denis5305
Jméno | Zdeněk Malý |
---|---|
Bydliště | Praha-východ |
Registrace | před 5.9 rok. |
Poslední aktivita | před 24.5 měs. |
Komentářů u článků | 16 |
Pozitivních komentářů u článků | 7 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Nenapravitelny romantik. Co se aut, politiky a zen tyce. A, B, C, D, E, GLD, jen k T jsem se zatim nedostal. A s E byly taky trochu trampoty. Bylo: Peugeoty, Š120L, Audiny, Octavky, Superby, i8, X5, X6, 535i Je: XC60, CLK, SLK, AR147 Bude: nejspis kolo, osel, lidsti nosici |
Posledních 50 komentářů
Jako pilot muzu jen dodat ze pan Passer se zachoval jako naprosty idiot. 400kmh na verejne silnici bez omezeni provozu? Bez kontroly stavu vozovky? O ridici a jeho zkusenostech s ovladanim vozu ve vysoke rychlosti jsem toho taky moc necetl…
Jsem rad ze ve vzduchu tyto pitomce nepotkavam. Bohuzel na zemi je jich vice nez dost a tak je nejlepsim prepravnim prostredkem nikoliv krasna alfice, ale svedsky tank, obludna SUV krabice.
Maserati, Maserati… Jedno parkuje jako sluzebni vuz majitele cerpacich stanic.. na jedne Shellce v Praze… s cistyma hajzlama… a milou damskou obsluhou… majitel teda vypada ze Paroles od Preverta doma na polici nema…
Takze ohledne znacky mam ted smisene pocity.. Je to dosti cerstvy zazitek…
A aby tomu nebylo dost, potkal jsem ten samy den vecer Manu, skaredou sedesatku, s ucesem z let sedmdesatych, ridicskou pozici za volantem jako z Fiatu polski 126p a vyrazem v obliceji neco mezi Malacovou a Semelovou… a sedela v prekrasne AR Stelvio v nejake lepsi edici… AR jezdi tak malo a jsou tak krasne ze se vzdy poohlednu… A nejak podvedome tam tu Sophii Loren nebo Moanu Pozzi ocekavam…
Kazdopadne - novemu prirustku na palube tohoto serveru, 3x zdaaarr, nazdaaar a at to jezdi a pise
Patrne jste si spletl Berlin s Vidni. Ta skutecne lezi vychodne od Prahy. Berlin sotva.
Nemas pravo shite nikoho vychovat. Jednoho dne narazis na vetsi ku*du nez jsi sam a skoncis. Pocit sily ti dava jen to ze drzis volant, mimo vuz jsi rozklepany sulc se stazenym sveracem.
Se zaverem prispevku zcela souhlasim. Bud ma clovek nekomplikovanou masinu, o kterou se stara (ale ktera stejne starne) a takovych vzornych pecovatelu je malo a spise bych je hledal mezi majiteli znacek jako je Lancia, Alfa, Volvo, Saab. Anebo dava smysl jit cestou levnych spotrebnich priblizovadel. Po pouziti zahodit. Nova kara dava smysl jak pro koho (uvazuju bezneho ceskeho spotrebitele, bez 2 MKc volne hotovosti).
Oni nas do tech sdilenych elektrokar na platforme Trabi 2.0 dostanou (-:
Slozitost, servisni narocnost, ubytek kvalifikovanych servisaku, stav silnicni site, nevlidne podnebi... Toto jsou vsechno faktory co jdou proti nam.
Vychazi mi ze jsou nakonec jen 2 cesty. Volba rozumem (Dacia, Octavia, kazda Hyundai krom eNka) a volba srdcem (vasne vyvolavajici Mini, vsechny Alfy, bawo s agregatem rady N57 atd.)
To je ta myticka “bezna” udrzba? (-:
A to pisu jako velky priznivec Italie a vozidel z apeninskeho poloostrova.
Volvo je sice drazsi znacka, ale kdyz srovnam svoji zkusenost s Volvo V50 2.0 D 2005 (300.000 km najeto a stale jezdi) nebo Volvo S80 D4 2015 (150.000 km najeto a stale jezdi) treba s MB CLK 200 2004 tak je to jednoznacne a vyzniva to v mem prípade jinak.
Na V50 mam realne servisni naklady na 1km neco do 1Kc, jsem drzgresle, takze si vedu zaznamy, na servisu ale nesetrim a jedu na zkraceny interval. Za tech 300.000 km - brzdy, pneu, lozisko, kapaliny, zarovky, filtry, oleje, cisteni int, rozvody, tlumice, baterka, privod, vzpera dveri, snad jsem nic nezapomnel. Spojku mam ale napr. stale puvodni, vyfuk taky, oboji me udivuje. Auto ci spise znacka me nastvala jen dvakrat - vyssi cena loziska kola a vyssi cena jedne plastove trubky, oboji asi 3x vyssi nez jsem cekal.
Na S80 jsem na tom jeste lepe, tam mimo pravidelny servis neresim nic.
Pripada mi ze Volvo byla snad posledni znacka co stavela auta na vetsi probehy a tedy pocitala ze se s vyrobenymi auty bude skutecne jezdit.
A ted MB - sehnat poskozene zrcatko? Netrivialni. Sehnat zamek operky na ruku? Nemozne. Sehnat operku na ruku? Cena jako za slusnou tenisovou raketu. Kryt svetlometu? Dostupnost asi jako libovolneho ze vzacnych plynu. U toho merglu se skutecne desim zavady cehokoliv, maticove rizeni, O krouzek, ESP senzor jsou desive polozky, druhovyroba neexistuje, origo ceny neuveritelne.
Kdyz k tomu pripoctu ze Volvo servisni sit se v okoli Prahy vyznacuje pratelskosti a servis MB spise kokotstvim...
Faktem je ze jsem nikdy u zadneho ze svych aut, krome S120 (ale tam to byly spis sranda veci, opravitelne svepomoci nebo za 100 Kc)neresil zadnou neplanovanou opravu, zavadu a to jezdim hodne, takze to beru ze mam asi mimoradne stastnou ruku na “stredecni” kusy.
Zvazuju ted nakup MB C coupe nebo XC60 nebo X3 Tady nejak trochu tusim, ze by se ta dosavadni stastna snura, mohla docela pravdepodobne pretrhnout (-:
Volebni ucast je nizka, takze mala a organizovana skupina, ktera ma zajem neco menit, dosahne zajimavych volebnich zisku.
K tomu se pridava pak i to, ze do EU organu narodni strany odesilaji sve cleny aby neskodili doma. Zname to i od nas...
K tomu pridejmez stav skolstvi a medii.
Hospodarskou silu Evropy, to ze i neuzitecny nevzdelany britsky povalec se mohl mit poslednich 40 let lepe nez jeho tvrde pracujici deda. V kombinaci s absenci vlastni zkusenosti s komunismem mezi Zapadoevropany, to vede k presvedceni, “tentokrat to zvladneme a dopadne to presne tak jak chceme a nikdo nemusit mit strach z zadnych nezadoucich dusledku nasich rozhodnuti.”
Jak rikam - cekaji nas zajimave casy.
Kupujte investicni sestivalce, brzo nebudou (-:
Kazdopadne v nasi zemi nas pred nejhorsimi vystrelky radobyzelene politiky uchrani nizke mzdy a stav statni kasy (-:
Ora et labora.
Modlit se aby se cela ta skvadra odporoucela co nejrychleji a nejdal. Vic nez marxismus, me desi jejich tupost.
A pracovat pro nashromazdeni co nejvice zdroju pro ochranu pred cinnosti jim podobnych.
Budeme zit v zajimavych casech.
V roce 2050 se k temto prispevkum muzeme v klidu na svych elektrokriplkarach jako belovlasi starci vratit a vse poctive zhodnotit (-:
Kdo bude mit pravdu, vyhrava lahev tullamorky.
Demagogie. Predchozi vladni regulace jsou neporovnatelne s direktivnim a iracionalnim prosazovanim technologie, kterou uzivatel nedokaze zaplatit a neprinasi mu zadnou vyhodu. Auta budou nyni horsi a drazsi. Kdo by si to nepral? Navic sazka na jedinou kartu, vybranou polovzdelanymi socialistickymi politiky, nemusi byt ta spravna. Palivovy clanek muze byt lepsim resenim. Jenze nedostal ani sanci. UV EU rozhodlo za nas za vsechny. V Cine se kazdopadne musi smat az se za bricho popadaji. Dobrovolne zlikvidovat jedno z mala odvetvi ve kterem byla Evropa globalne uspesna.... Strelit se do vlastni nohy. Trikrat. Bravooo.
Jsem stale na autickari? Nejoblibenejsim ceskem webu pro testy dodavek a uzitkovych vozu? (-:
Pochvala za rozhovor a vice obsahu od insideru z oboru!
Tento stat bude brzy plajte. Naposledy 1000 miliard sekera.
Navrhujete dotovat danemi chudych (DP, DPFO, DPH, SD) elektromobily bohatych?
Misto zdravotnictvi? Misto duchodu?
Proc?
A krom toho tato vlada je uz ted prackama zaborena v nasich penezenkach ne po zapesti, ale po ramena. Dalsi zvysovani ingerence vlady a dalsi kriveni trhu, jiz tak dosti deformovaneho, prospeje jiste par lobbistum ale bezne populaci nikoliv.
Za trest si prosim na Amazonu objednejte neco od Friedmana, Bastiata a Misese.
Dokud nedojde k prevratnemu zmene technologie baterii, tak je to porad slepa ulicka.
Pomale nabijeni + neexistujici infrastruktura + nedostatek el.energie + nedostupna cena + omezeny dojezd + vyrazna degradace aku + provozni rizika = tudy opravdu ne.
Ano Brusel muze zakazat vyrobu spalovacich motoru a zariznout jedno z mala odvetvi v kterem je EU konkurenceschopna na svetove urovni. Pak ale problemem nebude elektromobilita, ale 20% nezamestnanost ve Spanelsku a Italii, 15% v Belgii a 10% v Nemecku.
Dvojitě podtrhuju napsané. Další faktory za mě.
1. Německá prémie ať už údajná nebo skutečná, vyrábí vážně dobrá auta. I ten lidový Volkswagen sice zvlášť nenadchne, ale ani nijak nenaštve. A se značkama koncern až na pár přešlapů na rozdíl od Italů pracovat umí. A obchodně-marketinkově-poprodejně to chlapci umí velmi dobře. Konkurovat zrovna tomuto segmentu není snadné. A to ani kdyby se na Jihu skutečně konkurovat snažili.
Na omluvu Alfy - komu se podařilo vybudovat značku? Naposledy Hyundai/Kia a před ní Honda a Toyota. Všechno to jsou dnes automobilky s vlastním vývojem, širokým portfoliem a dnes pevně drží svůj segment. Jenže to stálo 40-50 let vývoje a občas i něco miliard přisypaných státem. Tolik prostředků a času Alfa nemá. A to že začíná jakoby z lepší výchozí pozice, je možná o to horší, protože setrvačnost je potvora. Přišla o základnu ve středu (156, 159) a o patro výš je pěkně těsno a to si myslím že si dodnes nepřipustili. Trochu mi to připomíná jeden dříve poměrně úspěšný pražský fotbalový klub... Kterému se v poslední době taky moc nedaří. Ale pořád je ze stadionu slyšet skandování "My jsme Alfa, Železná Alfa a brzo si to všechno sedne" nebo tak nějak (-:
2. Sledujeme úpadek Alfy nebo úpadek automobilek nebo automobilů? Možná že všechno současně.
Úpadek automobilek? Jednoznačně. Kormidla v mnoha z nich se místo inženýrů chopili marketinkoví manažeři nebo ještě hůře kluci od financí. Finanční manažer nepřijde s inovací, nerozšíří trh, nepůjde do rizika. Co to je "automobilka" DS? To je čistý kalkul, skoro bych řekl podvod. Na koho to cílí? Na úspěšné čínské youtubery? Na francouzskou vládu co to nakonec zadotuje? Co je to za nápad skončit s hydractivem? Asi jako kdyby Audi zařízlo Quattro... A to je způsob myšlení/vedení skrze finance... Který paradoxně vede do černé finanční díry...
Úpadek automobilů/automobilismu? Možná. A teď nemyslím regulace popírající fyziku a nějaké nucení té jediné správné elektrické cesty ať to stojí co to stojí. Možná jsme v roce 1943 a sedíme v P51 Mustang. Nejlepší pístové stíhačce, po které už nenásledovala žádná lepší. Už jen samé proudové roury... Možná že prostě všechna dobrá auta už byla vyrobena a nikam dál nejde jít. Porsche 911, Miata, Škoda Octavia 1.9TDI, Pagani Zonda... Ikony se již zrodily a nic dalšího nebude. Příští zastávka bude mít třeba podobu teleportační budky. Nebo podobu virtuální reality pro plebs co bude trávit své životy před obrazovkou a podobu autonomní ornithoptéry pohybující se rychlostí M2 pro úspěšnější z nás. Možná je prostě marný čekat na další auto od Alfy. Anebo ne? FCA má zatím peněz dost, tak nás třeba ještě překvapí.
Každopádně jestli si můžu něco přát, tak raději důstojnou smrt v podobě představení stroje s ušlechtilým osmiválcem vyžadujícím co 5.000 km nový olej Selenia Ultra Futuro Niente a striktně žádný jiný (ve slevě za VOC 9.999 Kč litr, k dostání jedině k osobnímu odběru v jediné prodejně v Itálii po zaslání faxové objednávky 3 měsíce předem a její autorizaci italským ministerstvem války a regionálním zastoupením v Budapešti) samozřejmě 4x4 s karoserií coupé/targa/landaulet (dostupnost kombi bude oznámena později) a emblémem čtyřlístku všude možně a to vše za cenu 3 Mercedesů AMG63. A následného nevyhnutelného bankrotu.
Než aby Alfa dožila někde na úrovni "automobilky" DS... Alfa Romeo 500? Alfa Romeo Panda? Alfa Romeo Ducato? Anebo jako značka lepší výbavy a la Laurin&Klement. Zvolte v ceníku výbavu "Alfa Romeo" a obdržíte balíček inspirovaný tím pravým Cuore sportivo - luxusní béžová kůže na sedačkách, škrabka na led pod víčko nádrže v italských národních barvách a láhev prosecca odrůdy Strada v kufru...
Ať je to jak chce, Alfa ještě dokáže vzbudit emoce (-:
Smutna pravda je ze Alfu mel koupit VW. Pak bychom svedky takove hruzy nebyli. Alfu zabiji marketing a sluzby. Auta porad delaji dobra. I ta stavajici bida by se mohla prodavat vyrazne vice.
Derava modelova nabidka. Osekane konfigurace. Cenova politika to je dalsi poleno pod kotel kde se vari polivka jmenem bankrot. Cast webu smeruje na neexistujici stranky a ukazuje chybovou hlasku v madarstine, asi taky neni to cekate od “premioveho” dodavatele. A zastoupeni v CR je kapitola sama pro sebe. Jako fanouska znacky a byvaleho spokojeneho provozovatele 2 modelu AR me to mrzi. Jako ekonom nechapu z ceho od doby 159 vlastne ziji. To same Fiat, ktery krome uzitkovych aut a petistovky v iks varintach vlastne nic jineho nenabizi. Fiat. Mainstream. Jedna z nejstarsich automobilek sveta. Chranime kdejakou ohrozenou zabu a mloka a uplne prehlizime jak se zuzuje nabidka vozidel (-: Az padne Morgan, tak vyhlasuju konec automobiloveho sveta jak jsme ho znali. Obcas mi pripada ze se vyvoj presunul do segmentu superluxus Bentley, Fiskers, McLaren apod. A ve zbytku trhu si podil deli Dacia, Hjonde a VW. To spolu s vetsinovym podilem firemnich nakupu novych aut a taky s jistou tendenci Cechu moc nevycnivat, vede k dost sedivemu obrazu vozoveho parku. Jsem vazne rad za kazdou zajimavou karu, kterou na silnicich vidim.
Tragedii znacky Alfa Romeo i tohoto konkretniho modelu vystihuje to ze minuly rok si Julcu poridilo v CR mene lidi nez je ucastniku teto diskuse...
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"... - mariov8, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Problém je, že cílovka nechce trávit (nebo nemá na to čas,... - Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
26 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů