Ale tak jako i o tom to někdy je.... Kdyby ty dotazy byly jenom logický, byla by to nuda.
Já třeba o tom že existuje Renault Sandero R.S. v Brazílii věděl dost prd.
A má hezkou reklamu :
Ale když najdeš specifikaci, je to slabota :
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=438273
Tohle je Bitner na 99% recyklát starších Renaultích koncernových dílů, něco na způsob Rapida či Seatu v hierarichii VW. Skládačka s postarších dílů, obyč 2.0 145koní, to nemá ani starší F4R motor, který v 2007 Cliu RS dával skoro 200koní a lehce nad 200N.m. Při podobný váze 1200kg +- jako to Sandero zrychloval 0-100 pod 7 sek. , kdežto Sandero má 8,5 sek. ... atd.
Buďme rádi, že to tu ani není.... Je fakt, že aktuálně RenaultSport nenabízí nic atraktivního, musíme počkat. Skvělý Mégane R.S. min. generace se už víc jak 2 roky neprodává, nový model ještě není a Clio IV. R.S. je tak trochu něco jinýho než co bych od toho byl čekal. I když jsem v tom teda nejel... nechci to pohřbívat takhle paušálně hned.
Ale oni s něčím přijdou. Nový Mégane je náhodou pohledný auto. Úplně ho vidim ve verzi R.S. , s ručním řazením, samosvorem, trochu rozšířenými blatníky , foukaným 2.0 / +- 300koní.
Jinak ty starší Mégane R.S. se daj koupit za super prachy. Včera jsem zrovna čučel chvíli večer na inzerci a žluťák R.S. s áček co jsem s ním jedno odpolko jezdil se stále prodává. A šlo to dolů ... 460 . A říkal jsem si , do háje to mi nedělejte! No nebýt zákazu slečny Krabové zbavit se Yarise , už bych s nima šel do nějakýho vekslu Yaris za Mégane a holt bych něco doplatil.. Toho žluťáka někdo kupte, ten je prakticky novej. Jenom chce novou roční prohlídku a hotovo. Vše je na něm OK i použitelný pneu a brzdy. Taky má jenom 20tis najeto... Bych do toho fakt šel hned.