načítám data...

Škoda Kamiq 1.6 TDI: Kopretinový test

Líbí, nelíbí, líbí, nelíbí, líbí, nelíbí... Jaký bude asi konečný výsledek?

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Škoda Kamiq 1.6 TDI: Kopretinový test

Původně jsem plánoval začít slovy, jak je Škoda Kamiq tím nejnovějším mladoboleslavským modelem, který se aktuálně pohybuje na silnicích, ale do toho mi hodila vidle nová Octavia. Pak jsem chtěl navázat, jak je Kamiq tím nejdůležitějším modelem značky, který nutně musí mít úspěch, ale to také není tak docela pravda. Přestože Kamiq je jistě důležitý vůz, není to pro domácí automobilku nijak osudový model, ve svém portfoliu má důležitější vozy. Přemýšlel jsem opravdu dlouho, jakým “nej” bych nový Kamiq označil, ale kromě titulu nejmenší škodovácký crossover mě nic jiného nenapadlo. Bude to stačit k jeho úspěchu u zákazníků, nebo mu chybějící dávka výjimečnosti bude komplikovat život? To se ukáže až časem, na prodejních výsledcích. Jak si však dnes názorně ukážeme, navzdory některým pozitivním stránkám, bezchybná tahle Škodovka opravdu není. A protože klasický redakční test vám přinesl před pár týdny kolega Kuba, rozhodl jsem se, že vás nebudu zatěžovat obvyklou vatou okolo a půjdu rovnou k věci. Jaro je v plném proudu, a proto jsem si vzal jako inspiraci tradiční hru líbí/nelíbí. Můžeme to tedy považovat za jakýsi “kopretinový test”. 

Líbí se mi… 

… hlavní světla. A teď nemyslím jejich poněkud komplikovaný tvar a dvoudílné provedení, ale především světelný výkon. Testovaný Kamiq byl osazen Bi-LED světlomety, které se automaticky vážou k výbavovému stupni Style. A pokud mohu doporučit, připlaťte si za ně, i když budete brát nižší výbavu, protože to za to opravdu stojí. I v temné noci nasvítí silnici před vámi takovým způsobem, že uvidíte bez problémů zajíce, který vám přebíhá přes cestu, černou kočku, co se právě chystá spáchat rituální sebevraždu skokem pod vaše kola, či srnky, stojící podél silnice, které přemýšlejí, jestli mají vyzkoušet, jak dobré máte povinné ručení. Tohle je opravdu dobré a Bi-LED světla udělají (s nadsázkou) ze tmy den. Potěší i adaptivní funkce, která pomáhá s nasvícením do zatáčky a díky rychlému fungování ji nenachytáte ani na zakroucených silničkách při svižnějším tempu. Jediné, co chybí k dokonalosti, je funkce Matrix, alias ”chytrá světla” ale to už bychom asi chtěli moc od auta dané kategorie. I takhle je světelný výkon opravdu výborný a lidem, kteří jezdí často za tmy, udělá skutečně dobrou službu. 

Foto: Daniel Borský

Nelíbí se mi… 

… jak nový Kamiq vypadá. Obvykle nebývám nikterak přísný, co se designového ztvárnění týče a plně respektuji, že každý člověk má jiný vkus. Ale s Kamiqem se mi Škoda do vkusu opravdu netrefila. Nedokáži ocenit snad jedinou křivku, či designový prvek. Příď na mě působí takovým tupým dojmem a ani dělená světla nedokáží rozbít tu zbytečně mohutnou masu hmoty, která by zasloužila optické odlehčení. Z profilu zase vůz vypadá nedokončeně, jako když se někdo na poslední chvíli rozhodl, že záď musí být z nějakého důvodu kratší. Pohled zezadu zase ve mne evokuje první generaci BMW X1, což je všechno, jenom ne pěkné auto. Fakt jsem nenašel jediný úhel, ve kterém bych řekl, že Kamiq vypadá fajn. A nepomohla ani sytě červená metalíza, která je opravdu povedená. V této kategorii vozidel na mě větší dojem dělá spíše francouzský design. 

Foto: Daniel Borský

Líbí se mi… 

…vnitřní prostor a uspořádání. Kamiq není zrovna obr, co do vnějších rozměrů. Na délku měří 424 cm, na šířku 179 cm. Už jsme se párkrát přesvědčili, že inženýři z Boleslavi umí kouzlit v rámci uspořádání kabiny a Kamiq to jen potvrzuje. Na půdorysu relativně malého vozu se povedl vykřesat vnitřní prostor, ve kterém se relativně pohodlně usadí čtyři dospělí. Anebo dva dospělí a dvě autosedačky vzadu. Mnoho malých městských crossoverů má problémy pojmout více než dvě osoby libovolného vzrůstu. Škodovka však ukazuje, že tento problém lze vyřešit a označení malý crossover automaticky neznamená málo místa v kabině. Daní za velkorysý vnitřní prostor je tentokrát zavazadlový prostor. 400 litrů není mnoho a u Škodovek vídáme obvykle větší čísla. Tím spíš, když reálná využitelnost je omezená různými přihrádkami a dvojitými podlahami. Vášniví chalupáři či mistři světa v převážení vzduchu musí hledat v jiných vodách. 

Foto: Daniel Borský

Nelíbí se mi… 

… infotainment. Zas a znovu. Už loni, v testu Scaly, které je Kamiq asi nejblíže, jsem se velmi stěžoval na funkčnost infotainmentu. Respektive jeho tragickou nefunkčnost. Střih o 9 měsíců dál. Řekli byste, že tři čtvrtě roku je dostatečná doba na odladění dětských problémů. Jo, i já jsem si to myslel, jenže ouha. Infotainment Kamiqu opět nefunguje, jak má a je to vskutku otravné. Neustálé aktualizace, které ovšem neproběhnou, chybové hlášky o nedostupnosti parkovací kamery, která však běží na pozadí onoho hlášení, nefunkční audio (od rána do večera nefungovalo nic, rádio ani BT streaming. Začalo opět fungovat z ničeho nic až večer, stejně jako ráno z ničeho nic vypadlo), “zaseklý” hovor přes bluetooth (navzdory vypnutí telefonu si škodovácký systém stále myslel, že probíhá spojení a držel imaginární hovor, takže opět nefungovalo audio a navigace) atd. Nepatřím mezi lidi, pro které je infotainment alfou a omegou celého auta, ale přál bych si, aby mi aspoň neotravoval život. A tenhle mi teda pil krev velmi vydatně. Vylepšit prosím, sofort! 

Foto: Daniel Borský

Líbí se mi… 

… jediný naftový motor v nabídce. Navzdory tomu, že nás uvědomělí zelení aktivisté přesvědčují o tom, že diesel je zlo a kdo jej používá, skončí jistojistě v pekle, pořád se z hlediska provozní efektivity a jízdních výkonů jedná o tu nejlepší možnost pro běžná auta denní spotřeby. S naftovým Kamiqem se bez větších problému dá jezdit za přibližně 4,8 litru nafty na každých 100 km, přičemž se bavíme o normální, lehce svižnější jízdě. Žádná ekorallye. To znamená akční rádius na plnou nádrž něco přes 1000 km, což je super. Malý diesel disponuje 85 kW a 250 Nm, dostupnými v překvapivě širokém rozsahu otáček a s lehkým Kamiqem nemají moc práce. Pokud se vám bude chtít, můžete udržovat až nezvykle vysoké cestovní tempo a spotřeba se při tom stále bude pohybovat na velmi přijatelné úrovni. Výkonově odpovídající TSI bude žádat o 2-3 litry více, podle toho, jak těžkou nohu budete mít. 

Foto: Daniel Borský

Nelíbí se mi… 

… spojení motoru s dvouspojkovou převodovkou. Pihu na kráse celého pohonného ústrojí dělá převodovka DSG. Již z dřívějších dob víme, že spojení DSG a naftového motoru bývá občas problematické. S většími dvoulitry to však bývá už poslední dobou docela v pohodě a dá se mluvit o bezproblémovém soužití. Tenhle malý diesel ovšem vykazuje přesně ty neduhy, na které jsme si stěžovali již dříve u větších motorů. Při poskakovaní v koloně s autem cuká, při parkovaní se nehezky zhoupne a pak zabere tak, že máte co dělat, abyste neskončili v autě za vámi. Dá se to sice přežít a naučit se s tím žít, ale manuál bude lepší a příjemnější volbou. 

Líbí se mi… 

… nastavení podvozku. Škodovky bývají obecně velice neutrální, co do nastavení podvozku. Ani ryba ani rak, ale běžného člověka to příliš neobtěžuje a je spokojený. Kamiq však vykazuje až nečekané známky jízdní agility, taková stáčivost mě až trochu překvapila u městského crossoveru. Záď vozu aktivně reaguje na odstavení plynu v zatáčce a nebýt příliš horlivého ESP, skoro by se dalo až lehce pohodit zadkem. Zároveň však podvozek netrpí přehnaně sportovními ambicemi a není nesnesitelně tuhý, prostě tak akorát, jak se sluší a patří. Rychlejšímu pohybu po okreskách napomáhají i skutečně ostré brzdy, které fungují a nevadnou. Kdyby byl o něco citlivější brzdový pedál tak, aby šel brzdný účinek lépe dávkovat, byl bych zcela spokojený. 

Nelíbí se mi… 

… cena. I ten nejlevnější Kamiq vyjde na 407 tisíc korun, což je docela dost. Nevím, jestli je to příplatek za “stylovější” kabátek ušitý podle módy SUV, ale na relativně malé městské auto to není málo. Ani bohatší základní výbava to neospravedlní. Testovaný kus, který byl klasicky v CTRL+A výbavě a vyšel na bezmála 700 tisíc korun. A za takový obnos už se dá pořídit i … řekněme dospělejší vůz. 

Závěr 

Škoda Kamiq okamžitě po svém uvedení na trh opanovala segment malých crossoverů v našem malém rybníčku. Což se asi není čemu divit, domácí značka je domácí značka. Navíc Kamiq není špatné auto, je prostorné, slušně jezdí a výsledné vysvědčení mu kazí jen přešlapy v podobě infotainmentu a malého kufru. Jeho design také není pro každého. Ale o úspěchu či neúspěchu rozhodnou vždy a pouze zákazníci, takže v tomto ohledu má Kamiq našlápnuto slušně. Jen příliš nechápu myšlenku nahradit Fabii Combi právě tímto autem. To se obávám, že nebude dost dobře možné, protože obě auta cílí dle mého trochu jinam. Podle posledních zpráv z automobilky si to uvědomili ve Škodovce také a kombíkovou Fabii na základech nové generace začali rychle připravovat.

Technické údaje

Motor: vznětový přeplňovaný čtyřválec 1 598 cm³
Výkon motoru: 115 koní (85 kW) v 3 250 - 4 000 ot./min
Točivý moment: 250 Nm v 1 500 – 3 250 ot./min
Převodovka: sedmistupňová dvouspojková automatická
Maximální rychlost: 192 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 10,4 s
Objem zavazadlového prostoru: 400l 
Pohotovostní hmotnost: 1364 – 1510 kg 
Průměrná spotřeba (udávaná): 4,3 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 4,8 l/100 km
Cena od (s danou motorizací): 467 900 Kč
Cena s danou motorizací a výbavou: 692 700 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

me
megaloool
14. dubna 2020, 22:02
2

Tolik nesmyslu v jednom odstavci, to jako vazne?

“ jedná o tu nejlepší možnost pro běžná auta denní spotřeby” - proc presne? Protoze ma diesel mene kultivovany chod? Mene vyuzitelnych otacek? Smrdi?

“ Výkonově odpovídající TSI bude žádat o 2-3 litry více” - co takhle fakta misto pocitu? spritmonitor, znacka Skoda, rok vyroby 2015+, vykon 85kW: benzin prumer 6,16l a diesel 5,62l (oboje prumer z vice nez 150 ruznych aut).

“ Navzdory tomu, že nás uvědomělí zelení aktivisté přesvědčují o tom, že diesel je zlo” - a nemame tady nahodou diesely prave kvuli tem uvedomelym zelenym? Na to je dobre nezapominat..

Hlavne “profesionalne” podporit neznale kupce mini crossoveru (idealniho do mesta) v kupovani nesmyslneho dieselu, ze..

reagovat
mariov8
09. června 2020, 08:58
0

Mně to nepřijde úplně jako nesmysly, ale třeba je to jenom můj pohled na věc:

Vznětový čtyřválec na rozdíl od toho zážehového třívalcového litru při pojíždění kolem 1500 otáček nezhásíná a neposkakuje. DSG u obou funguje ve městě maximálně uspokojivě. Přijela mne s litrovým DSG Rapidem navštívit máma. Zaparkovat ve svahu mezi auta nezvládla. Musel jsem to udělat já a DSG mi nesmí do domu. Otřesná zkušenost.

Problém je, že u nás se to nekupuje jenom jako druhé nebo třetí auto do města. Jakmile se vyjede na dálnici, tak tam ty + 2 až 3 litry benzínu proti naftě jsou hned. Spritmonitor je fajn, ale v bohatším Německu se ty auta používají trochu jinak, německých aut je tam většina.

Bohužel pravda, zelený komunisté tlačili CO2, máme malé diesely. Ohohó, ono to má i nějaký škodlivý emise, kormidlo o 180°. Však pro techniky a konstruktéry to není problém, ani ze dne na den jako pro nás. A lidé to zaplatí, samozřejmě rádi a ze svého, jako vždy.

Fabie kombi se nekupovala do města. Hromada chudších (ale ne úplně chudých) rodin mimo Prahu ji používala jako jediné a univerzální rodinné auto. Nebo ji vyfasoval táta v práci jako referentský vůz i pro soukromou potřebu... a tak to lítá po dálnici z Prahy do Ostravy...

wdave_t
14. dubna 2020, 23:01
2

U recenzí nových Škodovek si čtu většinou jen závěr a pro pobavení technické parametry - dneska jste mě nepobavili.

reagovat
esmo
15. dubna 2020, 07:18
1

Vzhledově auto nenadchne, neurazí. Znám dokonce lidi, ktěří se nad tím budou rozplývat jak je to krásné...ale ten infotainment co popisuješ, z toho by mi vlasy slezly.

reagovat
JohnyLBC
15. dubna 2020, 08:35
2

A lidi pořád budou říkat, že jsou Škodovky levné.... na pořízení, provoz i díly :D
Když už bych šel po ceně, tak volím asi korejce, za poslední roky se neskutečně vyšvihli kvalitou a ceny jsou pořád rozumné, když člověk zohlední výbavu auta. Ze Škodovky mám pocit že kolem základních cen nemají ani výbavu, ani motor, a když si člověk zvolí důstojnou motorizaci, pokud se vůbec k tomu modelu dodává něco kromě tříválce a tříválce :), a pak slušnou výbavu tak se vyhoupně přesně jako zde k 700k. Za Škodovku :(

reagovat
JohnyLBC
15. dubna 2020, 08:44
0

A jsem asi ujetej, ale mě se ta X1 první generace hrozně moc líbí... v M paketu v hnědé metalíze to auto vypadá skvěle, je to vždy zadokolka a dávali tam i třílitrový šestiválec s označení 28i,, ten samý co mám v Z4 pouze podladěný o 5kW :))
A to se mi obecně hnědá na autech nelíbila... občas kouknu na inzeráty, ale sehnat takovou je kumšt, a kdybych to vyměnil ženě za její MB B-Classe, tak budu poslouchat že jsme to měli vyměnit za ještě větší, ne menší auto.

XT
XTad
15. dubna 2020, 09:19
0

A ktery korejec ti prijde vyrazne vyhodnejsi nez kamiq?

JohnyLBC
15. dubna 2020, 09:31
0

@Matěj - ano do roku 2011 tuším, pak byl pod stejným označením foukaný dvoulitr. Je jich málo ale občas se vyskytne :)

JohnyLBC
15. dubna 2020, 09:43
0

@XTad
jednak bych nekoukal po vozu typu Kamiq, výjimka je fakt jen to X1...
kamarád má teď pár měsíců novou Kiu Ceed GT, a to auto mě hodně překvapilo.... co se týče jízdy, výbavy, vzhledu atd tak je to auto úplně jinde než Kamiq, má motor který jede, a super výbavu aniž bych musel cokoliv dokupovat jsi v tom o něco levněji než Kamiq za 700k... a ano, je to úplně jiný typ auta, to vím
když to srovnám s tím Kamiqem tak k němu je alternativou Stonic, a to auto vypadá subjektině lépe naž Kamiq... když si zvolíš tu nejsilnější motorizaci 1,0T-GDi se 7st automatem a nejvyšší výbavou jsi na 509k... to je pořád 200t Kč rozdíl.... může být rozdíl třeba v těch světlech, nemám to nastudované,, ale pořád je to 200tKč, a mě by sem nevadil klidně slabší motor s automatem pro ženu do města - úspora 40t Kč

esmo
15. dubna 2020, 09:44
1

Jsme oba ujetí, X1 v Mpacketu 28i je naprosto parádní, s kldiným srdcem bych v tom jezdil :)

JohnyLBC
15. dubna 2020, 10:00
1

@esmo
Tak to rád slyším, v té hnědé metle.... ólalá :)

esmo
15. dubna 2020, 10:15
0

Skvost, ještě s jasně definovatelnými tvary BMW :)
Jen je nemožný najít fotky 28i v m paketu, tohle co jsi poslal, totiž není, pokud se nepletu?
Myslím, že zbytek dopoledne strávím hledáním krásného kusu "k pořízení" :D

XT
XTad
15. dubna 2020, 10:34
0

Stonic je o dost mensi (o 7 cm rozvor a 10 cm delka). Kamiq 1.6 TDI s DSG v nejvyssi vybave style stoji 565 tisic bez priplatku. Coz mi prijde jako primereny priplatek oproti Kie.

JohnyLBC
15. dubna 2020, 10:42
0

@esmo M paket exterier bych ani mit nemusel, libi se mi jak je takhle, klidně s těmi stříbrnými lištami, mě zajímá hlavně Mpaket interiér aby to mělo ty lepší sedačky

JohnyLBC
15. dubna 2020, 10:53
0

XTad - já bych ale 1,6TDi nechtěl, bylo by to auto pro ženu do města... takže benzín...
Počkej příplatek za Škodovku proti KIE? To mi nepřijde přiměřený.... je to pořád 55tKč... Stonic ale vypadá o dost lépe a předně čumák Kamiqu se mi fakt nelíbí.
Jinak ani po Kamiqu ani po Stonicu bych jako po novém autě nekoukal :)
A když to vezmeš obě ceny přes 500 už jsou ujeté na to jak je to kompaktní auto... jen mě osobně přijde ta KIA hezčí a lepší a za ty peníze prostě víc muziky...
bavit se o prostornosti ve třídě malých SUV je stejně zcestné...na denní ježdění mám kombi střední třídy a z toho bych nechtěl slevit. Na městské auto, druhé auto do rodiny je prostornost jak toho Stonicu tak Kamiqu asi dostačující, tam asi pár cm nerozhodne.

Vycházel jsem z té redakční ceny 700tKč což je i v té výbavě naprosto mimo mísu :) 565tKč je podle mě pořád hodně, ale lidi to brát budou, protože je to přeci Škodovka... nejvíc to budou brát ti, co v životě neměli jinou značku než škodovku a ti to budou hájit a ostatní značky budou hanit, tak to je a bude :))
Já osobně budu pořád dál koukat po X1 první generace s 3,0i R6 a Mpaketem, je to levnější, a ano, je to už 10let staré auto, ale pořád sympatičtější a věřím že kvalitnější, než nová Škoda nebo KIA :) A ten motor.... mmmmmmm, mňam mňam mňam :D

esmo
15. dubna 2020, 10:55
0

Máš recht, ty stříbrný lišty vypadají daleko líp. Všechny kusy jsou ale taky bez Mpaketu v interiéru a to bych nechtěl ani zadarmo...

JohnyLBC
15. dubna 2020, 11:00
1

@esmo
na mobile.de je X1 do roku 2011 s motorem 190kW (filtr nad 185kW) jen 12ks, a hned první je hnědá v černé kůži s Mpaket interiérem :))) ta je pěkná, pak je asi v polovině ještě ve světlé kůži s Mpaketem :))) chtěl bych světlou kůži jako v Z4, ale na denní ježdění je prostě lepší černá už kvůli džínám které občas mám....

krab
15. dubna 2020, 11:31
1

Esmo - čtu toto vlákno, koukám na ten obrázek X1 v hnědé metalíze a vzpomněl jsem si na tvůj výrok vedle v blogu, že E36 M3 u tebe nic ... Ale tvůj rok výroby jak jsi prozradil za to asi může. Můj je o 14 let starší, takže X1 u mě jaksi zcela nepřekvapivě neboduje :-D

Tenhle model X1 má můj bratránek, kupoval si ho nový a mám pocit, že si to auto nechal dodnes, možná, že už má novej model, chvíli jsem ani neřešil čím jezdí. Bylo modré s béžovým čalouněním a přišlo mi to vždycky jako takový fajn auto pro holku co vozí velkýho psa, takže potřebovala upgradovat z předchozího Mini Coopera na něco většího... :-D

PS: Kamiq test je fajn napsanej, vyloženě v profi stylu. Jen mě překvapuje ta kritika infotainmentu, v poslední době jsem totiž s žádným autem od VW group, který by bylo 2018 a novější žádný problém nezaznamenal. Ale já infotainment vlastně moc nevyužívám. Jen si v tom propojím mobil abych měl handsfree a tu a tam, spíš výjimečně kouknu do mapy z navigací, když si nejsem jistej, že jedu správně. Jediný moje auto, který nějaký infotainment má je ten Fiat 124 Spider a tam je to kompletně převzaté z Mazdy MX5. A systém Mazda s otočným kolečkem mi přijde vynikající. Nemusí se šmatlat na obrazovku, což mám dojem u těch Škodovek a Volkswagenů, Seatů musíš ...

esmo
15. dubna 2020, 12:00
0

@Johny₤฿₡ no jo, ale bez M paket volantů. Hnědá kůže má jen malou navigaci a to bych nemohl. Světlá má už velkou/professional ale tam bych zas nemohl ty světlý sedačky. Měly jsme doma 340i se světlýma sedačkama a toho strachu abych to neumazal...
A jsem tam, kde vždycky, perfektní kus pro mě nemožné najít. Asi se té svojí 123D budu držet jak klíště - komplet Mpaket, sedačky s koženými bočnicemi, professional navigace, střešní okno, 3 dveře, manuál..takovej druhej kus těžko sehnat...

@krab A to bude určitě ono, ten věk a to s čím jsme vyrůstali holt neoblbneme :)
První generace X1 je pro mě zlatej střed crossoveru (druhá generace je hlavně už postavená na předokolce).
Kdybych si měl vybírat něco většiho, alespoň trochu rodinného...což snad nebude ještě dlouho třeba :D

Otočný kolečko k infotainmentu je to nejlepší co může být, šmatlání po obrazovce je neestetický, nepřehledný a nebál bych se i říct, že za jízdy nebezpečný ... kdo ten kolečkovej volič vymyslel, BMW nebo Japonci??

XT
XTad
15. dubna 2020, 12:00
-1

Jo ty jsi psal o benzinu... Zmatl me ten test a myslel jsem, ze se bavime o nafte. Nejsilnejsi litr s DSG style je za 525. Za tech 565 uz by byla 1.5 DSG. Samozrejme nekomu se muze Kia libit vic, ale neprijde mi, ze by to byl lepsi deal. Skodovka fakt nabizi "kus auta na vic", hlavne kdyz se podivas, kolik se bezne priplaci za par cm auta. Kia XCeed je oproti stonicu o 140 tisic drazsi (ted nezohlednuju rozdily ve vybave atd.) karoq oproti kamiqu 100 tisic... A to ani nemaj sestivalec.

JohnyLBC
15. dubna 2020, 12:10
0

@XTad takhle jak to píšeš, ty ceny benziňáků, tak je to fakt porovnatelný... drahý je oboje :)))

ro
rock
15. dubna 2020, 12:41
0

esmo:
Mám zato, že první byl Banglův BMW 7er E65. Akorát si teda živě pamatuju, jak na to tehdy novináři strašně nadávali, že ta první generace fungovala dost nešikovně.
O rok později se inspirovali u Audi a dali to do A8...

ro
rock
15. dubna 2020, 09:16
2

BMW tam není jenom zezadu. Kdyby mi někdo ukázal fotku Kamiqu z profilu v šedomodé barvě, s jinými koly a bez kontextu článku, tak asi opravdu budu přemýšlet, který z Xmodelů (mezi kterými se vůbec neorinetuju, protože se mi nelíbí všechny) to je...

reagovat
Pochtli
15. dubna 2020, 12:55
2

Přední světla jsou designová šílenost, celkově je to auto naživo takový všelijaký, asi jako ostatní aktuální generace škodovky (octavia, scala..)..
A maximálka za 700 tisíc - kdo by si to proboha kupoval? To už bych raději něco většího v sociálnější výbavě.

reagovat
Trinom
16. dubna 2020, 16:00
0

S ohledem na fakt, že už ve Fabii 2G šly objednat světla s natáčením do zatáček, je tohle docela fail.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Tahoe  1996
Chevrolet Tahoe

1996 rok výroby
180 koní výkon
6 473 ccm objem

Cadillac Eldorado  1976
Cadillac Eldorado

1976 rok výroby
230 koní výkon
6 999 ccm objem

Ford F150 Ford F-150 5.4 V8 LPG 4x4 2000
Ford F150 Ford F-150 5.4 V8 LPG 4x4

2000 rok výroby
270 koní výkon
5 400 ccm objem

Cadillac Brougham ď Elegance 1988
Cadillac Brougham ď Elegance

1988 rok výroby
142 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford E250  1967
Ford E250

1967 rok výroby
168 koní výkon
5 700 ccm objem