SkaterMcGee
Jméno | Tomáš Malacka |
---|---|
Bydliště | Praha-západ |
Registrace | před 7.8 rok. |
Poslední aktivita | před 2.2 rok. |
Příspěvků ve fóru | 6 |
Komentářů u článků | 14 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
OPC asi ne, nebo jo? Bude "jen" GSi, ale i to je moc krasne.
A ty sedačky byly OK? Já s tímhle jezdil 2 roky (s 2.0 TDI), v zásadě ve stejné výbavě. V principu to nebylo špatné auto, asi jako moje lednička není špatná lednička, jen to vzbuzovalo asi stejné nadšení z užívání.
Ale ty sedačky, to bylo něco příšerného, poslední kapkou byla cesta Praha-Varšava a zpět, to bez přehánění zanechalo trvalé následky na mém sedacím ústrojí...
Super článek, zase něco nového, co jsem přelouskal až do konce. Je na tom hezky vidět, jak relativně málo i dneska stačí k tomu, aby se naplnil ten zcela základní účel - dostat lidi z bodu A do bodu B. Jinak si opravte letopočet - "Příběh školního autobusu začína v roce 1982" - tam asi mělo být 1882, nějak nevidím, jak by v roce 1982 vozili děti tímhle "dobytčákem" taženým koňmi :)
Taková hrůza to není, jezdím s ND jako jediným autem. Občas vozím i psa. A dá se to. Naopak se přítelkyně naučila nevozit kraviny :D
Zkus se v tom pohrabat, je to v tom menu mezi budíkama, poslední záložka, nějak nastavení asistentů, či co.
S tím nezvládnutím zatáčky se mi to taky stalo, když jsem cíleně zkoušel, jak prudkou zatáčku to vybere. Tušil sem, že už to tohle nedá, takže sem si nenadělal. Máš pravdu, že když to nevíš, tak je to o držku. Chce to si to osahat a naučit se, jak se to chová, třeba na hradecký to myslím zvládlo od konce zúžení za Prahou až do Hradce všechny, ale to je fakt pěkná dálnice. Dokonalý to není, docela by mě zajímalo, jak to funguje v jiných autech téhle (nebo i vyšší třídy).
martinw - No, ono to ale přesně to co říkáš umí, má to totiž 4 volitelné úrovně nastavení ("OFF", "pasivní LKA" - upozornění jen na přejetí, "standard LKA"-skutečně jen drží v pruhu vanglem a "aktivní LKA"-funguje jak jsem popisoval výše), takže je to jen o tom, kdo co zvolí.
To přepínání světel má Hyundai s LEDkama taky, na dálnici se mi to vyzkoušet zatím nepodařilo, protože byl vždycky provoz jako kráva, ale na okreskách to funguje bez problému, jen to zapne tak o 2-3 vteřiny později než bych si představoval. Vypnou se pak v automatickém režimu cca v rychlosti pod 50 Km/h, nicméně stačí promáčknout na dálkače ještě jednou a jsou zapnuté jako standardní.
Nemyslím, že by chtěli primárně machrovat, ty věci skutečně fungujou, i to blbý čtení značek je poměrně spolehlivé (kupodivu včetně dynamického a přenosného značení). Ale nemám to s čím porovnat, oktávka v práci (za stejnou cenu) nemá ani jednu z těchto funkcí a superb (i když byl o 120k v ceníku dražší) to taky neměl.
Zvláštní, mně to začne pípat jen když dám tak na 10 vt. úplně ruce z volantu, jinak mi přijde, že stačí, že to cití nějaký tlak a jede to bez problému (typicky držím jednou rukou na na 3, nebo na 6 a kochám se krajinou :D ), jako občas si to pípne i s rukou na volantu, ale stává se mi to vyjímečně. Je ale zajimavé, že na rakouské dálnici to i úplně bez rukou na volantu pípalo jen na některých úsecích a tam kde byly čáry dobře viditelné to jelo "bez keců", skoro jakoby to hodnotilo, jak moc si to je jisté.
No mám najeto zatím jen 7tisíc, všechno funguje jak má. Žádný error, žádná kontrolka, uvidíme časem. Mám za sebou cestu Salzburg-Brno-Praha úplně na pohodu cestování. Na dálnici to aktivní hlídání pruhů a adaptivní tempomat odvádí nečekaně dobrou práci. Výjezd ke Grossglockneru zvládl se ctí taky. Dokonce to není ani užrané, dálniční přesuny zvládám za 6-6,5 svižným tempem, okresky cca o litr míň. Žere ale když se zahřívá, takž ranní přesuny v Praze klidně 7-7,5.
S litrem jsem nejel, ale manuál s 1.4 jsem zkoušel. Škodovka má manuál preciznější, ale nezdálo se mi to jako nějaká hrůza. Každopádně sem šel cíleně pro automat, tak sem to ani neřešil. Ten mi přijde bez problému, na dvouspojku plynulé. Zatím sem ho nachytal jen 2x, před kruháčem, když sem dobržďoval už skoro do zastavení a najednou na to šlápl tak nevěděl chvíli co tam lupnout.
Takže zatím maximálně spokojený. Vážně nevím, co by to poměrem cena/výkon porazilo. Navíc se mi to vážně líbí a mám na to pozitivní ohlasy i od H-hateru
Přijde mi, že spousta lidí na to kouká přes prsty. Já si koupil i30 Fastback s 1.4 103kw a automatem.
V maximální výbavě mě to lehce přes 500, nové. Teď zapátrejte v cenících a řekněte mi, kde za lehce přes půl milionu dostanete benzín se 103kw, automatem, dualní klimou, ventilovanýma koženýma sedačkama, LED světlama, navigací a plným kotlem asistentů a fičur (které skutečně fungují naprosto bez problému). Navíc na 18" kolech, kterýma kupodivu netrpí komfort, obutých do Michelin Pilot Sportu4.
A skutečně to není porovnatelné s Rapidem, fakt ne, Rapid je herka ze starých dílů. Jezdím souběžně se služební octavií ve Stylu 1.6 TDI (ceníkovka 660, Fastback ceníkovka 675, tedy velmi porovnatelné) a není řeč o tom, že radši jezdím Fastbackem, když můžu.
A propo, moje předchozí auto byl nový Superb ve výbavě flotilová pomsta. Smějte se mi, ale s tímhle jsem spokojenější a klidně kohokoliv svezu.
Je to tak hloupé a křiklavé, až je to prostě boží :), za mě palce nahoru.. A k té "zoufalé snaze jak dostat na instagramu hodně lajků", sleduju jej už dost dlouho a tohle rozhodně motivace není, on je těmahle "nesmysly" skutečně posedlý
A to ještě dealeři Opelu mají ve zvyku dost slušné slevy.. To vypadá velmi zajímavě
Samozřejmě taky nesouhlasím s měřením (a to využití mýtných brán je dost nešťastné, vzhledem k tomu, co se řeklo..), ale ačkoliv to nerad říkám, ono to bohužel má svou logiku.
Nižší rychlost totiž znamená menší rozestupy a zpravidla větší plynulost (žádné panické brždění, když se najednou objeví někdo, kdo si na poslední chvíli rozmyslí, že se vedle toho kamionu do mini pruhu fakt nevleze). Je za tím obdobná logika jako u těch kolon co vznikají bez nějaké nehody (na začátku někdo zabrzdí/přejede z pruhu do pruhu a kaskádou to naroste).
Pro info podobná situace/studie z Helsinek https://dnproulx.wordpress.com/2014/12/03/slowing-down-traffic-can-actually-move-more-people/
Hm, tenhle názor na Pašíka jsem slyšel mockrát a pochopil jsem to až jsem se projel v "normální verzi".
Já jezdil roky (a teď na 2 měsíce znovu) v B5.5 z konce 2004 s 1.9tdi 96kw (6st), má to nějaký origo "sport-packet" s tvrdším podvozkem, nižší světlou výškou a jinak nastaveným posilovačem. Není to zázrak, ale oproti té normální verzi je to nebe a dudy, řízení dává zpětnou vazbu, je příjemně tuhé a i když se to do zatáček nevrhá zrovna ochotně (to je ta kovadlina kilometr před přední nápravou :)) tak to zvládá až překvapivě dost. Sedačky z Highlinu mají slušné boční vedení a v alcantře je to moc příjemné místo k žití. Jasně, k Mondeu se to nepřiblíží a autíčkařova první volba to nikdy nebude, ale řídil jsem i MNOHEM horší věci.
Ona to má Kia s Optimou podle mě u nás dost těžké. V tomhle segmentu tvoří obrovskou část fleetové prodeje/pronájmy a tam se nedokážou prosadit.
Poslední komentáře
- Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu... - Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů