Teď už jsem z toho trochu vyrostl, ale pořád je to mému srdci bližší než ten modrý konkurent s zlatýma kolama.
PS: příště až zase budeš mít nějaký takový nástroj k terorizování okolních obyvatel, vyraž s tím i kousek vedle Čimic do Bohnic, abych si ten zvukový koncert taky užil :)

reagovat
ToMyx
24. dubna 2018, 17:36
0

To musel být příjemě strávený čas :-)
Design mi nepřijde tak úplně fádní a nudný zvenku, ale to bude spíš tím, že jich moc nepotkávám.
Vůbec nedokážu domyslet jak vysoké to bude mít náklady na provoz, ale tyhle auta se buď kupují jako víkendovky nebo to majitele fakt netrápí. Vidím to spíš tak, že ten, kdo s tím trochu jezdí, bude stejně pokukovat po úpravách a to je pak teprve luft v prkenici:-)
Jedno z mála aut, který když na silnici potkáš, asi tušíš, že takhle pixla asi poletí... Z tohodle hold sleeper nikdy nebude, protože je to už moc profláklý:-)

reagovat
beastar
24. dubna 2018, 17:53
0

Čéče jezdilo se s tím lip, než s čímkoliv placatým. Lidi to prostě obecně berou jako nějakej sedan co je asi v nějakym lepším benzínu. Je to tak že potom nikdo nechce závodit a nelepí se na tebe a tak podobně. Jako dneska už ten vnější design i docela zastaral, ale jak sem psal o tom to auto fakt neni. Interiér to je katastrofa možná pro vás uvyklí z Nissanů by to tak nemlátilo do očí, ale je to trága. Zase o tom to auto neni. A provozní náklady nooo. Hádám jako u běžnejch sporťáků. O moc vyšší náklady na provoz, než třeba u Caymana, nebo bavoráků z vyšších cenových to nebude. Tuning a vůbec třeba úpravy na závody to už je věc jiná to už třeba taky lítaj statisíce:D ale to sám znáš.

Rien
25. dubna 2018, 01:18
0

O ty upravy si to auto samo rika. I kdyz ma clovek rad seriovky, tak to evo to proste chce)))

ToMyx
25. dubna 2018, 09:43
0

bea: To si trefil dokonale, to závodění a lepení se, to je taky takovej českej sport..
Asi jsem dost narušenej devadesátkovýma japoncema, ale interiér mi ani moc nevadí. Ale jo, uznávám, že to není žádná hitparáda:-)

Rien
25. dubna 2018, 01:16
0

Super text. My pred pul rokem s kamosem dovezli evo 8 z litvy, puvodne z usa. Chteli jsme ho hned otocit, ale nak jsem si ho oblibil, tak asi zustane.:D Je to naprosto skvely auto i na daily, akorat se s tim neda jezdit moc normalne, proste musis ject jako kreten. Jenom ten vejfuk by mi nevadil tissi, to huceni je uz nekdy fakt otravny.

reagovat
Rien
25. dubna 2018, 01:56
0

A s tou prevodovkou naprostej souhlas, kam se na to hrabe vychvalovana miati prevodovka

beastar
25. dubna 2018, 15:38
0

Jo, jo to je na tom super. Bez problémů denně použitelný auto. A tam je série vejfuk? To by mělo bejt prej tišší:)) Tady byl kanón jak sviňa. A uznávám že když ti to hučí v Praze tak tě to po hodině sere. Jinak je to super.a jak říkáš no. To auto tě tlačí k tomu jet pilu a to je vlastně zábava.

Rien
25. dubna 2018, 19:39
0

Vejfuk ani nevim jestli je serie nebo ne, ale uz je bez katu, protoze jsem ho utavil v moste:D hlasity to je, ale zas zadnej extrem

beastar
25. dubna 2018, 20:23
0

Bez katu tvl:)) To sem měl kdysi bavoráka a chrastilo to jak rozbitý hračky.

ToMyx
26. dubna 2018, 13:16
0

Tos měl dát místo katu decat trubku a měl bys klid:-)

Rien
26. dubna 2018, 13:53
0

No trubka uz tam prave je)

beastar
26. dubna 2018, 13:54
0

To musí hřmít líp jak ten Catback v ty devitce:))

ToMyx
26. dubna 2018, 13:56
0

Sorry, moje odpověď byla pro Bea:-)
btw Riene, kdykoli vidím tvůj avatar, vzpomenu si na tu tvojí hřmící bestii v Mýtě, tím by se daly strašit malé děti :-)

Jo
Johnnyy
30. května 2019, 19:54
0

Tak v prvom rade chcem ppvedat ,ze napisat v clanku ze evo ma nudny design no pre koho ako ,podla mna ma crty agresivne a cert sa skryva v detailoch,ale to oceni iba pravy automobilovy nadsenec tohto auta.Kazdy len ferrari a lsmbo a porsche vee porsche vyzera jak stara skoda rapid dizajnom.Najlepsie napisat clanok o aute,ktore sa mu nepaci akebo vseobecne o japonskych autach;) kto nema vztah k tym autam,kde si som cital sj o slavnom skyline r34 ze je klasicky a nudny design jap aut,tak to je dost masaker.Ti ludia by si mali kupit okuliare akebo pisat o sutach ktore sa im pacia a neurazat taketo skvosty japonske moj nazor.

reagovat