načítám data...

Hyundai H-1N je ideální volba pro všechny, kterým je i30N malá.

22. října 2019, 10:39 10 komentářů Jakub Pospíšil Novinky

Po podařeném i30N představuje sportovní divize Hyundai další vůz. Zaujme hlavně velké rodiny a rychlé řemeslníky.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Osvědčený postup pro stavbu zábavného auta je už pěkných pár let stejný. Chce to zadní náhon, samosvorný diferenciál a ideálně silný motor. K tomu se hodí co nejlepší vyvážení zátěže mezi přední a zadní nápravu, jistý podvozek a alespoň trochu komunikativní řízení. A nakonec je záhodno osadit tím nějakou vhodnou karoserii. Přesně tím se řídili inženýři divize N u Hyundai při tvorbě svého posledního výtvoru, jen ten poslední bod nějak úplně nevyšel.

A tak vznikl Drift Bus – asi nejzábavnější osmimístný vůz současnosti. S původní malou dodávkou už sice nemá z hlediska pohonného ústrojí mnoho společného, krabicoidní tvary ale zůstaly. Pod kapotou je ale místo dieselu přeplňovaný šestiválec o výkonu 405 koní, který pohání zadní kola přes lamelový samosvor. Vůz dostal sportovní podvozek, osmistupňový dvouspojkový automat a širší kola. Dokonce má dodávka i ideální rozložení hmotnosti 50:50. Je tu ale jeden háček – tento údaj platí jen v případě, že je všech osm míst obsazených standardizovanými lidmi o ideální váze.

Nicméně – dodávka se ochodně pohybuje bočními dveřmi napřed po okruhu a celé to vypadá docela zábavně. Ze strany Hyundai zaznívá navíc popichování směrem k Fordu a Renaultu, že narozdíl od jejich ostrých dodávek jde v H-1 stále převážet i náklad. Ale upřímně – na Supervan, nebo Espace F1  chybí Drift Busu ještě slušné stádo koní a porce šílenosti.

Ač vypadá tato kreace zajímavě, na její vlastnění si všichni rychlí řemeslníci a tátové budou muset nechat zajít chuť. Vznikl pouze jeden exemplář pro reklamní účely a s další výrobou se nepočítá. 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

BubaaCZek
22. října 2019, 11:46
2

Argh! Konecne neco za co vymenit S-Maxe. Neni ten jeden volny? :D

reagovat
Woyta
22. října 2019, 11:52
1

Holt budeš muset koupit starej Dajiban.

custom1
22. října 2019, 12:08
0

Dajiban je nejvíc! :)

Vo
Vorlosup
22. října 2019, 12:27
3

Přidám jeden v Evropě už téměř neexistující druh, který se dělal s SR20DE, nezávyslou zadní nápravou a samosvorem. Jako bonus midship konstrukce. Nissan Serena!

Ma
Machy
22. října 2019, 13:04
0

tohle umí u Nissanu už v sérii (y)

reagovat
Woyta
22. října 2019, 13:49
0

A co teprve když tam dáš V8 z Lexusu.

Kuře
22. října 2019, 15:56
3

Kokodák je asi docela v prdeli s tím rekordem na Ringu:)

reagovat
Woyta
22. října 2019, 22:09
0

Prosím tě vždyť ten rekord si vymyslel jen marketing a už v době zveřejnění jsme psali že Tesla splňující podmínky co si vymysleli, byla rychlejší.

Opelfahrt
23. října 2019, 23:19
0

Nevím, jestli jste slyšeli o výrobci TH Automobile. Do VW T5 osazuje pohonné ústrojí z Porsche 997 turbo (samozřejmě dozadu). Podle jejich stránek to vypadá, že se to opravdu dá koupit.
https://www.thautomobile.de/modelle.html

reagovat
Opelfahrt
23. října 2019, 23:27
1

Tady je jeden na prodej. 427 kW, pohon zadní nápravy a manuální řazení, hahaha!
https://car-special.de/porsche-911-turbo-th2-vw-luxus-multivan-mit-580-ps-for-sale/



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Cadillac Eldorado coupe 1985
Cadillac Eldorado coupe

1985 rok výroby
135 koní výkon
4 087 ccm objem

Chevrolet El Camino Malibu 6.6L V8 1976
Chevrolet El Camino Malibu 6.6L V8

1976 rok výroby
250 koní výkon
6 600 ccm objem

Cadillac deVille Coupe 1958 málo kusů  1958
Cadillac deVille Coupe 1958 málo kusů

1958 rok výroby
326 koní výkon
6 400 ccm objem

Chevrolet G20 Chevy VAN 1989
Chevrolet G20 Chevy VAN

1989 rok výroby
170 koní výkon
5 732 ccm objem