reklama
načítám data...

Téma Rodinný hybrid

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Vojta Nekvapil 16. října 2017, 21:54
Jenze ty same statistiky rikaji, ze SUV jsou mene bezpecne prave kvuli onomu prevraceni. Z banalni nehody se tak stane tezka.
martinw 16. října 2017, 09:23
Ano na rollover je vetsi sance, ale to neodporuje statistikam ktere rikaji ze vice hmoty,rozmeru,oceli je pri pripadne nehode benefitem. Jinak k losim testum doporucuji km77.com
Vojta Nekvapil 15. října 2017, 01:58
V SUV a podobnych autech je vetsi sance na rollover accident. Tedy nehodu s prevracenim. Pak byvaji nasledky nehod o dost horsi. Znamu nedal ve meste Ford S-Max prednost na krizovace a stacila drobna rana na zadni kolo a uz byl na strese. Na RX8 byl jen prasklej naraznik a trosku zmackla vyztuha narazniku.

Koukni na Moose test a uvidis hodne zajimava chovani aut.
Nedy 14. října 2017, 12:00
Já děkuji za vyjádření všem k tématu. Nakonec jsem "vyměkl" a koupil něco běžnějšího...

A k té váze a velikosti vozidla. Ano, ve chvíli nárazu budu raději sedět ve velkém SUV, ale ona ta váha a vysoké těžiště bohužel dost zvyšuje šanci na nehodu samotnou proti lehčímu a nižšímu autu...
martinw 13. října 2017, 14:50
Na zaklade dat z nehod/pojistoven :

http://www.iihs.org/iihs/topics/t/vehicle-size-and-weight/qanda#cite-text-0-2

"occupants in a bigger, heavier vehicle are better protected than those in a smaller, lighter vehicle. Both size and weight affect the forces people inside a vehicle experience during a crash. The magnitude of those forces is directly related to the risk of injury."
Vojta Nekvapil 12. října 2017, 18:29
Trochu te zklamu. Casto crashtesty neprochazi hybridni varianta ale ta obycejna. Tam jde casto nejmensi motorizace. Pak testy vychazeji dobre. Provozni hmotnost je jen vyhodou kdyz potrebujes tahat velkej prives. Jinak je jen na skodu.
martinw 05. října 2017, 08:25
Hybridni technologii vnimam na tom aute jako bonus, jako hlavni vyhodu vidim provozni hmotnost vozu - 2100 kg ! Z pohledu pasivni bezpecnosti je to ultimatni, ano musite samozrejme byt schopen ubrzdit do kolony, nemate tam zadne predkolizni asistenty, nesmite rezat zatacky apod. ale kdyz na vas pres plnou caru vyleti nejaky magor v 'prumerne tezkem aute' troufnu si rict ze misto tezkych zranenich budou spise jen lehci. Lidi si casto kupuji SUV, pickupy, land cruiser apod. protoze se v tom citi bezpecne a tohle je s nimi srovnatelne, navic to neni naftak (proti kterym se brzy budou delat 'hony na carodejnice').

Sam po starsich Lexusech koukam :)
beastar 08. září 2017, 16:10
Jestli chceš poradit tak do tohohle modelu bych s klidem šel. Ne však do tohoto kusu. Místo kde stojí není vhodné na nákup takto složitého vozu. První majitel ano a servisní knížka ne? S tímhle najezdem?

Plakat nebudeš pokud koupíš dobrý kus. Servis je na stejné úrovni jako u všech dražších značek. Je to luxusní auto. Baterky nemusíš řešit. Pět let by vydržel a 80000 taky. Jinak tady boreček velký fanda Toyoty, Lexusu a hybridu. Nickname myslím MGRR v avataru má veterána a nějaký typky. Zkus mu napsat bude vědět. Tohle auto ale vynechat.
Vojta Nekvapil 08. září 2017, 13:30
Kolega ma hybrid a rika, ze uz by do toho nesel. Pri primem porovnani s ciste benzinovou variantou uspora na palivu zadna. Jen to je tezsi a hur to jede.
Jesti si pamatuju dobre tak ma nejakou Toyotu.
Nedy 05. září 2017, 15:05
Tak si tak říkám, jak moc velká hloupost je tohle. Má to být rodinné auto s vizí vlastnictví tak na pět let a nájezdem tak 80 tis. km za tu dobu.

Je to fakt spolehlivý, nebudu plakat po prvním roce vlastnictví? Nesežere mě servis? Vydrží v tom baterky, aby to dávalo smysl? Nějaké zkušenosti, nebo odkazy na někoho, kdo ty zkušenosti má?

A o co se jedná: https://www.sauto.cz/osobni/detail/lexus/ostatni/17326468?goFrom=list