načítám data...

Plánované SUV od Ferrari bude plnokrevník

21. září 2018, 14:14 26 komentářů Jakub Pospíšil Novinky

Nové Ferrari bude mít pět dveří, zvýšený podvozek a pojede i na elektřinu. Je to hereze, nebo chytrý tah?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Na nedávné tiskové konferenci oznámil generální ředitel Louis Carey, že do roku 2022 se na trhu objeví první SUV od Ferrari. Tradičním příznivcům značky pravděpodobně neudělá radost kromě ‚nesportovní’ karoserie ani plánovaná možnost hybridního pohonu a to, že se bude jednat o první model značky s pěti dveřmi – zadní stěna bude výklopná podobně jako například u BMW X6. Doba si však podobné vozy žádá a ve Ferrari mají jistě dobře spočítáno, že se jim takový model náramně vyplatí.

Sice zatím neznáme přesnou podobu chystaného vozu (přiložený obrázek je jednou z několika fanouškovských studií kolujících po internetu), ale už víme, jak se bude nazvedané Ferrari jmenovat. Marketéři zvolili italské slovo označující plnokrevníka – Purosangue. 

Louis Carey dále prozradil, že ‚Plnokrevník’ bude mít motor umístěný vpředu, ale až za nápravou, přičemž DSG převodovka najde místo pod zadními sedadly. Poháněná budou všechna čtyři kola. Jakým to bude způsobem, zatím Ferrari neprozradilo. Některé zdroje naznačují, že se dočkáme propracovaného systému 4LM jako v modelech FF a GTC4 Lusso. 

Doufejme, že Purosangue bude pro Ferrari výnosným modelem a jeho prodeje pomohou zafinancovat vývoj dalších (a pro nadšence zajímavějších) aut se vzpínajícím se koněm ve znaku. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Nimrod
21. září 2018, 15:08
3

mě by strašně zajímalo, jak by se na to tvářil enzo. když si vezmu, co dokázal rozjet v době naprosto zbídačené itálie, tak nějak nevím, jestli by se uchýlil do tohoto mainstreamu. ale mě to může být jedno, nejsem ani kupce a dokonce ani čumil, v posledních 20 letech jde ferrari nějak mimo mě, nelíbí se mi

reagovat
beastar
21. září 2018, 15:35
5

Nejsem žádnej ferrari onanista. Tohle je ale strašná prasečina. Hnus když tradiční automobilky ze sportovního ranku začínají dělat tyhle věci. Začalo to Ubrusem, Stelviem a Levantou. Kde to skončí? U toho odporného Kutululunamu od RR.

A ten závěr? Kubo tomu sám nevěřiš:)) Peníze na vývoj pravých ferrari. To fakt mají a dost. Jak píše Nimrod. Udělali krásný auta v době kdy svět i Itálie byly úplně jinde. A mnohem chudší. Kupců pro ferrari míň.

reagovat
Jakub Pospíšil
21. září 2018, 15:37
0

Já jsem vycházel ze situace, jaká byla u Porsche. Nejsem sice příznivce Cayenne, ba dokonce ho považuji za nevkusné, odulé a příliš velké, ale díky němu tu máme 911 GT3 a podobně.

beastar
21. září 2018, 15:44
1

Jinými slovy pár boháčů a několik závodních týmů má gt3. Tahle vějička na mě osobně už neplatí. Ten Cayenne a Macan jsou jedny z mála co se fakt prodávají.

Porsche těží z toho že je ve VW paradoxně. A ta jejich jakoby lakšry divižn je zlatý vejce. Tak se to přes dealery vždycky procpe. Lambo? Jen pro pár vyvolených. Stelvio nic moc. Levante nikdo nechce. Kokolonam od RR to je tak pro boxery a pár extra ulitlych raperů a promile normálních zákazníků. Takže říkám. Hate this shit everywhere;))

Fa
Fandatik
22. září 2018, 08:08
3

Tak podle mě Porsche zachránila 911 (993) a Boxter. Cayenne, Panamera, Macan už jen poslalo ziskovost do oblak. Ale kde je dnes ta image? Dřív bylo Porsche "vau efektem" na úrovni Lamba, Astonu, Ferrari. Dnes je to běžná lepší konfekce (i když občas vyrobí TOP model, který by si zasloužil lepší brand).

A s navyšováním počtu prodaných "obyčejných" modelů se to samé stane i ostatním automobilkám. Až zůstane jen Horacio, Christian. A třeba se objeví někdo nový + McLaren, atd.

A další podstatná věc, zákazníci budou chtít s těmito auty jezdit denně. Stačí mrknout na nájezdy právě Cayennů. Bentahnus, Urus to asi zvládnou právě z důvodů Q7, Turek, Čejen.
Ale co chudák SUV Ferrari, když s ním borec bude lítat 40kkm/rok? Jsem na ně zvědav.

beastar
22. září 2018, 11:39
1

Přesně tak bych to viděl. Čím víc modelů a plebsoidních platforem tím méně prestiže a wow efektů. Však díky Cayenne si dnes může koupit Porsche každý. Urus je ok kdyby to vyráběli pod značkou Chrysler třeba:)) A to jsme ani mezmiňovali Mercedes.... A jeho paletu 60 modelů čítající i malý jebky a rebrendovany rendly.

Fa
Fandatik
22. září 2018, 23:18
0

Osobně si myslím, že každému "normálnímu" stačí dvě auta. U mě by asi vyhrála kombinace Eclass combi + 4C. Můžeš vyměnit 4C za Lotus a MB za Rolls-Royce. Je to o vkusu a peněžence. Teď jde viděl vedle sebe tu novou Panamera combi turbo a RR SVR. A nic, jeden pohled a nic. Žádná emoce, jako když vidíš Ferrari a Lamborghini. dopadnou stejně, bez emoce.

Ju
Junior
23. září 2018, 10:50
0

Nemyslím si, že s Urusem, Bentyagou nebo Culihráškem někdo najede 40kkm rok...;) S Cayennem možná jo, ale s Diesel, ne Turbo S. Takže spíš Touaregem než konkurencí Uruse
Se podívej do inzerce, kolik mají najeto Gčka nebo Cayenne obecně. Klidně i Rollsy. To už není auto pro obchoďáka nebo šéfa firmy v day to day exekutivě. ;)

Ju
Junior
23. září 2018, 10:52
0

Jako jo, najdeš výjimku:
https://www.tipcars.com/porsche-cayenne/suv/benzin/porsche-cayenne-turbo-sport-design-paket-ptv-16201835.html
ale bude jich zhruba tolik jako Rollsu v denním provozu ;)

Fa
Fandatik
23. září 2018, 11:34
0

Tak toto je asi lepší výjimka.
https://www.autoscout24.cz/nabidky/porsche-cayenne-turbo-mega-voll-top-zustand-benzin-cerna-34f59295-ec71-4d9d-91fe-5a0b6b889d94?cldtidx=4
Přes 45tis/rok.
Bylo to myšleno, že tyto auta dost často otročí mezi domem majitele za velkoměstem a centrem, což dostane řádně na prdel i třeba při 60km/den (pak by to dělalo nějakých 22 tis/rok + pár dálničních přejezdů).
Jinak jich najdeš hodně s nájezdem od 15tis rok a přes 200tis celkem. A předpokládám, že to samé budou chtít i budoucí kupující SUV od Ferrari. Představa, že někdo koupí SUV od Ferrari a bude ho využívat jen na víkendy je mimo.
Za další, nechci to hledat, ale mám pocit, že i nové modely a FL dělá Porsche u Cayenne častěji než třeba u 911. A kdysi jsem viděl statistiku, že sportovní vozy si prvokupující nechávají mnohem déle než ostatní modely (včetně 911 vs. Cayenne). To samé ztráta hodnoty je u sportovních aut pomalejší. A předpokládám že zákazníci 911 jsou odlišní od zákazníků Cayenne. IMHO neplatí, že za Cayenne tahá na podvalu 911 a jiné auto doma nemá. To vše je proti Ferrari a myslím, že je to chyba i kdyby byla první pětiletka ekonomicky úspěch (jako že bude).

U Lamba můžem tvrdit, že výrobce traktorů se pustil do výroby SUV. Nikoliv, že výrobce supersportů se pustil do SUV :-D.
U Rolls-Royce (Bentley) si dovedu představit, že Sir s Lady chtějí dojet až na svůj lovecký zámeček v obvyklém standardu.
Ale to SUV Ferrari je pro mě nepochopitelné jako automat na kondomy ve Vatikánu (Red Dwarf).

Ju
Junior
23. září 2018, 12:50
1

Tvůj původní post jsem pochopil tak, že Ferrari, narozdíl od Bentley a Lamba nemá až takovou možnost vycházet z koncernových a ověřených dílů a proto jejich SUV nebude tak trvanlivé při velkém nájezdu. To mám správně?

Na to konto uvádím, že je to irelevantní, protože zatímco u potahového Touarega (Cayenne diesel) se dá celkem snadno očekávat i fyzické zastarání jako důvod pro výměnu (300k po dálnicích za 5-6 let, na šroťák s ním), u drahých aut (vrcholných motorizací) ne až tak. A je jedno jestli se bavíme 911 S+, M4, S65, G63, blablabla. Většina z těch aut není v denním provozu a mění se kvůli tomu, aby se ti kámoši v Pařížský nesmáli. Druhý kupující už automobilku nezajímá, tomu ať se to klidně rozpadne pod rukama. Taková auta většinou nemají amortizaci ceny skrz najeté kilometry (=reálné opotřebení) , ale skrz to, že už nejsou cool. Mrkni na S8, už 3 měsíce minulé generace. Za cenu aut do 30kkm nekoupíš ani novou A6 3.0biTDI v náloži.

Nemyslím si, že majitel SUV od Ferrari bude dojíždět na Václavák do kanclu. Šimáně má Sko Maybach btw.

Samozřejmě, vždycky najdeš komedianta jako je Abraham, co si za fotrovi prachy koupí na 60kkm ročně GLS63 a ještě Brabus chip do toho. Já jenom, že lidi, co fakt mají prachy, už nejezdí ani po stavbách, ani po klientech. Pak se holt tolik nenajede ;) Janoušek tu svoji Mansory popelnici taky nebude měnit, protože je ojetá, ale protože by z něj měl Rittig na golfu prdel.

Fa
Fandatik
23. září 2018, 14:33
0

To máš správně. :-D i s tím zbytkem musím souhlasit.
Jenže pokud to teda bude jen na machrování (ať už v Pařížský nebo v Golf resortu) tak na tu chvíli nevidím důvod proč nepořídit 488. Typického zákazníka bych viděl jako aktuálního majitele sportovního Ferrari, který chce vyměnit běžný povoz (7er, A8, Sclass) za něco více TOP, třeba že je fanouškem Ferrari nebo jen kokotem. Ale základní myšlenka je, že tyto auta budou jezdit vyšší nájezdy a s tím bude mít Ferrari problém na udržení spolehlivosti.
Možná na přejezdy mezi Monakem a St. Moritz.

beastar
23. září 2018, 15:58
0

Tak samozřejmě to můžeme takhle obecně i individuálně postavit. Potom se zeptejte je Cayenne úspěch? Rozhodně to neni sběratelské ani cenné auto. Je to obvyklý model stejně jako cokoliv na to dojíždění do toho kanclu. 911 ale dokáže plnit tu stejnou funkci taky. Ovšem s nějakými nevyhodami.

Dokáže to takhle postavit Ferrari aby se to suv prodávalo? Kukunam a Ubrus jsou už výstřední a trochu mimo. To je pro miliardáře ze staré školy. A jak říkám spíš pro sportovce a producenty. Kterej člověk z byznysu se nechá vozit v suv? Málokdo. Nevím o nikom. Takže otázka. Pro koho to suv Ferrari bude? Dopadne to jako Levante? Bude to první Ferrari na operák... Nebo auto jako exot do sbírky. Tam se potom na kámoše a morální zastarávání můžeš vykašlat. Když prijedeš dneska někam e typem taky neudělaš ostudu;) Je to o tom kolik kusů bude a za jakou cenu. Částečně se svojí filozofii stejně zproneveri.

Už jenom proto, že stejně jako Porsche nebo Lambo ty traktory nikdy nevyráběli. K jejich image sedí auta originální a spíše hůře použitelná na větší vzdálenosti. Za to skvělá na okruzích a Malibu boulevardu. Půjde i o cenu. Autem za 8 s potenciálem růstu hodnoty denně jezdit nebudeš. S autem v současným stylu do 3 klidně. Mansory a Maybach bych sem vůbec netahal to neni výrobce. Základy jsou v Mercedesu a to neni výrobce výlučně sportovních aut. A jezdit třeba amg či alpinou do práce a denně není zase taková věda.

Je tam hodně věci který nevíme. Už jenom to že se chystají na suv je prostě kontroverze. A to tvrdili že je to pro ně tabu. Holt koncern rozkázal a pohunek dělá. Viz lambo, porš ...

Ju
Junior
23. září 2018, 20:03
0

Do 488 imo nedáš golf bag. Nebo dáš, ale pak se ti na sedačku spolujezdce nevejde platinová bloncka. Schlee ti řekne, že ze sporťáku se nedá elegantně vystupovat. Takže asi tak :-D
Stejně tak si myslím, že 911 je co se týče denní použitelnosti daleko nad Lambem nebo Fkem. Stavím to na zkušenosti s 996 Turbo a 458, obojí pouze spolujízda. Ta 911 prostě nedrncá. Dneska jsem si šel vyměnit prachy do směnárny, asi 10 minut cesta. 3x 911, všechny minimálně S, všechny řízeny mladou ženskou, přes 40 imo ani jedna. Fko žádný. Buď je to o prachách nebo Fko prostě není daily :-D
S E-typem bych to nesrovnával, ne teď. Prvně je auto žhavá novinka, pak starej model a pak až "retro pro znalce", kdy většina majitelů v této fázi ani neví, proč je to tak hustý, ale prostě je to cool ty vole ne. Navíc holky nechápou, že máš super cool ///M E46 a ne 320d jako ten blbeček tenkrát na střední. A než se čerstvě představený SUV od od Ferrari dostane do z fáze "starej model" do "husto retro", bude to trvat moooooc dlouho. Takže na to se hrát asi nedá. Když vidíš frajera v 430 Scuderia, máš pocit, že týpek ví, proč to má nebo že na 488 holt neměl střelivo?

Ohledně toho růstu hodnoty->teď jsem viděl nějaký video, kde chlápek vysvětlovat, že u nových Ferrari už to platit nebude. Na příkladu 458 vs. 488. Druhé jmenované totiž šlo do prodejů až po IPO Fka. A ono se těžko hraje na exkluzivitu a brand, když máš za prdelí akcionáře, co chtěj dividendy. Takže 488 si prakticky kdokoliv mohl koupit novou, dodání ihned, prodalo se jich daleko víc než 458... 458 už prý pomalu rostou, 488 dál padá. A navíc v tomhle případě je to prostě SUV. Užitkáč, potah, stejně jako sedan nebo kombík. Kdo by si za 20 let koupil do garáže pro radost užitkáč? Však to asi víš nejlíp sám, že nejlíp se drží sporťáky, pak sedany a pak SUV/kombíky. Třeba na tý E46 je to skvěle vidět. 330i v kupéčku/kabriu stojí nesmysl, v kombíku klidně půl nesmyslu. Kdyby se dalo 911 Turbo koupit za stejný prachy jako stejně starej Cayenne, ty vole, to by bylo na světě krásně. Akorát, že ne no :-D

Záleží jakým AMG asi. Možná jsem to zbytečně rozšířil směrem dolů. C63 za dvojku předváděcí do denního provozu klidně, dvě kila a pryč, to si dokážu představit. Ale nemyslím si, že S65 nebo Panameru Turbo první majitel vopravdu "dojede" nebo S320cdi nebo Panameru Diesel do konce životnosti (=než začne žádat neplánovaný servisní zásahy) a pak až to hodí ze skály. Spíš 5 let do odpisů, střídat to s dalšíma 5 autama a prodat s faceliftem na východ. A Ferrari holt nemá to svoje "320cdi", ale jenom S65 :) Takže si nemyslím, že trvanlivost je až tak velkej deal.

Btw. ohledně toho, "kdo se čím nechá vozit". Zaráží mě, kolik potkávám S63/S500 kupéček od Merglu. Jakože fakt mraky. Přitom to auto je cenově srovnatelný s Continentalem a ten vidím 2x do měsíce, vždycky s nějakou opicí se zlatým řetězem na krku. To si v Čechách ještě vážně tolik lidí nemůže úspěch dovolit nebo dává Mergl tak velký slevy?

beastar
23. září 2018, 23:31
0

Trochu dlouhý. K tomu bagu je to tak. Opravdu supersporty nejsou auta aby se s nima jezdilo nějak aktivně na nějaký sporty a tak podobně. To je původně právě dělaný pro SUV odtud má tahle kategorie svůj název. Fidelis už ti neřekne dneska nic. Není již mezi námi. Jezdil Rollsem a myslim že to tak bylo pro člověka co má koupelna ze zlata asi správně. 911 je jeden z mála opravdu plně použitelných aut s kategorie supersport. A mají to tak hodně let. Zase si ale přiznejme, že jet s tim na hory není úplně v pohodě a prostě i bohatý lidi mívají rodinu. Jsou to důvody k tomu aby výrobci jako Ferrari začali do lidí tlačit SUV?:D Myslim že ne. Mimochodem i takový Gallardo je celkem dobře použitelný na denní ježdění. Ten arabskej spoluobčan co s tim natočil po Londýně a okolí 400,000 km by mi to asi jenom potvrdil. Takže o nějaký potřebě dodat i bohatším lidem vyšší posaz za volantem to nebude.

Turbo se nedá koupit za stejno co kajenskej pepř protože je to NĚCO. A zaujímá právě ve výrobním programu značky zcela jiné místo.A je to tak správně. Je to nové volksporsche jako byla 944. A možná za 20 let jeho ceny budou taky jinde. Zatim ti SUV logicky mezi klasiky moc nepadají. Žádný nemá tak dlouhou historii jako 911 natož... no prostě nemá historii. Opět pokud to jejich Ferrari suv bude stát co třeba LaFerrari dejme tomu, tak to asi účelnost a prodeje moc nenaplní že. A to je celý o čem já píšu. A taky důvod proč lidi jako Horacio odmítají takový věci stavět! Nevidí v tom smysl. AUto pro radost to nikdy nebude ani v budoucnu. Sportovní svezení dost těžko. Tak na co to je? (Bude) Nedává to valného u značek jako Ferrari valného smyslu. A popravdě nevěřim, že něco takovýho ocení ta klientela o který ty píšeš. Mají svoje RR a Bentley případně Porsche který s Panamerou dneska nabídne opravdu širokej pojezd pro všechny. U Maserati už se s Levante spálili a QP je taky průser. Přesně v duchu toho musíme za každou cenu mít SUV i kdyby na chleba nebylo šla Alfa... A je to úspěch? Podle mě ne. To popírá tvrzení buďme rádi, že Ferrari bude mít suv. Je tady tak prostor pro vývoj hypersportů protože prodeje.... To je prostě hloupost.

Jaký auta dneska skutečně dojedeš to mi řekni? Co já teda vidím tak Panamery, eskády i třeba tebou zmiňovaný C63 dost lidí v jejich očích dojede.Prostě projedou záruku případně splátkový. A potom to jde teprve do prodeje. To většinou kopíruje i morální zastarávání modelu. A opravdu velmi často to bejvá daily. Velký limuzíny typu S klasse v Zurichu jezdí taxi:D Takže pokud se bavíme o TOP luxusu úplně bych to z toho vynechal. To je v téhle debatě auto pro dojetí jak vyšitý. A Panamera... Co já vim tak jich většina jezdí v režimu Škody Superb. Cesťáky a sem tam nějaký poježdění ve městě.Rozhodně to není nějakej miláček rodiny ani majitele. Bude SUV od Ferrari takovej S-klasse pro ty co chtějí koníky, ale nemají na sběratelský edice'? Spíš ne. Takže co nám zbejvá za trumfy pro takovej nápad? :D Kromě toho že teda jako rozšíříme výrobní program a budeme mít jakože suv?

Mergl dává velký slevy. Dokazují to ty KARový Maybachy u toho hotelu v Hybernský. Kde to jezdí transfery. Navíc konzervativní lidi 50+ dávají pořád Mercedesu přednost. Přestože ta kvalita je dávno pryč. S tim Bentley máš pravdu normální lidi se toho trochu bojí. A tak to jedou tyhlety bordel/casino/coco týpci...

Fa
Fandatik
24. září 2018, 08:27
1

Kucí vopálený s oběma souhlas. Prostě je to nápad na kokot to SUV Ferrari. Možná, že jednou bude zajímavý Rapide od AM. Ale tohle ne. A hlavně si cimtaj na vestu, když tvrdili že max 10k ročně vyrobených rovné a dál prostě nic víc

krab
21. září 2018, 16:22
0

Nevím jestli tohle vůbec komentovat...

Ale Ferrari před pár dny představilo tohle Monza SP1 Monoposto a SP2 Biposto. A tomu říkám Bravo... :)

reagovat
Jakub Pospíšil
21. září 2018, 16:25
0

To tu Býstár taky zkritizoval. Holt co není Zondička...

krab
21. září 2018, 16:29
0

tohle Ferrari ale fakt bude krásný... to ať se jde se Zondou vycpat :-D

beastar
21. září 2018, 18:11
0

Petře :D Krásný ? To je ta největší hrůza co mohli vytvořit. Ale jak tam někdo psal. Je nám to jedno sběratelé si to rozeberou. Každopádně dokud neudělají první prodej, tak se s tím můžou leda tak fotit nýmandi. Mimochodem co je na tom krásnýho... Porsche takový auto vyrobilo někdy v padesátejch letech....

Autíčkový Jelen
21. září 2018, 18:40
0

Jako třeba mně se to líbí. Né, že by Zonda zrovna byla hnusný auto, to vůbec, je to krasavice, ale takovýhle typ auta (jednomístnej speedster) se nevidí každej den. No a co, že Porsche vytvořilo něco takovýho v 50. letech, to je jak říct, že všechny sedany jsou hnusný protože je to zavedenej koncept už 100 let :D A Zonda už je taky dvě dekády starý auto (konceptuelně samozřejmě, vylepšená byla hodně). A jako...810 koní, 6.5 V12...já bych si nestěžoval :D

krab
21. září 2018, 19:50
0

Bíste, mě se to fakt líbí. Jako je to trochu replika původní velmi staré testarossy, což já rád, aspoň to není žádné debilní SUV

Btw: dneska jsem u oběda viděl BMW X4 s málo příplatkovými koly. No víš jak to vypadá? Jako BMW X6 vyprané na 90° :)

beastar
22. září 2018, 11:34
0

Jelen: Jo není to argument. Jen konstatuju, že to neni nic převratného. Ani koncepcí. A ani vzhledem. A sedany jsou fajn když to neni Fabie... Spíš sem to myslel tak, že bych z toho nebyl tak odporně nekriticky nadšen. Nikdo to zatim nemá a nikdo s tim nejel. Až se toho prodá tolik co třeba Zondy možná budu mluvit jinak.

Petr: Ano lepší jak nějaký crossoverový hovadiny. Či další JEN stylově vyhlížející suv do města. Jen když se podívám jaký auta umí a pak na tohle.... X4 to je čítankový příklad jak udělat model protože lidi to údajně tak chtějí a budou nám to kupovat:))

Inženýr
21. září 2018, 16:52
0

Takže to máme takhle - sporťáky "nevydělávaj" (nebo ano?), tak musíme vytvořit nějakou kokotinu a patřičně kokotsky ji taky nazvat. Hybrid by jinak pózerům od Ferrari neměl vadit, jelikož ono (La)Ferrari taky není žádné F50, že. :)

Koho tam ještě máme? Aston? Ten asi stejně přijde s nějakou Astmatundrou. No nic, Pussygate nebo jak se to jmenuje má smysl pro ty, co prostě musí mít Ferrari a ty supersporty jaksi nejsou moc vhodné do terénu (čti mezi obrubníky).

reagovat
GanGreen
21. září 2018, 20:33
1

Nemůžu si pomoct, ale mám strašně neodbytnej pocit, že ještě nedávno si slintali kravatu že vyrábět SUV nebudou, že to nemaj zapotřebí...

reagovat
Jimi
21. září 2018, 21:03
0

To je jenom emancipace, holky taky chtějí jezdit s Ferrari... a uznejte, že v šatičkách nebo v mini se z těch sporťáků špatně vystupuje bez faux pas. Heslo- Ferrari do každé rodiny (tak aspoň pro páreček) :D

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem