reklama
načítám data...

Téma Snižujeme...

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Evlo 20. května 2017, 17:41
Ja bych to snizil poradne, staci kratsi pruziny a je to.

Mam miatu s nestavitelnym zvysenym podvozkem.

Tento příspěvek byl 20.05.2017 v 17:41 upravován.
Nedy 19. května 2017, 12:16
Tak ať je tu víc a rozdílných názorů. Mám Miatu se stavitelným - sníženým podvozkem. Na auto na denní používání bych to nechtěl. Resp. Mazdu používám i k dennímu ježdění, ale je to o kompromisech. Záleží na tom, kde bydlíš. Pokud jezdíš hodně po městě, tak Tě to bude otravovat. Že bys najel na obrubník a auto třeba parkoval na to zapomeň. Nájezdy s větším úhlem (přes chodník do vjezdu, garáž, apod.) jsou problém - musíš najíždět z boku a opatrně. Retardéry Tě budou štvát. Musíš na ně velmi opatrně a pomalu.

Takže pokud to mám shrnout. Snížené auto lze používat denně, ale mně by to štvalo, protože to chce kompromisy. U auta pro zábavu úplně s klidem. Na auto pro každodenní použití "na vše" bych šel raději do kvalitní série.
Chosé 18. května 2017, 23:34
Měl jsem na autě 3 roky TA Technix s červenýma pružinama, složeno defakto na krev. Předek až na zem, zadek asi 2 cm od maxima. Ještě by šla vyhodit kontra matka, ale tak daleko jsem s tím nešel. Auto bylo asi 6 cm od země na nejnižším bodě a v pohodě. Ten, kdo říká, že se sníženým autem nejde denně jezdit jednoduše kecá. Dojel jsem všude. :)

Jinak tvrdost podvozku je tvrdší než série, ale žádný kostitřas. Tím, že jsou na podvozku docela dost tuhý pružiny, tak se reálně větší body roll eliminuje. Žádný bump steer jsem nepocítil. Ale to se může asi lišit u různých aut.

Pokud nemáš 15-20k na podvozek, tak bych buď počkal a našetřil a nebo pořídil set Bilstein tlumičů a snížených Eibach pružin. To řešilo docela dost lidí na Hondách, Nissan dle mě nebude až tak rozdílný.
Asid 17. května 2017, 17:50
Založil jsem tohle téma jako skladiště postřehů, nápadů, plusů a mínusů sníženýho auta, jelikož přece jen i mě napadlo hodit tu káru kousek dolů. Chystám se svou primeru dát dolů jen výměnou pružin (Eibach pro kit) na kvalitní sportovní podvozek ted opravdu nemám finance a kupovat podvozek oTA technix za 6 000 komplet :D asi by to za moc nestálo. 30 mm mi příjde fajn a hlavně ve městě pořád použitelný, ale zajímaj mě vaše názory, zkušenosti... :)