Nejen dovádění na okruhu je znakem milovníka automobilů. Některým z nás v krvi koluje benzín, i když jsou nám uřvané a přetáčející se bestie cizí. Pokud vás bolí záda z Miaty, Krvácejí uši z pískání oturbeného Lanceru, nebo trpíte mořskou nemocí vyvolanou kyvadlovým pohybem šestiválcového zadohnaného kupé, nezoufejte. Pro nás, kteří oceníme především pohodu na palubě, pocit výjimečnosti a solidní konstrukce existují naštěstí velké sedany. Koho by nelákalo uhánět středozápadem v obrovském a pohodlném voze požírajícím jednu míli za druhou? Právě k tomu je jako zrozený Buick Park Avenue. Oproti většímu Roadmasteru nebo známějším Impalám a Crown Vic nabízí téměř stejnou porci vozu za zanedbatelný peníz. Hlavním důvodem je absence osmiválce a zadního pohonu. Že právě tahle slavná dvojice dělá Američana pistolníkem? Ale jděte.
My se přece bavíme o komfortu, o pocitu mohutného a solidního vozu a v neposlední řadě o dostatečné zásobě výkonu pro plavné předjíždění. Starosvětský cestovatel tak ocení pohodlné sedačky schopné spolknout typicky nekompaktní rodinku Američanů i s fast-foodovým menu pro každého z osazenstva, aniž by si kdokoliv z posádky musel stěžovat na nedostatek prostoru. To spíš děti nedosáhnou na majonézu umístěnou na opačné straně vozu. Automatická převodovka s řazením na sloupku volantu, houpavé odpružení a palubní deska připomínající rané dálkové ovladače ke katodovým televizorům navozují tu správnou náladu a choutky na pořádný roadtrip. A to si představte, že interiér bylo možné objednat i v rudém plyši! Pod kapotou úřadovaly výhradně šestiválce včetně přeplňovaného L67-II, který disponoval výkonem 240 koní. To už je dostatečná zásoba i na takový parník, jakým je více než pětimetrový Park Ave.
Subaru Forster S-Turbo
07. července 2022, 09:39
0
Subaru Forster S-Turbo :D