načítám data...

Kafe&Káry Brno vol. 31: Vítejte do starých časů

Situace na světě se pomalu uklidňuje a vracíme se do normálu. Stejně tak i Kafe&Káry. Alespoň v Brně.

zobrazit celou galeriiKafe&Káry: Kafe&Káry Brno vol. 31: Vítejte do starých časů

Je neděle po obědě a parkoviště u podnikatelské fakulty se začíná plnit auty. Vážně od posledních Kafe&Kár uběhlo víc než rok a půl? Jednomu by se skoro nechtělo věřit.

Na moment jsem vážně zapomněl, že je to tak dlouho. Jako obvykle jsem naskládal konvice do auta, dvakrát se vrátil pro něco zapomenutého a nakonec s drobným zpozděním vyrazil. A už po cestě potkal natěšené účastníky. Netrvalo dlouho a celé parkoviště bylo obsypáno lidmi, kteří měli radost z toho, že jsou ve společnosti.

Foto: Tomáš Trýska

A co bylo k vidění?

Americká sekce se tentokrát nenechala zahanbit a kromě devadesátkových Lincolnů a americké Hondy Accord jsme se mohli podívat i na turbem přeplňované foxbody, tedy Thunderbird TurboCoupe nebo na Corvettu C3. Vyhráli to ale zase japonci. Smečka Miat, nějaká ta Zetka, a k tomu i pár kousků doopravdy zajímavých aut, jako třeba Civic s pravostranným řizením a veteránskými značkami. Bizárků se ale našlo více. Jedním byla kombíková E36 s maskou z Toyoty Chaser. Nevím, koho a proč to napadlo, ale proti gustu. Pomyslný titanový kolík za největší hovadinu by ale zasloužila Lada Samara. Ta přijela a už neodjela. Proč? To nevím, ale pokud ji někdo neopravil, stojí tam dodnes.

Foto: Tomáš Trýska

Čas hezky plynul a kromě čilé konverzace se mezi účastníky objevil i menší bleší trh. Rezerva z Opelu Astra G za odvoz, domlouvání na směnu dílů z Alfy Romeo… co více si přát. Všechny obchody nakonec dopadly dobře, jen rezerva z Opelu stále nemohla najít nového pána. A tak byla v nestřeženém okamžiku věnována majiteli Škody 120, který se od svého automobilu vzdálil a opomenul jej pořádně zabezpečit. Z toho důvodu jsme nebohou klasiku také přeparkovali aby byla více na očích a nedošla další úhony. Inu, sranda musí být.

Foto: Tomáš Trýska

Takže to bylo hezké, moc jsme si to užili. A co bude dál? 

No přece další Kafe&Káry. A to už zítra. Pardon, s mým časem je to špatné a bude jen horší. Takže facebooková událost je  zd e, mapa zde a naviděnou zítra! Opět od dvou hodin.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ne
nebel
14. srpna 2021, 20:53
0

To je hezký že dáváte vědět, nicméně já bych se rád zúčastnil - už po několikáté - a nedáváte mi sebemenší šanci. Věta "hele za 18 hodin je kafé a káry, tak určo dojeďte" je fajn, ale vylučuje všechny kdo o víkendu mají směnu. Bo směnu s nástupem za 12hod fakt s nikým neprohodím. >:-(

Nešlo by to dávat vědět aspoň 4 dny dopředu, ideálně tak týden?

reagovat
Pochtli
14. srpna 2021, 21:00
0

Souhlas, report snad z června či kdy to bylo a výdrb typu "hehe, zítra zas"..

Li
Littlebiker
14. srpna 2021, 21:35
-1

To byste museli znat Frantu. On už je zkrátka takový.

ne
nebel
14. srpna 2021, 22:00
1

Jenže "on už je takový" fakt není omluvenka, zvlášť když už na to povícero lidí upozorňuje opakovaně.

Jako jednou se stát může, ale když už se stane opakovaně že bych mohl jít a jediný co tomu brání je pozdní nahlášení akce, tak to prostě nakrkne. Kolega by i byl ochotný jeho noční a mou denní prohodit, ale dozvědět se o akci dvě hodiny potom co onen kolega nastoupil na noční to sabotuje. A úplně zbytečně.

Csaba
14. srpna 2021, 23:37
3

Organizátor akce ale přece nepotřebuje žádnou "omluvenku, proboha.
On to organizuje, on o konání akce dává vědět až s určitostí ví že na ni bude mít čas a že se tudíž bude moci konat.
A jelikož má - jako my všichni - i svůj "normální, soukromý, neautíčkářský" život plný překvapení, nečekaných a nepředvídatelných událostí, zřejmě nemůže dát vědět týden předem. Nikdo z nás přece neví co bude za týden, v tom je půvab života.

Pracuješ na směny, i v neděli a potřebuješ minimálně týdenní avízo? No tak máš prostě smůlu, mnozí z nás rovněž něco chtějí nebo potřebují a nikdy to holt nedostanou.
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství, smiř se s tím.

Nebo, pokud se s tím smířit nechceš či nedovedeš, je tu další možnost, logicky se nabízející - nic Ti nebrání založit ve Znojmě tamní KaK, třeba každou první sobotu (když máš ty směny v neděli) v měsíci, nalézt vhodné místo, zapojit partnerku (káva, pečení, cokoli dalšího), investovat do toho to nejcennější co člověk má - svůj čas - a pak doufat že někdo přijede a že to bude pro účastníky smysluplné.

František Čáslavský
15. srpna 2021, 10:09
0

Csaba to popsal nějak tak nejhezčeji a děkuji mu za to. Citace z Posledního skauta potěšila obzvlášť. Až někdy budu mít pevnější program než týden dopředu, rád to tak budu plánovat. Šlo to dřív, ale aktuálně bohužel. Do té doby... je to moje vlastní iniciativa, která mě stojí čas, potažmo peníze...

To
TomHrom
15. srpna 2021, 09:44
0

Nějak se z článku vypařily odkazy na mapu a facebook :-(

reagovat
František Čáslavský
15. srpna 2021, 10:04
0

Ha, chyba, už by měly být klikatelné.

eLzyx
15. srpna 2021, 11:05
3

hned první fotka a hned tolik vzpomínek ... na moji stříbrnou Astru F sedan, 1993 , se šíbrem. První auto, co mne neštvalo a dělalo přesně to, co jsem chtěl. Vždycky pohodlně dovezlo. I po dvou poměrně razantních bouračkách, pár úderech do pomuchlaných plechů, nouzovém uchycení chladiče, blinků vytvořených z izolačky a červeného plastového praporku z tažného lana. Vždycky jsem ji nechal opravit, aby mohla hltat další kilometry. Najezdil jsem s ní 1/4M km. Bohužel pak už byl trh neúprosný, zůstatková hodnota použitého zubního kartáčku, takže šla do šrotu. A to neměla ani smítko rzi (možná proto, že byla bouraná ze všech stran a to i předchozím majitelem, takže měla furt čerstvé plechy :-) )

reagovat
Perníček
17. srpna 2021, 20:50
0

Kdyby někdo chtěl mrknout na pár momentek z neděle, tak jsou tu ;) :
https://mrfear44.rajce.idnes.cz/Kafe_Kary_Brno_vol._32_-_15.8.2021/

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Brougham  1988
Cadillac Brougham

1988 rok výroby
103 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Ranchero Ranchero  GT 1977
Ford Ranchero Ranchero GT

1977 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem

Chevrolet Apache  1957
Chevrolet Apache

1957 rok výroby
140 koní výkon
3 850 ccm objem

Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited 1990
Jeep Cherokee XJ 4.0 Limited

1990 rok výroby
169 koní výkon
3 956 ccm objem

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem