načítám data...

Kill all huma.. Totiž, jak zabít petrolheada uvnitř.

05. března 2021, 16:19 42 komentářů C70C

¨...právě jsem měl krásný sen¨ (Bender, Futurama)

zobrazit celou galeriiErik Ralbovský: Kill all huma.. Totiž, jak zabít petrolheada uvnitř.

Kup si už konečně něco normálního!

Kdybyste taky někdy přijeli něčím méně přiblblým!

Pořád hledáš nějaké originální řešení a rodina tím trpí!

Tak prostě počkej, až zase budete vydělávat oba a pořiďte si třeba Dacii..

Taky tyhle věty znáte?

Tvoří se Vám pěna u pusy a alergická vyrážka na nepříjemných místech, jakmile si k těm větám dosadíte ten správný hlas z příbuzenstva?

Auta kupuji (..a prodávám) už nějakých 18let, s průměrem cca 1 auto ročně. A při nedávné inventuře svých špatných nápadů jsem zjistil, že zřejmě neexistuje síla, která by mně donutila koupit úplně obyčejný mainstreamový přepravník, nebo si ho alespoň nechat déle než pár měsíců a prodat až těsně na hraně spáchání obřadní seppuky z nudy, ať už by bylo jakkoliv dobré. Když už došlo na vcelku obyčejný stroj, musela to být alespoň nepříliš obvyklá varianta. Nebo brutální nájezd. Nebo výjimečná barva. Nebo kombinace více faktorů dohromady.

Moje první auto byla klasická past na hejla, stála v autobazaru a vypadala v očích dvacetiletého prvokupce neodolatelně: RWD, pod kapotou V4 (no fakt, 4hrnky do V, kámo..) červený lak s bílým pruhem na boku, bílou střechou, bělobokýma gumama a řazením pod volantem. A považte, mělo dvě, tlačítkem ovládané elektrické antény!! Krutopřísný SWAG, street credit a sub zero coolnes na jediné zmáčknutí tlačítka!! Pravda, taky na něm byly asi tak 3 metráky kitu, z originálního interiéru zbýval jen volant s palubní deskou a brzdy zanedlouho odešly brzdit do vyšších sfér. Stejně tak výfuk, který sám na sebe vyhlásil úpadek v kopci na Argentinské zrovna cestou ze svatby.

Kdo z vás někdy zkoušel operativně přidrátovat výfuk na veterána, aniž by se jeho bílý oblek ušpinil má u mně zánovní hašlerku, půl rohlíku a princeznu zaženu (..neplést s princeznou za ženu, svatební byznys nedělám)

Druhá past byl vlastně super kus, jeden z prvních online nákupů aut, kdy jsem pověřil bráchu, aby se na auto podíval, následně mu poslal peníze, a aniž bych auto viděl, bylo na mně přepsané. Byl to opět Ford Taunus P5. Tentokrát švestkově modrý a jednoho krásného dne cestou na Fordí sraz do Milovic uposlechl nápis na čepicích kamarádů jedoucích pohřební Granadou a vydal se světlu vstříc.

Dále následovaly Renault R5 1.7GTX, Volvo 850, Volvo 850R, Audi 80 TDI, Peugeot 106 Rallye, Volvo V70R AWD, Volvo C70 Cabrio, Fiat Mu(gly)ltipla, Volvo V70 D5, SAAB 9-5 Combi, 9-5 Aero sedan, 2x Multipla New a Peugeot 306 Cabrio.

Kdykoliv jsem vybíral auto, prostě jsem nebyl schopný hledat jakýkoliv koncernový vůz. Uznávám kvality některých počinů Škody. Uznávám, že i VW se tu a tam trefilo.. Ale z představy: Výjdu před dům, v ruce svírám klíček, kouknu a tam stojí.. whatever random machine. . se mi dělá fyzcky nevolno.

Pomalu přicházím do bodu, kdy mně závažné okolnosti ( ..jako třeba vlastní posedlost)  donutí obměnit vozový park. A znovu jsem ve smyčce.. Mám poslechnout okolí, zestárnout, umřít a koupit si hjondé (..nicméně jedině v tomhle pořadí)? Zmoudřet, poddat se pozvolnému volání strýce Alzheimera a zvolna hubit benzínové synapse za volantem z Junge Bunzlau? Poslechnout vnitřního kardiologa a vyhlásit na sebe bankrot v podobě Renaultu Avantime?

Nebo ignorovat všechny a všechno, koupit opět kladívko na vymíchávání šlehačky a řešit zadání nákupu úplně jinak, jen abych nedal ostatním za pravdu? (to jsou přesně ty nákupy, kdy pozici auta do lesa může zaplnit Miata a pozici auta pro rodinu Caterham + 4 permice na vlak)

Kdykoliv se dívám do inzerce s obyč.auty, něco z mého vnitřního Autíčkáře umírá. Nedám to. Prostě ne.

A jak to máte vy? Existuje na to nějaká terapie? Jde někde objednat univerzální tlačítko MUTE na některé hlasy? ( ať už vnitřní, nebo vnější..)

Hezký víkend všem..

 

 


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

coolibra
05. března 2021, 17:53
0

Já říkám u tvého předchozího příspěvku, že se v tobě probudilo něco velmi hluboko skrytého. Tvé příspěvky bych zařadil na příslovečné pomezíí Moderní České poezie a úvah na blogu pana D-Fence. No prostě nádhera. No a to o čem píšeš je náš problém každodenní. Koupit něco co nezavání koncernem a co nestojí před Kauflandem v množství větším než obvyklém. Jsem taktéž nalomen. Synek si koupil Passata a já tomu skoro přišel na chuť, však zlomit jsem se nenechal a hledám poslední zlaté grály. Žel byť procházím dnes a denně Autoscouta i když vím, že dovoz v dnešní době je big proublem, tak je to den ze dne horší. Alespoň pro mě. Ceny starých, krásných, avšak ve své podstatě olítaných vran, jdou strmě nahoru. Jímá mě panika. Střecha nebo skoro vererán. Těžké rozhodování. Snad se něčeho doberu. Proto i vám všem přeji šťastnou ruku při výběru.

reagovat
C70C
05. března 2021, 18:35
0

Paniku znám. Tahle "anketa" vznikla po cestě jednou z českých autobohyň. Měl jsem tu čest to absolvovat po dlouhé době a objektivně.. Nebylo to tak hrozné. Jenže.. Pak se na to podívám. Podívám se na silnice.. Na parkoviště.. Na vodní hladinu.. A ze všeho nejvíc se při představě, že by mi to parkovalo u domu chci podívat na vlakový jízdní řád a vychazkovým tempem dojít k přejezdu zrovna v tu správnou chvíli na ránu tupým předmětem do hlavy, ideálně lokomotivou. Grál neexistuje. Ale zábavná a originální auta ještě jo. A proto ty nudné kusy prostě nemají nárok..

de
denis5305
05. března 2021, 23:40
0

Auto má dělat radost a skvěle vypadat. Těšit řidiče i okolí. Vždy mě baví proti sobě postavit například Alfa Romeo Brera a její německý protějšek VW Scirocco. Jistě na poměry koncernu odvážný koncept. Ale při přímém srovnání je to jako Kráska a Zvíře (-: Mohl bych tady rozebírat každou jednotlivou linii exteriéru, každý šev v interiéru... Vrcholem odvazu německých soudruhů jsou trojúhelníková madla dveří...
Škoda, přeškoda že AR nekoupil VW místo prašivého FIATU který pohřbil Lancii, pohřbívá AR a nakonec bude nabízet jen 500 a Ducato v tisíci variantách.

C70C
06. března 2021, 08:16
1

Já bych řekl, že originální interiér pro jedno auto zvládlo VAG naposledy s 1.gen. Audi TT a to bych v pěkném stavu už bral rád, čistě pro ten design.. Pěkná situace ovšem byla, když jsem po několika šoférování Bentley Flying Spur měl potom u Phaetonu taky pocit "a hele, tady už jsem někdy byl.."

eLzyx
05. března 2021, 19:05
1

protože nepocházím s nějaké autíčkářské rodiny, maximálně děda byl tak trochu zatížen na opečovávání plechů, tak moje první auto byla Š120L. Tzv. koupě z rozumu. Ale ne mého, nýbrž mého táty. Pro začátečníka ideální auto, všechno si na tom opravíš, díly za pár korun, spolehlivý, hele tenhle kus je po generálce. A bylo. V roce 2002 jsem koupil zrenovovanou Š120L za 45000Kč. Vlastnil jsem ji dva roky, kdy jsem si pravidelně proklínal a ona mi to vracela nejčastěji mrtvým motorem. Ty jsem tam vystřídal čtyři. Trpělivost došla před/po STK, kdy mne vyhodili pro nebrzdící zadní brzdy a slepé blikače a zadní lampy. Dodnes si pamatuji cifry. Blikač přední made in Germany (czechoslovakia došly, polské repliky netěsnily) za hezkých 650Kč/kus. Zadní združená svítilna 2800Kč/kus. Naštván na celou škodovku, jsem tedy nakoupil, osadil a jal se opravit brzdy, zvedám auto originálním zvedákem, točím, točím, auto pořád na místě, tak se podívám, proč ten hever nefunguje a on zaříznutý v prahu. Takže milá škodovka šla z baráku za 4000Kč. I s těma novýma lampama.
Vlezl jsem do prvního bazaru, zeptal se, co tam mají za 60t Kč v benzinu a není to být Škoda. Ukázali na stříbrný Opel Astra F. Ani jsem to moc neprojížděl, auto bylo proto Š120 jak z jiné galaxie, takže jsem to vzal. Že to bylo bourané na všechny strany mimo střechu jsem zjistil později. Ale nalítalo to se mou 300t km, vystřídali jsme tři motory, což byl vlastně i impulz, že jsem se stal autíčkářem. V autoservisech totiž chtěli mezi 15-20t Kč za prohození motoru. Takže jsem nastudoval s tím, že další servis argumentačně převálcuju a bude to levnější. No a pán mi řekl památnou větu "když jseš tak chytrej, mladej, tak si to udělej sám".
A od té doby se vrtám v autech, auta mne začala bavit. Vlastně i díky tomu, že mne na Volvoklubu přesvědčili, že mladej floutek nemá sedlat dědkovskou S40 I.gen 1.8i, co jsem původně chtěl, ale že za jen o trochu dráž koupím o pár let starší C70 T5. A tak se tak i stalo. Dneska si už nedovedu představit nákup nějakého konfekčního auta. Vždycky to musí mít aspoň něco extra. S80 jsem kupoval s tím, že do ní přijde executive interier, na víko kufru napasovat křidélko, půjde hezky k zemi, pořádná kola. Ale bohužel se zadřela hned první týden po nákupu. Takže mám S60, která má dolakované otěrové lišty, křidélko, Simons lauf. Dále 850 T-5R, která je ... T-5R. A VW T2, která je ... vlastně unikátem už sama o sobě.

reagovat
C70C
05. března 2021, 20:36
0

Ano.. Čirá optika na tvojí C70 by mohla historky s mojí 850R vyprávět ???? taky to máš tak, že bys nejradši měl c70 zpátky?

eLzyx
05. března 2021, 22:54
0

jsem zrovna nedávno narazil na borca ze Slovenska, co má "tvoje" kola. Tedy ta, co mi tu čirou prostřelila.

eLzyx
05. března 2021, 22:58
0

jinak ano, C70 T5 manuál, bicolor interier v alcantaře, DynAudio, čirý lampy, hned bych ji bral znova. Občas koukám po cabriu, ale pofacelifty v T5 manuál skoro nejsou a když už, tak s nudným interierem. Ale tak mi bude muset stačit náplast v podobě T-5R, kterou teď stavím

C70C
05. března 2021, 23:00
0

Je neskutečný, že alespoň takhle oRlík žije dál.. Ne, že bych úplně chtěl vrátit čas, ale za 1. zjišťuju, že negrafitový Volansy byla větší rarita, než jsem tušil a za 2. oRlika jsem nikdy neměl prodat..

eLzyx
05. března 2021, 23:06
0

neměl. Mě zase sakra mrzí, že jsem tenkrát neměl prachy na ten vrak, co se na VK pak nabízel za pár šupů na díly. Jinak ano, Volansy jsou extra rarita. Titany budou za chvíli nuda, protože je Volvo znova začalo vyrábět. Po 26 letech. Sada za 1200€, plus nějaké to € za původní pokličky, protože k těm novostarým diskům dostaneš aktuální design pokliček.

C70C
05. března 2021, 23:29
0

Jenže já měl Volansy vyjímečný, negrafitový.. Jsem rád, že máš alespoň T5-R.. 850 měla prakticky nepopsatelný kouzlo..

eLzyx
05. března 2021, 23:43
0

jj, vím, jsem je nedávno viděl :D Teda na fotce, ale viděl.
No a moje T-5R. Já po ní nijak extra netoužil, spadla mi tak nějak do klína, měla být víceméně na kšeft. Ale při cestě z Dánska jsem se do ní zamiloval. A to přestože už dojela na Měsíc a už se vrací zpátky, takže je docela dost opotřebovaná, ale motor maká, podvozek je nový. Počítám, že tak kilopade do ní ještě vyleju. Ale nebudu litovat jediný koruny.

C70C
06. března 2021, 01:15
0

Ach jo..

eLzyx
07. března 2021, 00:11
0

ta krabicoidnost je stejně úžasná ... btw - jsem si dneska krásně zkomplikoval život. Měnil jsem ucpaný PCV systém a napadal mi vytaženou měrkou oleje bordel do vany. Takže vana bude muset dolů. Paráda.

krab
05. března 2021, 21:27
0

Jo, tohle mi připomíná silně samu sebe taky ...
Taky jsem měl úplně mainstreamová auta vždycky spíš jen chvilku a nešlo to a vyměnil za něco aspoň trochu nevšedního.

Jinak s tím Taunusem jsem si chviličku lámal hlavu, čtu ten odstavec kde říkáš, V4, červený, bílý pruhy , říkám si, jasně , německá verze Capri s V4kou (mimochodem tenhle motor jsme měli v Saabu 96, kterej teda táta prodal, co mě trošku mrzí, jezdil skvěle) no ale pak čtu - řazení pod volantem. Sakryš, tak přestávám číst a chvíli přemejšlím a napadl mě Taunus a koukám, že to píšeš hned o dva odstavečky dál :-D

no, zkrátka je fajn, že se nás takhle postižených najde víc

reagovat
C70C
05. března 2021, 21:37
0

Já si na něj dokonce u nás na úřadě jen tak "na hubu" vykecal spz 2U1 6000.. To auto bylo super. Škoda jen, že ho už nemám a asi ani neseženu. Máš pravdu, byla to Saab V4, a navzdory malému obsahu děsně charakterní motor.. Generálka na něj mně stála šílených 7500 :-D nejvtipnější je, že narozdíl od všech ostatních aut, u tohohle si vůbec nejsem schopný vybavit moment prodeje. Nevím ani kdo si ho odvezl, ani kam a ani za kolik. Prostě úplné okno.. Jak první, tak druhý Taunus.. A to to byla přitom taková paráda.. Vepředu tři místa, gigantický kufr, dvoudveřový sedan a charakter jak kráva..

krab
05. března 2021, 21:49
0

tak já měl takhle Simcu 1301 , jel jsem pro ní tenkrát do Doks, to si pamatuju přesně... vůbec už nevím rok ani nic, ale pamatuju si přesně na tu cestu domů, už byla tma, blbě to svítilo a já to bral těma okreskama za Dubou směrem na "Texas" , prostě přes Drahobuz, Vetlou a tamtudy domů do Roudnice. Hrozně blbě to svítilo, ale já byl šťastnej ... a nebyla špatná, trochu rezavá byla, zadní víko kufru bylo jinak zelený než zbytek zelenýho laku, ale byla pěkná. Pak jsem to prodal asi po roce tuším , někam na Vysočinu šla a já koupil světle modrou Cortinu dvoudveřovou co jezdila leta v Dobříni. A tu jsme s tátou teda zrenovovali do opravdu suprovýho stavu...

C70C
05. března 2021, 22:18
0

Jak píšeš ty názvy.. Já tam už tak dávno nebyl.. Ještě z Prahy jsem občas "na partyzána" dojel za kámošem za Roudnici, zkontroloval.jsem veteránské přírůstky ve stodole a pak jsme hráli do tří do rána scrabble, jen abych v 7 byl zase v kanclu a přepisoval ceníky aut do systému..
Říkáš, že jste měli Saaba 96.. Neučila tvoje máma náhodou?

krab
05. března 2021, 22:30
0

Jo , jasně, učila, na zemědělce ... vždyť jestli jsem to nepopletl ty naše nicky tady, tak jsme si i psali přes soukromou zprávu před nějakým časem... A Saaba máme furt, akorát starší 96 dvoutakt a proto ten V4 šel k jinýmu sběrateli, ale teda byl pěknej a asi už se podobnej nikdy nesežene.

Jinak já už taky do těchhle míst nejezdím tak často, ale od 18ti co jsem měl řidičák to byly do nějakých 30 ti než jsem se odstěhoval na jihozápad od Prahy "moje okresky". Některý opravili a stojí to za to se tam jít projet.

C70C
05. března 2021, 22:35
0

Paráda, psali jsme si i soukromé, jen jsem to spojoval se ZŠ... takže uzavíráme kruh a tvoje mamka byla moje třídní :-) že zdravím a děkuju.. To vážně vypadá, že bysme měli dát kafe, až to někdy půjde ????

krab
05. března 2021, 22:37
0

tak to je paráda... to bysme měli ... :-D

Jakub Pospíšil
05. března 2021, 21:48
1

Já nechci moc rejpat, ale...
Audi 80? 850 bez téčka? Multiply? jako jsou to auta, co nejsou škodná, ale že by to bylo nějaké velkoterno, které jinak na silnici nepotkám...
Auta jsou skvělá bez ohledu na značku, to je spíš věc image. To ztělestnění svobody, onu největší devizu automobilu, dokáže v dnešní době na jedničku zvládnout i felicie. A naopak existuje spousta lidí, kteří i s panamerou zůstanou přizdisráči.
-
Komentář upraven 5. 3. 2021, 21:48:59

reagovat
C70C
05. března 2021, 22:02
0

..správná námitka. Zrovna u vsech jmenovaných kousků se jednalo právě o ty seppuku vyvolávající kusy, co šly z domu velmi brzy.. Pravda ale je, že klasickou 850 tdi považuju za legendu bez ohledu na fakt, že jsem ji prodal do 3 měsíců od koupě a Multiply kontroverzní byly, jsou a budou a to i ty nové. Vnímám to v okolí dost intenzivně, protože jednu stále provozuju. A 80b4 byla vyjímečná tím, jak auto po smrti dokáže neskutečně dobře sloužit i když už je dávno po smrti. Byla po taxikářské rodině, palivoměr neukazoval a tak jsem měl neustále v kanistru v kufru naftu. Žrala změřených 3,6l nafty (od natankování, po chcípnutí motoru hlady) a to samé v obsahu spotřeby vody dík zřejmě prasklé palici..fo toho auta vždy při dešti zateklo (až jsem jednoho dne odvrtal podlahu, protože mi zničilo jízdou z kopce asi troje boty, kdykoliv se povodňová vlna nahrnula do prostoru pedálů a mně fascinovalo, že to pořád funguje.. Ale pravda, tohle byl exemplární případ toho, jak může auto unudit xmrti..

Radim Nemec
05. března 2021, 22:36
0

Ja teda nepopiram, ze koncern ma na svedomi spoustu aut ktere se vybiraji vazne jenom mozkem, ale oni se obcas taky umi (tak po nemecku) odvazat. Nepamatuje si nikdo na Passat W8? Manaherskou limuzinu (a.k.a seda bestie) s W12? Vsechny mozne kreace na VWtreffen? O Audi bych dokazal basnit hodiny. Porsche a Bentley jsou taky koncern... proste kdykoliv se ozve zahykani, ze VAG je k lejnu, tak se ve me ozve ozvena, ze ten clovek netusi, co se tam obcas skryva. Anyway - mejte hezky vikend.

reagovat
C70C
05. března 2021, 22:41
0

Jasny, neni to hejt na koncern. Fakt je to spíš nářek na neschopnost jezdit mainstream. Passat W8 jsem měl tu čest řídit, stejně tak Bentley a Porsche všech generací mimo mou nejoblíbenější 996. Bugatti je taky koncern.. Snad z toho jde vyčíst, že mi jde o charakter auta. Pak mně původ skoro nezajímá.. Spíš chci vědět, co s tím..

de
denis5305
06. března 2021, 00:03
0

Souhlas. Je to další díl nekonečné ságy VW vs. zbytek světa, zejména Italové/Japonci. Ale k tomu koncernu - ano, ukrývá hodně pěkných kousků, ale speciálně VW a AUDI si jednu dobu dost nabíhali tím svým škálováním a auty jakoby zhotovenými z jednoho mustru. Nikdy nezapomenu na to když jsem jako ostřílený passátový kovboj usednul do Touarega, který byl do té doby pro mě opředen magickým oparem a pověstí ÜberAuta. Jen do té doby, dokud jsem neotevřel dveře a nerozhlédl se... Vždyť tady to znám (-: A rozeznat A4 a A6 jednu dobu od sebe nebylo na první pohled taky úplně snadné.
Na druhou stranu, byť mám rád plavit se mimo mainstream, nedokážu si představit provozovat některé okrajové značky/modely... Každá výstřednost má svou cenu, že saabisti? Už i některá Volva/Mercedesy/Alfy jsou na udržení v provozu náročnější.
Je mi líto že se postupně zužuje nabídka značek, splývá tvarová rozmanitost a unifikuje výbava. Jsou auta která už nikdo nikdy nevyrobí a pokud je chceme, musíme se ponořit do historie (čti mobile.de).
I když proti osmdesátkám a jeho kvartetu Trabi, Žigul, embéčko a Š120 je dnešek stále Sluncem zalitý a pořád je z čeho vybírat.
Mám ale pocit že jsme v éře posledních modelů Spitfire a Mustangů... Krásné, technicky propracované mašiny... Které budou nahrazeny brutálně výkonnými rourami (-:
Tak si tento vrchol užijme. Dokud můžeme.

beastar
06. března 2021, 22:29
0

Já to řeším tak že si koupím co se mi líbí a na co mám. Jestli tj takzvaný mainstream nebo hustá kára co nikdo nemá mě nesere. A že sem toho už měl.

reagovat
C70C
06. března 2021, 23:23
0

Taky způsob. Já prostě jen neumím mít auto, ke kterému nebudu mít vztah. A pravda, čím obyčejnější, tím menší naděje, že s ním vydržím víc, jak 3 měsíce.. A že jsem to opakovaně zkoušel... Mimochodem, zrovna na tvoje Maserati mám super vzpomínky kladný i záporný..

beastar
07. března 2021, 10:59
0

Jo jo já netvrdím že to dělám dobře. Taky jsem toho měl tolik, že mi vadí když mě to nebaví. Nebavilo mě třeba Porsche 944, Infiniti q50 i když bylo za super prachy, nebavilo mě Audi S6 ve finále atp.

Jo Granturismo je pekáč s bipolární poruchou asi jako každý Maserati kromě toho neu Ghibli který mě vlastně nakonec taky moc nebavilo :D Já mám z toho blogu pocit, že si se vyhnul VW, Toyota apod. Spotřebičům. Typickým. Nikdy si ale nekoupil káru, co skutečně chceš srdcem. Protože ruku na něj... Kdo vyloženě touží po Multiple? Nebo Audi 80. Jo jsou to dobrý docela spolehlivý stroje. Jenže co takhle nějaký XK jak nedávno koupil liška, nebo starý RR co má skipper, případně třeba Maserati QP4... To jsou zvláštní stroje. Ten blázen Mechanik jezdí daily Volhou. To jsou při vší účtě daleko větší pecky. Za mě jdi a všechny hlasy vyžeň z makovice a kup si srdcem co chceš. I kdyby to měla být zrezla na prach třeba 166. Btw myslíš že Granturismo by byla pro mě po těch zkušenostech jasná volba:) Ne prostě to tak vyšlo.

C70C
07. března 2021, 12:44
0

Bipolární porucha Maserati je hodně přesné vyjádření. A ke zbytku textu, máš úplnou pravdu. Srdcem bych nakupoval, až bych brečel. A jsem ten typ, co by koupil zhovadilost na daily, jenže vinou vlastních rozhodnutí s tím nesouhlasí peněženka :) bohužel mně ale práce kdysi zavála do prostředí top aut, kde se dalo vyzkoušet leccos, od veteránů, přes youngtimery až po smetánku aut sportovních.. Tam jsem zjistil, která auta chci a potřebuju..
Akorát to nikdy nemělo prioritu, přesně ale vím, kdy byly třeba 996 na cenovém dně a já jen z opatrnosti nenakoupil.. A teď už rostou i Boxstery.. Caterham je zase pořád za stejné peníze jako nový, Lotus Evora je úplně mimo, DB9 Volante.. nebo Spyker a co teprve Zonda :) jak píšeš, multipla i a80 byly ty pokusy se sklidnit.. A nejde to :) a tak teď hledám, co řídit a neumřít u toho. Potřebuju vlastně tři auta. Do lesa, pro větší rodinu, celoroční roadster.. Ideálně do 50k :D

Ev
Evlo
07. března 2021, 14:43
0

Já si to sám říkám sobě říkám, nikdo cizí mě to neříká.

reagovat
C70C
07. března 2021, 17:25
0

Ty první věty? Nebo co si koupit?

Ev
Evlo
07. března 2021, 19:23
0

ty prvni vety

C70C
07. března 2021, 20:32
0

No konečně někdo se sebereflexí :)

HeavySmoker
08. března 2021, 10:56
0

Nerob to :) Kúpil som si k svojim nezmyslom racionálne BMW 5, nové, v záruke, 4 dvere a veľký kufor. Už pol roka som ho nenaštartoval a ďalej jazdím 15 a viac ročnými paštikami bez strechy.

reagovat
beastar
08. března 2021, 11:05
0

:D Co mám Granturismo tak sem v Meganu zatím nejel..

HeavySmoker
08. března 2021, 15:23
2

Mať GrandTurismo tak v ňom aj spím :D Teším sa až o ňom zas napíšeš

Jo
José Jiménez
08. března 2021, 17:16
0

Vloni touhle dobou jsem se dozvěděl, že čekáme mrňouska. No 3 dveřový Saab se k tomu úplně nehodil ,zvlášť s uřvaným výfukem a poněkud tužším podvozkem. Začal jsem uvažovat o nějakém rozumném rodinném kombi. Chvilku bylo ve hře Berlingo a spol ,pak Fiat Croma 2,2i ,ještě se tam někde motalo Stilo kombi a nakonec jsem stejně skončil v 9-5 kombi. A když o tom tak přemýšlím byla to volba rozumu ,mám auto které mě baví a netrpím v něm depresí ,že zábava končí s rodinou a už budu jenom smutné koukat z MPV dolů na ty šťastnější lidi v nerozumných autech.

reagovat
C70C
08. března 2021, 17:49
0

Vidíš, nám 9-5 chvilku vyhovovala, až do přestěhování někam, kde se autem jezdí všude. Na horských okreskách to auto najednou žralo k 13l/100 a prakticky se jezdilo jen tankovat. Tak se přesunulo na pozici mého přibližovadla ke kolegovi do práce, než jsem to vzdal úplně. To auto tady bylo neprovozovatelné. Manželce by se líbil brejlovec v 1.9tid, ale vpodstatě jezdíme jen obchod, doktoři a zpět (cca 20+20km)a tam je dpf a vířivé klapky trochu zbytečný risk..

Jo
José Jiménez
08. března 2021, 18:04
0

9-5 je na horských okreskách dost mimo svůj rajón ,holt je to dálkový jezdec.

C70C
08. března 2021, 18:43
0

To nám právě rychle došlo a s 9-5 Aero jsem tu vydržel jen měsíc. Pak bylo cca půl roku, kdy jsem si snažil namluvit, že tu nepotřebuju cabrio.. A pak přišel lockdown.. A vše se omezilo jen na nutné cesty. A to rozhodlo, že Cabrio bude. Že pokud je omezený pohyb, je třeba si ho maximálně užít.. A dcerka by teď už asi bez "žluťáčka" jak mu říká, taky být nechtěla.. Takže to vlastně dělám pro ni.. A proto si musím koupit něco pro sebe.. :D

Jo
José Jiménez
09. března 2021, 07:37
0

No pokud bych se pohyboval po horských cestičkách ,chtěl trochu zábavy a nenáročný provoz, śel bych do Pandy 100hp. Máme ten stejný motor v Muse a vlastně i většina mechanických komponent je stejná. Díly stojí pár korun a mechanika je složitá asi jako žebřík.