načítám data...

Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi: Univerzální řešení

Největší část zájemců o nový automobil se rekrutuje z řad lidí, kteří k autům nemají žádný vztah. Je pro ně Hyundai i30 ta nejvhodnější volba?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Jistě to znáte také. Máte přátele, kteří jsou auty nepolíbeni a čas od času za vámi přijdou, že by potřebovali pomoct s výběrem auta. Nepožadují žádné speciální vlastnosti ani schopnosti, vlastně ani oni sami nevědí většinou co přesně od takového auta chtějí a očekávají. Taková diskuze nejčastěji končí (aspoň v mém případě) větou: “Kup si Golfa, nebo Octavii, podle toho, jak velký kufr potřebuješ.” Ano, postupem času se z těchto aut stala jakási univerzální volba pro každého, kdo neví jak si vybrat auto. A teď se do této kategorie vozů pro každý případ snaží protlačit také korejský zástupce, Hyundai i30. Je dobrý nápad zařadit se do této škatulky? A jak se mu to daří? To jsme zjišťovali v redakčním testu. 

My, jako novináři, se snažíme na autech nacházet to zajímavé. Věc, která daný model odliší od ostatních a jsme vyloženě nadšení z aut, která boří stereotypy a dělají to jinak než ostatní. Proto se často dočtete ódy na Mazdy, či italské automobilky. Čas od času se také pochválí nějaký Francouz, protože tam je to snad národní sport “dělat věci jinak”. Jenže stačí letmý pohled do prodejních statistik a vidíme, že většinový kupující přemýšlí odlišně. Ten chce od auta, aby jej co nejméně obtěžovalo a dělalo vše tak, jak se sluší a patří. Žádné výstřelky, žádné emoce. Prostá a trochu nudná funkčnost a jistá dávka strohosti, to je to, oč tu běží. Tohle je věc, která prodává. A přesně v tomhle aktuální Hyundai i30 přímo exceluje. 

Nebudu vás tady nudit zkazkami o tom, jak jsme v šoku, že se Korejci tak zlepšili. Již dávno to není žádné překvapení a naopak každým dalším modelem ukazují, že dělají vážně dobrá auta. Aktuální generace Hyundaie i30 je toho důkazem. Již samotný design vozu dává jasně najevo, že tady nemáme očekávat žádné výstřelky a excesy. Vzhled exteriéru je čistý, jednoduchý a nekomplikovaný. A je to tak správně. Ostré přední světlomety dodávají vzezření vozu jistý švih. Za vyloženě povedený považuji pak boční profil. Nakreslit hezký kombík není úplně snadné, spousta kompaktních kombi vypadá, jako kdyby si nesla na zádech neforemný batoh, ale tady se to myslím povedlo docela dobře. Bohaté boční prosklení a svažující se záď vytváří opravdu povedenou kombinaci. Jediné, o čem nejsem tak úplně přesvědčen je zadní část. Poměrně velká masa plechu by si zasloužila dle mého trochu výraznější zadní lampy, ale to už je na individuálním vkusu každého z nás. 

Každému po chuti také nebude interiér. Dominantu zde tvoří displej infotainmentu vytažený nad úroveň palubní desky a spousta lidí má s takovým řešením problém. Námi testovaný kousek měl ten největší možný displej, což dojem trochu vylepšuje, ale představte si základní rádio s monochromatickým pětiřádkovým zobrazovačem a to už taková hitparáda není. Než jsem si Hyundai přebral, těšil jsem se, že si vyzkouším auto s nějakou rozumnou konfigurací, která více odpovídá potřebám běžných zákazníků. Ne, že bych nedokázal ve čtyřicetistupňových pařácích ocenit ventilované sedačky, ale obyčejná verze by mě zajímala víc. Bohužel jsme dostali kousek, který byl až po střechu nacpaný výbavou a jehož cenovka je tím pádem možná až příliš vysoká. Tím pádem však mohu říct, pokud vás to zajímá, že všechny asistenční systémy fungují skvěle. Kombinace výborného udržování v jízdních pruzích a adaptivního tempomatu dělá z tohohle kompaktního kombíku v jistých situacích dokonce až skoro poloautonomní vozidlo. Na dlouhých cestách či naopak v dopravních zácpách je to vážně užitečný pomocník a pomůže to snížit únavu. Není to však nezbytnost a žít se dá i bez toho. Vylepšit by si zasloužila snad jen parkovací kamery, jejíž rozlišení neodpovídá roku 2018. Jednou z nejdůležitějších vlastností kompaktního kombíku je vnitřní prostornost a velikost kufru. Ani zde Hyundai i30 nezklame. V kabině je místa dostatek pro čtyři cestující a kufr bude dostačující pro většinu běžných potřeb, byť bych mu tedy na první pohled těch udávaných 600 litrů asi nevěřil (ne, vážně jsem to neměřil pravítkem).  

Pokud zatím marně hledáte v testu nějaké překvapení, jedno bych pro vás měl. Musím přiznat, že dílenské zpracování celého auta je skutečně na vynikající úrovni. Začíná to už když za sebou zavřete ty poměrně těžké dveře. Zámky zacvaknou s takovým tlumeným cvaknutím, na které jsem zvyklý spíše z vyšší automobilové třídy. Výplně dveří jsou z měkčeného plastu i vzadu, což také nebývá standardem. A vůbec celé zpracování vnitřku je příkladné. Nevybavuji si, že bych za celý týden slyšel jakékoli povrzání, či skřípaní. A to mělo testovací auto najeto přes 30 tisíc kilometrů, což je na novinářský vůz docela dost. Tohle mě vskutku potěšilo, protože na různé pazvuky z interiéru bývám poměrně háklivý, ale i30 mi nedala šanci ke kritice. 

Srdcem testovaného automobilu byl nejsilnější vznětový motor v nabídce. Čtyřválcová jednašestka o výkonu 136 koní. To se na první pohled může zdát málo, protože nejbližší konkurence dokáže svým zákazníkům nabídnout i objemnější dvoulitry s vyšším výkonem, ale do reálného provozu bohatě stačí i tenhle motor. Je docela pružný, byť z nejnižších otáček se sbírá velmi neochotně. Ve středním pásmu má však síly dostatek, takže ani předjíždění na okreskách nedělá větší problém a nemusíte jej plánovat na pětiletky. Kultivovanost agregátu je na poměry čtyřválcových dieselů velmi slušná a spotřeba se dá udržet do šesti litrů bez velkého odříkání. Kupodivu velmi povedené je také sladění s dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou. Není nejrychlejší, ale neškube s autem a nezmatkuje, takže se ní dá žít. Pokud z nějakého důvodu nutně potřebujete naftu, pak je tenhle motor použitelný a nemusíte mít obavy, že by vám přidělával vrásky. Přesto si myslím, že benzinový motor se k i30 hodí ještě o něco lépe. 

Ani podvozkově vás nemá i30 kombi čím překvapit. Chová se na silnicích přesně tak, jak očekáváte. Je příjemně pohodlná, do interiéru nepropouští žádné velké rány, když přejedete past na mamuty. Není to létající koberec, nebo jízda na obláčku, ale na běžné použití úplně bez problémů. Jistě tomu napomáhají i rozumná sedmnáctipalcová kola. Na dálnici pak oceníte i příkladnou směrovou stabilitu a především pak nízkou úroveň hluku a jak toho aerodynamického, tak i od podvozku. Ani když pojedete vysokou rychlostí delší dobu, tak vás nebudou bolet uši. Podvozek se neztratí ani na okreskách a dovolí vám jet opravdu velmi rychle, jen vás k tomu nebude nutit. Prostě když bude potřeba zvládne to, ale ve vás to nevyvolá naprosto žádné emoce. Jakože vůbec nic. A tak to asi má být. 

Verdikt 

Přišel vám tento test nezvykle nudný? Pak přesně víte, jak na mě i30 působila. A teď to nemyslím jako kritiku, naopak. Hyundai i30 kombi je hrdým zástupcem univerzálních aut pro každého. Je to prostě auto. Všechno co má dělat, dělá dobře, je na něj spoleh a ničím nepřekvapí. A to ani pozitivně, ani negativně. Pro mnoho motoristů je právě tohle ta nejdůležitější. Nechtějí, aby je auto překvapovalo. Nehledají v něm zalíbení. Oni hledají jen dopravní prostředek, který bude fungovat tak, jak má. A to umí Hyundai skvěle. Musím říct, že jsem přistihl sám sebe někdy koncem týdne, když jsem si říkal, že bych to vlastně klidně mohl pořídit domů na takové to běžné objíždění obchodů, dětských lékařů a tak. A vůbec by mi to nevadilo. Takže pokud sháníte auto pro všechno, a nevíte co přesně chcete, pak vám Hyundai dost možná poslouží nejlépe. Jen si bedlivě projděte ceník. Pokud se vyvarujete zbytečností, pak můžete docela hezky ušetřit. Koukal jsem, že s benzinovým motorem a v rozumné výbavě se dá koupit jako nový již za cenu okolo 400 tisíc. A to je slušná nabídka. 

Technické údaje

Motor: vznětový přeplňovaný čtyřválec 1 582 cm³
Výkon: 136 koní (100 kW) 
Točivý moment: 300 Nm 
Převodovka: sedmistupňová dvouspojková
Maximální rychlost: 198 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 10,9 s 
Průměrná spotřeba (udávaná): 4,3 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 5,8 l/100 km 
Cena s danou motorizací a výbavou: 771 160 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Romus
27. srpna 2018, 18:01
-2

Korejci to dělají tak, aby nikoho vyloženě nenaštvali. Ale takhle nudný auto v kombinaci s tím jejich debilním agresivním marketingem... za sebe nikdy...

reagovat
KS
27. srpna 2018, 20:14
0

Sice jezdím jiným Hyundaiem, ale místo i30 bych dal přednost Ceedu. Akorát že by mě ani jedno z dvojčat neuspokojilo po stránce výkonu. Takže půjdu pro Fíkuse 1.5EB R4, kde čip na 220k není z říše snů (hlavně co se týká Nm, které snese převodovka).

Kombíky a hatchbacky umí Korejci pěkně. Škoda, že nepostavili opravdu praktický liftback, Fastback je jen takový designový cingrlátko.

reagovat
ra
rainero
27. srpna 2018, 20:18
0

Dnešná skúsenosť: Auto z požičovne: I30 Fastback 1,4 TGDI 104kw nabehané 2300km, asi 150km jazda a pocit z auta žiadny. Žiadna emócia všetko išlo ako malo - nejak to išlo, dokopy ma nič neštvalo (len hluk od kolies a tvrdší podvozok), výkon nechýbal. Proste ako "kelímok" použiješ a zabudneš.

reagovat
dom
27. srpna 2018, 20:43
0

Ogaři, já to mám doma. Přesně ten s tou "rozumnou" výbavou asi za 400K. Mám ho půl roku a je to naštěstí na operák. Už abych se ho zbavil. Nechtěl by to někdo?

reagovat
briza
28. srpna 2018, 07:39
0

To auto bych nechtěl, ale rád bych se s ním svezl. Kdysi jsem měl cca měsíc půjčenou první generaci i30 a jednoznačně to bylo nejhorší auto, jakým jsem kdy jezdil.

reagovat
dom
28. srpna 2018, 08:58
0

Ta první generace byla na úrovni Dacie před koupi Renaultem.
Dnes je to úplně někde jinde. Já to vzal hlavně kvůli ceně. Pokud to nerostřelím, tak platím 2,72 Kč za kompet auto s pneu i veškerým servisem. Navíc jen benzín a dálniční známky.
Půjčim to klidně komukoli, ale určitě bych to nesrovnával s Octavii.
Je to na úrovni Rapida. Rapid má lepší motor (turbobenzín) a převodovku, i30 zase podvozek.

Bavoraczech
28. srpna 2018, 09:31
0

Tos asi nezažil Trabanta :D

ma
martinw
28. srpna 2018, 10:23
1

ale no tak, kolik kombiku za 400tis. kc byste doporucili normalnimu cloveku kterej o autech nic nevi... a nechce resit nejake ojetiny ala autobazar Monte Carlo...

briza
28. srpna 2018, 18:11
0

Já jsem odkojenej Žigulem, 1203 a dalším echt matrošem, takže Traboš není žádný drámo :) Bral jsem to samozřejmě v porovnání s moderní automobilovou produkcí. U té i30 mě nejvíc drásaly jízdní vlastnosti. Prostě to, že ustřelí, dalo auto řidiči na vědomí až ve chvíli, kdy ustřelilo. Pěkně bez varování. Plus se s tím strašně řadilo, ale to bych tomu autu asi úplně za vinu nedával, protože to přecejen bylo auto z půjčovny, kde nemá úplně lehký život. Co bylo super, to byl vnitřní prostor. Dokonce jsem si pohodlně sedl sám za sebe. A spolehlivost celkově asi taky nebyla špatná a fakt by mě strašně zajímal ten rozdíl, hlavně kdybych měl možnost přímého srovnání. Když všude čtu, jak skvělý je eNko, tak ten progres asi bude komplet u celý řady. Navíc za normální peníze, byť do čtyř kil by se asi vybrat dalo.

dom
28. srpna 2018, 20:42
0

Moje první auto byl warburg, takže skoro trabant.
Nová i30 řadí pořád blbě. Už od novoty, takže je jedno, že je to v půjčovně.
Prostě auto za 400K je nejlepší focus, ale ten už za 400 nebude.
Otázka je, co kdo hledá.

Bavoraczech
28. srpna 2018, 09:30
0

Auta pro lidi, které auta nezajímají prodává:
1) Design
2) Pověst
3) Cena
Pořadí se může měnit podle nálad konkrétního soudruha.

reagovat
Ha
Habakukk
28. srpna 2018, 10:34
0

Tak jako dát za to 700t Kč? Jako fakt?

reagovat
ma
martinw
28. srpna 2018, 10:39
0

bezna cenova politika I u koncernu : zakladni cena vozu * 2 = plna vybavicka

Bavoraczech
28. srpna 2018, 11:13
0

A proč ne? Můj bod ad 3). Podíváš se na ceník a zjistíš, že Oktávii v základu můžeš mít za 450 000, ale Mazdu 6 pod 600 neseženeš. To, že základní výbava Mazdy odpovídá střední výbavě Oktávie už je věc druhořadá

Ha
Habakukk
28. srpna 2018, 12:39
0

No s cenovkou 700t Kč bych se měl pohybovat s ve střední třídě. Mě se za ty peníze zdá 1,6 nafta a 100kW sakra málo. Druhá věc je ceníková cena a politika slev při samotné koupi. Věřím že na těch ceníkových 700t kč dostaneš hned 20% jenom řekneš Dobrý den.

GanGreen
28. srpna 2018, 18:30
-1

jde to objednat i bez toho monitoru? to je totiž strašnej vypíčenec... bych byl radši bez PC :D
-
Komentář upraven 28. 8. 2018, 18:30:19

reagovat
Ha
Habakukk
29. srpna 2018, 08:38
0

Myslím, že nejde i v největším holátku je tam minimálně monochromatický display.

GanGreen
29. srpna 2018, 09:09
0

tak to je velice smutná zpráva, ale je nutné dodat, že ve mě neměli zákazníka ani teoreticky, takže je to mrzet nemusí :D

SkaterMcGee
28. srpna 2018, 18:30
2

Přijde mi, že spousta lidí na to kouká přes prsty. Já si koupil i30 Fastback s 1.4 103kw a automatem.

V maximální výbavě mě to lehce přes 500, nové. Teď zapátrejte v cenících a řekněte mi, kde za lehce přes půl milionu dostanete benzín se 103kw, automatem, dualní klimou, ventilovanýma koženýma sedačkama, LED světlama, navigací a plným kotlem asistentů a fičur (které skutečně fungují naprosto bez problému). Navíc na 18" kolech, kterýma kupodivu netrpí komfort, obutých do Michelin Pilot Sportu4.

A skutečně to není porovnatelné s Rapidem, fakt ne, Rapid je herka ze starých dílů. Jezdím souběžně se služební octavií ve Stylu 1.6 TDI (ceníkovka 660, Fastback ceníkovka 675, tedy velmi porovnatelné) a není řeč o tom, že radši jezdím Fastbackem, když můžu.

A propo, moje předchozí auto byl nový Superb ve výbavě flotilová pomsta. Smějte se mi, ale s tímhle jsem spokojenější a klidně kohokoliv svezu.

reagovat
dom
28. srpna 2018, 20:32
0

Opravdu ti funguji všechny fičury?
Každý den se mi rožne kontrolka, ze automatické brzdění deaktivováno.
Automat neznám, já mám manuál a ten je určitě v rapidu lepší. Motor mám litrový a ten je v rapidu taky lepší.

SkaterMcGee
28. srpna 2018, 22:05
2

No mám najeto zatím jen 7tisíc, všechno funguje jak má. Žádný error, žádná kontrolka, uvidíme časem. Mám za sebou cestu Salzburg-Brno-Praha úplně na pohodu cestování. Na dálnici to aktivní hlídání pruhů a adaptivní tempomat odvádí nečekaně dobrou práci. Výjezd ke Grossglockneru zvládl se ctí taky. Dokonce to není ani užrané, dálniční přesuny zvládám za 6-6,5 svižným tempem, okresky cca o litr míň. Žere ale když se zahřívá, takž ranní přesuny v Praze klidně 7-7,5.

S litrem jsem nejel, ale manuál s 1.4 jsem zkoušel. Škodovka má manuál preciznější, ale nezdálo se mi to jako nějaká hrůza. Každopádně sem šel cíleně pro automat, tak sem to ani neřešil. Ten mi přijde bez problému, na dvouspojku plynulé. Zatím sem ho nachytal jen 2x, před kruháčem, když sem dobržďoval už skoro do zastavení a najednou na to šlápl tak nevěděl chvíli co tam lupnout.

Takže zatím maximálně spokojený. Vážně nevím, co by to poměrem cena/výkon porazilo. Navíc se mi to vážně líbí a mám na to pozitivní ohlasy i od H-hateru

dom
29. srpna 2018, 08:32
0

Nevím, jak to funguje tobě, ale držení v jízdním pruhu je u mého kusu uplně na nic. Pokud si to zapnu, musím pořád přehmatávat na volantu. Auto neujede ani 2 km a začne pískat, že mám držet volant, přitom ho držím celou dobu.
Prostě každý kilometr musí volant pustit a chytnout jinde, jinak to nefunguje.

SkaterMcGee
29. srpna 2018, 09:31
0

Zvláštní, mně to začne pípat jen když dám tak na 10 vt. úplně ruce z volantu, jinak mi přijde, že stačí, že to cití nějaký tlak a jede to bez problému (typicky držím jednou rukou na na 3, nebo na 6 a kochám se krajinou :D ), jako občas si to pípne i s rukou na volantu, ale stává se mi to vyjímečně. Je ale zajimavé, že na rakouské dálnici to i úplně bez rukou na volantu pípalo jen na některých úsecích a tam kde byly čáry dobře viditelné to jelo "bez keců", skoro jakoby to hodnotilo, jak moc si to je jisté.

dom
29. srpna 2018, 09:55
0

Mě to tak bohužel nefunguje. Zkusím se na to zeptat při garančce.
Ale od toho moc nečekám. Když jsem si stěžoval na to, že dveře u spolujezdce se špatné zavírají, bylo mi řečeno, že za mě je to OK.
Tak to jsi šťastný uživatel, hodně pohodových km.
Já až to auto vrátím, nebudu tak řešit náklady a koupím něco o level výše.
Bohužel bude muset jít do vlastnictví, protože operáky lezou už teď do nesmyslných výši.
Za ty prachy co mám i3O bych dnes nedostal ani fabii.

ma
martinw
29. srpna 2018, 10:01
0

To je přesně případ toho kdy chtěli zamachrovat asistenčním systémem ale není dostatečně propracovaný. Kdyby udělali systém, který upozorňuje na vyjetí z pruhu decentním pípnutím popř. zavibrováním volantu tak udělali lépe - dobrý sluha, zlý pán.

Já třeba v Toyotě nemůžu používat automatická přepínání světel protože na dálnici jsou zábrany proti oslnění nad středovými svodidly, ale světla protijedoucích aut se odráží slabě od vozovky a auto mi neustále přepíná na potkávačky... pak zas v lese před vesnicí mi ztlumuje dálkové protože jedu pomalu - jenže tam skáče zvěr a dálkové tam chci mít pořád až do okamžiku kdy vjedu do obce.

SkaterMcGee
29. srpna 2018, 11:07
1

martinw - No, ono to ale přesně to co říkáš umí, má to totiž 4 volitelné úrovně nastavení ("OFF", "pasivní LKA" - upozornění jen na přejetí, "standard LKA"-skutečně jen drží v pruhu vanglem a "aktivní LKA"-funguje jak jsem popisoval výše), takže je to jen o tom, kdo co zvolí.

To přepínání světel má Hyundai s LEDkama taky, na dálnici se mi to vyzkoušet zatím nepodařilo, protože byl vždycky provoz jako kráva, ale na okreskách to funguje bez problému, jen to zapne tak o 2-3 vteřiny později než bych si představoval. Vypnou se pak v automatickém režimu cca v rychlosti pod 50 Km/h, nicméně stačí promáčknout na dálkače ještě jednou a jsou zapnuté jako standardní.

Nemyslím, že by chtěli primárně machrovat, ty věci skutečně fungujou, i to blbý čtení značek je poměrně spolehlivé (kupodivu včetně dynamického a přenosného značení). Ale nemám to s čím porovnat, oktávka v práci (za stejnou cenu) nemá ani jednu z těchto funkcí a superb (i když byl o 120k v ceníku dražší) to taky neměl.

ma
martinw
29. srpna 2018, 11:11
0

To je fajn ty moznosti nastaveni.

dom
29. srpna 2018, 11:56
0

SkaterMcGee: Tak tos mě dostal s tím LKA. Já jsem to tak do detailu nezkoušel a třeba mi řve volant jen proto, že to mám blbě nastavené.
Taky mě na tom točí to, že pokud to na dálnici nezvládne zatáčku, tak přejede čáru a ani nepípne. Systém se vypne a já jdu do svodidel.

SkaterMcGee
29. srpna 2018, 12:19
0

Zkus se v tom pohrabat, je to v tom menu mezi budíkama, poslední záložka, nějak nastavení asistentů, či co.

S tím nezvládnutím zatáčky se mi to taky stalo, když jsem cíleně zkoušel, jak prudkou zatáčku to vybere. Tušil sem, že už to tohle nedá, takže sem si nenadělal. Máš pravdu, že když to nevíš, tak je to o držku. Chce to si to osahat a naučit se, jak se to chová, třeba na hradecký to myslím zvládlo od konce zúžení za Prahou až do Hradce všechny, ale to je fakt pěkná dálnice. Dokonalý to není, docela by mě zajímalo, jak to funguje v jiných autech téhle (nebo i vyšší třídy).

Ja
JardaM
31. srpna 2018, 09:25
1

Chybu deaktivace nouzového brždění (dvě kontrolky)vyřešila aktualizace firmware, Při garančce přehráno a od té doby pouze jednou za dva měsíce, a né 5x denně.. LKA super, volantu se stačí jen zlehka dotýkat, je to autopilot, ktarý drží auto uporstřed jizdního pruhu.. Má tři režimy nastavení. I vše ostatní funguje jak má. Chybí mií jen oproti verzi z roku 2012 automatická sklopná zrcátka. Jinak když porovnám motory 1.6cvvt 93Kw a 1.0 TGI 120 88Kw vyhrává překvapivě třiválec jak zrychlením tak spotřebou, ktará je o min. litr mennší. Kdo tvrdí, že to auto nejede, kecá. Plně naloženo Ostrava Split spotřeba 5,5l, Dlouhodobá 6,2 na krátké trasy a to má manželka těžkou nohu. Předešlou i30CW jsem po 5 a půl letch prodal za polovinu pořizovací hodnoty a vzal předváděčku půl roku starou . Takže za 494 mám dvě auta se zárukou 9,5 roků. Která jiná automobilka mi toto nabídne s podobnou výbavou?

ma
martinw
31. srpna 2018, 09:36
0

Jo to je fajn dokud je to v zaruce - tchan ma Kia Sportage 6 let a jeste mu zbyva rok zaruky - problem zadne, ja bych korejce na sve naklady opravovat nechtel ty ceny dilu v servisu jsou dost nasponovane oproti konkurenci.

dom
31. srpna 2018, 10:16
0

JardaM: kde jsi byl na garančce?
Zavřeli Zlín i Uherské Hradiště, tak jsem jel až do Prostějova a ten servis tam stojí za starou bačkoru.

Ja
JardaM
31. srpna 2018, 11:08
0

Já jezdím do RELY servis s.r.o., Bohumínská, Ostrava,



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem