načítám data...

Corvette C6 road-trip

04. června 2019, 00:22 31 komentářů wdave_t

Trochu navážu na článek o Corvette C5 a popíšu vám svůj jednodenní zážitek s Corvette C6 z pohledu řidiče 160koňové Mazdy MX-5 NC.

zobrazit celou galeriiDavid Watzke: Corvette C6 road-trip

Pro mě byly Corvette odmalička nádherný auta. Už v dobách Gran Turisma, kdy jsem byl malej capart, jsem se proháněl v C4 Grand Sport, jako má zdejší čtenář Knightrider (a pořád jsem s ní byl v hodinách). Sliboval jsem si od včerejšího dne opravdu hodně, protože jsem měl mít půjčené jedno z aut, které by mě dříve nikdy nenapadlo, že někdy budu řídit.

No a vyšlo to. V neděli ráno jsem stál před vraty garáže, pípnul čipem a čekal asi 2-3 minuty, než mašinerie nalistuje správný auto a najednou se dveře otevřely a stála tam. Chevrolet Corvette C6 (Targa) s motorem LS3 a s automatem – 6.2 V8, 430 koní a 575 Nm. Krása!

Zapadnul jsem dovnitř a začal si všechno štelovat podle svých potřeb. Interiér nebyl přehnaně zajímavý nebo krásný, a tak vlastně jediné, co mě na první pohled zaujalo byl head-up displej, jehož projekci jsem si upravil kousek výš (nikdy dřív jsem se s tím nesetkal, takže jsem z toho byl vyprdlej a přijde mi to skvělý) a pak ještě tachometr jdoucí pouze do 200 – holt bylo primárně myšleno na američany, a tak to v režimu “km/h” ve vyšších rychlostech ukazuje správně asi jen na HUD (popravdě jsem se na 200+ nerozjížděl, i když auto zvládne přes 300 km/h).

Místo za volantem jsem si našel v pohodě, v sedačkách se mi sedělo příjemně, základní ovládací prvky jsem našel, a tak bylo na čase šlápnout na brzdu a probudit to monstrum. (To, že mu říkají “small-block”, mě fakt baví. V tom případě mám v autě miniscule-block :)

VROOM a najednou zase ticho, ale motor beží. S extrémní opatrností sešlapuju pravej pedál, levou nohu držím opřenou, aby mě nenapadlo hledat spojku a velmi pomalu vyrážím.

Musím říct – ač zpětně chápu, že to je blbost – že v tuhle chvíli přišlo menší zklámání. Já jsem si prostě myslel, že se z toho naprosto posadím na prdel a že jízda bude divadlo od prvního polechtání plynu. Jenže ten pocit, že jedu v něčem opravdu speciálním se nějak nedostavoval a působilo to prostě jako celkem normální auto. Zpětně to přisuzuju několika skutečnostem: 1) jde o sériovou Corvette laděnou tak, aby se s ní dalo “normálně jezdit”, zatímco já na ní měl nároky jako na nějakou závodní verzi, která dělá hroznej bordel už od volnoběhu – chtěl jsem zážitek, pořádnou show od hlasitých výfuků! 2) s tím souvisí automat, kterej řadí (naprosto správně, logicky) tak, aby udržoval *velmi* nízké otáčky a tím pádem drží i žádoucí kravál od motoru na minimu a 3) může za to i moje neschopnost. Mohl jsem si řadit sám, pádla tam na to jsou, ale moc jsem to nedělal, protože jsem zvyklej na manuál, bylo to pro mě nepřirozený, takže jsem radši věnoval pozornost tomu, abych neudělal nějakou kravinu.

Přece jen je to ohromný auto s americky pitomýma zpětnýma zrcátkama, který jsou spíš lupy než zrcadla, takže auta 50 metrů za vámi vypadají jak když jsou nalepená na kufru. To (spolu s širokým zadkem) mimochodem docela komplikuje couvání, takže bych se nestyděl připlatit si za zadní kameru :)

Zatímco jsem si urovnával prvotní myšlenky a opatrně zjišťoval jak moc šlápnout na plyn, aby se to rozjíždělo nějak adekvátně městskýmu provozu a já nebyl idiot, co sedí ve sporťáku a brzdí provoz, motor se zahříval na provozní teplotu. Když se objevila delší volná rovina, zkusil jsem dát půl plynu. Řekněme, že to mý dojmy (dle očekávání) velice rychle vylepšilo. Potom šup na brzdy a hned je patrný, že tady nesedím v žádný Miatě – je cejtit, že to je pořádnej kus auta a bude potřeba na to myslet, zvlášť když se umí tolik rozjet na tak krátkým úseku.

Bylo krásně, tak jsme hodili střechu do kufru (ta mimochodem zabere půlku kufru, kterej není oddělenej od interiéru, takže si tam můžete kdykoliv ze sedačky šáhnout pro věci) a s motorem teď v provozní teplotě už mi nic nebránilo za zatáčkou srovnat kola, přepnout automat z D na S, zabořit nohu do plynovýho pedálu a nechat hnědý bezpečnostní trenky makat přesčas. Podřadilo to o dva dolů, ozval se řev jako kráva (nejen náš) a za 2 sekundy bylo z padesátky kilo. Přesně tak; jede to jak debil. Vevnitř je mimochodem slušnej aerodynamickej hluk, jakmile se člověk trochu rozjede – řekl bych, že horší než v kabriu s větrolamem.

Věnuju jeden odstavec tomu automatu. Stejná věc jako když jsem měl půjčený Camaro SS - prostě člověk dupne na plyn, chvíli se nic moc neděje než převodovka usoudí, že tu nohu zaraženou v podlaze myslí vážně a pak přijde ta kanonáda. A ta chvíle, kdy se nic neděje, je asi kratší než kdybych v ten moment kvrdlal pákou při vyšlápnutý spojce, ale tím že to zrovna nedělám, ale jen čekám, tak působí poměrně dlouze. Rád jsem jí to odpustil vzhledem k tomu co vždycky potom následovalo, ale vím, že by mě manuál bavil ještě víc. Nicméně tu konkrétní převodovku nehaním, řadila hladce a celkem rozumně.

Řízení mi přišlo celkem odpovídajícím způsobem tuhé (jsem na to z Miat zvyklý a vyhovuje mi to), ale mohlo být na můj vkus klidně strmější a ten prostředek trochu jistější (asi něco jako popisoval Vavris u C5). Pro účely mojí projížďky to bylo opravdu jedno, protože jsem si nedovolil kroutit volantem a nějak výrazněji přidávat plyn najednou.

Podvozek byl nízkej skoro jako když jsem měl sníženou Miatu a bylo potřeba si dávat trochu pozor, ale naštěstí ne úplně v nesmyslný míře (aspoň z hlediska víkendovýho zážitku), že by člověk nemohl přejet příčnej práh.

Líbilo se mi tlačítko s obrázkem driftující korvety na středové konzoli kousek od řadící páky, ale odolal jsem mu z úcty k cizímu majetku – pár takových salámů jistě není levná záležitost, nehledě na to, že by to v kombinaci s tím, jak jsem zelenej, určitě nedělalo dobrotu :D

Ještě k interiéru. Ve vedru (vzhledem k absenci větrání sedaček) cením polokožené sedačky oproti celokoženým. Přijde mi zajímavý, jak je interiér na jednu stranu hodně jednoduchej a působí na mě jak kdybych seděl v o 10 let starším autě, ale pak tam člověk narazí na pár cool fičur, který jsou jak když je tam dodělal někdo z budoucnosti (HUD, středový zrcátko s nočním viděním nebo co to je, keyless, a tak).

Dostalo mě jak při klidný jízdě automat řadí tak, že chvílema jdou otáčky na 600 RPM a vůbec to nepůsobí nepatřičně (mně by vyskočil motor, plus by trvalo půl hodiny to pak rozjet). Při 130 km/h točí sotva 1800 RPM :)

Stavili jsme se na otočku na Kafi a kárách na Kotlářce, kde se na rozžhaveném asfaltu absolutně nedalo vydržet, potom jsem vyměnil spolujezdkyni za spolujezdce a svezl ještě kamaráda autíčkáře a pak už bylo pomalu na čase povoz vrátit. Jel jsem tedy natankovat plnou a na benzíně se staly dvě věci – jedna míň překvapivá než druhá.

Zaměstnanec čerpací stanice (starší pán) absolutně nemohl odtrhnout zrak a jen čekal než vypadnu zaplatit, aby si mohl auto nerušeně prohlídnout zblízka. Pán odcházející od pokladny k autu u vedlejšího stojanu mi řekl “tichá závist” a paní prodavačka ho upravila na “spíš obdiv” :) V tomhle duchu byl vlastně celý výlet, na situaci u pumpy mě spíš zaskočil ten koncentrovanej zájem – jinak lidi buď zvedali palce, beze slova zírali anebo se tvářili jako kyselý prdele a mysleli si asi něco o rozmazleným nezodpovědným zbohatlickým zlodějským kreténovi :D Holt některým vyhovuje žít takovej život.

Takže abych to shrnul, tak to byl skvělej zážitek, kterej doporučuju každýmu. Šel jsem do toho s vážnou obavou, že večer začnu shánět okolo 800 tisíc, abych si mohl pořídit vlastní C6, ale podobně jako s Camarem se tohle nutkání nedostavilo. Moc rád se zase někdy svezu a užiju si to náramně, ale moje auto snů to není. “Jen” prostě zatraceně pěkný auto s hodně sympatickým motorem.

PS: Pro zajímavost: spotřeba byla 14.3 L / 100 km, což považuju za úžasný číslo vzhledem k tomu, že jsem ji celkem krmil.

 


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ToMyx
04. června 2019, 14:09
0

Pěkné shrnutí jednodeního setkání s ikonou!

reagovat
Skipper
04. června 2019, 14:41
0

To musel být nádherný den a gratulace majiteli! Já se od jisté doby podobným vécem zásadně vyhýbám. Tady jak píšeš se to nestalo, ale když přijde to nutkání - jo, s tí,mhle musím jezdit pravidelně - a průser je na světě. Takhle jsem si z celkem rozumného jednoho poloveterána pořidil tři a čtvrtý je na cestě :D

reagovat
krab
04. června 2019, 16:02
0

Parádní, no musím se někdy taky nějak dostat za volant aspoň na chvíli nějaký Corvette.
Ty tvoje dojmy mi přijdou docela realistický, přesně podle očekávání, který +- mám a někde v hloubi duše doufám, že realita moje očekávání předčí.

C6 bývají navíc za velice dobrý prachy. Designově je to pro mě po původním Viperu nejhezčí US car. Ale nakonec asi přesně jako ty, předpokládám, že závěr bude podobný :)

reagovat
wdave_t
04. června 2019, 16:11
0

Podle mě bych byl nadšenější z tý C5 co řídil Vavris - manuál, vejfuk co dělá kravál na celý kolo, mrkačky... To bych pak už asi hledal způsoby :) Ani by mi nevadilo, že je trochu pomalejší. Ale zas nechci aby to vyznělo nějak sprostě vůči tomu kousku, co jsem řídil; aby bylo jasno, za celej den jsem nepotkal jediný auto, který bych řídil radši a to že lidi při slunný neděli vytahovali klenoty :)

krab
04. června 2019, 16:23
0

Ono to je složitý dilema... Já jsem definitivně příznivcem lehčího auta, pokud chci opravdovej sporťák pro potěšení ze svezení. Ale mám i rád charakterní a větší motory...

Řešením může být Exige V6 a poršáky ... Vůbec u poršáků je zkrátka dosaženo takové opravdu harmonie jízdních vlastností a hmotnosti auta. Hodně za to může lehčí předek. Vůbec koncepce motoru vzadu a motoru uprostřed je skvělá.

Jenže Vette není zas tak extra těžká, jako ne extrémně ( do 1500 kg) a zážitek to bude. Navíc za těch 800 jak jsi to zmiňoval se právě dá najít krásný kus. ( třeba tenhle - https://www.sportovnivozy.cz/113718-chevrolet-corvette-ls3-lt1-z51-praha)

No nic, to je jen takovej bazarovej snílek :)

wdave_t
04. června 2019, 16:44
0

Hmm, u téhle majitel píše 1698 kg a pocitově jsem tomu při brždění věřil, ale podle údajů online to nesedí - divný.

Porsche jsem ještě neřídil, ale nebránil bych se svezení v nějaké 911 Turbo :) Snad se výhledově poštěstí.

Ten inzerát cos linkoval - no to je ale mazlivec. A ta barva!

Knightrider
05. června 2019, 06:51
0

Ta váha je samozřejmě kravina, bude to nekde kolem těch 1460kg, navíc tahle konkrétní je evidentně základní socko verze bez výbavy. Ale zase vypadá dobře a i ta modrá metalíza je pěkná.

wdave_t
05. června 2019, 23:28
0

Asi šlo o max přípustnou hmotnost a ne "curb weight"

beastar
04. června 2019, 16:40
0

Hezky popsaný. Trochu mě rozesmálo to očekávání:) Nicméně chápu to. A další příklad, že někdy je prostě fajn si to půjčit a neřešit věci okolo.

Situaci z pumpy nesnáším. Nemám to rád. Ani palce ani pašáčkování mezi majitely. A takový to... Pěkná kára. Neumim na to reagovat... A cejtim se přesně jako kretén. Obvzlášť Italský auta budí v lidech potřebu chválit, čumět nebo závidět.

Chápu to ale nejsem takovej a nemám to rád. Jinak spotřeba úplně krásná ti vyšla. Za mě borec ten ci ti to na pohodičku půjčil. Bravo.

reagovat
wdave_t
04. června 2019, 18:36
0

Očekávání mi zpětně taky přijde pitomý. Vždyť je to "lidový supersport", nevím co jsem si myslel :)

Mně palec nahoru nevadí, komentáře jsou trochu zvláštní, ale na to jsem reagoval "díky" anebo jsem se jen zasmál. Sám takový věci nedělám - jenom zdravím ostatní Miaty, protože my co je vlastníme jsme pacienti a máme hroznou radost, když vidíme nějakou další :D

Spotřeba byla zarážející a milá :) V Camaru jsem jezdil za 17.

Majitel je rozhodně borec.

Knightrider
04. června 2019, 21:18
0

Celou dobu jsem měl pocit, že čtu něco ve stylu: "Můj milý deníčku, můj první den v autoškole byl....". :-D
Ale alespoň jsi se svezl v něčem pro tebe exotickým. Mimochodem, C6 je 15 let starý auto, takže zastaralý interiér je celkem logický. HUD se dával už do C5, podle verze výbavy.
Jen poznámka. Tady na Miata clubu je patrná obsese nízkou váhou, ale podívejte se na to reálně a porovnejte váhy ostatních aut v kategorii Vette. Žádný velký rozdíly se nekonají. C6 base je někde kolem 1460kg, u verze Z06 Z07 se dokonce uvadi 1.390kg.

reagovat
wdave_t
04. června 2019, 22:02
0

Je pravda, že jsem to napsal trochu teatrálně, jako kdybych poprvé seděl v něčem silnym, ale už předtím jsem řídil hodně rozmanitý 350-550 hp auta. Akorát se k tomu dostanu spíš výjimečně a pokaždý z toho mám respekt, zezačátku raději víc než si to oťukám :) Třeba na Camaro SS jsem před lety vletěl se svou olověnou hnátou a reakce na co jsem si myslel, že bylo jemný sešlápnutí pedálu, mě docela zaskočila :D Nicméně ten proces jak ho zkraje zápisku popisuju proběhl během dvou minut.

Jo, svezení jsem si užil, není to pro mě denní chleba, ale sem tam si půjčím něco zajímavýho.

Jak jsem psal v komentáři výše, žil jsem v tom, že je těžší a během prudšího brždění rozhodně působila těžce. Netvrdil jsem, že je to nějak absurdně těžký auto, jen je o hodně těžší než jsem zvyklej. Kdybych do C6 přesedl z nějakýho běžnýho sedanu, asi mě taková poznámka ani nenapadne.

Za
Zazaa
04. června 2019, 22:11
0

me kazde auto s automatem tak nejak prijde tezke na brzdach .... proste kdyz si clovek podradi tak to brzdi a reaguje pocitove daleko lip
jinak presne s takovouhle konfiguraci (automat s pripadnym razenim na volantu) sem jel 2x a na obou autech byly nejake aftermarket vejfuky (borla a druhe nevim) a pokazdy me to stvalo a ten jakoze sportovni zvuk k tomu nesel :)
pritom k manualu bych si ho dovedl krasne predstavit jen sem nemel stesti na zadne auto narazit

Knightrider
05. června 2019, 06:46
0

Wdave_t: Tak ono přesednutí z papírovýho auta, jakým je Miata do čehokoliv jinýho, bude šok. K tomu tachometru do 200km/h. Většina US aut má dvojí stupnici pro km/h a mph, kvůli vývozu do Kanady, ale zrovna Corvetty to mají jinak. Mají jednu stupnici do 200, s tím, že standardně tam svítí ikona mph, která se na palubním počítači dá přepnout na km/h. Jen se rozsvítí jiná ikona a ručička vyskočí nahoru, při přepnutí na km/h. Pro USA ten tachometr do 200mph stačí a v Kanadě/Evropě nad 200km/h ukazuje rychlost HUD. Je to takhle řešený od C5 doteď.
To půjčování si zajímavých aut je asi fajn, ale já osobně jsem to nikdy nevyzkoušel. Díky hromadě kamarádů kolem US aut už jsem řídil kdeco, z týhle produkce, Corvetty všech generací už asi milionkrát, takže já bych spíš takhle otestoval nějaký Ferrari nebo Lambo, nebo tak něco. Ale zatím mně to asi nenaláká natolik, abych za tím cíleně šel.

wdave_t
05. června 2019, 08:31
0

Řídil jsem Lamborghini Gallardo a Ferrari 458 Italia. Naopak bych rád vyzkoušel řadu amerických aut, především jsem nikdy neřídil žádný klasiky z konce šedesátých let, např. Charger a tak. K tomu se prostě musím časem dostat :)

Potom mě láká 80/90s rejže. Něco mi říká, že to nebude tvůj šálek :D

Určitě si doporučuju něco půjčit, ale normálka na den nebo víc, žádný zážitkový půlhodiny s instruktorem samozřejmě.

Knightrider
05. června 2019, 15:24
0

Nevim no. Abych si pujcil na den Ferrari a pak si rikal, ze jako dobry, ale stejne mimo moje moznosti, tak to mne nijak nelaka. Pro mne vyhozeny penize. A jeste bych pritom premyslel nad tim, co s tim autem muzu delat a co ne a co se stane, kdyz to rozflakam. To mne fakt nebere.
Rejže. Co na to rict. Nekoho to bavi a dokonce to povazuje za dobry auta. :-D
Delam si srandu. Neco na techhle autech asi je, ale svym pojetim a charakterem je to presnej protipol toho, co mam rad ja, takze pro mne by zivot s takovym vehiklem byl utrpenim. Kazdej jsme posahanej jinak.

beastar
05. června 2019, 15:57
0

Gallardo je nejlepší supersport pro normální boháče. Hned po těch amerických autech. A samozřejmě ruku v ruce s takovým autem jako je 911 Turbo. Zbytek to je jen pro blázny a lidi co si to vykopou na hřišti, případně vymlátí v ringu nebo okecají na plátně. A pár gaunerů s vyšších sfér. Škoda že Huracán už je proti Gallardu taková píčovina.

wdave_t
05. června 2019, 16:56
0

Mně Gallardo až tak moc neoslovilo, ale tohle auto jsem zrovna řídil jen půl hoďky v rámci nějakýho zážitkovýho kuponu, takže jednak sem se s ním nestihl dostatečně sžít a navíc si myslím, že většina věcí, co mi v něm připadala na hovno byla spíš způsobená tím, že to bylo vylítaný a zhuntovaný tím jak to denně řídí 20 různých jelit po okraji Prahy.

Ferrari mi není sympatický kvůli tomu jaký jsou to arogantní suchaři, nicméně jízda v 458 Italia se mi líbila víc.

beastar
05. června 2019, 17:42
0

Ty zážitky tj na pytel ta půlhodina. I kdyby hodina svazuje tě milion pravidel a spolujezdec. Já sem Gallardo měl. Půl roku. Jako ne přímo já, ale mohl sem s tím jezdit kdykoliv kamkoliv. A jasně je to hovadina. Prostě to nedává smysl jet s tim do centra. Pohonit ego a domů. To pro mě neni. A zbytek by byl pro mě drahej. Tzn. byl sem rád když si to majitel zase vzal do Fr na pobřeží jako módní doplněk. Ale je to skvělý auto když neřešíš vůbec prachy...

Ju
Junior
05. června 2019, 19:04
1

takže je potřeba na to vydělat, aby člověka nesralo, že na to nemá a pak si v klidu říct, že je to kravina.
#VnitřníKlid

wdave_t
05. června 2019, 23:33
0

Já z toho Gallarda měl takovej dojem, že na to jak je to nový, tak je to moc ucukaný a protivný a na to jak je to starý, tak to není dostatečně old-school. Asi to moc nedává smysl, co? Zkrátka bych v tu chvíli radši seděl buď ve starším anebo v novějším Lambu. Ale jak jsem psal, dost možná to bylo vylítaností danýho kusu a Gallardo v lepším stavu, na který bych měl klid (a ne půl hodiny se spolujezdcem), by se mi líbilo mnohem víc. A bejt to manuál, tak se poseru blahem :)

wdave_t
05. června 2019, 23:37
0

Knightrider: Respektuju tvůj přístup, ale nemohl bych s ním víc nesouhlasit. Pokud se mi nějaký auto líbí, rozhodně je mým cílem ho dřív nebo později aspoň vyzkoušet a je mi úplně jedno jestli na něj mám (či budu mít) nebo ne. Když to rozflákám, tak mám pojistku.

Hodně často zjistím, že by mi to za ten stres stejně nestálo (vlastnit takový auto), ale to neznamená, že si ten den s ním neužiju jak svině.

Knightrider
06. června 2019, 08:37
0

Tak já se taky rád svezu v zajímavým autě, jako každej, kdo má rád auta. Ale že bych za tím šel až takhle a kupoval si ty zážitkový hodiny, to by mně asi nenapadlo. Tím ale neříkám, že je na tom něco špatnýho.
Mně osobně ale nejvíc láká svezení v těch autech, který jsou pro mně dostupný. Ty si chci osahat a vyzkoušet, protože tam můžu potom přemýšlet nad každodenním soužitím a jestli ano, nebo ne.

Za
Zazaa
06. června 2019, 10:34
0

mam to taky presne tak .... v podstate sem nikdy nevlezl do auta ktere by bylo uplne mimo moznosti :)
aspon pak cloveku nehrozi ze bude vymejslet blbosti nebo neco koupi s vypetim sil koupi a nezbyde na provoz ....

beastar
06. června 2019, 11:51
0

Hmm tomu moc nerozumím. Přístup hlavně chci zkusit to na co bych třeba měl. Ono je to typický takový staromódní ve smyslu jednou kovář vždycky kovář.

Kdybych to takhle viděl. Tak sem se ochudil možná o desítky zážitků. Když můžu něčím jet fakt mě nezajímá jestli bych si to mohl nalízovat, nebo pořídit. To mi přijde takový český alá... Ten Venca má ale pěkný Breitlingy co? No jo což vo to já mu je nezávidím. Ale já!! Bych to za hodinky v životě nedal. Překlad. Nemám na to sere mě to,
ale co.

V čem souhlasim. Tak zážitkovy hodiny odsuzuju. Protože ten člověk si užije úplný nulový. Různý zápujčky a pronájmy vidim jako supr cestu jak neznat jenom auta za kilo... Obrazně. A je to tak dneska v pořádku. Proč bych si měl hned všechno kupovat.

Ale ok je to věc zvyků a názorů.

Knightrider
06. června 2019, 17:14
0

Beastar: Ty to vzdycky prekroutis po svym, ale budiz. Taky jsem se svezl v Lambu a rad se v nem svezu zase nebo treba v tom Ferrari. Proc ne. Ale ze bych cilene vyhledaval tyhle zazitkovy pronajmy, tak to fakt nedelam. A ze by tim byl muj zivot chudsi? Ani ne. Muj svet se netoci jen kolem aut. Chapu, ze to nekoho laka, proc ne, ale pro mne je mnohem mocnejsi zazitek jizda v tom, co si muzu koupit, protoze tam jdu ve zkoumani do hloubky. V Lambu se svezu, fajn, pekny, ale dal ho nemusim resit. Takze paradoxne v tom dostupnejsim aute se tech zazitku u mne dostavi mnohem vic.

beastar
06. června 2019, 17:40
0

Ale jo vždyť já netvrdím, že se mi nelíbí to co píšeš. Na zážitkových jízdách se shodujeme to vidím úplně stejně. Jinak na zapůjčení čehokoliv nevidím nic špatného. Pokud se nechce, nebo nevyplatí to kupovat. A má to alespoň nějaký smysl. Jasně taky sem raději v autě, který si můžu dovolit a dlouhodobě posuzovat kvality a nasávat zážitky kontinuálně. To ale už trochu pleteme dvě různý věci dohromady. Ono to Lambo je finálně totiž hlavně velká hračka. Tzn. i když by si na to měl nic tě vyloženě netlačí si to kupovat protože těch hraček za ty prachy můžeš mít daleko víc a jiných. Já bych si třeba raději koupil motorovou jachtu, než takový auto:D Někdo zase možná letadýlko a jinej třeba supr jízdní kolo a ještě by na něm rok mohl jezdit třeba v Kanadě a zbylo by mu pořád na chleba.

Z tvého původního komentáře sem měl pocit, že si myslíš že nemá smysl si něco půjčovat. Pokud by sis to případně nemohl dovolit pořídit... a to logicky popírá smysl toho si cokoliv pronajmout, nebo půjčit. Od toho to často je ne?

Za
Zazaa
06. června 2019, 22:53
0

Ja to myslel taky trochu jinak ... nejake zazitkove jizdy me nelakaji a mezi kamarady majitele supersportu nemam takze sem nemel prilezitost a vlastne me to ani (moc) nechybi ... jasne kdyz by me to nekdo nabidnul tak neodmitnu, ale cilene se cpu za volant hlavne toho co si chci zkusit pripadne koupit = pro mne dostupne.
O zavisti to fakt neni ;-)

Knightrider
07. června 2019, 08:51
0

Zazaa: Přesně takhle jsem to myslel i já.

wdave_t
04. června 2019, 22:06
0

Mimochodem ještě mě zabilo tohle. Druhej bod.

reagovat
Za
Zazaa
04. června 2019, 22:13
0

to zni logicky .. nejbezpecnejsi je kdyz pojede na zadnich sedackach ... v uplne jinem aute :)))