načítám data...

Téma Servis nechce vrátit auto, poradíte jak na ně?

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
sheogh 02. prosince 2021, 16:55
Adam Forman: je to bohuzel peklo. Tri urostli kamaradi s tyci (ne taznou) by asi fungovat mohli, to je fakt :-)

Ani autorizak neni zadna jistota. A kdyz treba dojdes do takovyho autorizaku s tim, ze potrebujes projit altik/nabijeni, protoze se aku nabiji max 12.5V (tzn se nikdy nenabije) a “servisman” ti odpovi “no a kolik byste si tam jako predstavoval?” .. to je no comment
Evlo 25. listopadu 2021, 14:12
Adam Forman: jo a pak mas velky servisy, kde mas sice papir, ale zsa furt dokola muzes reklamovat a prijdou ty vymluvy :D
Adam Forman 24. listopadu 2021, 11:59
Tohle už jsem párkrát bohužel řešil. Naposledy to skončilo odtahem rozebraného auta na tyči do jiného servisu. Co první nezvládl za 5 týdnů, druhý zvládl za tři dny. A to prosím šlo jen o preventivní výměnu rozvodů.
Obecně je u nás trochu nešvar garážových servisů nedostatečná dokumentace. Servisní protokol s jasným popisem závady a naceněním diagnostiky, potom vyjádření servisu, cenová a termínová nabídka opravy no a nakonec zaplatit a vyzvednout.
Jenže takhle to funguje opravdu jen někde a většinou to skončí patláním, nejastnostmi a výmluvami. Pokud se nehodlají domluvit, stačí SMS, že se stavíte se soudním znalcem a ať navrhnou termín. Pokud do týdne neodpoví, připomenout s upozorněním, že mají týden na odpověď, jinak dojde k řešení soudní cestou. A když nic ani potom? Buď se tam stavit se třemi urostlými kamarády a tažnou tyčí, nebo je fakt zažalovat.
Teď třeba řeším výměnu turba na TDI (to je očistec tyhle motory) a to, že vyměnili turbo, nechali si zaplatit částku za značkový díl i lehce nadprůměrnou hodinovku (celkem úměrnou úkonu i prvotnímu nacenění) ale auto projevuje pořád tu samou závadu. První reakce byla, že teda zkusí vyměnit ještě tamto a tadyto a uvidí, kolik to bude stát. Dost se jim nelíbila reakce ve smyslu "tady máte vaše vlastní vyjádření a platbu, tak to koukejte reklamovat". Autoservisy u nás prostě ještě pořád moc profesionální nejsou a pohybují se často ve vodách devadesátkových šmelinářů.
Osobně si víc vážím servisáka, který řekne "nevim co s tím" než toho, co se na autě začne učit.
Stejně jako v každém podnikání i autoservis má svoje rizika a rozumný servisák je má v hospodaření naplánované. Oni vám taky nevrátí prachy, když nakonec auto opraví výrazně jednodušším postupem, než měli v plánu (nepočítám bastlení nebo výměnu no-name dílů).
FidoBlack 29. června 2021, 11:46
Paul.Try: Protože údajně specialista na AR... v záruce to není a servis mi byl doporučován že to tam umí... tři měsíce řešili regulaci turbíny a deagnostiku.. Teď vím že už to tam nedám nikdy víc.
Jinak oprava byla na reklamaci že auto po výměně turba nejelo jak mělo (něco tam podělali)...
Paul.Try 27. června 2021, 20:49
Asi bych si zaplatil odborníka (soudní znalec/právnik) myslím že je lepší teď investovat pár tisíci korun než přijít potencionálně o desítky ;) a požádal ho o pomoc. Další nechceš platit servisu nehorázné hodiny za to že se učili na tvém autě a ještě ho zkurví.
A proč jsi volil tento servis? Auto v záruce??
FidoBlack 22. června 2021, 14:50
Michal Lenc: Jak jsem psal, nejdřív turbo, pak čidla a teď už další týden navíc řeší ovládání naklápění lopatek turba..
Michal Lenc 22. června 2021, 14:24
Mě přijdou příšerný jak dva měsíce tak ty dva roky. Z nějakýho důvodu se ti servisáci bojí přiznat, že to prostě neumí a neví co s tím a tak vám tam to auto radši nechají hnít dva měsíce, než aby řekli narovinu nevíme co s tím je a neumíme to spravit. A samozřejmě, vy byste jim to taky hodil na hlavu, protože jste jim dal auto pojízdné a vrátili vám jej nefunkční.

Podle mě vás chtějí tak vydeptat, až si pro to auto přijedete odvezete jej a nebudete po nich chtít uvedení ve funkční stav. Protože s nima nebudete chtít mít nic společného.
FidoBlack 22. června 2021, 10:54
Michal Lenc: když to auto potřebuješ na denní dojíždění do práce tak je to celkem blbé.. neřeknu kdyby to bylo 10km, to jezdím třeba na koloběžce, ale 80km.
Michal Lenc 22. června 2021, 10:25
Dva měsíce jsou v pohodě, horší by byly dva roky.
FidoBlack 18. června 2021, 13:21
Sato: Děkuji, dnes opět další problém že celou tu dobu řeší naklápění lopatek turba..
Sato 18. června 2021, 13:02
Riešenie nemám ale stretol som sa s tým tiež, séria výmluv cez dva mesiace... Strašná situácia, prajem pevné nervy.
FidoBlack 18. června 2021, 09:09
Ahoj,
Řeším problém s autem (AR) a jedním servisem...
Začalo to asi takhle, auto jsem tam odvezl na výměnu turba (žralo olej) a podotýkám že i se špatným turbem jelo auto jak mělo... Po týdnu cca mi auto bylo vráceno a po první jízdě už téměř nejelo, turbo netlačilo a auto sotva vyjelo kopec, takže reklamace. Od té doby je to už přes dva měsíce co auto stojí v servisu. Z auta se vytáhly vířivé klapky a byla zaplacena dohodnutá částka, poté že údajně nějaké čidlo a poutahovat hadice a tak.. Auto jsem si po X domluvách měl vyzvednout a vždy přišla nějaká asi výmluva že stále něco nefunguje jak má... tuto středu jsem měl auto vyzvednout ale po kontaktování mechanika jsem nedostal sebemenší odpověď..

Setkal se někdo s něčím podobným a dokázal by mi pomoct?

Předem díky :)