načítám data...

Téma První sporťáček

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Pabouk 29. května 2019, 21:24
Tomáš "Vavris" Vavrečka: Jo, takhle, to je jiná :) . Ale každopádně u těch Civiců prostě nezkousnu ten interiér... zvenku to vypadá dobře, to je v pohodě, ale uvnitř... to je hrozná vesmírná loď pro mě, nevím no :)
Evlo 29. května 2019, 19:17
Pabouk: Mimochodem po dalnici to jezdi i za 4.5 na 100 s tim v6, ale moderni auta jsou na celkovy prumer lepsi, tj. tak polovicni spotreba, nicmene stale je znatelny rozdil v tom kdyz macknes pedal vpravo. Asi bych dneska uz fakt nechtel auto vlastnit a kdyz uz, tak plne elektricke.

Tento příspěvek byl 29.05.2019 v 19:18 upravován.
Vavris Vavrisovic 29. května 2019, 07:23
...i když to skončí v MRS, tak jen pro úplnost, myšlen byl samozřejmě tenhle Civic:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/civic/18295383?goFrom=list
Pabouk 28. května 2019, 21:13
Ta Fiesta taky nevypadá úplně k zahození, ale to už asi raději ten Focus, je o chlup hezčí :)

Na Genesis Coupe jsem taky původně koukal, ale většinou jsou v nabídce kousky s velkým 6 válcem a dost často jen automat. A taky to auto vážně vypadá mohutně :) Na začátku výběru jsem ho stavěl proti preferovanému 350Z, ale naštěstí rozum zabral, to bych na denní jízdu fakt asi neuživil, takovou bestii, respektive přijde mi to jako zbytečnost to krmit. A navíc, silné zadokolky na zimu... bez zkušeností bych si na to ani netroufl.

Ale stejně: teď se v Česku vylouply poměrně zajímavé nabídky na MRS3, takže to asi skončí tam, kde otázka začala, uvidíme :)
Evlo 27. května 2019, 20:53
Nebo genesis coupe, to zatim stoji furt konstante od zacatku prodeje :D Zalezi ale jak to mas s parkovanim, rozhodne bych neveril internetovym sirkam aut a opravdu realne je to velmi velky problem. Krom te sirky jeste teda drncavy podvozek, jinak me tom aute nic nesralo. Dalsi vec je pak teda servis hyundai, ale to uz te nemusi zajimat, takze bych to neresil.

Tento příspěvek byl 29.05.2019 v 01:42 upravován.
kuc_t 27. května 2019, 15:23
Co fiesta ST s Ecoboostem? ..Teď jsem měl možnost se svézt stou novou 1.5 EB s 200hp a jede to docela solidně .. ale jak píšou kolegové podemnou, na 200 koní si zvykneš hodně rychle.
Pabouk 24. května 2019, 21:38
Tak řešení je ten Civic hezké, ale silně nad můj rozpočet. Podobný ročník/nájezd seženu, při troše štěstí, zmiňovaný MRS3 do těch mých 400. Civicy, koukám, startují na 500+, což už je na mě prostě moc.

S čekáním to taky není úplně snadné. Technická mi končí v září, dál to asi nepojede se obávám :) A kupovat si něco "za pár" a pak zase měnit za jiné, až se něco "vyloupne" nebo zlevní, to mi přijde zbytečné.

No budu pátrat a snad nakonec nakonec vyberu dobře. Díky za rady a tipy :)
Vavris Vavrisovic 24. května 2019, 09:30
Ten zmiňovaný Civic Type-R by nemusel být v kombinaci věk/cena/spolehlivost špatným řešením. :-P

ad Toyobaru, myslím, že když ještě pár měsíců počkáš tak pod těch 400 spadnou i hezké kusy.
Pabouk 22. května 2019, 21:19
Taktéž díky za odpověď Tomáši,

Renault "tlačím" proto, že mi to přijde jako nejlepší poměr cena/výkon (na účely, k čemu to chci) a designově mi padnou do oka, ale jasná nutnost to není, pokud je i lepší alternativa ;) .
Do kombi bych nešel, na to bude čas za pár let, až přijdou děcka :) .

Bohužel jsem zatím neměl tu čest se svézt s něčím podobným. Jedinkrát jako spolujezdec ve Focusu RS, ale tím to končí (když nepočítám zážitkové jízdy po 15 minutách v autech, o kterých si můžu nechat jen zdát :) ).

Civic Type-R je zvenku parádní kousek, interiér mi sice úplně nesedí... ale stejně je to cenově úplně jinde než můj rozpočet.

A těch 200 koní... no pro mě to bude jednou tolik než dosud, takže si myslím, že to budu i tak považovat za "raketu" :)

Jinak ještě jedno auto mě napadlo vlastně - původně jsem měl spadeno na Toyobaru, ale tam mi bylo několikrát řečeno, že kupovat pod 400 tisíc je už dost hazard, takže od toho jsem, ač nerad, upustil.
ToMyx 22. května 2019, 15:54
Čau Martine,

směr byl jasně nastaven. Renault.
Klíčová slova: okresky, silnější motor, sportovnější vzhled

Řešení :
Megane rs 250/265/cup
Clio rs
Megane GT 205/220 (i když to kombi...no nevím)

S čím z nich si se svezl? Po svezení budeš vědět co potřebuješ :-)
Určitě se svez Focusem ST, zvuk pětiválce je podmanivý, možná přehodnotíš priority nebo ještě jeden tip Honda Civic TypeR:-)
Ať si vybereš jakékoli z výše uvedených bude to z počátku skok. Jen malé varování, cca 200k není bůhví jaké stádo. Jede to hezky, ale nečekej zázraky.



Tento příspěvek byl 22.05.2019 v 15:55 upravován.
Pabouk 21. května 2019, 21:12
Ahoj, díky za reakci! :)
Věřím, že i ten Golf dokáže být rychlé a pohodlné auto, ale vůči podobným značkám mám trochu averzi, proto jsem nad tím ani vůbec neuvažoval.
Stále koukám po těch Meganech, ale kdyby se objevilo i něco jiného, resp. "nestihl" jsem sehnat ono vytoužené, tak jsem se chtěl něco dozvědět i o těch alternativách, jestli to taky stojí za úvahu, nebo se po tom raději nepídit.
MRS3 je sen hezký, ale problém u snů bývá ten, že jdou proti rozumu :) Proto jsem pořád lehce na vážkách.

Tak uvidím, co se nakonec zadaří.
krab 19. května 2019, 22:50
Ahoj Martine, tohle je trochu komplikovaný, protože tuším, že stejně chceš Renault Mégane RS :)
Z popisu toho jak to auto budeš používat a na co se jako řidič cítíš mi vychází jasně Golf GTI MK6. To je auto, který je kvalitní, příjemný na delší tratě a umí jet i docela hezky, když to od něj budeš chtít. Prostě kultivovaný hot hatch.

Mégane RS je o mnoho lepší jako sportovní i okruhové auto. Řídil jsem jen Cup 265 a ten je vážně skvělý. Není tvrdý. Ty tlumiče právě pomůžou projet českou okresku, která je často rozbitá hodně rychle. Skořepinové sedačky Recaro jsou perfektní. Jezdí se s ním ale vážně rychle. Bude to velký skok kupředu a papíry s ním můžeš ztratit hodně rychle. Takže záleží na rozumu a psychice...

Já nevím, jestli je Mégane RS tvůj sen, hledej Cup, uvolni teda celých 400 tisíc a pečlivě vybírej ten správnej kousek a nejspíš ho v ČR neseženeš. Je to asi trochu "overkill", ale pokud je to ten malý sen, jdi si za tím, protože ti to prostě udělá radost.
Pabouk 19. května 2019, 18:12
Zdravím komunitu!
Už moc dlouho vybírám "nové" vozítko, až jsem z toho čím dál tím víc nerozhodný :) . Rád bych si užil něco menšího, dravějšího, dokud to rodinná situace dovoluje, a proto tady žádám o radu a nápady, jak/co vybrat. Přecházet budu z Renault Megane, 2000, 79kW, proto se trochu bojím té divočiny s 200 a více koňmi :)
Hledám něco na denní ježdění (cca 80km denně) s rozpočtem okolo 350k Kč (strop 400, ale to už fakt musí stát za to a být to auto bez počáteční investice), zároveň do toho taky nechci cpát "každou druhou výplatu". Rok výroby minimálně 2010. Alespoň 4 místa na sezení a kabriolety dvakrát nemusím. Nechci s tím jezdit okruhy, ani si hrát na závodníka na silnici, jen se mi prostě líbí "sporťáky" a láká mě větší výkon :)

Malým snem je pro mě Renault Megane RS3 - všichni radí verzi CUP, problém je ale u nás něco sehnat (koukám proto i na dovozy). Otázkou je - je na "běžné ježdění" opravdu nutné kupovat CUP? Předpokládám, že pro každodenní použití budou vhodné i "měkčí verze". Má na tohle někdo názor?
Jako alternativu jsem si nedávno vyhlédl i Renault Clio RS - nové modely (2015+) se mi taky líbí (starší ne-e), cenově vyjdou o něco lépe než MRS (za cenu "parády" a výkonu, ale 200 koní je pořád dost). Ale jestli koukám dobře, jsou dostání jen s automatem. Ten jsem nikdy "v ruce" neměl a trochu se toho obávám - řekl by mi k tomu někdo více?
Dalším, po čem jsem koukal, je Suzuki Swift Sport. Docela se mi líbí, takový "malý ďáblík". Cenově dobré, výkon na tak lehké autíčko asi taky stačí, ale info o tom nemám žádné (na co si dávat pozor, náročnost na údržbu, atd.).
Naposledy se mi pak celkem líbí Ford Focus ST, pěkný design, cenově OK, výkonu taky dost. Ale info o tom opět žádné nemám.
Další, co by se dalo, ALE: Renault Twingo RS či nějaký Mini Cooper - u nich ale prostě nezkousnu ten podivný interiér :)

Dokázal by mi někdo krátce poradit k vyjmenovaným kouskům, nebo napadne někoho ještě něco k doporučení?
Díky za každou radu a postřeh!
Martin