načítám data...

Za volantem: MG ZS180

Vozy sportovní značky MG mají na ostrovech pověst schopných a zábavných vozů pro ‚chudý‘ lid, v kontinentální Evropě jsou ale spíše raritou. Jestli jsou Britové jen podivní patrioti, nebo na MG vážně něco je, jsem zjišťoval za volantem ZS180.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Za volantem: MG ZS180

MG doposud tvořilo zvláštní kapitolu mého automobilového života. Auta s osmiúhelníkovým logem se mi úspěšně vyhýbala a tvořit si na ně názor jsem mohl leda z kusých informací na internetu. Byl jsem tedy velmi rád, když jsem se mohl dovzdělat černým MG ZS180, které na mě od první chvíle působilo velmi kontroverzně. Z britských stránek se sice šířily nadšené heky, jaké je to auto malý sportovní poklad, a historie značky MG nesoucí se ve sportovním duchu také přidávala iluzi něčeho jízdně dobrého. Na druhou stranu vzpomínky na Rover 400, jenž byl nudný a jízdně velmi nevýrazný, vyvolávaly obavy z přehnaného britského patriotismu. Jak se mi tedy líbilo auto, které se jmenuje MG ZS180, ale vlastně to je Rover 45 a ten je zase pouhým faceliftem Roveru 400, který je zase více méně přebrandovanou licencí páté generace Hondy Civic 5D? 

Upřímně řečeno, odsoudit MG hned na začátku by nebylo vůbec těžké. Obzvláště když se oko místo hodnocení zevnějšku rovnou vrhne dovnitř. Rover má u mnoha lidí v mém okolí pověst křápu a poté, co naživo okusíte very british kvalitu zpracování v MG, velmi rychle pochopíte proč. Britové nezapřeli svůj ‚talent‘ a i ojetý vyžilý Civic po dvaceti letech, dvou tunerech a jednom narkomanovi bude vevnitř pravděpodobně vypadat lépe než MG ZS, které zrovna sjelo z linky. Po otevření dveří máte ze všeho nejvíc chuť je zase zavřít. Zornice zaplaví potopa laciných plastů, jež působily už v roce 2002 zoufale zastarale nejen svou ‚kvalitou‘, ale i tvarováním.

Když to přeženu, bojíte se třísknout dveřmi, aby náhodou něco neupadlo. Klíček je chatrný a spínací skříňka rozgeglaná tak, že strach z atomizace interiéru rychle střídá obava z nenastartování. Sedadla sice mají docela mohutně tvarované bočnice, ale opět – materiál a dojem jako z výprodeje diskontu. No a pak si zakvedláte jen tak na volno řadicí pákou a v tu ránu začnete přemýšlet, jestli jste se náhodou neunáhlili, když jste titulem ‚nejhorší převodovka‘ ověnčili pětirychlostní produkt jednookých hluchoněmých makaků s parkinsonem, kteří v 90. letech pracovali jako konstruktéři pro PSA.

Vsadil bych se, že zrůdné oplechování výfuku si prosadil nějaký irský zrzek ve vlněném svetru

 

Zkrátka první dojem je dosti mizerný. Exteriér sice umí vyvolat značně pozitivnější dojmy, jelikož opticky vyvážená karoserie a nízký široký postoj trochu popírají, že design má původ v minulém století, ale na celkové spravení chutě to nestačí. Ani páčky pod volantem a pár dalších paciček ze starých Hond to nedokáží. Vážně vtipným detailem je pak ‚oplechování‘ výfuku, které by mohlo hrdě hájit svou příslušnost k portfoliu těch nejtragičtějších tuzing-shopů. Vsadím boty, že tu zrůdnost prosadil do výroby nějaký obeďarovaný irský zrzek ve vlněném svetru se zelenými soby.

Skončit u otevření a zavření dveří by ale pro MG ZS180 byla ta nejnespravedlivější věc na světě. Tohle auto totiž vůbec nejezdí jako Rover 416Si, se kterým jsem měl kdysi tu čest,  naopak je z něj vážně hodně cítit, že průměrný Brit má okruh nejvýše pár desítek mil daleko, pokud jej nemá rovnou na svém pozemku. Pod kapotou MG je 2.5 litrový šestiválec KV6, jenž po otočení klíčkem naskočí bez speciálních efektů a usadí se na klidném volnoběhu. Jenže než se začne ždímat, musíme auto zahřát, a to upřímně řečeno taky není disciplína, která by MG ukazovala v nejlepším světle. Koukání na interiér způsobuje rakovinu očí, takže co nejrychleji se rozjet a pryč.

Šestiválec v poměrně lehkém autě by měl být zárukou velmi příjemné pružnosti, ale i v tomhle je MG trochu extra – dole jede o kus letargičtěji, než by jeden od 2497 cm3 a 177 koní čekal. To neznamená, že by bylo auto líné, nicméně projev vespod může zklamat. Už zbývá jen narazit na typicky rozbitou českou třetí třídu a je vymalováno, protože výmoly způsobují zvuky, které bolí. Vás i auto. Ve chvíli, kdy jsem si myslel, že už to nemůže být mizernější, se ale ta věc konečně zahřála.

Největším překvapením a pozitivem bylo chování MG na nekvalitním povrchu

Podvozek pochází z páté generace Civiku – to znamená dvojité lichoběžníky vepředu a nezávislé zavěšení vzadu. Oproti seniorsky laděnému Civicu ‚anglánovi‘ a výchozím Roverům tady však máme silnější ramena a stabíky, jiné tlumiče a pružiny a také větší kola. Úpravou prošel také posilovač řízení a všechno je to znát. Úplně první věc, která vám způsobí až dětskou radost, je podmanivá gradace a výbušnost motoru s lankem ovládanou škrtící klapkou a proměnnou délkou sání. Systém VIS (prý se rád kazí) otevírá kratší větev odhadem okolo 3 500 ot./min, a je to mazec. Šest válců se najednou nadechne, splaší a jede tím líp, čím blíž jste červenému poli v 7 000 otáčkách, což doprovází opravdu hlasitý syrový sportovní zvuk, na kterém si velmi rychle vytvoříte závislost. Výborné je, že motor se ozývá jen s klapkou dokořán – při povoleném pedálu plynu se snaží neobtěžovat. Ale v konečném důsledku to je podružné, protože závislost je mrcha a ta vás bude nutit držet klapku stále dokořán a nechat se oblažovat líbezným projevem šestiválce.

Motoru musí sekundovat podvozek a v MG mu sekunduje skutečně zdatně. Už první zatočení prozradí, že v podbězích se ukrývá talent, a každé další to jen potvrzuje. MG je pevné a navzdory většímu motoru poměrně dlouho neutrální. Na podrobné zkoumání kvalit podvozku jsem měl bohužel příliš málo prostoru a naopak příliš moc podzimních nasmrkanců na oslizlých silnicích. I za těch pár stovek kilometrů se ale záď vozu snažila vyjádřit, že utahování stopy odstavením plynu se rozhodně bránit nebude. Když na MG začnete tlačit, bere to jako samozřejmost. Vlastně čím větší bič na podovzek vytáhnete, tím lepší chování z něj vypráskáte. Největší plus a zároveň překvapení však MG demonstrovalo na méně kvalitním povrchu. Navzdory nelibým zvukům a tužšímu naladění kola neztrácejí kontakt s povrchem a dovolují udržovat tempo i na typické české (a vlastně i britské) okresce zaplátované padesáti odstíny šedi.

Především jsem se ale zapomněl zmínit, že stříhání zatáček vás v MG bude vážně bavit. Když šestiválec libě ryčí nad čtyřmi tisíci a pevné vyvážené šasi s vámi spolupracuje v zatáčkách, dostaví se úsměv úplně automaticky a na laciný interiér si nikdo nevzpomene. Naopak oceníte, že bočnice sedadel jsou dimenzovány příkladně. Součástí charakteru auta je pak i lehký torque steer ve vyjetých kolejích nebo horším povrchu. Byť rozumím, že někdo tohle nechtěné automatické řízení bere jako mínus, pro mě to je drobné charakterové plus. MG je trochu neurvalec a tohle mi k němu zkrátka sedí. Je tu však jedna věc, která místo dráždění okresek dráždí řidiče. A není to ani přesné a poměrně citlivé řízení, ani pedály, jejichž rozmístění a chod jsou v pořádku, ani brzdy, které sice u testovaného kusu byly tak mizerné, že jsem v první zatáčce málem udělal z nárazníku herbář, ale ve standardní kondici prý brzdí obstojně. Hatitelem levného sportování je převodovka. Asi je vám už z dříve vyřčeného jasné, že nějaké chirurgicky přesné a rychlé změny stupňů se tady čekat nedají, horší však je, že mizerná almara vyloženě pleská přes prsty, a párkrát se mi stalo, že z přeřazení se stalo drama o dvou dějstvích, a to je vážně to poslední, co chcete při poctivém dotočení motoru a poskládání přesného podvozku do zatáčky.

MG je dost nedokonalé auto a tyto dojmy vyznívají nejspíš docela negativně. Pravdou však je, že jako celek dává smysl a že mě dokázalo vážně chytnout a vtáhnout do děje. Splašený motor lačnící po otáčkách je zábavný jako kráva a schopnosti podvozku bych milerád zkoumal déle a podrobněji. Tyhle dvě věci mají dostatečný potenciál, aby úplně vymazaly stesky nad lacin.. ehm odlehčeným interiérem a lehkým diskomfortem při běžném užívání. No a pak je tu ještě ta drobnost, že pokud sháníte charakterní a zábavný vozík za málo peněz pro 5 osob, jen stěží seženete za stejnou cenu a ve stejném stáří něco, co by poskytlo lepší zážitky než MG ZS. Venkoncem tedy musím konstatovat, že s Brity vlastně docela souhlasím a MG ZS180 jako budget hot hatch, tedy spíše hot sedan, funguje. Jen je vážně škoda, že občas při okreskových či okruhových  hrátkách budete skřípat zuby – svými i těmi v převodovce.

Stručné technické údaje:

Motor: zážehový vidlicový šestiválec 2 487 cm3
Výkon: 177 koní při 6 500 ot./min
Točivý moment: 240 Nm v 4 000 ot./min
Převodovka: pětistupňová manuální
Maximální rychlost: 224 km/h
0-100 km/h: 7,7 s 
Průměrná spotřeba (kombinace): 9,5 l/100 km

Pohotovostní hmotnost: 1 235 kg 
 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Fi
Filip Š.
28. října 2015, 19:17
0

Vždycky jsem se za takovým ostrým MG na ulici ohlédl, protože ten vzhled je opravdu do oka bijící. Netušil jsem ale, že to bude až takové auto, dá se říct, pouze pro fajnšmekry. Díky za skvělý počtení.

reagovat
Da
Dante
28. října 2015, 19:22
0

Nesouhlasim, ZS 180 jsem mel, rhd verzi, a vnitrek vrzal a mlatil 4x min nez muj nynejsi vlhky sen ceskych rodin octavia tdi metle na hlinach. Mel jsem tovarni podvozek Xpower, a z predokolek nejlepsi co jsem ridil. Mizerie byly brzdy, a na to jak slaby ten motor je, kdyz ho drzis rad papa, jinak za cca rok a pul velmi spokojen, za ty penize malo lepsich aut na svezeni.

reagovat
Tomáš Vavrečka
28. října 2015, 22:23
0

Takže se vlastně krom interiéru shodnem :-) A něco na smysl poslední věty jsem chtěl na závěr článku dopsat a ostudně jsem na to zapomněl, takže právě doplněno.

ma
marek
28. října 2015, 20:17
0

Jaguar S Type, nebo Rover 75 pripadny SAAB 9000 turbo, to by byla moje volba
asi nejdostupnejsi by byl Rover a nejkvalitnejsi SAAB, svedska kvalita se nezapre

reagovat
Ap
Apache
28. října 2015, 22:34
0

Když MG ZS, tak praváka od Zemiho ;-).

reagovat
Da
Dante
29. října 2015, 10:08
0

Přesně tak to u mě probíhalo :D

T.
T.i.m.u.r
09. listopadu 2015, 00:22
0

RUDI z TuningFora by mohl vyprávět...

Tr
Trunda
29. října 2015, 09:16
0

Nicméně nejnapráskanější ZSo v ČR má kolega....

;list=PLp_HHMSobCEJl-k3BCKw-Qye29ZZtBbE2 .... sic to není V6.

Jako upřímně, hodnotit u ZSa interiér, to mi přijde jako zbytečnost. To nikoho nezajímá a autor to píše jen aby měl co psát :-D ... Nikdo si tohle auto nekupuje kvůli interiéru (mimochodem šílený výtvor britských inženýrů Hondy ;-))

reagovat
St
Sten
29. října 2015, 12:22
0

Já myslím, že to autor popsal dobře. Přesně takové pocity jsem měl, když jsem ZS kupoval a poprvé jsem se k němu blížil :-)
To auto se na první pohled nesnaží zaujmout vůbec ničím (ani prvním projevem) a je nutno se k němu trochu propracovat.

Irwinek
29. října 2015, 10:08
0

jsem nějaký rozpačitý, jel jsem MG ZT se stejnou kastlí, ale měl jsem dojem , že je to RWD. Pletu se?
nejvíc mi vadilo řazení levačkou, takže jsem si jízdu neužil, ale co se interieru týče, souhlasím

reagovat
Daniel Borský
29. října 2015, 13:01
0

MG ZT v jedné verzi RWD bylo. ale tohle je ZS, cili jen a pouze FWD

Irwinek
30. října 2015, 08:39
0

ok :-D už jsem si myslel, že jsem nevěděl co jsem řídil :-D

Milan
07. listopadu 2015, 00:05
0

no RWD bylo jen s V8 a Xpower a to bych se dost divil, kdyby nějaký v ČR bylo. Všechny ostatní jsou FWD :-)

Irwinek
07. listopadu 2015, 11:31
0

Já ho řídil v nizozemí, a mělo britskou značku, takže to souhlasí :-D

Milan
08. listopadu 2015, 19:30
0

I tak bych se divil. těch aut je jak šafránu a stojí nesmysl .-)

Vojta Dobeš
08. listopadu 2015, 23:53
0

Minimálně jedno ZT260 u nás bylo a dokonce na prodej, kamarád se na něj byl podívat.

Da
Dante
29. října 2015, 10:10
0

Víceméně ano, dalo se s tím minimálně na zatáčkovitý trati držet mnohem zvučnějších aut :) Na dlouhý rovinky chybí koně, ale jak říkám, poměr cena/zábava kind of epic :)

reagovat
Nedy
29. října 2015, 11:03
0

Tyhle rychlé MG měly vždy své kouzlo. Nicméně dál mě od nich držela obava ze servisu. Ať už shánění dílů, tak ceny (spíš to první). Není tu majitel, který by sdělil své zkušenosti?

reagovat
Tr
Trunda
29. října 2015, 11:21
1

Sice nevlastním přímo MG ZS, ale jiné tři Rover/MG.... ale jak se servisem, tak s díly nemám vůbec žádný problém. Je to jen o tom, že se auto musí svěřit tomu, kdo tato auta umí a dělá. Velkou pomocí je www.roverclub.cz, kde se tací lidé pohybují, poradí a nasměrují ke spolehlivým lidem. V ČR existuje hromada lidí, kteří pravidelně jezdí do UK a co je potřeba, to přivezou a cenově to nevychází o nic hůř, jak na jakékoli jiné auto. A spotřební díly jsou tu běžně k dostání. ZSo konkrétně má ještě výhodu v tom, že karoserie a karoserie je z větší části Civic, takže i tak se dá hromada dílů řešit...
Blbou pověst těmto autům udělali ti, co nebyli schopní si zařídit kvalitní servis a díly.... a přitom jim stačilo tak málo - zeptat se ;-)

St
Sten
29. října 2015, 12:30
0

Servis nebude tak bezešvý jako u "normálních" značek. Díly se musí objednávat z UK a schéma "dnes se pokazí - odchod do servisu - zítra dojdou díly - zítra se opraví" nebude fungovat. Zatím jsem musel nechat vyměnit celou spojku, takže dovoz z UK a oprava u člověka, co se MG a Rovery zabývá.

Pa
Pavel
04. listopadu 2015, 19:32
0

Je pravda, že interiér pochází z roku 95 a na auta po roce 2000 srovnáním pokulhává, ale o kvalitě materiálů a zpracování bych se klidně ve srovnání třeba s většinovým koncernem hádal. Jedinou výraznou výtku mám jen k jistému postupnému rozpadu molitanu pod čalouněním dveří a stropu což je ale jediná chyba které se páni konstruktéři při výběru materiálu dopustili. Jinak už tenkrát když jsem si pořídil svého prvního R400 to byl právě interiér který mě sic v béžové variantě v bazaru u pro mne neznámého vozu Rover zaujal a v dané cenové kategorii tenkrát v porovnání s felicií byl bezkonkurenčně lepší a luxusnější ve všech ohledech. Navíc si myslím, že i kvalitou je stejný jako právě dříve zmiňovaná honda. Vždy když jsem jel s někým kupovat jakékoliv auto, dával jsem za příklad právě svého R416 s najetými 350K km. Kovové kliky dveří které se neurvou hned při prvním zatáhnutí jako třeba v seatu, pogumovaná měkčená madla která se neoloupou při prvním styku s prstýnkem na ruce jako u oktávií, ovladače přístrojů které nemají tendenci odhalovat bílý plastový základ jako u všech koncernových šmejdů, měkčená palubní deska oproti ťvrďáku z fabie a v neposlední řadě jeden z nejlepších pěkně širokých volantů co jsem kdy držel v rukou. Osobně mám tedy názor, že interiér je stejně jako u roveru 400 povedený, jenže v MG ZS prostě jen zaspal dobu v roce 95-00. A ona převodovka PG1? je to pravděpodobně věc na dloooouhou diskuzi, ale také si myslím, že jedna z těch lepších. Stačí se jen podívat ve kterých vozech byla nasazena :-). Celé je to jen o tom, že ZS180 je auto pro fajnšmekry kterým nevadí se v mazlíkovi občas vrtat a věnovat mu trochu pozornosti, řazení je přesné a rychlé, jen se občas musí vyměnit křížek na táhle řadící páky, pak je to bez zbytečných vůlí. Trochu "tuningu" snese u každého ZS i hydralický systém ovládání spojky (pro šikovného s investicí 1000Kč), brzdy toho také snesou hodně a z okruhového zatížení sice nepatří k nejlepším, ale na běžný provoz jsou více než dobré pokud se občas udržují. Také co se týká náhradních dílů, je jen potřeba se zeptat na správném místě, onen roverclcub je s nynějším osazenstvem opravdu k nezaplacení a třeba onu spojkovou sadu jsem osobně kupoval stejně běžně jako jakoukoliv jinou s dodáním do druhého dne komplet za 4000. Je jen potřeba malinko víc googlit, něco vědět a hledat podle čísel, protože pod kolonkami MG ZS 180 toho v shopech a tabulkách opravdu moc není, ale zaměnitelnost je obrovská a dá se běžně sehnat snad vše. Jsem sice zarputilím fanouškem ROVER/MG, ale sám jsem poznal mnoho značek aut a tak zábavných vozů jako ZS180 je za tu cenu opravdu málo.

reagovat
St
Sten
06. listopadu 2015, 07:23
0

Ta převodovka by mě jako majitele zajímala, protože řazení je opravdu tragické. Servisák, který mi měnil spojku říkal, že je to v podstatě normální. Na rover fóru jsem tuto recenzi postoval, můžeš mi tam nebo do SZ napsat?

MG
MGRR
09. listopadu 2015, 21:23
0

Měl jsem kdysi téměř nový Rover 45 sedan = MG ZS bez spoilerů a auto bylo na denní použití fajn. Pak jsem pořídil zářivě modré combi MG ZT-T 2,5 V6 180 (stejný motor jako v testované MG ZS)

ZT-T s 50.000km bylo návykové, ale v 70.000km šlo z domu. Auto s tak málo kilometry fungovalo dokonale v zimě i ve velkých vedrech, ale ztrácel jsem nad ním kontrolu při vysokých rychlostech. Stačila běžná dálnice, pravotočivá zatáčka a mírný horizont v ní. Nad 180 se předek jakoby na nepatrnou chviličku vždy "vznesl/ztratil" a modlil se, aby to přestalo dřív, než se přiblížím ke kraji a svodidlům. Moc hezký pocit to nebyl, pak už jsem byl na to připravený, takže rychlé zatáčky doma v Německu s nedůvěrou. Po roce jsem byl z auta prostě vytřesený i když umělo navodit okamžitě po usednutí jakousi lehce adrenalinovou atmosféru a jak se vytáčel motor, výfuková soustava měla krásný řezavý zvuk. Problém byl prodat jej, bylo jako nové, nové pneu, na autě nebyl jediný škrábaneček, ale nikdo i přes poměrně nízkou cenu nebyl takový střelec. Ve finále si jej koupil nějaký bazarista, jezdil po srazech a prodával jej snad čtyři roky... byl to smutný pohled, když jsem po dvou letech viděl fotky z inzerátu a moje tehdy krásné auto bylo po dojeté, opotřebované a stoččené.

S MG ZT-T jsem přesedlal na v té době pětiletou A8 4,2V8 310PS Quattro r.v. 2001. Ta V8 žrala kolem 10,5 extrém 12,5 a proti MG ZT-T jezdila ve vysokých rychlostech, natož na sněhu a ledě prostě dokonale. MG mi nechybí...

Pokud můžu doporučit ohledně nákladů, je lepší Rover 400/45/MG ZS. Podvozek nestojí korunu, vše je spolehlivé. Motory jsou někdy bolestí V6 (stejná v Roveru 45, 75, MG ZS, MG ZT) trpí na uvaření, olej ve vodě, praskání hlavy, termostat a vedení ve véčku je v jakýchsi plastových vedeních zajištěné druky a zoubky typu stahovacích pásek - technicky strašné, prostě to praskne a málo kdy máte štěstí a neuvaříte jej. Nevíce se ale stávalo a viděl jsem jich takových min. deset kousků, že proletí ojnice blokem. Ten motor je totiž nízkootáčkový a kdo jej drtí, tak mu ojnice prostě vyletí blokem ven a nejde to opravit. Kdo to bastlí, ladí, je to k ničemu a daržší, než když se koupí celý a plně funkční motor z GB přes Ebay.co.uk (toto je problém každé V6).

Rover 75/MG ZT, či combi MG ZT-T mají slabá hliníková ramena (v každém dva čepy součástí) a uložení ramene/silentblock se prostě vytluče a kolo umí lítat 3cm sem a tam. Jedna z nejhorších věcí po motoru je ventilátor/sahara která je vícerychlostní a spálí se. Originál stál tehdy ke 20.000km za pitomý větrák, jinak to musíte bastlit. Auto bu´d uvaříte, nebo v lepším případě na každé červené přestane chladit klima a potíte se jako prase. Jak se rozjedete, klima zase funguje do další červené, nebo v koloně nefunguje perotě klima vůbec. Rozvody jsou komplikované a drahé, kus plastového sání se servomotorky odchází taky a pak jsou tady neuvěřitelná specifika, kdy changer na CD zabere kompletní kastlík a navigace nefungovala dobře už tehdy. Neustále mi blbnuli Xenony a jejich čidla na podvozku (auto jsem prodával se skutečnými 70.000km), zadní otevírání dveří je přes elektromotor i samotné otevírání zadního skla na kufru, či motorek stěračů hodně a často odchází. Musí se velmi často kontrolovat olej a znal jsem lidi co během 3.000km neměli na měrce kapku oleje, prostě motor extrémě zatěžovali. Jinak ale auto po rovině jezdilo hezky do 220, nesměla přijít zatáčka, nebo vlhko... to by byl jeho konec.

Navíc mělo MG ZT (i kombi) spotřebu vyšší než A8 4,2 jak se ten motor musel dost nebo s radostí točit, sedadlo řidiče už bylo opotřebované - jeho levé dolní "ucho"

reagovat
MG
MGRR
09. listopadu 2015, 21:37
0

Ještě k MG ZT, MG ZS. Snad jen rok, jako zábavné auto jsem měl toto s fabrickým chipem. Audi S6 2.2 Turbo Quattro. Obyčejné, ale brutální auto pro běžné použití za 100.000 :) Po tom se mi stýská, spotřeba kolem 15L.

http://album.volny.cz/show_image.php?file=/m/mgrover/a1f7764dc2de9bcc43c6202d4d19a6af_print

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C5 Targa 2001
Chevrolet Corvette C5 Targa

2001 rok výroby
355 koní výkon
5 666 ccm objem

Ford Fusion hybrid 2009
Ford Fusion hybrid

2009 rok výroby
156 koní výkon
2 500 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 Cross-Fire 1982
Chevrolet Corvette C3 Cross-Fire

1982 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Suzuki Swift GLS 2001
Suzuki Swift GLS

2001 rok výroby
86 koní výkon
1 300 ccm objem

Kia Shuma Kia ShumaII 1.6DOHCi LPG 2003
Kia Shuma Kia ShumaII 1.6DOHCi LPG

2003 rok výroby
101 koní výkon
1 600 ccm objem