načítám data...

Mercedes-AMG GLC 63 S 4Matic

02. března 2020, 02:13 19 komentářů beastar

V tomto textu se zcela oprávněně mnohokrát vyskytují ta tři známá písmena. Otázkou je jestli on ví jak je použít. Jestli je něco auto dnešní doby tak je to tenhle Mercedes. T-Rex dnešních silnic. Pojďme se společně posadit otevřít dobré víno a něco si o něm povědět.

zobrazit celou galeriiLe patron des patrons Beastar!!: Mercedes-AMG GLC 63 S 4Matic

V poslední době začíná být opravdu složité plně se orientovat v modelech, které nabízí Mercedes-Benz. Kde jsou ty časy, kdy to bylo vše jednoduché a logické. S příchodem nové složité doby se však u léta konzervativního Mercedesu vypořádali po svém a velmi dobře. Divize AMG pojala rozšíření portfolia také po svém a její plaketa zdobí nejeden neuvěřitelný počin. Celé konání AMG nám ukazuje, do čeho všeho jde nacpat osmiválcový dvakrát přeplňovaný motor s výkonem přes 500 koní.  Minule jsem obecně psal o kategorii SUV. Tak dnes si jednu takovou naprosto fenomenálně rychlou krabici na kolech představíme. Přestože se jedná dnešní mluvou spíše o crossover.  Často tohle auto zmiňuji v debatách o kategorii suv a různých crossoverech. Mercedes má v nabídce v současnosti tolik takových aut, že nemá smysl podrobněji o tom psát. Snad jen že konkrétně GLC se nabízí řekněme v klasické variantě a také jako Coupé. Což je prostě jen kus auta se splývavější zádí. Prostě tak aby si každý zájemce vybral, co jeho oku lahodí více.

Mercedes-AMG GLC 63 S je na dnešní poměry poměrně malé auto. Na délku neměří ani pět metrů a na výšku má přes metr šedesát. Čili pokud vedle něj stojíte, rozhodně nemáte pocit, že právě jdete nasedat do nějakého obřího tanku na kolech. Stejný pocit si člověk dokáže uchovat i zpoza volantu. Rozhodně se vám nezdá, že řídíte auto, které váží prázdné hrozivě vypadající dvě tuny. Ono ale fakt váží. Samozřejmě se o pocit lehkosti ponejvíce zasluhuje osmiválec pod kapotou a jeho 510 koní. O nějaké dostupnosti výkonu tady nemá cenu mluvit. Ten je samozřejmě všudypřítomný. Tsunami na které se octnete hned ve spodu pole otáčkoměru vás vynese svými 700 N. m. K bájné stovce za čas nižší, než vůbec žádný. Slovy tři sekundy a osm setin. Toto je oficiální číslo pro verzi 63 S. Takhle na papíře potažmo na monitoru to vypadá hezky, ale v reálu je to vážně jízda vašeho života. Většina Mercedesů upravovaných AMG má v DNA schopnost zdolávat cestu rychle, ale zároveň tak nějak s grácií.  

V GLC máte pocit, že můžete jet opravdu rychle a ono vám pomůže. Je to dáno velmi dobrým řízením a samozřejmě skvěle nastaveným podvozkem. Chování auta se trochu liší v jednotlivých jízdních režimech. Nicméně v režimu RACE je vše dokonalé. Tedy pro zkušené řidiče když stabilizace zrovna nestabilizuje. Opravdu není třeba mít obavy, jestli se jedná o řidičské auto. Ač je to k nevíře tak vlastně ano. Opravdu vyblbnout se dá i na naprosto suché silnici. A vždycky to utáhnete celé na mamutí výkon. Pohotová dokáže být i devítistupňová převodovka, jejíž řazení ničím neruší. Naopak většinou ví dříve jak samotný řidič co je třeba udělat. Samozřejmě jsem si vědom toho, že pohon všech čtyř kol může zábavnost a hravost celého auta zabít. Tady je však nastaven velmi citlivě a přenosy hnací síly jsou předvídatelné a vcelku logické. Občas mi tedy čistě subjektivně přišlo, že systém často prosí o pomoc přední nápravu. To jsem ale mohl způsobit já svým nepřístojným jízdním stylem. Z kterého by asi pan „technik“ Krab nebyl nadšen. Tohle auto jsem zmiňoval pod redakčním testem BMW X4M Competion které je podle mě GLC hodně blízko. U bavoráku mě překvapila zmínka o tom, že neumí být vyloženě pohodlným autem. Respektive je z něj cítit neustálá touha závodit.

V tomhle směru si myslím dokáže Mercedes GLC  63 S  nastavit i pomyslnou druhou tvář. Z agresivního závodníka, který bokem vymetá krajnici anebo důsledně udržuje dálničních elektronicky omezených 250 km/h. Samozřejmě v Německu. Tak se promění mávnutím proutku v něžného gentlemana. Samozřejmě jak se to vezme s takovou hmotností a na dvacítkách s nižším profilem to nikdy nebude létající koberec. Každopádně komfort cestování na vzduchu je na velmi vysoké úrovni. Vůbec celkový projev auta v běžném provozu je prostě naprosto civilní pokud tedy chcete. Možná si umím představit celou řadu lepších aut k běžnému použití. Neumím si jich, ale vybavit zase tolik kde se snoubí taková ďábelská síla a zároveň denní použitelnost. Interiér mi přijde v rámci třídy jako jeden z lepších. V mém okolí se názory hodně různí. Jedni tvrdí, že GLC je špičkové a druzí že je hůře zpracované jak Stelvio od Alfy. Ano té Alfy Romeo, která je proslulá vysokou kvalitou zpracování svých kokpitů. (LOL) Tady hodně záleží na tom, jaké verze by si člověk vybral pro srovnání. U GLC 63 AMG ale i u jeho třídních soupeřů cena umí narůst skoro až trojnásobně pokud se bere základ oproti highend verzi.

Stejně je dost těžké si představit jakou kvalitu ten, který zákazník očekává od auta za celé tři miliony korun. Čistě subjektivně mi přijdou použité materiály jako velmi dobré, interiér je parádně slícovaný a k jeho zpracování nemám výhrad. Možná některá místečka zrakům posádky ukrytá hůře přístupná jsou zpracována hůře. (díky za postřeh Krabovy) Anatomická sedadla jsou pohodlná a rozměrná jen sedák mě přišel zbytečně krátký. Jestli mi něco opravdu vadilo, bylo to málo místa na pravé koleno. Středový tunel vás uvězní a nepustí. Bohužel je to jen „cé“ co naplat. Místa pro čtyři cestující je dost, ale už se samozřejmě nejedná o žádný komfort. Kdo by měl zájem, o luxusní svezení v plně obsazeném voze bude muset sáhnout po jiném stroji. Mluvím samozřejmě jen o vnitřním prostoru. Ergonomie a uspořádání ovládacích prvků je, jak se patří skvělá. Možnosti individualizace jsou vcelku široké a tak není nutné spokojit se s vcelku obyčejnou kombinací šedi a chromu. Součástí nabídky je mnoho veselých barev a prošívání. Plaketkami AMG se samozřejmě nešetřilo, ale tak se to dneska dělá. Hodně kritizovaný je v GLC 63 displej systému Comand. A přestože se těmto věcem normálně vyhýbám. Tady tentokrát musím přiznat, že na dnešní poměry je taková věc už překonána. Určitě by si interiér jinak schopný vyvolat i pocit luxusu a punč něčeho echt zasloužil v tomto směru něco lepšího.

 

Motor je skvělý. A tady bychom mohli celé pojednání o něm ukončit. Na rozdíl od Audi S6 například se Mercedesu povedlo vystavět kolem něj řidičsky zajímavé auto. Třešničkou na dortu je dobrý zvuk a celkový projev v celém spektru otáček. Vytáčení až do nejvyšších povolených sfér člověka jen tak neomrzí. Zábavu nekazí ani automatická převodovka s kterou osmiváleček se dvěma turbíčky spolupracuje náramně. A devět stupňů je v tomhle případě akorát. To jsem již ale zmiňoval. 

Jak se povedl design exteriéru, je věc názoru jako vždy. Verzi coupé se raději vyhnu úplně, protože ta mě moc neoslovuje. Normální GLC na mě ale působí dobře. Zboku mi totiž připomíná, starou dobrou třídu M. Při pohledu zezadu se tento pocit vytrácí, ale to už je prostě to vnímání tvarů. Určitě auto nepůsobí z žádné strany odule. Samozřejmě antické umění to také není a tak se při odchodu od vozu fakt neohlédnete na nic jiného. Než jestli máte dobře zaparkováno. Zvenčí stejně jako zevnitř najdeme plaketku AMG a zboku označení motoru. To kdyby chtěl někdo změřit síly na semaforovém drag race. Plaketa V8 biturbo je umístěna šikovně akorát ve výši očí řidičů konfekčních sporťáků takže tak. A teď něco děsivého pro milovníky starých pořádků. Tenhle Mercedes je fakt rychlá věc. A jak jsem jednou v nadsázce zmiňoval. Tohle auto obkrouží průměrný okruh dřív, než správně vyslovíš Koenigsegg. V pohoří Eifel na “ringu“ se dostalo na nějaký 7.49.369 minuty. Což je rozhodně impozantní. To by samo o sobě s osmiválcem a propracovaným podvozkem nebylo tak překvapivé. Jenže ono to umí být i pekelně zábavné. Není totiž absolutně nutné jezdit nějakou čistou stopu. A sem si jistý že v rámci fun faktoru bychom se dostali na velmi vysoké známky.

GLC 63 s od AMG není pro každého zejména cenovkou. Když se přenesete přes tuhle drobnost. Změříte si konkurenci od Porsche, Audi a dalších zjistíte, že za svoje peníze dostanete osmiválec. To ani Porsche Macan neumí. Avšak co se týká jízdních vlastností, bude asi Macan pořád o chlup zajímavější. Mercedes AMG GLC 63 S představuje, univerzální auto v trendy provedení které vás dokáže pobavit. Co víc si přát. Nakonec nepůsobí ani zbytečně rychlý on prostě umí být rychlý. U Mercedesu se perfektně popasovali jak s výškou vozu, tak s vyšší hmotností  a výsledek je na jedničku. Doba prostě pokročila a památné označení AMG už nemusí zdobit jen placatá kupátka a auta ověšená aerodynamickými doplňky aby dostála svému označení.                        

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

M P
02. března 2020, 07:14
3

Za zajímavými auty se musí do blogu... prosím, račte, další SUV :D

Ale moment, ono to má osmiválec, driftuje to. A beastar dokonce tvrdí, že to je “řidičské”!

Ufff, cítím přicházet dilema :D


Coupé se mi asi líbí víc, a snad by postačila i ta “43” verze, ale nějakým podivným způsobem mě to oslovuje, víc než to zmiňované BMW

reagovat
beastar
02. března 2020, 12:23
0

Do blogu, ale nenapsal kterého :D

krab
02. března 2020, 07:27
2

S tím, že mě oslovuje momentálně víc GLC než X3 jsme Matěji tentokrát v souladu. Asi za to může fakt, že mě automobilky snadno nachytají na retro look. A speciálně u kupé ta volná inspirace legendárními závodními mercedesy 50. let prostě vidět je.

A GLC jako model jezdí vážně dobře, minimálně mojí ženě se to moc zalíbilo tohle auto. Teda abych nemystifikoval. Tentokrát ani já nejsem beastar a vrcholnou AMG jsem nezkoušel, jen běžnější verzi, kterou jsem měl vypůjčenou původně na cestu, která se kvůli koroně nekonala.

Jen dumám nad tím jak to udělali, že AMG verze jezdí jak Beastar popisuje. Běžná verze je tichá, příjemná a v rámci kategorie pohodlná. Jen když pak sjíždíš s dálnice najednou si pokaždé říkáš před tím než to začne zatáčet "ježišmarjááá, krabe trochu víc si přibrzdi nebo pojedeš dál rovně". Prostě v zatáčkách se hmotnost a těžiště auta pozná.

Proto není GLC autem pro mě, ale je zdá se, skvělé auto pro ženy a menší rodiny, kteří chtějí něco lepšího. Myslím, že mercedes to umí.

reagovat
beastar
02. března 2020, 11:01
0

Jak to udělali. Já nevím, co ty si měl za verzi mezi AMG a větším zbytkem je samozřejmě velký rozdíl. Zeptat se můžeš Martina Jánskýho ten jezdil s tím novinářským kupé:) Není asi úplně dobré si myslet, že to jezdí jako sporťák protože dvě tuny a vyšší těžiště úplně neoklameš. Kombinace toho vzduchu, 4maticu, aktivního difu a dobrého odlazení ostřejších jízdních režimů a poměrně komunikativního řízení (přesného) dělá zázraky. A hlučné je to samozřejmě jenom s otevřeným výfukem jinak se to právě chová v podstatě, tichounce a sametově. A co si mi trochu připomněl tak je fakt, že brzdy jsou sice opravdu silné a dobře nastavené, ale mají s takovou masou fakt práci:) A je teda potřeba je používat obvzlášťe když si chceš vychutnat tu nadpřirozenou dynamiku.

Každopádně je to zajímavá varianta pokud máš dost peněz. Jak si pořídit auto který vcelku dobře zvládá hodně rolí. Odveze rodinku, je docela bezpečné, cool, vybavené, má to i kufr. A sem tam si můžeš v race režimu trochu zašpásovat.
-
Komentář upraven 2. 3. 2020, 11:01:49

krab
02. března 2020, 11:14
2

Já měl k dispozici naftovou 220 4 matic. A to auto se v podstatě dá zhodnotit úplně jinak než ty AMG modely. Ráno jsem to byl vrátit, tak jsem okoukl i ostatní modely na showroomu, mají tam takřka všechno. To co jsem měl půjčené byla konfigurace rozumu. Pro člověka co jezdí častěji trasy kdy motor běží déle než půl hodiny je to pořád ideální. Já mám ve výsledku docela rád skromná auta, úplně to vyšperkované vším mě nikdy extrémně neimponuje, takže jako model GLC jako takový je vlastně asi dobrý klidně i v tom základu. Nic jinýho než poklidnou pohodovou jízdu jsem v tom upřímně nezkoušel. Proč taky...

Spíš mě zajímá ta tvoje výtka k tomu infotainment systému. vidím, že u AMG 63 je ten touchpad s tím kolečkem pod tím, to mají éčka, táta to má v tom svým. Tady byl takový vyloženě jen touchpad jako u notebooku. Plus to některé povely zvládá dobře hlasovým zadáním (což je sranda sama o sobě) a jinak můžeš volit leccos i tlačítky a nebo i na tom touchscreenu. Což jsem nedělal, protože by sis to jinak upatlal. Na zadání navigačního cíle a ovládání stanice / skladby rádia je dobrý to hlasový. Ale ne vždycky jsme si rozuměli :-D Já nevim, já to nemám tak naježděný, tuhle třídu, ale prostě nemám dojem, že by to konkurence měla lepší ten infotainment. Současně bych ale ani netvrdil, že by ten mercedesí byl někde o level výš než ostatní značky, to jistě taky ne.

Koukal jsem na prodejní čísla přes carsalesdatabase a z toho bylo vidět, že GLK je v segmentu nejprodávanější auto. A přijde mi, že když k tomu výběru budeš přistupovat hodně racionálně a nepředpojatě a nedáš si vyloženě cenu jako ten nejvíc určující faktor, nejspíš zvolíš oproti konkurenci právě Mercedes.

Já to rozeberu pak na garáži v recenzi, ještě si k tomu chci dohledat nějaký další informace a taky to pochopitelně nechci přechválit... ale myslím si, že je to velmi dobrý auto. Ono k tomu srovnání bychom potřebovali se sejít zkusit doladit termíny a obdobně drahá a vybavená SUV střední třídy porovnat. Ono když přesedáš z jednoho do druhýho svitnou ti v makovici najednou věci, co jsi předtím vůbecv neviděl. Možná něco takovýho nakonec připraví Kuba Rejlek a spol, do toho programu co bude úplně nevidím...

PS: ty vole, petrolheadi diskutují už týden na autíčkáři SUVčka pro manželky :-D

M P
02. března 2020, 11:22
0

Kolečko vs touchpad je totiž dáno tím, že po faceliftu byl Mercedes Command (s kolečkem) nahrazen rozhraním MBUX (touchpad, fungující ovládaní hlasem). To je pak nebe a dudy

krab
02. března 2020, 11:28
0

Vidíš, já tam právě měl už to nový. A právě jsem si to pochopil a pochvaloval i já obdivovatel karburátorů :-D
Táta má éčko rok starý, takže má ten starší typ commandu. A v tom jeho autě jsem mám pocit snad člověče ještě ani nejel. To ještě, že si nestihl vyzkoušet tohle nové MBUX, protože by byl smutný, že to v tom svým nemá :)

beastar
02. března 2020, 11:35
0

Tak já zase neumím posoudit jak jezdí ta základní nafta. Každopádně tam je jasný, že člověk to nebude týrat někde na hranici možností. Ono upřímně 99% uživatelů s tím AMG nikdy nebude jezdit jako člověk který to testuje. Záměrně nepíšu novinář. Proto říkám, že je to dost živí. V rámci kategorie je určitě lepším autem čistě pro řidiče Macan což na konci i tak nějak přiznávám. Otázka je co je lepším autem. Jak tam zmiňuješ ty prodeje, tak co si myslí zákazníci je asi jasné. Každopádně GLC AMG umí pohodit vcelku efektně i zádí. Co mě trochu vadilo když se pustíš do tance a přestaneš dávat bacha právě na nájezdové rychlosti. A ano musíš to probrzdit jinak se zabiješ rychlou tečnou ve škarpě. Tak potom při výjezdu na přidání plynu reagovala zmateně spíš čtyřkolka. Převodovka dobrý ta ví, výkon máš vždycky... ale trochu jakoby to nevědělo jaký kola zvýhodnit. A potom jasný přiznávám. Sem se trochu posral nechceš rozstřelit auto za 3.... ono se to v té zatáčce začlo stáčet.

Infotaiment. Možná sem to měl víc rozepsat. Co a proč. Ovládání považuju za dobrý. Já sem myslel čistě displej. Jakoby to zasazení do toho oznáčkovanýho AMG interiéru s mocným sport luxury efektem. A v tom takový malý relativně zastaralý displej. Řekněme že myslím hardware, grafiku a tak dále.. Něco podobnýho jako jsme se bavili o té A6C7 vs nová auta. Ono to dostačuje ale v autě za takovou palici by si chtěl přece jen něco víc fresh. Typicky podívej se co má DS7 jak testoval Honza:) Každopádně na tenhle NEefekt trpí i Maserati s tím neskutečným shitem, ten je ještě špatně ovladatelnej a zamrzá.

Já naprosto vážně přemýšlím jestli bych tu manželku do toho osmiválce AMG posadil s čistým svědomím že se někde nevyklepe. Pravdou je že se s tím dá jezdit v klidu. Jenže ti to nedá když máš pod plynem takovej granát. A to auto se stejně nejlíp cítí v těch mezigalaktických rychlostech. Pokud se bavíme o nějaký očesanější verzi v naftě tak to si myslím naopak je úplně supr auto pro ženu a dvě děcka. Mama Taxi ideál plus to vypadá hezky a rozměry dovolují s tím parkovat v rámci možností normálně.
-
Komentář upraven 2. 3. 2020, 11:38:52

krab
02. března 2020, 12:02
1

Tím DS7 to jsi mi navrtal díru do hlavy. Víš jako, to jsou auta co bych vlastně ani normálně nezaregistroval, že jsou. Nakonec co je přesně GLC jsem z hlavy nedávno taky ještě nevěděl. Teď už jsem si to pozjišťoval a už mám relativně slušně potuchy co a jak :-D

Tak my mluvíme každej o úplně jiným autě. Já o modelu, který máš v nákupu skladový za 1.5 mio s DPH a ty o verzi pro fotbalistu z ligy mistrů.. Manželka by podle mě žádný AMG vůbec nepotřebovala. V podstatě bys řešil jestli čtyřválec benzín nebo naftu, nic jinýho. Možná to 43 AMG, kdyby si se chtěl rozmazlit, ale zas pak ta cena zase neúměrně vyroste. Prostě v autě za tu cenu si myslím, že tam ve výsledku (až na pár hnidopyšnejch věcí - jako třeba hodně oškliví plastové čudlíky vnitřních zámků dveří - které má hezké ovšem až GLE , ani éčko nemá jiné) je to bez faux pas. I ten displej. Vlastně mě by to takhle vyhovovalo, ideálně ještě , kdyby šel zajet do palubky jako to měly audiny. Ten nevím jestli to ty funglovky mají nebo už ne... Možná tu funkci málokdo chtěl a využíval.

No jak píšeš dole... to auto co jsem měl je ideální pro rodinu , dvě děti anebo dva lidi bez dětí, ale s koníčkama takovýma, že se jim tohle auto hodí.

Jo a vyzdvihnul bych 4 matic. Funguje perfektně, vyjelo to dost příkrou zasněženou stráň, hodně klouzavej povrch a pak i bezpečně sjelo. To co normální lidi, ne offroadaři potřebují, to všechno zvládne naprosto parádně.

PS: ve výsledku jak to je. Když budeš dívat na peníze, vyleze ti z toho Kodiaq. Máš prostor navíc, výbavu srovnatelnou, schopnosti v zásadě obdobný, ale ... jakmile se zaměříš detailně na jednotlivosti, zjistíš, že ten Mercedes umí úplně všechno o trochu líp a dohromady ti to dodá pocit, že víš proč si nakonec připlatit, pokud ti to peněženka dovolí.

To DS7 se obávám, že bude možná jak říkáš skvělé svým způsobem, v některých detailech, ale obávám se, že propadák až půjdeš po čase prodávat. K tomu musíš mít vztah abys do toho šel. Něco jako u Stelvia - že si řekneš, chci Stelvio protože proč? Protože jsem Alfista... Ale za ojetej Mercedes nejspíš vždycky někdo rozumně zaplatí, zrovna jako za Audi, tím pádem v tom bude celkově pětiletej životní cyklus prvního majitele vlastně i levnější. Protože zůstatková cena vyšší.

beastar
02. března 2020, 12:22
0

Jasný mi tady každý píšeme trochu o jiným autě. Je to jako srovnávat A4 2.0tdi avant a RS4. Navíc ty si měl to kupátko. Provedení auta a některý detaily jsou úplně stejný ať je to za 1,5 nebo za 3,2. A to je takový to, co mi asi vadilo. Tam potom vnímáš i takový detaily. Ono totiž v té základnější verzi je ten infotaiment super. Když se podíváš v jakých vodách se pohybuješ se třemi mega.Každopádně se zbytkem co píšeš souhlasím. Zase je potřeba mít na paměti, že je to v hierarchii Mercedesu dneška docela nízko. Člověk soudný by tedy neměl čekat prostor a luxiusní materiály jak v Cullinanu. Víš ono mě se ta verze pro ty fotbalisty jak říkáš fakt líbíla. I s tím, že jak ojetý Mercedes, tak ojetý AMG vždycky dobře prodáš dál.Co se technologií týká tak i u Audi máš značný rozdíl jestli máš A4, třeba A5 nebo Q8. Prostě ty nejlepší hračky jsou pro ty drahý modely a ten střed je prostě střed.

U těch levnějších modelů je na tom Audi úplně stejně do prostoru ti trčí tablet. Ono se to dneska jinak vymyslet nedá pokud si zákazník nezaplatí. 4Matic na to co popisuješ bohatě stačí a řekl bych, že nejvvětší limit mimo silnici jsou pro GLC tradičně pneu a rozměr kol... Celkově se ta čtyřkolka chová dobře jen teda právě v situacích který si ty asi nezkoušel to bylo rozhádaný, ale to je možná mnou že sem zvyklej z AUDI tam je to léta to NEJ co můžeš dostat v Evropě jako 4x4 v osobáku. A k tomu DS7.

To je vlastně trochu jiná společnost zase než Mercedes, nebo třeba BMW. Jde tam o jiné věci. Mě trochu myšlenkou připomněl i Lancii. Udělat ty věci jinak ale zároveň luxusně se smyslem pro detail... To já mám rád. Takže přesně to je auto za milion si to nalízit pojezdit záruku a dávat pryč s tím, že budeš smutnej že to budeš prodávat za čtyři kila a budeš rád.

Ju
Junior
02. března 2020, 09:45
0

Správně perverzní. Dávám like.

reagovat
sheogh
02. března 2020, 10:21
1

Ty jo. Ja si to snad pujdu nekam pujcit na vikend... Zabavny SUV, ktery chces ridit? Dneska uz si clovek nemuze bejt jistej nicim :-)))

reagovat
Stanley
03. března 2020, 11:18
0

Tyhle texty mě naplňují nadějí, že až budu mít po šedesátce zničené záda, ale budu furt ještě závodník, budu si mít co koupit. Teda až na tu drobnost s potřebným obnosem...

reagovat
beastar
03. března 2020, 12:10
0

Otázka jak to bude za ty roky. Vzhledem k cenám starších AMG teď bude ale asi potom potřeba vybrat nějaký spoření. Pokud do té doby něco jako osmiválec na benzín úplně nezakážou a nenechají jen do muzea.

krab
03. března 2020, 12:23
1

Já jsem v klidu, akorát do toho budu nalejzat nejspíš jako tenhle pán z Řecka. Půjde to blbě, ale s úsměvem :-D

Kuře
03. března 2020, 13:17
0

Stanley, nevím jak je tomu v ZS a RCZku, ale občas mám pocit že jestli budu ještě chvíli jezdit v ZRku tak se těch zničených zad dočkám tak napřesrok...:)
-
Komentář upraven 3. 3. 2020, 13:17:58

BigBen
03. března 2020, 14:12
0

Haha, taky tomu dávám rok maximálně dva a pak budu potřebovat SUV abych to toho vůbec nastoupil :-)

GanGreen
04. března 2020, 01:41
1

Ty vole pánové, to by mě zajímalo kolik vám je, že tu takhle skuhrate :)))

Stanley
04. března 2020, 07:31
0

Kuře, to půjde! Já už rozhodně nejsem nejmladší, ale v ZS jsem projezdil několik dovolených včetně několika 1000km na jeden zátah a to bez nutnosti onoho pověstného chiropraktika :-) Sedadla máme myslím úplně stejné :-)