načítám data...

Jeep ukázal nový pick-up Gladiator. Stojí na základech Wrangleru.

29. listopadu 2018, 16:20 19 komentářů Jakub Pospíšil Novinky

Terénní pick-upy jsou hlavně v zámoří jedna z nejoblíbenějších karosářských variant. Toho si je vědom i koncern FCA a tak se za dva roky do prodeje dostane Jeep Gladiator.

zobrazit celou galeriiNovinky: Jeep ukázal nový pick-up Gladiator. Stojí na základech Wrangleru.

Po několika měsících spekulací je konečně jasno – nový pick-up si od Wrangleru, samozřejmě toho pětidveřového, kromě vzhledu půjčí i motory, žebřinový rám a podvozkové komponenty. Shodně s dárcem tak nabídne nadstandardní prostupnost terénem a možnost uzávěrek na nápravách. Jako správný pracovní pick-up si poradí i s těžkými přívěsy (až 3,5 tuny), na korbu lze dle prvotních informací ale naložit jen 725 kg. 

Stejně jako Wrangler dostane i Gladiator demontovatelné dveře, střechu a čelní sklo. Potvrzeny byly prozatím dva motory, šestiválcový benzínový 3,6 litorvý Pentastar a třílitrový šestiválec Ecodiesel, jež, jak je dle jména zřejmé, spaluje naftu. Oba motory je možné objednat s osmistupňovým hydroměničem, k benzínové variantě je možné zvolit i šestistupňový manuál. 

Jeep se tak s Gladiatorem trefil do vkusu všem fanouškům značky a vozu rozhodně nechybí typická extravagance a zábavnost, které značka samotná přezdívá “Jeepness”. Cena je zatím neznámá, stejně jako dostupnost vozu v Evropě nebo v ČR. 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

GanGreen
29. listopadu 2018, 19:03
0

vypadá to něják divně, ale jo, bral bych :D

reagovat
beastar
30. listopadu 2018, 14:46
0

Tak vono z Alfy a Zobdy je člověk zvyklej na ledasco... ;)

GanGreen
03. prosince 2018, 08:15
0

takže jeden i pro Beastar-a jo? :D

PeterLuk
29. listopadu 2018, 22:18
0

Konečne! Toto tu chýbalo. Každopádne som zvedavý na predajnosť a či sa vôbec bude predávať aj tu.

reagovat
custom1
30. listopadu 2018, 08:17
0

"Shodně s dárcem tak nabídne nadstandardní prostupnost terénem a možnost uzávěrek na nápravách i mezi nimy." No to snad nemyslíte vážně?!

reagovat
custom1
30. listopadu 2018, 08:21
0

Ale jinak pecka, moc se mi líbí. Hlavně ta soupravička s Grand Wagoneerem na plaťáku je boží!

Jakub Pospíšil
30. listopadu 2018, 09:20
0

Jo, to je fail. Už mi bylo vyčiněno před nastoupenou jednotkou. Opraveno.

sumy
01. prosince 2018, 11:55
0

V klidu, 2/3 lidi nazvou volnobezky uzavezkama přední nápravy. Tedy toto byla spíše taková slovní neohrabanost, než nesmysl. Nebo alespoň mi to tak přijde. Ted je ale otázka, má to mezinapravovej dif, nebo jen natvrdo připojitelné předek?

Ha
Habakukk
03. prosince 2018, 11:05
0

Wrana má natvrdo předek trvale zadek. Volnoběžky nemá.

sumy
03. prosince 2018, 23:32
0

Asi jsem natvrdlej a hledat se mi to nechce. Trvala ctyrkolka s mezinapravovym difem bez uzávěrky, nebo trvalej zadek a jen natvrdo připojitelnej předek? Jako jen otevrenej mezinapravovej diferak je dost bida. Stejně tak pouze připojitelnej předek bez možnosti jízdy po zpevnenem povrchu.

sumy
03. prosince 2018, 23:37
0

Jinak s těma volnobezkama to bylo jen tak pro ilustraci, co jsou obcas lidé schopni pomotat. Volnobezky už dnes nemá asi nového. No já si AVMka domontil i když s disconectem teoreticky odpojovat kola nepotřebuju. Ale získáváme tím další možnosti, jako například manévrování s těžkým vozíkem na redukci atp

Ha
Habakukk
04. prosince 2018, 06:20
0

Všechny verze bez mezinápravy. Tedy na silnici zadek v terénu připojit předek. Trvalou 4x4 bez uzávěry zkoušel LR v Discoveře někydy kolem roku 2001-02 nahrazovat TC pak od toho utekl a dával zase CDL.

custom1
04. prosince 2018, 07:00
0

Abych to uvedl na pravou míru, tak jsem upozornil na pravopisnou chybu, ne na to, že by tam byl nějaký nesmysl... :)

sumy
05. prosince 2018, 18:28
0

No, tak je to furt na prd. Auto, ktety nemuze po asfaltu na 4x4 je z mého pohledu pořád takovej nedotazenej pokus o pořádnou ctyrkolku. Vždyť mitsu to už dělá 27 let! Nahon na zadek a do rychlosti 100km/h priraditelnej předek a stejně tak do 100km/h se nechá i mezinapravovej dif zamknout. Jen pro redukci a zadní speru se musí zastavit. Třeba teď je přesně ten druh počasí, kdy z 30km cesty do práce mám 20km suchou silnici a zbytek led/sníh. Tak prostě jezdím na otevřenou ctyrkolku a když už je ten sníh jo moc klouzavej, tak si tu mezinapravu zavřu. A co je na tom nejlepší, celý systém Superselect je bezporuchovy a nevím o nikom, komu by se sr... zlobil a to i u aut s nejezdím víc jak 700tkm.

Ha
Habakukk
03. prosince 2018, 11:08
0

Jen tak pro zajímavost všímáte si co v Americe dávají za fajn motory? Benzín 3,6 V6 a nafta 3,0 V6. Ne jak ty chudinky v Evropské Wraně.

reagovat
Matěj Podhorský
03. prosince 2018, 14:01
0

:D a už je to tady zas. Ale jo, ok, dobře, neberu ti to. Mně se toto auto moc líbí v jakékoli verzi s jakýmkoli motorem

Ha
Habakukk
03. prosince 2018, 14:10
0

ale mě taky, protože každý nový auto tohoto typu je super potkat na silnici. Jsou to prostě exoti, ale přiznám se, že krátká třídveřová verze je TOP. Motory no co už, já jsem stejně zákazník ojetiny minulé generace kde s motory nemám problém.

Matěj Podhorský
03. prosince 2018, 14:13
0

Jako krátký Rubicon začíná nějak na 1.37M. Sorryjako, to si taky nekoupím :)

Ha
Habakukk
03. prosince 2018, 14:18
0

No to máš druhou plátěnou střechu bratru za 60t kč, nějaké ty drobné tesetitisíce za pěknou barvu a to jsem nezačal nakupovat nutné offroad doplňky :-)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Expedition 2015 4x4 Limited 2015
Ford Expedition 2015 4x4 Limited

2015 rok výroby
365 koní výkon
3 500 ccm objem

Buick Super Riviera 1950
Buick Super Riviera

1950 rok výroby
130 koní výkon
4 000 ccm objem

Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987 1987
Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987

1987 rok výroby
425 koní výkon
14 600 ccm objem

Chrysler Newport 2-door hardtop 1969
Chrysler Newport 2-door hardtop

1969 rok výroby
290 koní výkon
6 277 ccm objem

Ford F150 XLT 2010
Ford F150 XLT

2010 rok výroby
296 koní výkon
5 ccm objem