Thorny26: Vím, Giulia je zatím dražší, upřímně řečeno na ní mám taky spadeno, ale holt si ještě počkám až budou ojetiny trochu levnější..
Mustang bych taky bez V8 nechtěl, to jsem s tím tvým kámošem za jedno. Ono Ecoboost jistě dobře jede, ale když někde vidíš současný model Mustangu a k tomu neuslyšíš zároveň tu kulisu V8, tak je to takový jako prostě blbý... Jinak teda u Mustangu je taky problém těch 450 , za to jedině 5 generace, ale to je bez úprav auto s mizerným podvozkem, řízením a vyloženě slabými brzdami. V tomhle ohledu je třeba to zmíňené Infiniti jinej vesmír, pokud se jedná o evropskou verzi s brzdami Brembo a lepším odpružením. Dovozy z USA můžou být taky v tomhle ohledu ošizené, tam se prostě i Japonci naučili v základu prodávat auto na komponentech, který by Evropan nekoupil.
Jag XF bude mít drahý provoz, nejvíc jich je navíc s dieselem, 5 litr bude fajn, ale risk, že to bude trochu kasička.
Ještě by se dalo kromě BMW zvážit i Audi S5 (ale fakt na něj opatrně s tím výběrem) a dost možná Mercedes W204 C350 nějaký pěkný. Na W204 C63 AMG peníze stačit pochopitelně nebudou, tam to začíná na 750 a spíš 800+ aby to za něco stálo.
A pak se tu přímo nabízí vyzkoušet si BRZ/GT86 - o co je slabší, o to obratnější a lehčí. Ale to je přesně ten typ auta, který musíš chtít, je to pro specifickýho zájemce. Jakmile uvažuje stylem chci silné pokud možno luxusní, Toyobaru je charakterově přesný opak. Ale když se sveze může ho to překvapit a otevřít mu oči. Anebo třeba vůbec ne.
Ve skutečnosti já osobně řešit tohle, tak asi vezmu nakonec hezkou E90 330i případně 335i a šel vyloženě po stavu a historii. Těch aut na výběr je docela dost. (tedy u sousedů, v ČR spíš žádný výběr není)