Matěj Podhorský: Je tam uplne nejvic naprd ta krytka budiku, ktera vyrze, i po 200 000 nic jineho, prej vrzala i kdyz to bylo novy. Jinak vse z plastu (vnejsi panely, krom strechy) vc. vetsiny oken a prekvapive je to tiche. Pohodlnost super, lepsi nez jsem cekal, je to treba jako minula generace astry - "mohl bych jet 130, ale me staci 100", coz je presne co jsem chtel. Akorat samo treba propadnuty kanal to nevybere bez razu.
Ve 130 je teda turbo ve vysokootackovym rezimu, tak to vic tahne, ale k cemu to.
Na X5 se divam docela zhora, na juke uplne, takze vpohode jak jsem chtel.
Ta kabina samo super, je tam zajimavost oproti eurovanum - predni sedacky jsou o fous niz nez zadni. Ale co je tam ne uplne super je noc, kdy proste sviti jen ten prostredni display. Jsem zvyklej, ze sviti
rádio a milion blbosti v beznym aute, tady neni nic, coz je sice super nadherne ve dne, ale asi tam dam nejake mood osvetleni na noc. A samzorejme underglow v indigo barve - protoze me to proste prijde strasne jako enterprise.
Na te fotce koukam vypada, ze ten display ma modrou barvu, ale je to ve sktuecnosti, takova ta "modro-zelena spaceage" :D
Parkovani je zatrest, stejne jako najezdy na parkoviste, aleson ve meste, za mestem uz je to ok, a precejen tohle auto bylo spis pro suburban provoz, takze to beru.
Pak jeste naprd je hudebni system, ktery nejde moc dostat do soucasne doby - ovladani je asi pres can, kazdopane nejde k tomu najit doku jestli je can, pwm nebo odpory, navic
rádio je uplne vzadu v aute, ne v palubni desce, takze zbyva jedine bluetooth. A taky, protoze to byl prevoznik deti, tak oba zadni stredobasove reproduktory prokopnute a predni u spolujezdce je nejaky asi napul.
Zaroven asi nejmin caste auto na kafe a kary.
Jinak auto strasne mate vzhledem, i z ne moc velke dalky to vypada jako docela normalni auto, ale fakt ma na vysku temer 2 metry atd. Asi i proto jsou ceny tak nizke, protoze lidi si mysli, z fotky, ze je to scenic. Dani za to jsou klasicke zadni dvere misto soupacek, coz ma zajiste nevyhodu pri stehovani, no v nejhorsim si za litr pujcim dodavku, ale spis si myslim, ze to nejak pujde.
Ocenil bych radarovy tempomat, ale to chapu, ze za 30 000 kornu proste zatim nedostanu.
Vyhoda eurovanu je v otocnych prednich sedackach a temer column shifteru, kazdopadne razeni nemaji na zemi a mezi sadackami neni nic blokujiciho. Jako rozhodne otocne sedacky v jedne rovine budou fajn, ale interier celkove me u Espace presvedcil. Co jsem se dival treba na Mazda MPV, tak to me prislo spis jako takovy SUV v MPV karoserii nez vylozene dodavkova vec.
BTW Zatim jsem nasel 10 drzaku na piti, ale verim, ze jeste nejake nekde budou.
I ovladani klimatizace ma docela uchylnost, pak bych mohl napsat neco o miate a parkovacich zavorach a timhle a parkovacich zavorach atd. Proste fajn vec. Jezdi to za 7 nafty.
Tento příspěvek byl 14.11.2016 v 00:12 upravován.