načítám data...

Téma S-chassis empire

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Xcriss 21. dubna 2016, 21:39
Hmm, ani nevim, ze se prodava, ale za ty prachy, jeste aby ne... Kazdopadne auto je udelane poctive - a taky podle toho stoji. Pokud se chce nekomu cpat 210K do S13ky, kterou uz nekdo postavil, pak je to asi idealni kousek. :)
Doufam teda, ze to je ta, co myslim a nepletu si ji s jinou, ale to v CR v tomhle pripade asi nehrozi :D
Ale S13 je vuz neomezenych moznosti, takze mi prijde skoda si za ty prachy nepostavit svoji :))
M P 16. dubna 2016, 17:38
To jsem neměl vidět toto:) krásný exemplář
JayK91 16. dubna 2016, 12:33
Vavris: ještě tak na to mít chechtaky a garáž a já osobně bych byl nejšťastnější člověk pod sluncem :D (alespoň na chvíli)
Vavris Vavrisovic 16. dubna 2016, 08:26
Ta vypadá náramně skvěle. Takovou čistě udělanou S13 aby člověk hledal lupou...
JayK91 15. dubna 2016, 18:21
http://www.sportovnivozy.cz/76579-nissan-200-sx-s13-rudna-u-prahy

na tohle jsem narazil při random projíždění, podle mě na tom nebude zle (jo je trošku otlučená) ... :)

Tento příspěvek byl 15.04.2016 v 18:25 upravován.
VoFi 12. dubna 2016, 20:15
Takže to jsou vraky, škoda :/

Jinak dobrý výběr do sbírky :) snad se povede..
Xcriss 12. dubna 2016, 20:06
Jop, o tech v Plzni vim, tli tam uz zatracene dlouho, coz je ostatne znat... Par lidi uz se kolem toho motalo, ale nakonec se na to vyprdli... Tusim, ze to bude mit napr. v haji tesneni kolem oken atd. a to nechces... Jinak si myslim, ze prakticky z cehokoli se da pri trose snahy postavit za 150-200K fakt funkcni stroj. Staci funkcni motor (50K vcetne zakladnich uprav), nejaky stelovak (25K a samozrejme u nas! :D ) , rozumne obuti a myslim, ze legrace je na svete. Zbytek pocitam na takove ty serepeticky kolem a zachranu kastle/koupi schopne kastle.

Jinak myslim, ze tohle auto je na nase malicke okruhy docela pekelne B-) Konec koncu jedna 200SX S13 ted vyhrala suverenne nejake vrcharske zavody. (Team Noir racing / Kuča motorsport, moc pekne to maji! )

Jeste jsem zapomnel doplnit, ze mi ve "sbirce" chybi nejaky uctyhodny veteranovity veteran, jestli jeste nekdy v zivote najdu volne penize, je v oku 300ZX Z31. Snem je samozrejme 240Z, ale to je trochu jina cenova...

Mimochodem kdyby nekdo chtel Mk3 Supru za 120K, moc peknou, vim o jedne na prodej. :D Me tak napada.

P.S. Tyhle auta chodi za zajimave penize v Polsku.

Tento příspěvek byl 12.04.2016 v 21:17 upravován.
M P 12. dubna 2016, 19:58
Ta červená věc vypadá jako ideální černá díra na peníze. Dokáže někdo poskytnout kvalifikovaný odhad za kolik peněz by z toho mohlo být pěkné auto? Jako vím, klidně to může byt milion, ale na rekreační tracktool na značkách by mohlo stačit desetina toho,ne?

I když jsou asi vhodnější auta na naše maličké okruhy...
VoFi 12. dubna 2016, 18:43
A co tyhle krasavice, znáš? Plzeň.. Šedá údajně není na prodej, za červenou si řekli 20.. Tehdy kamarád tam volal, ale nakonec se na to vykašlal, ostatně jako na spoustu jiných věcí.
Informace jsou staré asi 9 měsíců, nicméně mám telefon a jsem ochotný ho poskytnut..

Jinak obdiv a přeju ti ať ti vydrží co nejdéle to půjde :) máš vážně fajn auta :)
Nedy 12. dubna 2016, 10:08
Kam ty na ně chodíš? Fakt velká nádhera!
Xcriss 11. dubna 2016, 23:24
(pokracovani, jak je to dlouhe, tak se to nevlezlo do jednoho prispevku :D )
Cimz se dostavame k tomu, co ktera "S" zastava a co pro me znamena:
S13 je proste srdcovka, ty tvary miluju a dela mi radost jen svou existenci, co teprv, kdyz se dostanu konecne zavolant... Momentalne funguje podle me velice dobre - lehce pretaciva, krasne citelna, nikam neustreluje, drzi, jak ma. (A to jsou tam jen "blbe" coilovery, kola s vyssim ET a staricke GYF1). Co se tyce pouziti, milerad s ni vymetam lesni zatacky a podobne touge a kdyz je nekde nejaky provokativne velky placek, rad ji poslu bokem. Jelikoz je to auto v teto verzi opravdu raritni a v dobrem stavu, mam o nej docela strach a kdybych mu nekde ublizil, asi bych to tezko nesl.
Proto jsem poridil S12. Protoze poridit si na praseni jeste starsi a raritnejsi kastli prece dava smysl, ne? :D Nevim proc, ale proste se mi ta S12 stara hranata cubcu kastle zalibila a chtel jsem ji na praseni, nejlepe v co nejpunkovejsi verzi. Sehnat ji samozrejme neni zadna sranda, protoze vetsina vymrela a zbytek si majitele hyckaji. Jednoho dne se objevila na Slovensku za par supu cervena, bez papiru, "nepojizdna" vypadajici celkem zasle, ale zachovale co do celistvosti kastle atd. No, tak jsem zase vyrazil :D Spolujizdou ve 4 rano do Nitry. Na auto jsem kouknul, zjistil, ze prakticky neni reznute a ze "nepojizdnost" se projevuje tim, ze nestartuje (ale toci) a je proslapla spojka. Majitel nechtel auto prodavat na dily, ale spise nadsenci, ktery by ji dal dokupy a jezdil. Takze jsem zacal resity papiry (=jine CZ papiry a vyrizle VINka), prevoz, registraci, atd. vsechno potrebne k tomu, aby se auto prihlasilo. Coz jsem nakonec sehnal! Jak jste si ale vsimli, S12 na obrazku neni cervna... Je to tak - den po mesicni snaze o ziskani vseho potrebneho prijel nejaky madar s podvalem a koupil ji... Neda se nic delat - osud. Vedel jsem jeste o jedne v CR, s motorem z novejsi verze, vselijak barevne, v trochu neznamem a odtrasujicne vypadajicim stavu... Tak jsem si rikal - proc ne. No - ale uz byla pryc... Koupil ji kamarad. Tak jsem mu rikal, ze kdyby se ji chtel zbavit, tak se ma ozvat, na to rikal, ze to nee, to nikdy, ze ji pekne zrenovuje a zustane mu. Za 14 telefon: Chces jeste tu S12? Hmmmm... ]:-) Tak jsem opatrne rek, ze se na ni zajedu podivat... Tak jsem tam prijel... Stala nekde na parkovisti kamionu... Vypadala... no... :D Kamarad rika Hele krasavice to neni, potrebuje udelat nejaky veci, ale hotovy je tohle, tohle, tohle, dokonce jsem s ni jel na zavody... Vevnitr je na to spousta veci. Hele pojd - koukej, startuje to, sedej, VRRRRM PSSSSSS!!!! JOOOOOOOO BERU TO! :D A uz byla doma... Rikam ji Svine. Koupil jsem ji s tim, ze muze dalsi den umrit, ale paradoxne jeji provoz skoncil az mou blbosti, kdyz jsem ji poslal na pangejt a zkurvil predni kolo, takze ted ceka na opravu. Mam ji rad, Svini. :)
No a S14a - co si budem povidat, nadherne auto... 240SX verze, cili nesmrtelny motor z nakladaku s rozvodovym retezem (stejny jako v S13). To me zaujalo, protoze pokud vim, v CR je S14tek s timhle motorem presne jedna jedina - ta moje. Jsem asi na ty 240citky trochu ujety... :) Byla u Brna za pekne penize, tak jsme na to jeli kouknout. Vypadala hrozne - rozklopeny cumak po srazce s tramvaji. Jak se ale ukazalo, podstatne casti kastle byly OK, takze bude stacit porovnat a dat nove plechy a bude zase "jak nova" :) Zbytek vypadal celkem prijemne, az na tunynkovyyy cerveny volant a protacejici se radici paku - oboji uz slo do haje. Auto melo trochu temnou historii, pry letelo i pres strechu, ale bylo pak zas opraveno... Mel to kdejaky idiot snad z cele republiky a nechovali se k tomu moc hezky. Ke me se dostala uz v relativne zkultivovanem stavu, jen trochu zmuchlana, tak jsem si rekl, ze si zaslouzi trochu dustojnejsi pokracovani a ze zachranim a bud prodam nebo necham pritelkyni. Momentalne to vypada na tu druhou moznost, ale nejdriv ji musim teda zachranit, na coz neni moc casu. :(

A kdo to precetl az sem, je velky hrdina. :D Trochu jsem se rozepsal, ale mate, co jste chteli. :D
Za odmenu prikladam pro srandu fotku "te prvni" + jak dopadla :( a fotku, jak vypadala bila, kdyz jsem ji privezl (jeste si domyslete modre "neony", ktere dokonce i blikaly! :D ) :





Xcriss 11. dubna 2016, 23:23
Nazdarek :D

Diky za mile prijeti. Jelikoz se zda, ze vas me plky o S13 a jejich sourozencich fakt zajimaji, neco sem napisu :D

Nejdriv tedy ale odpovim Matějovi - Obavam se, ze to nebude mozne, protoze pokud by ses svezl, tak bys to auto chtel. :D Nee - to samozrejme nemuzu soudit, ale pohled na dlouhy cumak pres mrkacky ve 1200kg vazicim aute je, zejmena v podzimnim slunci na okrskach, nakazlivy :3

Co se tyce testovani, bylo by mi cti, nicmene momentalne chuderka stoji na chate asi 400km od Prahy a nevim, kdy se podari ji sem dotahnout :( Jestli to vubec budu chtit udelat, protoze jezdit s takovym autem po Praze je tak leda o zuby... Kazdopadne asi nebudu uplne reprezentativni vzorek, jelikoz mam USA verzi a pod kapotou je astmaticka 2.4 z nakladaku :D (doslova - viz Terrano a podobne), do evropskych verzi se davaly 1.8T, coz je prece jen trochu jina pisnicka/projev. Kazdopadne lidi s S13 neni v CR zas tak malo, takze nejake svezeni by se urcite dalo splasit. :)

A ted teda nejaka ta historie..........

Kdyz mi bylo asi 16, tak uz jsem davno plal tuningem a upravami aut, zejmena tech beznejsich. Samozrejme jsem koukal na Civicy a podobnou havet :D Eee tedy beru zpet, nebudeme rozsevat folklorni Honda hate - zejmena CTR a podobne si opravdu zaslouzi respekt (narozdil od oplastovanych 1.5 ecotecu). No proste libil se mi tzv. "Import", JDM chcete-li styl uprav. Mozna to bylo dano i tim, ze jsem se v te dobe svezl naturbenou MX-5 a naturbenou RX-8 s Racing Hart kolama a karbonovou kapotou. :P
S postupem casu jsem vice a vice tihnul vylozene k performance upravam, tedy k upravam, ktere maji v prve rade smysl. (At uz vetsi nebo mensi - rozumej prime sani na 1.6 Civicu mi dava(lo) vetsi smysl, nez ocalouneni interieru litroveho VW Lupo do bile norkove kozesiny). Ve zminenych 16 letech uz jsem mel virtualne oddriftovany na volantu tisice km a Brno i Most jsem znal i pozpatku... S blizicim se terminem ridicaku jsem zacal premyslet, co ze to teda vlastne chci poridit jako prvni auto. Jelikoz drifting me naprosto uhranul (a trva to dodnes), tak jsem chtel zadokolku. BMW mi nikdy nic moc nerikalo, takze jsem koukal na japonce. MX-5 jsem nechtel kvuli kabrio strese. SNad jsem tehdy koukal i na MR-2ku. Ale hlavne jsem objevil, ze S13, ktera se mi vzdycky libila (snad uz od dob NFSU :))) ), je relativne dostupna. No a tak se stalo, ze jsem jedny jarni prazdniny stravil na PC projizdenim SX fora... ...no a pak uz nebylo cesty zpet. :D V tu chvili se zrodil onen pocit, ze to nadherne auto proste musim mit a bez nej nema zivot smysl. Tak jsem zacal dale a vice cist, shanet, koukat, pocitat, makat... Rychle jsem si spocital, ze stredoskolniho "platu", resp. brigad 16leteho cucaka z prumerne rodiny bych asi onen bajny turbomotor CA18DET neuzivil. A protoze jsem to auto fakt strasne chtel, vymyslel jsem i picoviny jako odturbeni motoru nebo swap za CA18DE nebo neco podobneho. :D :D :D V tu dobu se mezi hatem starych harcovniku objevily zminky o verzich 240SX, ktere maji 2.4 litrovy 4 valecbez turba. Pry je ale tezke je sehnat... A tak jsem koukal a shanel a shanel a shanel, az se jednoho dne u Vsetina objevila cervena S13 s cernou strechou, 240SX ve 12V verzi, s poradnou "japonskou" koncovkou vyfuku, udajnym ( :) ) VLSD diferencialem atd.
Takze jsem "rozbil prasatko" a jelo se koukat na auto (uz tehdy si rodice mysleli, ze jsem se zblaznil, coz si pravdepodobne mysli doted). Tak jsme tam prijeli. A stal tam. <3 . V cele sve cervene krase, zrovna umyty. Kdyz jsem videl tu prdel poprve vklidu nazivo, v ten moment jsem vedel, ze uz asi existuje jen jedno reseni... Nekolik dni ci snad tydnu jsem pak jeste laboroval nad stavem auta a zjistoval, co a jak, bylo mi samozrejme receno, ze od toho mam dat ruce pryc, ze to ze spoda rezne, atd. atd. ... No co myslite :D Trochu jsem usmlouval cenu a pak se pro nej jelo. V 17 letech, kdy jsem nebyl z autarske rodiny ani okoli. Co vam budu povidat, nezapomenutelny zazitek... Domu samozrejme ridil tata, ktery nikdy na auta moc nebyl, takze to byla docela vesela podivana :D No - auto mi pak par let zustalo, pribyl mi k nemu ridicak, takze jsem se v 18 vozil vlastni satanskou cervenou zadokolkou, ktera budila zajem a respekt prakticky vsude, kam prijela - prece jen uz to i tehda byl starsi kousek. Postupne se zjistilo, ze je auto mozna tak trochu ze dvou, ze ma pokriveny predek, kde nelicuje poradne naraznik, barva byla vselijaka, VLSD tam nebyl ani nahodou, polovina interierove elektroniky nefungovala, atd. ... Ale bylo mi to jedno :) Motor vrcel (spise rval jak dobytek), auto zatacelo a bylo fajn s nim jezdit. Jak jsem zminil, byla to 12V verze, tedy KA24E, 140 koni. Existovala jeste o neco raritnejsi z raritnich verzi, KA24DE, 16V, 155 koni. A ta se jednoho dne objevila na netu v dost pochybnem stavu (viz fotky nize), za pochybnou cenu s nejasnou historii (nekdo rikal, ze to je tahle, druhy, ze to je jina, ze je to trefene,...). No samozrejme mi to nedalo a jel jsem se, tentokrat s pomoci clena SX fora, podivat. Opravdu byl pod kapotou 16V motor. Auto vypadalo tak nejak OK, melo nejaky decentni, neidentifikovatelny bodykit, modre motahy sedacek, obri nalepku PIT BULL na zadnim okne a benzinkovou rejsink nalepku na vicku nadrze. Tak jsem na to koukal... a uz se to rysovalo. :D Zaridilo se vse potrebne a za par dni jsem pro nej jel. Majitel jeste shodil cenu, ktera se tak dostala do takrka absurdnich mezi... Uz po ceste domu pres pul republiky jsme se moc hezky zkamaradili. :) V nasledujicich mesicich sel cerveny Nissan z domu, bohuzel dodnes za nej nemam zaplaceno... :/ Behem par tydnu opet zmenil majitele, kde ale jeho zivot skoncil, jelikoz majitel (prosluly sberatel S13tek Ondra :)) ) usoudil, ze kastle nestoji za opravu, takze ji vybrakoval, rozrezal a soupnul do srotu. :( Toliko k memu opravdovemu prvnimu autu, na ktere nikdy nezapomenu.
Zpet ke druhemu, bilemu. Po blizsim ohledani jsem zjistil, ze v aute funguje na rozdil od predchiziho snad uplne vse, ze na nem neni prakticky zadna rez (ani zespoda!) a vubec, ze je vlastne v perfektnim stavu. Postupem casu pribyly ruzne vice ci mene nutne opravy a upravy, trochu zmenil identitu z PTI BULL metalisty na trochu vice japonsky vypadajici vuz atd.

Momentalne je oproti serii na podvozku TEIN Type HA, ktery je sice stary jak svet, ale zatim funguje velice prijemne. Kola jsou XXR 002. Do tech jsem se zamiloval a jelikoz zadna podobna alternativa neexistuje, holt jsem si je musel opatrit. To tehda nebylo lehke, protoze se daly sehnat prakticky jen v Americe. Tak jsme to vyresili s kamaradem tak, ze jsme je zacali dovazet. :D Par svesticek snad nikoho neurazi:
https://www.facebook.com/Groupbuy-kola-z-USA-a-d%C3%ADly-z-UK-184588618256308/?ref=bookmarks
Dale je na aute noname eBay nerezovy catback, rozumej 3" roura od katu dozadu, misto katu je nejaka random homemade trubka.
Kdyz se dostala puvodni spojka do situace, ze lamela se dala ohybat mezi prstama jako papir (po nejakem tom driftovani jsem jel domu na blikackach asi 40km/h, protoze vice to diky prokluzovani nejelo :D ), doslo konecne na jeji vymenu za Exedy nahradu seriovky, k tomu pribyl o polovinu lehci setrvak od Fidanzy. Nasledne jeste probehla vymena z open diffu na VLSD s delsim prevodem z 200SX, coz mozna zni paradoxne, ale jezdi se mi s tim lip, ten seriovy 240SX prevod je hrozne kratky... Jelikoz ma motor celkem slusnych cca 220Nm kroutaku, ve strednich otackach jede fakt pekne a s tim seriovym prevodem si toho clovek moc neuzil, protoze furt jen kvaltoval.

Do dohledneho budoucna toho neni v planu zas tak mnoho - v idealnim pripade svody a sani, nejake ty rozpery, poradne obuti, stavitelna ramena atd. a hlavne jezdit. V nedohlednem budoucnu bych se pak chtel pustit do kompresoru a E85, ale to bude az fakt nebudu mit co delat, s casem i s penezi.

Tento příspěvek byl 11.04.2016 v 23:24 upravován.
M P 11. dubna 2016, 14:56
Ty máš S13?! A mohl bych se svézt, abych zjistil, že to nechci? :) Mám totiž poslední dobou intenzivní pocit, že to auto potřebuju. Co ale doopravdy potřebuju je nechat si to rozmluvit.

Případně kdybys nás to někoho nechal otestovat, tak bychom ti byli velice vděčni.
JayK91 11. dubna 2016, 14:44
Ahoj, super káry, jsem podobně nemocnej, ale na (ne)štěstí má věčně prázdná peněženka nedovoluje nemoci v progresu (ani v nákupu schopného vraku) :D :D, těším se na info o S13 :3
Michal.913 09. dubna 2016, 09:41
Vitaj! :D
S13 je super, ještě to info ;p
Xcriss 08. dubna 2016, 17:41
Haa, ze by dalsi misto na netu, kde muzu smysluplne vyblit svou sbirku vraku? :D

Jmenuji se Kristian a jsem nemocny. Diagnoza Silvia. Nissan Silvia.

S12, S13 a S14a.

:)

Casem sem asi pridam vice info, kazde auto pro me znamena mnoho a kazde neco jineho.
Ted na ne neni moc casu, protoze jsem resil bydleni, ale snad se to v dohledne dobe konecne rozjede, jak se slusi a patri.

No a tady jsou :)

S12 - punkovy driftcar s hulicim turbem, zavarenym diferakem a momentalne rozstrelenym prednim kolem :( Mohli jste videt na kafe a kary, kde me nechala ve stychu baterka a pak me vsichni zachranovali. :D Ale dojel jsem domu po vlastni! :D 1.8T


S13 - srdcovka, v 16 jsem se zamiloval a nikdy me nepusti. Tehdy jsem zjistil, ze ji proste musim mit a bol neprestal, dokud nebyla. Prvni byla cervena, tohle je druha, uz naporad, doufejme. 2.4 N/A.



A nakonec - S14a. Pribeh - proste jsem ji tam za ty prachy nemohl nechat. :D Kupovano v bouranem stavu, dily na opravu uz cekaji na umisteni na ta spravna mista. Auto se pak bude "stavet" (rozumej decentne prikraslovat k obrazu jejimu) pro pritelkyni. 2.4 N/A



A jako bonus jedno prasici video. :v