Následující velmi zhovadilý projekt vznikl v neznámé dílně v USA a poté, co se dotyčný stavitel/majitel povozil a zazávodil si, vystavil ho k prodeji na Ebay. Pokud si už děláte zálusk, bohužel jdete pozdě. Aukce byla ukončena včera a našel se člověk, který je za tuto věc ochoten zaplatit v přepočtu 173 500 korun.
Produkt něčí lásky k pickupům od Chevroletu je primárně modelem z roku 1947. Už tak stylové kabině byla snížena střecha, patrně prodloužena kapota, vše bylo opískováno na holý kov a posléze i s nedostatky zalakováno. Také předek s motorem pochází z pickupu americké značky, ovšem výrazně novějšího. Nápravnici spolu s osmiválcem o objemu 5,3 litru propůjčil Chevrolet C10 z roku 1995. Důstojný motor je propojen s automatem GM Turbo 400 a pohání samozřejmě zadní kola.
Zadní partie je z větší části domácí výroba. Trubkový rám procházející interiérem zde ústí do konstrukce, na které se zabydlela zadní náprava z Mercury Cougar z roku 1995. Protože bylo vpředu málo místa, objevuje se zde chladič s ventilátorem a samozřejmě také vyčnívající přítlačné křídlo.
Ač se to tak nemusí zdát, rat rod prý skvěle jezdí a má za sebou už několik ocenění. Některá pocházejí jen z automobilových srazů, některá jsou za burnou-outy (za to se dá vážně vyhrát cena?!) a dokonce se zadařilo i v amatérské třídě autocrossu. Že se to s ježděním a závoděním myslí vážně, o tom svědčí dvojice dospěláckých skořepin s patřičnými pásy a páka od hydraulické ruční brzdy.






















Dad
23. 5. 2016, 13:00Asi tam tolik neresej neschvaleny doplnky
Irwinek
23. 5. 2016, 13:22Nebo se tam ministr dopravy nejmenuje ťuk :-D
spooon
23. 5. 2016, 13:54tohle je asi bez šance dostat u nás na papíry, co?
Viper
23. 5. 2016, 14:54Snad jedině přes Polsko nebo Německo jako nějakou hrozivou přestavbu, ale i tak to bude dost ojeb...
Nezn.uživatel
23. 5. 2016, 15:18Tenhle konkrétní se mi moc nezamlouvá, ale jinej hot rod, jako třeba ten dole na obrázku, bych si uměl představit jako hračku na víkendový blbnutí. Jen by to chtělo být do takovýho křápu trošku stylovej, takže vousy po prsa, celej potetovanej a mít o padesát kilo víc. Takže zase nic. :-D
David Marek
23. 5. 2016, 18:23to by měli na naší STK radost :D
spooon
23. 5. 2016, 18:51schválně, jestli by našli OBDII zásuvku :-)
Anastázie Taskina
24. 5. 2016, 00:40To znám, v tom se vaří pivo! :D :D
bobo23
24. 5. 2016, 13:02Existuje vůbec možnost, jak něco podobného provozovat legálně u nás?
Nezn.uživatel
24. 5. 2016, 14:35Na srazech Amerik se tyhle věci objevují pravidelně a kupodivu i s platnýma RZ. Jakým způsobem je ale majitelé získali, to se mně vážně neptej. Nemám tušení, ale fakt by mně to taky zajímalo. :-D
M P
24. 5. 2016, 18:53Co jsem tak pochopil, tak pokud uděláš tzv 'period correct' úpravu, čili něco, co bylo dobově děláno, tak by neměl být problém to dokonce dostat na veteránské. Tady tahle potvora ale nemá veteránské, ale běžné, což teda nechápu.
Nezn.uživatel
25. 5. 2016, 07:54Ja taky ne a fakt by mne zajimalo, jak se tohle da legalne provozovat.
Nedy
25. 5. 2016, 17:20Laicky bych hádal, že to bude individuální stavba. Nicméně to by muselo být s aktuálníma emisema...
bobo23
26. 5. 2016, 09:56No nevím. Dyť na STK se řeší i jiný typ motoru než do daného modelu patří. Nebo se pletu?
Evlo
24. 5. 2016, 14:05Z ceho jsou ty kola?
Nezn.uživatel
24. 5. 2016, 14:36Ty pětipaprskový jsou z Camara 5. generace.
Pochtli
24. 5. 2016, 21:28Asi tu jsem jedinej, ale tyhle podivný skládaniny se mi absolutně nelíbí..
PeterLuk
27. 5. 2016, 22:15Vyzerá to zaujímavo, týpek sa vyhral. :D Pár vecí by som spravil inak, ale vyzerá to dobre.
A vždy ma pri pohľade na podobné stavby (a často to ani nemusia byť stavby v pravom slova zmysle) stále viac a viac štve situácia tu u nás keď je problém už iná pneumatika.... Asi sa tam raz vážne odsťahujem...