načítám data...

Vlastní lambo! Sen deváťáka.

10. dubna 2018, 02:58 39 komentářů beastar

Jó to já mít vlastní lambo! Zní hodně často v debatách nejen před základní školou. Mít na něj tak ještě nemáte zdaleka vyhráno. Koupí to teprve začíná.

zobrazit celou galeriiLe patron des patrons Beastar!!: Vlastní lambo! Sen deváťáka.

Minule jsem trochu na vážno rozepsal, jací lidé si kupují dražší a neobvyklá auta. Nakonec je to obvykle jako u dalších věcí. Do světa luxusu peníze bývají jedinou platnou vstupenkou. A tak nepřekvapí, že o auta tady jde až v poslední řadě. Přestože samozřejmě existují i v této sociální bublině lidé, kteří auta mají rádi a nekupují je pouze z pozérství. A zaplať pán bůh za takové. Protože oni koupí ty nové káry abychom potom my mohli přičichnout ke světu luxusu a nezřízených radovánek na jachtách. To když tito první majitelé mají přeplněné garáže a potřebují novější módní doplněk. Vzhledem k tomu že ojetá Porsche jsou už mainstream i tady na Autíčkáři. Každý druhý z nás o víkendech trénuje se svou 911 pilně na okruhu, až se mu z toho točení dokola dělá špatně. Mnozí by tak mohli podlehnout pokušení a připlatit si něco málo dukátků na něco, co vás katapultuje až tam, kde kroutí volantem většina vážně jenom pro zábavu. Do světa high society kde mít vlastní lambo znamená, že jste. Lamborghini Gallardo se stalo nejprodávanějším modelem značky zcela oprávněně. A proto je jich dnes slušný výběr. Vynecháme li speciální edice. Ano i odtud existuje stále cesta nahoru, ale to už je opravdu jen pro lidi co na oběd létají vlastním 737 a kupují si pro radost fotbalové kluby. Držme se raději u země a to dost nízko. Samozřejmě na poměry třídy. Kousky z prvních let pořád atakují ceny doslova kolem pár milionů. Už to jsou ale ceny aut, které si jako průměrný výběrčí výpalného, nebo úspěšný prodejce lehkých drog můžete relativně snadno vydělat.

Gallardo je lákavá koupě. Nejen že dodnes i úplně první verze před modernizací vypadá skvěle ona i výborně jezdí. Další skvělou zprávou je, že na hodnotě tohle auto neklesá, a když tak se jedná o jednotky procent. Jako investiční auto je to stejně jako třeba Porsche 911 Turbo velmi zajímavá nabídka i pro člověka, který se auty zabývá jinak než jako odznakem bohatství. Takže potud je to pohádka. Už se vidíte, jak korzujete po Francouzské riviéře? Tak to děláte velkou chybu. Jezdit pomalu se totiž velmi brzy nevyplatí vaší portmonce. A jde s tím vůbec jezdit?

Gallardo je supersportovní placka. Dveře se otevírají klasicky od vozu do stran tak jsme zvyklí ze svých na provoz nenáročných Porsche. Bohužel nastupování není nic pro invalidní důchodce se skoliózou páteře. Když se tam totiž posadí, z auta už nikdy bez cizí pomoci nevylezou. Pro nás semipro závodníky je tohle ale pohoda. Co člověka praští do očí jako první je děsivě vypadající interiér. On je vlastně skvělý ale v autě za cenu slušného domku na kraji Jihlavy se nechcete cítit jak v autě divize Renault Sport.  Není to ani tak o tom, že by zde něco připomínalo koncern lidových vozů, ale bez většího problému najdete levné detaily. U některých aut už po pár desítkách tisíc materiály neodpovídají stavem cenovce. Řekněme, že před Alcronem budete vystupovat rychle, aby dovnitř nikdo neviděl. Přestože po světě jsou borci, kteří dokázali s tímto, anebo dalšími modely značky jezdit denně. Je to velmi otravné a v důsledku i drahé. Uvnitř vozu je pro lidi větších postav a konfekčních velikostí velice těsno. Výhled vpřed, je poměrně dobrý zbytek je o náhodě a nepomůže ani kamera. Naštěstí vám hodně lidí uhne. Nikdo nechce řešit pojistnou událost po srážce s takovou věcí. A ze všeho nejméně vy. Přihrádka vpravo pod volantem a panel klimatizace vám řekne kdo, že to ve Svaté Agátě velí. Každý zpomalovací práh, železniční přejezd a kvalitní domácí okresní silnička přináší strach o auto a při větší postavě i o zdravý. Osobně velmi rychle zjistíte, že tohle není auto navržené pro každodenní cestu na Brumlovku do mrkvosoftu.

I při správném užívání vozu velmi rychle odchází spojka. A to i za předpokladu, že jezdíte pořád 300 km/h skoro jako v Zondě. Pneumatiky 295/30 19“ vzadu a o něco menší vpředu přenáší velmi agilně na silnici výkon 365 kW a protože nelze jezdit pomalu tak i při nájezdu 15,000 ročně budete nakupovat každý druhý rok. Není to sice taková investice, ale to nejezdíme na okruhy. Tam je potom nutné zainventovat zhruba 40,000 kaček do pneu, které takovou legraci zvládnou. O tom že jedna sada vystačí tak na odpoledne asi nemá cenu mluvit. Výměna spojkové sady přijde na pěkných 200,000 Kč s DPH.  I přes malý kilometrový průběh bude nutné vyměnit olej ve skromném pětilitrovém desetiválci. Tady je nutné počítat, že zaplatíte 18,000 Kč a dalších 16,000 za výměnu brzdovky. První majitele vyšla záruční kontrola vozu po roce, anebo po ujetí 20,000 kilometrů na nemalých 125,000 Kč. Gallardo je jinak velmi spolehlivý vůz a přestože, může být těžké najít kus s větším nájezdem, jsou a jezdí bez problémů. Některé části nejen v interiéru sdílí zkrátka s Audi. Kolem motoru se spekuluje a spekulovalo dlouho, nicméně vliv na jeho konečnou podobu měl VW více než velký. To ovšem neznamená, že by případné servisní práce byly z levného kraje. Velmi nepříjemnou disciplínou majitele tohoto býčka je také servis částí brzdové soustavy. Kompletní výměna brzdových kotoučů za 118,000 Korun Českých jistě není nejlevnější a to je nutné připočíst ještě práci servisu. To platí jen v případě, že nemáte, na autě keramiku tam je nutné násobit ještě třemi a to za samotné kotouče. Naštěstí na autě při dobrém zacházení nějakých třicet tisíc kiláků vydrží. Brzdové destičky za rozumné tři pětky potom nikoho nepřekvapí. Pokud by se při větším nájezdu nad 70,000 kilometrů vyskytla nějaká neočekávaná závada na motoru je u ojetého auta lepší pořídit jiný motor. Respektive lepší ne, ale určitě to vyjde levněji. Slušné kousky se dají pořídit pod milion korun. On totiž jakýkoliv odborný servis nevyjde o mnoho levněji.

Obecně se doporučuje mít na rok provozu vozidla s nájezdem do 20,000 kilometrů ročně asi 250,000 Kč bez započítání nákladů na pojištění a palivo. Jen tak pro strýčka příhodu. Palivo lze tankovat klasické s oktanovým číslem 95. Spotřebu paliva lze za normálních okolností udržet kolem 20 litrů na sto. Pokud jezdíte, po nábřeží v Praze v Páteční dopravní špičce bude nádrž vypadat hodně malá. Samostatnou kapitolou nejen u nás v Czechii je pojištění vozu. Vzhledem k hodnotě auta se bez havarijního pojištění neobejdete. Dost pravděpodobně, to u český nepůjde snadno a to i přes fakt, že jste třeba taky klikař jako Tonda z vedlejšího maloměsta. Tady vždy hodně záleží na schopnostech vašich anebo makléře. Každopádně je potřeba počítat s tím, že to bude individuální deal. A desítky tisíc korun ročně jsou málo. Do uzavření havarijního pojištění se většině pojišťoven chtít nebude. A když už, bude to stát hodně focení a schůzek, než se to nakonec podepíše. Má vůbec lambo které platí v měřítkách značky za lidový model smysl?

Pokud máte z čeho platit je to skvělé samozřejmě do jisté míry. Trochu se zdráhám u takových věcí použít termín auto. Ona je to vlastně hračka pro velké kluky. Má to perfektní zvuk, raketové zrychlení a stále to vypadá perfektně. Gallardo není záležitost pro introvertní inženýry kvantové fyziky. Možná proto si ho tak oblíbili boxeři, rapeři a basketbalisté. Poutá pozornost a není úniku. Kdo se na silnici nerad cítí, jako v akvárku, ten bude tuhle káru nenávidět.  Oprava dvanáct centimetrů hluboké rýhy v laku na levém předním blatníku vyjde bratru na 80,000 korun. OEM kola vyjdou na sto táců a všechno je tak pekelně drahé, že i kokainové kartely skřípou zuby. Za to všechno si doma v garáži udržujete auto a investici v jednom. Svezete sem tam sebe a svojí bábovku do opery a zpět. Dál se jet nedá nebo za vámi musí jet Jean v Rollsu a vést zavazadla. Pokud tedy nejste skromným milionářem. Zase kdo by chtěl týden korzovat ve stejné košili od Bosse. Pořád vás ale provoz takového auta vyjde levněji, než třeba srovnatelného Ferrari F430. Navíc se i snáze sežene. Velmi záleží na nájezdu. Nejen že moc ujetých kilometrů, snižuje hodnotu vozu, navíc to něco stojí. Je nad slunce jasné, že většina majitelů prostě takové auto má. To je hlavní deviza a proto, tak často končí v rukou lidí, pro které je Miata sprosté slovo. A jen tak na závěr a mimochodem ta malá Mazda je řidičsky pro většinu z nás mnohem zajímavější auto. Když se totiž povznesete nad provozní náklady zvládnout Gallardo není rozhodně procházka růžovou zahradou. Tedy v rychlostech, které lze považovat za zajímavé. A tím nemyslím 300 km/h na šestku. Dnes není nic jednoduššího než si jedno takové auto půjčit a jít si zajezdit. Kauce jsou sice obvykle poměrně vysoké a půjčovné kolem 40,000 Kč na den, ale za ten pocit být chvíli tím fotbalistou, nebo pozérem to asi stojí za to. Jen garantuji, že nakonec budete rádi, že tuhle placku můžete vrátit. Stejně vaše první kiláky povedou před váš regionální top mjůzik club, kde při rychlosti 20 km/h budete mrkat na natěšené sedmnáctky. To je totiž pravý účel moderního supersportu. Řekl bych, že motto una razza diversa vlastně naplňuje vlastnosti nejen tohoto miláčka sportovců dokonale. A velmi brzo řidič zjistí, že režim corsa není vhodný pro korzování po městě. Ach ta taliánština…                              

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

C70C
10. dubna 2018, 07:43
0

A tyhle ceny.. to platí i pro roadster? :-D Když ono je Gallo krásná ukázka toho, že rovně střižený auto nikdy nezestárne, zvlášť poFL. A že tak třetina spotřeby jde na vrub zvukovým efektům, to mu jde právě pro ty efekty odpustit.. Černý roadster byl mojí rozlučkou za výskytem v jedné nejmenované půjčovně podobných aut, a kdyby nevznikaly blogy jako je tenhle, tak bych rád byl deváťákem a říkal si, jak si ho jednou pořídím (ke spoustě dalším..možná by vlastně bylo jednodušší, sepsat si auta co nechci)..tak mně napadá..Zonda je na tom co do nákladů zcela jistě lépe, že? Přeci jen, betelné endžín z Kočkovic mergla..ne? ..chjo..

reagovat
beastar
10. dubna 2018, 13:38
0

Tak to musíš vědět, že se ještě držím hodně u dna a ceny jsou to právě pro před FL:) Je mi jasný že takový věci řeší pár lidí ostatní půjdou spíš do té půjčovny. Jinak nemá to být o tom, že Zonda je lepší nebo tak. Zonda je do nákladů x2 a cesta do Itálie:)) A radši ani nevyjíždět z garáže a doufat, že jednou bude za 30 melounu prodejná.

C70C
10. dubna 2018, 16:52
0

Ale jo, já vím. Jen to nechci vědět a oblizuju v inzerci všechny ty Arnáže, Azůry, Spajdry, elpíčka a tak..
No a Zonda.. Tam je výhoda, že jak s tím nejezdíš, aspoň máš pěknej solitér do pánskýho salónku ve svý haciendě.
Takovej odvárek Zondy byl třeba Spyker, ten mně bavil notně a s technikou soudruhů z ingolstadtu to mohlo být i provozovatelný. Ale to klenutý sklo, interiér na míru a startování ve schránce před spolujezdcem.. To taky nemůžu? Proč je svět tak krutej?!

beastar
10. dubna 2018, 18:15
0

Jo jo já mám Spyker taky rád :D Jenže možná by tam neškodilo trochu víc se s tim designem uklidnit. Zase kolik se vyrobilo Zondy a kolid Gallarda. Gallardo je taková oktávka od lamba, nebo kajman od Porsche. A vůbec přesně jak píšeš Zonda jako taková je o jízdě, ale především o individualitě a designu. Pocitovou prací je lepší se držet u Volva a do těchto vod neplavat. Člověk se snadno utopí.

C70C
11. dubna 2018, 07:53
0

Tak co do proporcí se Spyker povedl až v C12, ale jak jsem tak seděl za tou čalouněnou vrtulí volantu.. a ve 3 ráno vyjížděl z podzemních garáží.. byly mi proporce vcelku jedno.. je teda fakt, že zvuk ručně opracovanýho lízátka z hliníku při kontaktu s pražskými komunikacemi taky z hlavy jen tak nedostanu.. ale jako ART kára je to hezká vzpomínka. Vůbec bych neporovnával Zondu s Gallem, to byl jen nadhoz tobě na smeč :-D A jo, jak SAAB, tak Volvo jsou dostatečným vyjádřením sebe sama, ale snít se musí, bo by se člověk nikdy nikam neposunul..

beastar
11. dubna 2018, 14:07
0

Tak Spyker sem jenom viděl, ale neslyšel to ani natočený. Takže zážitek s tím asi dobrej. Ono tyhle auta jsou jako pornstar v posteli. Kazdej o nich chce slyšet vyprávět. Malokdo to chce mít doma:)) a nikdo to nechce živit. Ty silnice a počasí jsou tady problém. Jet čimkoliv z tohohle ranku městem je za trest. Každej čumí a ty jedeš jak z hnojem protože to jinak nejde a člověk to nechce honit po náplavce nebo v řece třeba. Gallardo je úžasný v tom že to dokazali udělat v takovym počtu a taky kolim let o to byl zájem... Obyčejný značky jsou na blbnutí každopádně lepší. A jako daily jedině mainstream:)

C70C
11. dubna 2018, 20:18
0

Tak ke zvuku.. Je to V8 z A8, jen umocněná tak 3cm dlouhým potrubím:-D garáže už byly jen zesilovač.. Až mně přequapilo, kolik lidí ten řev přilákal k výjezdu garáže ve 3ráno.. A jak píše Krab v meditaci nad MG, kdo by si jako daily z tohohle ranku radši nepořídil obyč carreru, je blázen..

beastar
11. dubna 2018, 21:39
0

To určitě. Porsche je překvapivě použitelný a akceptovatelny auto. Právě i v normálním denním provozu. A to Zonda, Spykery ani třeba Viper fakt nejsou:))

Ha
Hansoff
10. dubna 2018, 09:25
1

Člověk už z podstaty věci čeká, že provoz takové hračky bude stát ranec, ale realita ho nakonec stejně překvapí :-)
Ještě že se živím poctivou prací a tyhle problémy jdou úplně mimo mě.

reagovat
krab
10. dubna 2018, 09:58
1

Paráda. Koukám, Beastare jedeš prospěšný autíčkářsky dobrodružně-vzdělávací pořad.
Ono to tak totiž je. Přál bych každému strávit pár dní s automobilem o výkonu přes 500k a robotizovaným manuálem trochu staršího data. Je to peklo a není to zábava.

Jenže, tahle hra je jen jednou, odvrácenou stranou měsíce. Ta zalitá sluncem je boží jak jen si to vůbec jde představit. No, ale to, že tahle auta, která dnes pořídíte v pohodě za relativně lákavé ceny jsou drahá na provoz zkrátka nejde popřít.

PS: ty ceny za servis jsi bral odkud? Fakt myslíš, že šikovný nezávislý specialista to neumí servisovat v lidovějších měřítkách včetně dílů? Protože Porsche ( klidně i 911 Turbo 996/997) bude stát nic proti tomu co jsi nastínil u Gallarda

reagovat
beastar
10. dubna 2018, 13:49
0

Nezávislý specialista dokáže údržbu za polovic takže kapaliny a drobnosti. Tohle platí pro první generaci před fl. Pro speciální edice a pofl verzi některé věci stojí mnohem víc. A opravdu běžný Porsche je fakt levný proti tomu v podstatě ve vsem. Dokonce brzdy a tak můžeš zvládnout i sám... Jenže prostě ten kotouč pro nonkeramiku za 60000 prostě jinak nekoupiš. Destičky Kelly nedělá. A to sem nepsal naschvál o podvozku to by to mělo obsah jak kniha. Servisně je to srovnatelný s lidovýma Ferrari. Proto asi často 911 potkáš jako daily a tohle je spíš náhoda. Ono je to jak pises totálně nepohodlný a v Euro městě s uličkami tě to za pár dnů začne strašně srát. Jak tam píšu skvělý řešení i pro bohatý je rent ale nezivit to. Srovnání 997 vs tohle servis, pořízení a tak by byl supr. Jenže co sem včera koukal aby to bylo rozumně dlouhý tak to je tak na 3 blogy. A mám obavy že tady by to nepadlo na úrodnou půdu. Asi jako tohle je to spíš taková legrace:)

krab
10. dubna 2018, 14:07
0

Tak ono zájemce o ojeté Lambo na Autíčkáři bude tak do 10 lidí :) Reálných zájemců o Porsche možná 100 a pět lidí ročně z těch, co nás tu čtou si opravdu nějakou jetou 911 jdou koupit.

Já se těm Poršákům určitě budu dál věnovat, i dalším drahým ( dnes levným) autům, i když taky nejsem automechanik, takže nějakou humornější formou.

Mě to taky štve, jak ve všech možných konkurenčních plátcích čteš nesmysly o tom jak snadné je takové auto provozovat.

Nakonec nemusíme chodit daleko. Chytráků, co beží do nějakýho vymazlenýho bazaru, případně k Simirovi do Norimberku pro jetou E90tku v plný za 7000 Euro a pak pláčou, protože na to vzali úvěr je více než dost. I tak zdánlivě "obyčejné" auto dokáže odčerpat na opravách mraky peněz a ti lidi to veřejně radši vůbec nepřiznají ...

beastar
10. dubna 2018, 14:15
0

Já kdykoliv když mluvim s klukama co dělají MB. Formou autorizak nejsme, ale jiný značky neděláme. ERka, eskády, sl, amg a vidim ty faktury tak je jasný o čem to je:)) Jj některý články u konkurence mě vyloženě serou... Typicky 10 levných sportaku které si můžete dovolit! Tj dovolit na leasing a potom bejt finančně totálně v hajzlu páč jim nikdo neřekne kolik stojí údržba. Jinak havárka... Víš kolik tě teď stála oprava. Kolik by si rekla pojišťovna za rok aby ti tohle kryla;)

krab
10. dubna 2018, 14:29
0

jasně, no já si taky pamatuju nějakou někdejší debatu pod článkem co jsem udělal o S500 v AMG paketu ... a možná jsem to natřel víc na růžovo s tou údržbou, ale tahle auta je základ koupit pěkná, udržovaná. To je absolutní základ. A pak přesně : nesmí se to dělat stylem na leasing a pak bejt finančně v hajzlu jen kvůli pitomému autu ..

Jo, havárka na toto auto je samostatná kapitola. Mě to dopadlo dobře, zaklepat :) No a to víš, že pak v kontrastu je cena provozování něčeho od běžné značky jako je Toyota GT86, tam stojí havárko jen o malinko víc než na toho Yarise a vůbec to auto je sranda provozovat, co se týká nákladů na údržbu. To by se snad jedině muselo něco hodně podělat na motoru a už to nebýt kryté zárukou ani kulancí, aby to byl ranec. U těch exkluzivních aut je zkrátka faktura ze servisu na 100 tisíc věc úplně normální.

Kde kdo z nás o tom ale sní .. i já . teď vidím Ferrari F456 s manuální převodovkou v inzerci za 1.4 mega a říkám si : hmmm, to už by se možná dalo, kdybych na to měl kapánek víc peněz :) ... samozřejmě by to byl v reálu průser. Nemá smysl ani zkoušet vyjmenovávat cenu různých dílů + pak je tu ještě to pojištění. Auto v hodnotě více než milion už bez havárky provozovat nechceš. Ale sní se o tom hezky :)

beastar
10. dubna 2018, 14:42
0

Ona ta 456 při nájezdu do 5000 ročně taky půjde. Když se to koupí za hotový. Jenže stejně zaplatíš i tak gumy, pojistky, olej, náplně, drobnosti. V neposlední řadě palivo a nedej bože aby to někdo někde odřel. Spoluucast tam vzdycky je a dělat 2cm laku na havárii:)) Je to krásnej sen. Vyplatí se to pokud máš čistý příjem 12 milanů za rok. Potom není co řešit a samozřejmě takový lidi jsou. Já na tom teda takhle ale zdaleka nejsem. A tak se rád svezu odvezu takovej werk na stk do servisu atp. Doma o tom pak nakonec ve světle toho zas tak nesnim. Stačilo mi násobně levnější 3200gt.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. dubna 2018, 21:24
1

Ja teda musim rict, ze tyhle super drahy exoty uz mne vubec nelakaji a to prave kvuli tem astronomickym nakladum na servis a provoz.
Mimochodem, loni jsem se bavil s clovekem, kterej vlastni Ferrari 360 spider. Zakladni model znacky, jak to Lambo. Ma to v automatu a presto jednou za dva az tri roky je treba nova spojka za 120 tisic a jednou za 3-5 let je nutna repase prevodovky za 180 tisic. A to s tim samozrejme za tu dobu najezdi prd. Tyhle auta vazne nejsou pro nas, normalni smrtelniky, ale tady ti mladi kluci si to dost casto neuvedomujou. Ono i v tech levnejsich patrech exotickych sportaku je to pro normalniho cloveka pekna divocina.

beastar
11. dubna 2018, 21:34
0

V podstatě jedinej rozdil oproti Gallardu je asi odolnější převodovka v lambu. Obecně s tím nebývají problémy řekněme do 150.000 km. A to najede málo kdo:)) S ohledem na další náklady kolem. Jinak souhlasim. Spousta lidí ví že je to drahý, ale že to je vyloženě vojeb vi málokdo.

krab
11. dubna 2018, 21:42
0

Ty sny by si člověk neměl nechat kazit. Zatím jsem prostě i na to nejlevnější spektrum od Ferrari prachy neměl. Hele, ale jako jednou bych to třeba vyzkoušel. Žijem jenom jednou. Ale myslím, že tu realitu znám velice dobře. Já jsem zastánce taktiky : ojetý auto jen za hotové a mít 1/3 až 1/2 kupní ceny toho auta navíc, který prostě člověk může do toho dát, když dojde na nejhorší.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. dubna 2018, 21:44
0

Jo a zapomnel jsem dodat, ze za tyhle ceny to pan jezdi servisovat do Nemecka, protoze zjistil, ze je to tam levnejsi, nez u nas. :-)

beastar
11. dubna 2018, 22:56
0

To jsme zjistili časem všichni. A navíc ti udělaj kafe daj auto s řidičem a stihnou servis za den. Ne jak u nás za tejden a s blbejma kecama jako kdyby ty si byl pro ně a ne naopak.

Krab: To máš pravdu. Ty ze svým perfekcionismem buď zkrachuješ, nebo s tim nebudeš raději jezdit:)) Takže ti to Ferrari jednou i preji z celeho srdce. Je to jeste trochu větší sranda než Porsche:)) Ja sem teda 911 neměl, ale mam kolem sebe dva maniky co maj oba po druhym kousku. Jeden to jezdi v sezoně denně.... To auto sem mu prodal. Za top stav ručím krví. A stejně zle zatopil hned první rok holt nájezd no:))

sheogh
10. dubna 2018, 10:51
0

Zajimavy insight :-) Ty ceny servisu jsou prumer, nebo jsi schvalne hledal ty nejdrazsi servisy? 18000 za mot. olej? Standard ocelovy kotouce za 118000?

reagovat
beastar
10. dubna 2018, 13:40
0

Ceny jsou reálný průměr. Když by se nereseli akce a vyhledávání po světě. Olej když si na to netroufnes sám vychází takhle v průměru s prací servisu.

sheogh
10. dubna 2018, 14:24
0

Jasne, to jsem si myslel. Ja se jen lekl, ze to je cena materialu :-) Me v autorizaku totiz casto rikaji ruzny nesmyslny castky (napr. predni trmen 22000, kabel. svazek 48000), ale mam obcas moznost nakupu v Stahlgruber, pripadne CoraHB, a je to propastnej rozdil. I proto, co zvladnu, delam sam. Oleje mam v motoru zhruba stejny mnozstvi, ale za cca 300kc/l (Castrol Edge - VW spec.)

Jasne, ze provozne to bude jinde, nez Fabia, ale zase to neni B737, a nijak vyrazne poruchovy to taky nebude.

Taky bych sel kdyztak cestou pujcovny a po vikendu ho zase vratit. Uz jen predstava, jak s tim clovek poskakuje po tech asfaltovych polnackach v Brne....

beastar
10. dubna 2018, 14:37
0

No asi takhle. Ony ty díly fkt tohle stojí. A to sem se snažil se hodně krotit. Když se s tím jezdí rozumně km, tak je to spolehlivý auto. Narozdíl od Maserati kvalitně zpracovaný, tak jak člověk čeká u auta za trojku a víc. Tvuj poslední odstavec je prostě svatá pravda. Proto se půjčovnam docela daří:)

sheogh
10. dubna 2018, 14:55
0

Maserati byva nekvalitne zpracovany? Ja jel akorat s 3200GT, a prislo me to prave dost solidni, az na to, ze divne skripalo v rizeni pri toceni volantem, ale to byl spis snimac natoceni, nez samotna prevodka..

Jinak vidis, to by byl jeden s duvodu, proc si takovy auto poridit - otevrit si pujcovnu :-)

beastar
10. dubna 2018, 15:58
0

3200 GT? Neměl si černý vídal sem jedno z Brna :) Já to měl a hale soldině zpracovaný.... to bych fakt neřekl. Jízdně skvělý to určitě, zábavný zrovna tak. Co se týká introše a nějakých dalších věcí když to srovnám jenom s obyčejným Bmw, nebo MB tak to bylo dost tristní. Jenže to už se dostáváme k nájezdu těch kusů a jak se k tomo dotyčnej chová. Těch půjčoven je dneska už mraky, ale fakt je že to pořád funguje.

sheogh
10. dubna 2018, 16:50
0

Neee, ja ho jen zkousel v bazaru, bohuzel jsem ho nikdy nevlastnil. Ale fakt me ten interier nijak hroznej (co se kvality tyce) neprisel. No melo to najeto jen kolem 80kkm, tak mozna proto... A je fakt, ze co se tak divam na nabidku tech Gallard, tak snad ani jedno nemelo pres 100kkm... takze s tim asi nikdo moc nejezdil jako s "daily" :-)

Je fakt, ze zrovna BMW ma interiery celkem odolny a kvalitni, ale bohuzel strasne osklivy

beastar
11. dubna 2018, 14:13
0

Ja sem na tom 3200 mel 130000 a to uz bylo dost což je vtipný. No hale ten interier je problem u hodně aut z tohohle spektra. Říkám to nerad ale ani to Gallardo neni nějaká velká bomba vzhledem k ceně. U 911 je situace obdobná přestože to skopčaci dělají dlouhoveky. Daily s tim jezdilo par bohacu vetsinou to maji lidi jako auto na vikend a do tepla. Taky jinak vypadá auto z usa a jinak z okolí Londyna. Tam se to nijak neliší. Jinak 3200gt je nejhorší nespolehlivá jebka. Když to jezdí je to paráda krása bomba... Ale. S tim bmw souhlasim no designove vec nazoru ale v poměru cena vykon je to špička. A to by si čekal i v suprsportu... Opak je mnohdy pravdou. Nakonec knightrider tu psal o svoji vette a v jeho očích vnitřek taky nehodnotil nejlíp. No soustředí se na jiný věci při výrobě.

sheogh
11. dubna 2018, 16:09
0

No to je celkem tristni, kdyz jsem se na to auto dival, tak s tim, ze si ho necham nejakou delsi dobu jako daily, ale asi by to nebyl nejlepsi napad co tak ctu.. Prave ze to jelo moc pekne, spis brutalne, melo to dost turbolag, kam se hrabe TDI... :-)


ToMyx
10. dubna 2018, 11:07
1

Tak to je tem blog na který jsem včera lehce narazil v komentáři. Přiznám se, že jsem očekával sondu do řidičské duše stárnoucích teenagerů... Těch, kteří se pozvolna přesouvají od blbnutí na klikatých okreskách a okruzích ve svých pololegálních turbobestiích k občasným výletům na ochutnávku vín někam, kde je klid a hezký výhled na vodu :-)

Myslím, že tvoje blogy jsou pro zasněné autíčkáře velmi prospěšné. Proč? Nejlepší prozření jsou uváděná tvrdá data, o které u tebe není nouze, podobně jako u Kraba. Sice děláš, že se schopváváš za svůj vytříbený styl, ale vono na tom tvým šprochu je tý pravdy kolikrát až až.

reagovat
beastar
10. dubna 2018, 13:56
0

No vidíš taky dobrý téma. Já to hodně zjednodušuju nesnazim se dělat že sem mechanik. Víte že nejsem. Proto se věnuju spíš cenám a to toho, co všichni známe z našich aut. Vím že tady kdysi padala moudra jako že amg je fklidu a Porsche voe to je jako když máš rychlý Audi. Co je na tom drahý:)) Odpověď všechno. Tehdy se mi líbil tady tuším blog o RS6 ten byl postavenej na realnym základě.

Jinak neni to o tom že Gallardo je špatný auto.Je to skvělý auto. Mám ho rád. Vlastně asi jako jediný lambo. Jen to prostě pro 90% lidí absolutně nemá smysl. A to že je vlastně kdejakej malej roadster zábavnější si každej musí zjistit sám.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. dubna 2018, 21:38
0

Tahle osvěta je perfektní. Ale jak říkám já, zkušenost je nepřenositelná a každej si musí nabít hubu sám, aby pochopil, o čem to je. I když, o tom, že ze splněnýho snu je najednou finanční sebevražda, už se tu asi nikdo rozepisovat nejspíš nebude. :-D

bitner
10. dubna 2018, 15:02
0

To uz je lepsi koupit si vrtulnik...

reagovat
beastar
10. dubna 2018, 16:01
0

Na ten ale nestačí Béčko tam je nutný připočíst výcvik pilota ... ,)

Marek Brunner
11. dubna 2018, 14:33
2

Vrtulník ale nedáš do plynu, Lambo jo:))

Irwinek
11. dubna 2018, 15:05
0

Ono je to takhle všude :-(
To si takhle člověk řekne, že si udělá radost a koupí si RC auto. Dá se sehnat už za pakatel, náhradních dílů všude spousta, velká možnost tuningu :-D
a pak to přijde - nové pneumatiky - od 1000 výš za pár ( dají se sjet i za 40 minut ), tlumiče bratru za 500 za pár - když nebudete jezdit, jsou na věky :-D když budete jezdit a plně využívat možností auta, po každém víkendu výměna kapaliny, po měsíci nastoupí opravná sada, no a pokud Vás nepotká nic výraznějšího, do půl roku kupujete nové. Se základem už máte nějaké zkušenosti, tak koupíte ty lepší - servisní intervaly se prodlouží, ale zase ne o tolik. Takže půjdete do nejlepších, co seženete - od 2500 výš :-( no a tak to prostě pokračuje.
Vím, že v porovnání s cenami v článku je to úsměvné, leč v principu se to moc neliší - hračky malých a velkých kluků se liší pouze v ceně :-D

reagovat
beastar
11. dubna 2018, 15:54
0

Přesně tak. Ono to sice může působit jako nepoměr, ale optikou těch RC je to prostě taky drahý. Ono to je takhle hodně s dalšíma věcma taky. Jenže to by si nesměl mít nic a nebo nejezdit:)) Mě šlo právě o to popsat, proč ty majitelé tím autem nejezdí i pro rohlíky a do kina. Když už mám to lambo ne... Páč by se za měsíc nedoplatili. A když na to maj už je to kompromis. Zajímavá věc ci si nakousnul... I na lambo mužeš koupit pneu za 8... Ale taky za 15000 kus. Stejně olej, kotouče, desky, spojkovou sadu.... Jenže ty levnější nic nevydržej a tak stejně koupíš to nejlepší... Prostě podobnost tam je. A když to chceš dělat dobře.... Nemůžeš šetřit. A proto je to drahý:)

GanGreen
14. dubna 2018, 17:56
0

Nějak jsem tenhle blog minul, což je škoda, protože to bylo zajímavé početní.
Na konci jsem si říkal, že takovej supersport je i zadarmo drahej :D

reagovat
beastar
15. dubna 2018, 17:29
0

No tak nějak to je. Musí ti to bejt prostě úplně jedno a ani tak ti to úplně jedno většinou neni, tak si tim nacpeš garáž a moc nejezdíš. Když teda máš na ty nákupky a ono to potom vypadá hezky. Čest borcům co to mají a jezděj s tim normálně jako my s těma našima paštika. A ono neni zase tak úplně co závidět:)