načítám data...

Aston Martin Lagonda

25. ledna 2021 0 komentářů

Jeden z nejsnáze rozpoznatelných vozů sedmdesátých let snoubil kontroverzní zevnějšek s katastrofickou technikou, to vše korunované astronomickou cenou. Fakt, že vývoj pouze palubní elektroniky přesáhl plánovaný rozpočet hned čtyřikrát, je jen takovou malou třešničkou na dortu. Nebyli by to Britové, kdyby se spokojili s pouhou třešničkou. Spotřeba spadající do teritoria vojenské techniky, neustálá poruchovost nesrozumitelné elektroniky a jízdní projev zabitý třístupňovou automatikou od Chrysleru představovaly ovocný pohár, se kterým by si neporadil ani ostřílený fruit ninja. Změť tlačítek zdánlivě náhodně rozesetých po interiéru a rozložení LED displeje připomínalo spíš palubní desku USS Enterprise než normální automobil své doby. Za 14 let prodeje se podařilo představit ještě poruchovější způsob zobrazování provozních údajů, zrušit vyklápěcí světla a zaoblit ostré linky do podoby bonbonu z druhé ruky. Ačkoliv může radikální vzhled prvních (hnidopich podotkne, že šlo o druhou sérii) kusů u někoho vzbuzovat obdiv, nefungující elektronika spolu s nepříliš lákavou měrou zhodnocení investic prozatím odsuzuje jedinečný Aston do propadliště motoristických dějin.

Podívejte se na další auta dne

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Buďte první, napište komentář!


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 T6 AWD Summum 2011
Volvo S60 T6 AWD Summum

2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem

Ford F150 RANGER 1980
Ford F150 RANGER

1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem