načítám data...

Reliant Rialto - Žirafový express na třech

Proslavil jej Mr. Bean, Top Gear a kolostřešní kombinace. Kromě jednoho kola tomuto vozu nechybí vůbec nic, a to je s žirafou jeden z mála důvodu, proč ho musíte mít.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Zajímá vás důvod, proč je toto auto známější než kdejaké Ferrari, Lamborghini a další prémiové značky světa? Protože bylo v Top Gearu, protože se z něj dá udělat raketoplán, protože s ním Jeremy dělal kotrmelce, protože má tři kola a protože MÁ INTERIÉR Z ŽIRAFY!

Ne, opravdu, to není legrace. Pokud se na fotky konkrétního modelu podíváte pořádně, opravdu je v interiéru použita jedna, ne-li dvě žirafy (krom toho i jeden kus medvěda grizzly na potahy sedaček). Druh žirafy těžko odhadovat, ale pravděpodobně se jedná o žirafu rothschildovu, která žije ve střední Africe a ve Zlíně. Pochopitelně, tímto výčet zvláštností nabízeného vozu nekončí. Tento konkrétní model Reliant Rialto, který je nástupcem legendárního Robinu, se vyráběl ve 3 verzích – Saloon, Estate a Van. Rozuměno ve verzích auto bez jednoho kola, auto bez jednoho kola, auto bez jednoho kola a bez oken. Teď ovšem k jádru pudla. Zdejší žirafový expres není ani jedním z popsaných, a to z něj dělá světový unikát. Je to totiž auto bez jednoho kola pick up!

Agregát ve voze má objem 850 ccm a dodává na zadní kola nezkrotný výkon 40 nebo 37,5 koňských sil. Slabší motor se montoval do evoluční verze Rialta, která přinášela mnoho novinek a změn, jejichž výčet si hned uvedeme: žlutě nabarvené víko ventilů. Sami vidíte, že novinek bylo mnoho a podle nich lze s jistotou poznat, o jak luxusní verzi se ucházíte.

Pokud nad koupí stále váháte, můžete si být jisti, že cena 35 000 Kč je za takto unikátní vůz velmi příznivá. Jestli jste si toho do teď nevšimli, ‚auto’ má pouze tři kola. Z toho plyne poměrně velký finanční obnos, který ušetříte při nákupu pneumatik a na poplatku za jejich přezouvání. Samozřejmě, díky konstrukční vadě a opomenutí jednoho kola vzrůstají při jízdě smrtelná rizika, ale ta myslím není potřeba brát v úvahu. Auto je naprosto bezpečné – viz náš článek, který tento fakt podporuje a naprosto vyvrací strach z převrácení. Díky své bezpečnosti je to tedy vhodný vůz pro jakoukoliv věkovou skupinu sebevrahů a jedinců, kteří si neváží života.

Mohlo se stát, že vás tento kus tříkolové magie nenadchnul a vaše duše prahne po něčem ostřejším. I na to máme odpověd. Místo Žirafy Jaguár. A to doslova. Kus, který se prodává na eBay ovšem u jaguáří srsti i na volantu nekončí a v ceně vozu dostanete za zadními dvěřmi ženu, která bude vždy připravena uspokojit všechny vaše touhy.

Jak sám majitel v inzerátu uvadí, Reliant je opravdovým ‘head turnerem’. Otázkou pouze zůstává, kdo by se za autem bez jednoho kola neotočil? Tak i onak, 250 000 Kč za otočenou hlavu je známka vzájemné spokojenosti a Reliant Supervan musí být tedy novým členem vaší domácnosti.

Závěrem bych vás chtěl požádat, kupte si prosím jeden z těchto vozů. V Autíčkáři totiž velmi prahneme po možnosti se s ním svézt a díky tomu se Reliant stává opravdovým a ryzím snílkem.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
30. října 2016, 09:56
0

On za tohle nekdo opravdu chce penize? To je sranda ne?

reagovat
Radek Chlud
30. října 2016, 10:29
0

Ale no tak, neexistuje člověk, který by v tom nechtěl jezdit :D

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
30. října 2016, 11:11
1

To chce kudrnaty afro, zelenou celenku na hlavu a fialovou sustakovou teplakovku. Pak tam majitel zapadne naprosto perfektne.

ho
honzarov
30. října 2016, 10:25
0

Žirafa je naprosto nej.

reagovat
whitenight
30. října 2016, 10:40
1

tohle je fakt hodně kreativní důvod, jak se vymazat z genofondu a doufám, že se někdo obětuje a koupí to, aby to moh Autíčkář otestovat

reagovat
beastar
30. října 2016, 14:14
0

Ten v té khaki barvě se mě docela líbí umím si to do věčně ucpané Prahy do centra představit víc nebezpečné jak jezdit na motorce to být nemůže a v Německu bych to taky využil akorát nevím jakou by to dostalo plaketu Euro 6 asi ne. Totiž ve 30 km/h se snad ani v tomhle nejde zabít nebo jo ? :D

reagovat
PepaSFI
30. října 2016, 17:01
1

ono to bude patřit pod technickou kategorii vozidla L takže vlastně motorka, takže to asi europlaketu mít nemusí. Tak mě napadá, jak se asi s takovou věcí, nebo třeba i s Velorexem dělá STK? Dyť s tím vlastně bude problém tu linku jen projet.

beastar
30. října 2016, 23:10
0

Jo no to máš pravdu. Takže vlastně takový stylově ladění zastřešený skútr. To stk bych chtěl taky vidět v hale ale asi by to vyřešili stejně jako u trojkolek HD prostě bez průjezdu jako výjimky.

RCNP
31. října 2016, 12:40
0

A když je to vlastně motorka, tušíte jak je to třeba s parkováním? Mám na mysli v Praze na modrých zónách, jelikož skútry a motorky můžou legálně parkovat na modrých. Nejsem si jistý jestli tam není nějaké další pravidlo. To by jinak byl Reliant nejlepší vehikl do města :D

Radek Chlud
31. října 2016, 13:26
0

Faktem je, že když chce člověk tříkolku a porovná tohle s Velorexem, je to trochu jinde. Ale za ty peníze bych stejně přemýšlel raději o Vespě. Přece jen, tohle neslouží plnohodnotně ani jako auto, ani jako motorka :D

PepaSFI
31. října 2016, 18:34
0

Prší do toho? Ne. Uveze to dva lidi normálně civilně oblečený? Ano. Uveze to nákup běžné velikosti? Ano, Musí se to při zastavení podpírat? Ne. Asi to má i topení a zpátečku. Takže to je plnohodnotné auto ikdyž to má o kolečko míň.
S tím parkováním nevím, ono je to u těch divných vozidel docela sranda. Třeba terénní čtyřkolka je sice technicky většinou motorka, musí být helma ale kategorie řidičáků jsou jinak musí na ni být řidičák B.

RCNP
31. října 2016, 19:55
0

Právě, to by mohl být parádní způsob jak to ochcat a jezdit v "autě" :D Navíc by se dal určitě najít nějaký přebytečný motor z nějaký siloniční motorky co by tomu dodal na dynamice a strachu :D

beastar
31. října 2016, 20:47
0

Když to právě člověk shrne takhle v kostce tak se to nezdá jako zase až takový nesmysl :) Jasně na dovolenou do Španělska by s tím asi nikdo jet nechtěl ale na takové to kodrcání 15 km/h po Praze , Brně, Drážďanech , Los Angeles to nemusí být špatná alternativa stejně jako ty malé speciály od Piaggio co jsou určený pro úklid měst. Ono něco málo se jich vyrobilo tak asi se i prodali a lidi s tím pro to na co to chtěli museli být spokojený:)

zimbic
30. října 2016, 14:16
1

Není nic srandovnějšího než Reliant Robin cup

Chtělo by to exemplář v ceně plechcupu, pak bych do toho šel :D

reagovat
Polar Bear
31. října 2016, 13:34
0

Já myslím, že trojka je skvělé číslo. Ehm, myslím v oblasti auutomobilů :)
Mě kdysi na strašně dlouhou dobu zaujala jiná kombinace čísla 3. Tři světla, třímístné sedadlo vepředu, a pohodlná cestovní tříčíselná dálniční rychlost. K tomu fantastický motor. Obecně na tu dobu velmi povedené auto (bylo dost nápověd? :D ). Jinak děkuji autorovi za super článek, pobavilo. Jen si myslím, že velký, motorizovaný kolega komisaře Rexe pochopil lépe, kde má být dvojice kol a kde jedno.

reagovat
M P
31. října 2016, 19:58
0

Myslíš Tatru 603?:D

Polar Bear
01. listopadu 2016, 00:02
0

Jop :)
Akorát v době, kdy jsem už měl dost prostředků na to, aby mi nějaký zachovalý exemplář neshnil venku na ulici, tak na leštění bylo málo času. Když ještě čas byl, tak nebyly prostředky (ale větší nabídka, i když asi ne ta první série se třemi světly) a nebyla garáž.
RR (toe zajímavý, jak ti angličaní mají rádi ty názvy aut začínajicí na R :) ) sice není tak okázalé auto a nebyl produkován jako luxusní kára, ale má kupodivu velkou spoustu příznivců. Prostě head turner :D



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem