načítám data...

Téma Sandero RS

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
bitner 06. června 2017, 08:27
Diky vsem za reakce. Jak sem tusil, byl by to brutalni a navic drahy opruz. To uz se mi vic libi ten napad koupit Sandero v zakladu za 175, prodat motor, kola a podvozek. Nasledne tam nastrkat vse podle predstav, udelat tu individualni homologaci a jedem... Navic to porad bude Dacia :-)

Ne vazne, az vyhraju ve Sportce (ehm), tak si jdu pro Renault Megane kombi GT (modra Berlin) a manzelce Clio RS v zakladu (cervena Flamme). To jsou v mych ocich porad celkem rozumna nenapadna daily vozidla.
krab 25. května 2017, 20:44
No ono pres ten odpor ke kosoctverci Renaultu se musis umet prenest.
Ja bych to dal, moje slecna ne :) kdyz jsem pred casem chtel clio rs mk3 to jsem si toho vyslechl... auto s kosoctvercem :)

A ted zase si casto vyslechnu na Porsche neunelfer jak se to k nam nehodi jak je to snobsky a kdovico dalsiho...

Ideal auta je u nas BMW Z3Coupe a MGB :) kdyby byla Z4coupe tim lip :)

Takze z toho duvodu megane rs nemame. A tojku ji protiuctem prodat nemuzu takze tim je to danny :)
Franz Kafka 25. května 2017, 20:18
Přesně tak. Ono tady asi ani neexistuje dopředu jistý kupec na Renaulta v téhle specifikaci. Tady je problém prodat třeba i "rychlé" Volvo, nebo nějakou speciálnější verzi čehokoliv kromě VW, Škoda. Už ani to Audi, nebo Seat tam nezařadím to lidi totiž taky nechtějí. Utkvělá představa Audi drahé na servis a Seat nekvalitní španělák udělá své. Myslím že to je prodejné jen fandovy značky případně divize ms. Takových u nás bude tak 10, že ani nezvládnou založit klub:)

Toho Golfa GTi jsem mohl mít tu pětku. Potom z toho sešlo a já jsem si půjčil toho Superba. Já v to moc nadějí nevkládám, že to GTI ve srovnání s čímkoliv rychlejším bude nějaká výhra. Údajně to je ovladatelné a zábavné jenže to říkají lidi od koncernu ve srovnání s Leonem v naftě....

Já docela snad i v tu kvalitu toho Renaultu věřím. Jen prostě vím, že za ty peníze bych do toho nešel ani náhodou. Chybí mi k tomu ten pocit já nevím prestiže? Nebo něco podobného.
krab 25. května 2017, 15:56
přesně :)

Hele to "Mego" jak říkáš, má přesně ten problém co jsi ty vystihnul. Navíc v Áčkách/Mototechně. V ČR máš několit typů zákazníka, ale ten kdo cíleně kupuje Renault, Peugeot, to je podle mě takovej ten "strejda šetřílek" co se navíc nechce ukazovat před sousedy a dělat si zle, že má Oktávku. Ten si samozřejmě nekoupí R.S. ten si koupí slabší dCi nebo 1.6 základ benzín, v iracionální představě že to bude levný na provoz a fungovat na věčný časy. A ten druhej typ co se chce trochu ukázat před sousedy chce koncern. A ten se dá dělit na dva pod druhy : První je šetřílek, ten jde do TDI čka... to je jasný. No a ten druhej se toho tolik nebojí, tak chce Golf GTI nebo Octávku vRS.

Dobrá inspirace. Jestli se nějak dostanu na pár dní časem ke Golfu GTI , rád udělám recenzi. Jak na mě působí, pro koho si myslim že to je vhodný, jak to jezdí .. je to sportovní auto?

"Mego" R.S. má obrovskou přednost a to je naladění podvozku. Specielně tahle Cupová verze. Nejsem tak rychlej a dobrej řidič... Ale prostě tohle poznáš. Ta řiditelnost je vážně skvělá. Na v podstatě hatchback s pohonem předku? Fakt dobrý. Já bych si to osobně koupil. Kvůli týhle jedný vlastnosti. Jenže jak říkáš, není nás takových u nás v ČR asi tolik.
Franz Kafka 25. května 2017, 15:31
To máš pravdu. Taky proto jsem to zkoušel trochu rozepsat. Ono by vyšlo snad vážně levněji koupit tady Sandero a přestavět to podle toho jak to mají plus, mínus oni. Pustit do toho 5.7 HEMI, 22 gumy, výfuky z Kenworthu po straně. Sedadla OMP, rollcage, vyházet palubní desku, plasty, čtyřbody, keramiku:) Nazvat to Sandero RS/CZ a nabízet to jako přestavbu pro zákazníky ;D

Ten Megane je asi fajn auto v dobrém stavu. Nicméně kolik je asi v naší kotlině lidí, co sní o rychlém Rendlu? Být to Golf už je to pryč. Nabízí se otázka. Má za ty peníze rychlý Mego smysl?
krab 25. května 2017, 13:36
Ale tak jako i o tom to někdy je.... Kdyby ty dotazy byly jenom logický, byla by to nuda.
Já třeba o tom že existuje Renault Sandero R.S. v Brazílii věděl dost prd.

A má hezkou reklamu :


Ale když najdeš specifikaci, je to slabota : http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=438273

Tohle je Bitner na 99% recyklát starších Renaultích koncernových dílů, něco na způsob Rapida či Seatu v hierarichii VW. Skládačka s postarších dílů, obyč 2.0 145koní, to nemá ani starší F4R motor, který v 2007 Cliu RS dával skoro 200koní a lehce nad 200N.m. Při podobný váze 1200kg +- jako to Sandero zrychloval 0-100 pod 7 sek. , kdežto Sandero má 8,5 sek. ... atd.

Buďme rádi, že to tu ani není.... Je fakt, že aktuálně RenaultSport nenabízí nic atraktivního, musíme počkat. Skvělý Mégane R.S. min. generace se už víc jak 2 roky neprodává, nový model ještě není a Clio IV. R.S. je tak trochu něco jinýho než co bych od toho byl čekal. I když jsem v tom teda nejel... nechci to pohřbívat takhle paušálně hned.

Ale oni s něčím přijdou. Nový Mégane je náhodou pohledný auto. Úplně ho vidim ve verzi R.S. , s ručním řazením, samosvorem, trochu rozšířenými blatníky , foukaným 2.0 / +- 300koní.

Jinak ty starší Mégane R.S. se daj koupit za super prachy. Včera jsem zrovna čučel chvíli večer na inzerci a žluťák R.S. s áček co jsem s ním jedno odpolko jezdil se stále prodává. A šlo to dolů ... 460 . A říkal jsem si , do háje to mi nedělejte! No nebýt zákazu slečny Krabové zbavit se Yarise , už bych s nima šel do nějakýho vekslu Yaris za Mégane a holt bych něco doplatil.. Toho žluťáka někdo kupte, ten je prakticky novej. Jenom chce novou roční prohlídku a hotovo. Vše je na něm OK i použitelný pneu a brzdy. Taky má jenom 20tis najeto... Bych do toho fakt šel hned.
Franz Kafka 24. května 2017, 21:30
Je to logicky nesmysl. To je tady, ale každý druhý dotaz. Tak proč se nad tím nezamyslet. Nejblíže je podle mě ze svou představou Krab. Je to celé poměrně komplikované. Cena auta 460,000 vypadá lákavě, ale to by muselo zůstat na domácí půdě v Brazílii.

Bylo by nutné koupit to auto osobně přímo tam, nebo mít někoho kdo to přímo na místě tam zařídí. V tomhle případě se nikdo po mailu ani virtuálně bavit nebude. Problém by byl i jazyková bariéra pokud tedy neumíš přímo portugalštinu. Takže minimálně letenka a ta není úplně levná od 42,000 Kč z Prahy, nebo Vídně zpáteční do S.Paula.

Pobyt tam nebude také zadarmo a za jeden den se to opravdu nekoupí to nedojedeš ani k dealerovy. Je to Jižní Amerika ne Bavorsko. Ubytování bez švábů za den cca 2,000 Kč řekněme že za 3 dni by se to dalo zvládnout to už je 6,000 Kč. Přeprava vozu do přístavu a další náklady kolem budou dělat tak 3,000 Kč. Sdílený kontejner do Holandska vyjde momentálně na 23,670 Kč. Kamion, plato do CZ z přístavu je asi 6.000 Kč.

Typový list, individuální homologace podle mě Dekra plus kolečko Renault ČR>STK>Dekra 40,000 Kč zcela určitě. No možná nějaké úpravy na autě neumím portugalsky tak sem nečetl jestli to jezdí na benzín či ethanol. Určitě budou typicky jinak světla a možná nějaké doplňky přece jen bezpečnost provozu v Br. je trochu jinde, než v EU. Takže zase možná nějaké kolečko předělávek:)

Takže sranda tak na čtvrt roku za asi za 700,000,- a máš průměrné auto s nálepkou a znáčkem low cost brandu. Raději si kup vedle v Německu Porsche 996 a ještě ušetříš. Samotná cena auta 450,000 Kč co je na webu je z hvězdičkou tzn. řekl bych při využití nějakého financování. Reálně to bude určitě více. třeba o 20 - 30 k.Kš.
JayK91 24. května 2017, 11:16
nebylo by lepší koupit si sandero tady a otunit si ho dle specifikace? - to mi přijde jako nejlevnější volba ...
Goldies 23. května 2017, 22:57
krab: ad Dekra - jen vyměna motoru v mé MRše je odhadmo 80.000,- ale je to v podstatě individualni stavba, což by ale tohle Sandero bylo taky, pokud se s tímhle motorem sem do EU nedováží?
krab 23. května 2017, 22:32
těžko říct, já si tipnu že bys musel projít individuální homologací, prostě Dekra by ti musela vystavit nějakej papír... Ten bude stát plácnu 20-30tisíc podle složitosti. Doprava z Brazílie počítej min. 2000 dolarů pokud ten kontejner budeš s někým sdílet , když ne vyjde tě to odhaduju tak na 3-4 tisíce. Není to tak obvyklá doprava jako z USA. Respektive by bylo nejlepší si do Brazílie zaletět ( odhaduju tak 15 za jednosměrnou letenku) auto koupit u dealera dostat nějaký značky , pojistku, projet celou Brazílii, Mexico do USA, pak lodí domů a ty letadlem, jak radil nedávno Boris. A byl by to roadtrip :)

No, reálně náklady by byly tutově přes 100 tis. a to ještě nevím sazby clo případně jak vyřešit DPH. Někde jsem našel že to stojí v přepočtu 15000 Euro. Což je 400. + ty náklady, optimisticky možná 550 finální cena. A to je pěknej nesmysl, není ? :)
bitner 23. května 2017, 22:16
Clio RS bude silnejsi a asi iepsi auto, kdyz bude v cajku, spis me zajimalo, co by to teoreticky obnaselo. Na ameriky se pry musi namontovat "evropsky vyfuk", aby se to dalo prihlasit. Predpokladam, ze tady to bude stejne. +dph +clo +nejaky zprostredkovatel +doprava nejakou kocabkou a byl bych v tom tak za mega, co?
krab 23. května 2017, 22:06
bitner: To ti nikdo za levno nepřihlásí, ale proč bys to řešil...

Kup si za 300 pěkný zachovalý Clio MK3 RS Cup s recaro sedačkama a máš vystaráno. Vůbec bych nějaký Sandero neřešil. To je od základu rozpočtový auto, asi verze RS 2.0 bude možná zajímavá, ale takový 2009/2010 Clio RS Cup , se kterým jsem se i fyzicky svezl je vynikající tutovka.

Jsi zjevně Renaulťák, kup si Clio RS , budeš hodně spokojenej :)
bitner 23. května 2017, 21:48
Mel bych dotaz, ktery uplne nevim kam zaradit. Mate nekdo predstavu, co by obnaselo a kolik by to stalo, dotahnout auto z Brazilie? A bylo by vubec mozne to tady legalne prihlasit?
Tohle: https://www.renault.com.br/veiculos/conheca-nossa-gama/sandero-rs.html je naprosty musthave :-)