načítám data...

Top10: Luxusní sedany chudého motoristy

27. ledna 2015, 15:09 55 komentářů Vojta Dobeš TopX

Život petrolheada není jen o dovádění na okreskách. Občas si člověk chce užít spíše klidu a pohodlí. A pokud zná kouzlo ojetých luxusních sedanů, může se komfortem hýčkat do sytosti i s překvapivě malým rozpočtem. Závist sousedů je jen hezký bonus.

zobrazit celou galeriiTopX: Top10: Luxusní sedany chudého motoristy

Závist je jedna z nejošklivějších lidských vlastností a proto si občas zaslouží trochu škodolibosti. A co může být lepší, než sledovat souseda s jeho novým malým vozem (ať už z Mladé Boleslavi nebo z Nošovic), jak vzteky skřípe zuby, když vedle něj parkujete se svým nablýskaným luxusním sedanem… který jste navíc pořídil za zlomek ceny jeho vozítka. Nemluvě o pohodlí, komfortu a rychlosti, které mnoho starých sedanů dokáže nabídnout. Tady jsou ty nejzajímavější, vybrané na základě vašich odpovědí pod naším nedávným článkem.

10. Opel Omega

Archetypálním sedanem chudého petrolheada je na našem trhu nejspíše právě Opel Omega. Nemá mnoho charakteru, neoslní designem ani jízdními vlastnostmi, zpracování je všelijaké a ani motory vás zrovna neusadí. Ale je velká, v kombíku je přímo obrovská, je pohodlná, a podle volby motoru dokáže být i úsporná nebo rychlá, byť asi ne oboje najednou. A je to zadokolka, takže s ním přinejmenším v zimě může být zábava. Navíc jsou i relativně nové kousky opravdu hodně levné.

9. Volvo S80

V komentářích sice byla řeč o starší a vzácnější 960/S90 se zadním náhonem, ale pro chudého, prakticky zaměřeného motoristu bude lepší volbou o něco modernější a hlavně rozšířenější a snáze servisovatelná S80. Pokud hledáte opravdu velký sedan s fantasticky pohodlnými sedadly, který vás přiměje jezdit jako důchodce, je největší Volvo tím pravým modelem přesně pro vás.

8. Honda Legend

Když obchodní dohoda USA a Japonska na začátku 80. let omezila roční importy japonských vozů na 1 685 000 kusů, vrhli se japonští výrobci do vývoje dražších a výdělečnějších modelů, aby z této kvóty vytěžili maximum. Některým se povedlo udělat "lepší Mercedes". Honda stvořila spíše "větší Accord". Legend byl relativně výkonný, prostorný a velmi pohodlný, vydržel téměř věčně, ale také byl poněkud nudný. A díky tomu je dnes velmi levný.

7. Ford Scorpio

Poslední z velkých Fordů pro evropský trh je, pokud jde o celkové náklady vlastnictví, asi nejlevnější cestou k velkému a pohodlnému sedanu. Na svou dobu byl obrovský a i na dnešní poměry není zrovna malý. Nabízí obrovský vnitřní prostor, úžasně pohodlné sedačky a když zvolíte správnou motorizaci, tedy nejlépe čtyřválec 2.0 DOHC či 2.3i v kombinaci s LPG, bude jezdit skoro zadarmo. Můžete mít i relativně rychlý 2.9 24V Cosworth, ale tam už provozní náklady rostou do nemilých výšin.

6. Jaguar S-type

Design inspirovaný původním Jaguarem S-type ze šedesátých let nebyl hitem na konci 90. let a málokoho nadchne i dnes. Pravověrné milovníky Jaguarů navíc dost možná odradí mnoho dílů společných s Fordy a Lincolny. Pořád tu ale je skvěle naladěný podvozek, příjemný interiér a schopné motory. A kompresorová verze S-type R jako bonus. Hlavní jsou ale směšné ceny a, právě díky spojení s Fordem, rozumná relativně snesitelná spolehlivost i ceny dílů.

5. Lexus LS400

Mercedes W126 byl, jako každá S-klasse, v mnoha ohledech nejlepším vozem na světě. Potom se vedení Toyoty rozhodlo, že chce také vyrábět luxusní limuzíny. Nakoupili pár Mercedesů, rozebrali je, prozkoumali… a potom je udělali lepší. LS400 není na vrcholu našeho seznamu jen proto, že jí poněkud chybí charakter. Je tak dokonalá, tak precizní, že jí to dělá chladnou a bezcharakterní.

4. Mercedes W140

Ve stejné době, kdy Lexus pracoval na své vylepšené interpretaci W126, vyvíjel Mercedes jejího nástupce. Místo elegantního a štíhlého "Číňana" přišel zavalitý a brutální "Mamut". Dnes je na samém dně křivky vývoje hodnoty, a pořád ještě ve věku, kdy může dávat smysl jako každodenní vozidlo. A zároveň budete těžko hledat auto, které by tak nestydatě dávalo najevo, že jeho majitel je pán a okolí je plebs. Žádná další třída S není tak brutální.

3. Alfa Romeo 166

Jak se stalo, že se předokolka se šestiválcem napříč dostala na seznam deseti "strojů, které mají duši" Jeremyho Clarksona? Odpovědí je strhující italský design, krásný interiér a především legendární šestiválec Busso. Clarkson o něm prohlásil, že zní, jako kdybyste zavřeli výfuk z Ferrari do skříně a hodili přes něj polštář. Alfa 166 není oslnivě rychlá ani výjimečně pohodlná, ale je tím nejbližším k pravému italskému GT, co si můžete koupit za cenu horského kola.

2. Citroen XM 

Pokud hledáte dokonalé pohodlí za minimální cenu, dost možná skončíte právě u Citroënu XM . Ke klasickým pozitivům velkého sedanu, jako je vnitřní prostor, pohodlné sedačky nebo na svoji dobu bohatá výbava, se tu přidává i pár dalších vychytávek. Třeba že XM je ve skutečnosti hatchback, což z něj dělá nečekaně praktické auto. A potom samozřejmě to, že má koule. A díky koulím dokáže žehlit nerovnosti jako málokteré jiné auto. Tedy kromě ještě starších Citroënů.

1. Audi S8 (D2)

Stará Audi nemají mezi petrolheady zrovna tu nejlepší image a často bývají považována za vítězství image nad technikou. Ale druhá generace Audi A8, případně její ostřejší verze S8, je očividně výjimkou. Díky lehké hliníkové konstrukci je obratnější a úspornější než něměčtí konkurenti, čtyřkolka z ní dělá perfektní auto na zimu, je mnohem spolehlivější než byste asi čekali a navíc – i nejrychlejší verzi můžete mít s manuálem. Náš čtenář JP jí podrobuje dlouhodobému testu a my jí asi chceme také!

0. Autíčkářův luxusní sedan

Automobil, který se (po drobných opravách) má stát náhradou Town Caru v redakční garáži, už je zakoupen. Je velmi velký, velmi pohodlný a byl velice, velice levný. A překvapivě ho ani jeden z vás nezmínil v komentářích, přestože je to co do pořizovací ceny a velikosti/luxusu jedna z nejzajímavějších nabídek na trhu. Když tedy odhlédnete od potenciálně hrozivých provozních nákladů, o kterých pevně doufáme, že se nám vyhnou.

Doplnění: Luxusní sedan chudého motoristy už byl odhalen, otestován a prodán. Přečíst si o něm můžete tadytady.

A pokud vás zajímají luxusní sedany za málo peněz, určitě oceníte také auta, ve kterých budete vypadat jako pravý mafián. Podívejte se s námi na náš článek o  12 autech pro mafiány!


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ap
Apache
27. ledna 2015, 15:59
0

Tak jsem si to skontroloval a v komentářích nepadla Lancia Thesis. Ale nemyslím si, že tu Autíčkář pořídil, protože to není úplně low-cost auto a že mě napadla má jediný důvod - nedokážu myslet "out of box" - v mém případě se jedná o krabici italská auta :-D.

reagovat
Vojta Dobeš
27. ledna 2015, 16:25
0

Thesis to opravdu není. Ale rukama našeho IT guru Davida jedna nedávno prošla. Bylo to zajímavé, bylo to drahé a nestálo to za to :)

Ap
Apache
27. ledna 2015, 16:32
0

Ježiš, až teď při čtení reakce jsem si všiml své hrubky, škoda že jsem si taky neZkontroloval svůj příspěvek...

Podle mě pro spoustu lidí Thesis sráží automat, který tam bývá problematický, jestli se nepletu, a bez něj moc sehnat nejde (V6 vůbec). Takže kolikrát i lidé, kteří vyloženě jdou po italské limo a dokonce by se jim vzhledově Thesis i líbil volí 166, přestože je generačně starší (což si možná né každý uvědomí). Samozřejmě 166 je také daleko levnější, je to vpodstatě nejlevnější cesta k bussu. Čím zklamala vás?

Vojta Dobeš
27. ledna 2015, 17:27
0

Thesis byla hrozně fajn, když fungovala. Bohužel jsem toto krátké období nestihnul a potom byla dost hrozná, protože se na ní půlka auta rozbila. Fungující Thesis ale může bejt boží.

Caddy
27. ledna 2015, 21:45
0

Thesis je pěkný a uvnitř přímo nádherný, má šmrnc a styl a dokáže člověka naplnit touhou... Tedy dokud se nerozjede, je to tvrdé jak prkno, pohodlí žádné, na jaké by to auto vypadalo... A výkon taky žádný zázrak... Takže je to jen na parádu

ri
riprex
28. ledna 2015, 23:40
0

Když ono je problém ten, že spojení "fungující Thesis" je takovej oxymoron. Asi jako kulatá krychle... prostě neexistuje. Někdo sice tvrdí, že jí viděl. Někdo dokonce, že jí měl. Je to ale asi tak věrohodné, jako pověsti o Lochnessce.

Lu
Lukas
27. ledna 2015, 16:32
0

Chybí Nissan Maxima, který se dá sehnat většinou levněji, než všech 10 aut v seznamu. Např. moc nechápu co tam dělá Alfa.. Definici luxusního vozu si představuji trochu jinak než Alfu 166

reagovat
Vojta Dobeš
27. ledna 2015, 17:27
0

Maxima vypadla těsně, byla by 11., a Alfa tam je díky Bussu.

Lu
Luksov
27. ledna 2015, 19:22
0

No v tom případě by mě zajímalo proč je tam například Omega namísto Maximy. Omega nenabízí jak spolehlivost, tak kvalitní zpracování, tak jizdní vlastnosti. Jedinou výhodu vidím v tom, že má obří kufr a RWD. Jinak Maxima Omegu ve všem předčí. :)
Ale nemám vám do toho co kecat, je to vaše volba. :)

ri
riprex
28. ledna 2015, 23:43
0

Nechápu, proč by 166 neměla být luxusní. Naopak jsem rád, že v tom seznamu je. Rozhodně nejpohodlnější není, ani nejrychlejší, ale vypadá dokonale a její interiér, pokud to není holobyt, je prostě úžasné místo k životu. S Bussem je to dobře znějící, charismatický, italský parník. A rozhodně není nejproblémovější ze všech aut ve výběru.

Ju
Jurgen
27. ledna 2015, 17:42
0

Moh by to být JAAAG (XJ40), můj tajný favorit...

reagovat
wi
winie
27. ledna 2015, 17:54
0

Mě tu chybí 7 řada e32/38

reagovat
Tomb
27. ledna 2015, 18:08
0

Hergot úvodní obrázek mi udělal radost..!! evidentne tady ma nekdo rád stejnej, naprosto skvelej britskoemerickej film jako já :) Tim padem i mne napadl dalsi auta co se mihly timto filmem.. Jako Renault Safrane ci bmw e32 a e34.
Rozhodne az budes psat clanek o filmech co by si spravnej Autíčkář neměl nechat ujit, doufám že Ronin bude v top 3 :)

reagovat
jo
johan
28. ledna 2015, 10:59
0

a co je to za film? :)

JP
28. ledna 2015, 18:09
0

Ronin

Pe
Pepa
27. ledna 2015, 18:21
0

A není to třeba Daewoo/ Ssangyong Chairman? Nedávno se jeden prodával snad za 30 tisíc... Celkem by odpovídal popisu, až na to, že je překvapivé, že ho nikdo nezmínil v komentářích. Já se teda vůbec nedivím, že si na něj nikdo nevzpomněl :D.

reagovat
na
naviculare
27. ledna 2015, 18:23
0

Zajimalo by mne co parkuje v te garazi. :) jestli to je velke, pohodlne a velmi levne tak tipuju opet nejakou. Pokud je to z Cech tak asi Chrysler, cokoli jineho se blbe shani. Vision/300M asi ne byt jsou za malo, tak ze by neco jako Chrysler Concorde?! to uz ma tu spravnou velikost. :)

reagovat
na
naviculare
27. ledna 2015, 18:24
0

vypadlo mi slovo Amerika. :)

:-
:-))
27. ledna 2015, 18:30
0

Tak to může být jedině Volkswagen Phaeton!

reagovat
Se
Sedrik
27. ledna 2015, 18:49
0

Ten jsem zmínil já, takže asi ne...

reagovat
Ma
Martin
27. ledna 2015, 21:28
0

No mrzí mne, že jsi 960/S90 nahradil S80, ale Tvé důvody to spravedlňují , navíc se to málo, co tu je nezačne zmenšovat :-D
Ale ani s tímhle nemusíš být hned v důchodu :-D S 80 s 6V v turbu uhání celkem slušně výměnou tlumičů se dá docílit i pevnější jízdy :-d

fakt je, že tu nikde nezazněl Peugeot 607, a přitom je to pořádnej kus pohodlnýho železa, sedačky francouzi uměj jako nikdo a pohodlí je jim tak nějak blízký od přirození :-D můj typ je tedy P 607 s V6 pod kapotou, ceny už začínají na 35 000 :-D

reagovat
An
Andre
27. ledna 2015, 23:33
0

P 607 proč ne, ale měl bych strach ze servisu.

JP
28. ledna 2015, 18:14
0

Já bych měl strach ze servisu u většiny aut z toho žebříčku. U většiny jde ale výběrem např. správného modelu, roku, motorizace a hlavně stavu minimalizovat pravděpodobnost, že se vysype něco drahýho (ideálně tak, že tam ta drahá věc vůbec neni - tzn. snažit se vyhnout třeba raritnějším dieselům, nebo automatickým převodovkám). Kdo se bojí, nesmí do lesa:-)

Michal88
27. ledna 2015, 21:41
0

XMko sice dokáže pěkně žehlit, ale je třeba se o něj náležitě starat, jinak z něj bude kasička... Tohle už poznalo mnoho a mnoho lidí, proto se dnes nedá koupit takové "normální" auto, jsou to buď leštěnky za těžké peníze (neříkám, že neadekvátní) nebo vraky, které se vyplatí dávat dohromady jen pro naprostýho fandu (nebo pitomce, popř. obojí jako já :D ), co se tomu chce věnovat víc, než jen jednou za čas vyměnit oleje, filtry, a sem tam něco opravit... Prázdný koule jsou holt dobrý u chlapa, u XMka je to průser. :P A jinak, nechci bejt hnidopich, ale není to hatch, ale liftback. :)

reagovat
Michal.913
27. ledna 2015, 23:28
0

Můj typ je Peugeot 605 - stará velká herka do 20 tkč

reagovat
Hy
Hynek
27. ledna 2015, 23:47
0

vůz 0 tipuju na Chrysler 300M

reagovat
JP
28. ledna 2015, 18:18
0

Taky bych řekl buď 300M, nebo Intrepid. Dá se to koupit za pár korun a mohlo by to bejt zajímavý auto:-)

h0
h0n7a
28. ledna 2015, 08:33
0

Mně přijde, že 166 je teda nadmíru pohodlná. Když jí trošku povýším, tak má lepší sedačky než Quattroporte. Dokonce se mi i líp řídí. A ze všech Alfa je rozhodně nejpohodlnější (řídil jsem úplně všechny modely od 145 vejš).

reagovat
Ma
Martin
28. ledna 2015, 11:04
0

Mám To :-D
Kluci koupili vůz od 1 majitele, postaršího profesora, známého vynálezce z okolí Třeskoprsk a jedná se o vůz KOSTITŘAS De Luxe, Sportovní Limouzina, hoši :-D

reagovat
Ma
Martin
28. ledna 2015, 11:49
0
reagovat
Ma
Martin
28. ledna 2015, 11:55
0

Noi auto starší 10 let už stejně nemá cenu vozit do značkovky, a jinak se ceny moc neliší třeba od superba

reagovat
Mírus
28. ledna 2015, 14:45
0

K tipům přidám: E39 - "bez diskuse". A jeden pochybný: velký luxusní sedan + (relativně) velmi levný + hrozba nákladů = W220.

reagovat
ra
rainero
28. ledna 2015, 15:45
0

Tipnem niečo z Anglicka: Rover 75 alebo 800, Jag XJ (Ondrova slabosť) príp. type S.

reagovat
Ku
KubaVTS
28. ledna 2015, 17:34
0

Z osobních zkušeností bych ten S-type rozhodně nedoporučil, ve firmě máme jeden 2,7D a je to hrozná svině, za 40 tkm se do něj na servisu nasypalo přes 100 000 Kč a to to nebyl nějaký starý kousek s pořizovací cenou kolem 70 ale kupoval se pět let starý, nájezd asi 150 tkm a stál něco kolem 400.. jenom opravy automatu stály dohromady přes 60, podvozkové díly jsou taky nechutně drahé a s elektronikou si jen tak někdo neporadí když vám z palubovky začne dělat vánoční stromeček a na displeji se předhánějí nejrůznější hlášení o chybách..

reagovat
JP
28. ledna 2015, 18:28
0

Ojeté luxusní auto není dobré kupovat s automatem a naftovým common railem, to je základ většiny potenciálních drahých problémů... S V6 a manuálem by s S-Typem neměl být takový problém, když člověk překousne design exteriéru a trochu "US-style" interiér u předfaceliftu. Pořád je tam sice proslulé modulární čerpadlo a ty motory mají své mouchy, ale dá se jim předcházet.

Vojta Dobeš
28. ledna 2015, 20:18
0

No, ona repase většiny moderních automatů (pokud se nedělá u vydřiducha nebo v autorizovaném servise) většinou stojí +- podobně jako výměna spojky s dvouhmotovým setrvačníkem... To je spíš problém ten common-rail.

JP
28. ledna 2015, 21:05
0

Já když se ptal co bude případně stát repase špatnýho automatu na A8, pod 45 se s odhadem nikde nedostali. Spojka na S8 stojí okolo 12. Dvouhmota je v segmentu luxusních sedanů pro chudé převážně doména nafty, což je jeden z dalších důvodů, proč bych si nikdy nekoupil starší prémiovku s naftovym motorem.

Vojta Dobeš
28. ledna 2015, 22:25
0

Jo, těch 45 zní docela realisticky. Tam je ZF, nebo je to nějaká vlastní věc od Audi? Každopádně luxusních sedanů s manuálem je dost málo a obvykle to drasticky limituje výběr motorů (kolik vůbec existuje V8 s manuálem?), takže je automat poměrně nevyhnutelná volba. Nicméně pokud se k němu člověk chová slušně, bývá automat dost spolehlivá věc...

Ku
KubaVTS
29. ledna 2015, 00:45
0

Právě že s motorem za tu dobu nebyl jediný vážný problém, jediné co se řešilo byla ztracená pojistka přepadu z jednoho vstřikovače, ale to se vyřešilo celkem v klidu. Jak jsem psal, nejhorší byla ta převodovka a nejčastější problémy byly s elektroinstalací a taky s elektronickou ruční brzdou, takže to, co je společné pro benzín i diesel..

JP
29. ledna 2015, 03:20
0

Byla tam ZF 4HP24A, ještě stará 4 rychlostní - první TipTronic jestli se nepletu.

V8 s manuálem, no když počítám sériový auta a pominu ty co jsou cenou minimálně o řád výš, tak vím o následujících:
Audi V8, S4 B6/B7, RS4 B7, S6 C5, S8 D2
BMW M5 E34/E39, 535i E39, 540i E34/E39, 730i E32, 730i/735i/740i E38, 840Ci E31
Camaro Z28, Corvette C5
Thema 8.32
Maserati Quattroporte IV
Passat B5.5 W8

Mám pocit, že o moc víc jich nebude, byly to moje požadavky a docela dlouho jsem hledal všechno možný... Jen v Amerikách mam dost mezery, tam se asi ještě něco najde.

Vojta Dobeš
29. ledna 2015, 12:18
0

U americkejch přidej jen Firebird (dvojče od Camara) a Mustang. A sem tam nějakej truck. Jinak až víceméně veteráni (asi by se našlo nějaký midsize kupé, Cutlass, Regal, tak něco, ale u nás to bude nesehnatelný, manuály sem nikdo nevozil).

Daniel Borský
29. ledna 2015, 13:03
0

V8 s manualem me zaujalo a opravdu jich neni moc na vyber. narazil jsem ale na tohle: http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/jaguar/model/xjr/vhc:car,pgn:5,pgs:10,srt:price,sro:desc,frn:1990-01,prx:15001,ful:petrol,ger:manual_gear,ccn:3001,vcg:limousine/pg:vipcar/201347871.html , opravdu se delalo XJR i v manualu?! nebo je to jen nejaka prestavba?!

Ven cos
31. ledna 2015, 19:25
0

Já sem si to fakt přečetl pozdě a vůbec se nezamyslel... Teď jsou na prodej DVĚ S80 T6 s technickou a jestli mě naučili dobře číst, ta věc má skoro 280 koní (obě mají skoro půl míče na triku, tak nevim co na to turba, ale aspoň se dá věřit stavu km).

O A8 jsem nikdy ani nepřemejšlel, fakt si nedokážu představit, že to uživim z těch pár šlupek co mi dávaj v práci... Jak je na tom v tomhle směru Mamut? Mi taky nepřinde uplně levný na servis

reagovat
Vojta Dobeš
01. února 2015, 00:48
0

Právě že z S80 T6 bych měl mnohem větší strach než z A8/S8. Na ty mě docela naočkoval Schamann, kterej poslední roky ničím jiným nejezdí...

A Mamut je na tom v závislosti na motorizaci. Šestiválec nebo ropa je docela ok. Osmiválec se dá udržet, když koupíš dobrej kus. Dvanáctiválcová šestistovka je smrt.

Ma
Martin
01. února 2015, 09:14
0

Někde jsem četl, že by po Německu mělo jezdit pár S80 V8 AWD s manuálem, ale nikde jsem je nenašel, tak to bude asi kachna :-(

ST
STW
01. února 2015, 17:25
0

Ahoj,ješte si nikdo nevzpomenul na A6/100 c4 velice kvalitní auto!( 2.2 Turbo nebo 2.5 tdi) a další co mě napadlo tak 850/S70.

reagovat
Pa
Pavel
02. února 2015, 20:38
0

Za mě jednoznačně chybí SAAB. 9000 i 9-5 jsou neuvěřitelně pohodlné kočáry, ve verzích Aero i dost svižné a stojí fakt pár šlupek...

Va
Vašek
03. února 2015, 00:15
0

Jasně že mě budete brát za pitomce, protože je to strašně bez nápadu a je tristně neoriginální, okoukaný a prostě tady těžký faux pas.. Prostě Superb. Teď mě všichni sežerte ale má to dvě geniální vlastnosti - nenáročnost (dílů, peněz, možná i spotřeby) a blbýho parkování.. Každopádně bylo mi v něm fakt dobře. Nikdy v tom nebudete dost mafiozní, palubní deska je prostě fakt deska a nesmí se vybrat taxikářský kus, kde nárazníky a blatníky drží díky kusu drátu. Prostě jsem byl spokojenej dva roky a to moc. Víc než moc. Takže kdyby bylo tohle auto ne na desátem, ale sto osmdesátem (tisícím) místě, sedněte dovnitř a natáhněte nohy. Tohle auto je svým způsobem genius. Ale Jag je supr, když v něm nepřijedete na sraz pravověrných a mechanici - seč drží v ruce ty díly z Mondea za pár Káčé, se nebáli cokoli rozebrat (načež hůř pak složit).

reagovat
Vojta Dobeš
03. února 2015, 03:47
0

Proti Superbu rozhodně nic nemáme. Se ojetýmii Škodovkami je na našem trhu obecně problém kvůli zlehka přemrštěným cenám, ale z principu je myšlenka o něco většího a lepšího Passatu s hezčí maskou a nižší cenovkou velmi sympatická. Ještě sympatičtější bude Superb II, až se dostane do sféry dostupné "chudému motoristovi".

An
Andre
03. února 2015, 10:08
0

Jenže jaký motor zvolit do superbu? Když nechci naftu? Jedině 1,8T a potom V6. 2,0 s tím asi moc hýbat nebude.

Je
Jenyk
04. února 2015, 20:22
0

V Supech se šestiválci jsem něco najel a limuzínovité je to velmi uspokojivě. Servisovat naftu se musí umět, jinak to človka sežere (možná ho to sežere i tak), ale nenápadné, pohodlné a levné auto na dlouhé štreky je to jako víno. Kupodivu SII s V6 mi už tak pohodlný nepřišel, byla to drncavá koza, která zřejmě měla umět zatáčet, ale to se nějak nepovidlo.

reagovat
Vojta Dobeš
04. února 2015, 22:28
0

Já jsem jedničkou jen 1,9 TDI a to mě moc nebavilo. Dostával jsem v tom autě intenzivní chuť koupit si teplákovou soupravu a pořídit si hernu nebo aspoň kolotoče.
Dvojkou jsem jel jenom kousek a pohodlná mi přišla. A stejně tak lidem z britskýho Autocaru. Možná to bude motorem - V6 je těžká...

Te
Testeuros
29. prosince 2015, 11:38
0

Moment, já myslel, že A8/S8 D2 byly první generací této řady a že označení D1 měla V8..

reagovat
M
Mesijé vopřenej Vo zeď
02. listopadu 2016, 02:25
0

Heéj a co Renault Safrane..! :'-( Ten by svojí výbavou, pohodlím i relativní praktičností jistě předčil mnohé, zde uvedené "exponáty", nemyslíte.? :-) Nemluvě o verzi Baccara Bi-turbo, 3,0 v6, co si dá "na zelený" kdejaký sporťák i s nádivkou ;-))

reagovat
vi
vix
30. listopadu 2016, 03:56
0

No, já bych řekl Cadillac, třeba ten s 4.6l northstarem pod kapotou :-)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Town & Country  1977
Chrysler Town & Country

1977 rok výroby
145 koní výkon
7 206 ccm objem

Jeep Wrangler 2.8 CRD JK 2016
Jeep Wrangler 2.8 CRD JK

2016 rok výroby
211 koní výkon
2 800 ccm objem

Chrysler 300C  2005
Chrysler 300C

2005 rok výroby
340 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 2008
Ford Crown Victoria P71

2008 rok výroby
253 koní výkon
4 601 ccm objem

GMC Custom GMC 370 1958
GMC Custom GMC 370

1958 rok výroby
360 koní výkon
6 000 ccm objem