načítám data...

Téma Nové BMW 1!

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Stanley 04. června 2019, 07:40
Matěj Podhorský: díky, to jsem rád, že se líbily :-) Jo, auta jsou ve své době vždycky stejná. A nebýt bavoráka, co se přidal ke stejnosti, nic bych nepsal a nekolážoval.

S designem jde vždycky něco dělat, i v mezích předpisů. Jenže člověk je tvor stádní, a i když si namlouvá, že to chce jinak, stejně chce to, co vidí všude. A výrobci to ví.

Tento příspěvek byl 04.06.2019 v 07:40 upravován.
M P 31. května 2019, 13:52
Stanley: neeee to vůbec :) jen říkám, že tohle se objevuje v každý době. Na druhou stranu rozhodně jsem já ten poslední,kdo by kompakty a jejich design nějak obhajoval, nemám nižší střední třídu rád moc, přijde mi fakt nudná. Pamatuju si ty tvoje blogy na téma designu a líbily se mi moc.

Nicméně, nabízí se taky otázka, co vlastně dneska s tím designem dělat, přijde mi, že už bylo vymyšleno fakt všechno. Těším se na nějakou převratnou změnu a ono nikde nic.
Stanley 30. května 2019, 19:21
Matěj Podhorský: Matěji mně se zdá, že se tě můj příspěvek nějak dotkl nebo co :-) Snad si tu nemusíme vysvětlovat principy trhu. Jako můžeme si to tu celé důležitě rozepsat, zmínit vliv stejnosti a stádnosti na prodeje atd., ale o tom se tu už popsaly kilobajty textů a navíc je to nuda pro ty, co auta musí vyrábět a pak prodávat.
Mě zajímá design a autíčka si kreslím od doby, co jsem pochopil princip tužky. A protože jsem si všiml společné lehké změny v designovém směru některých hatchbacků, považoval jsem za vhodné se o tom zmínit. Fakt bych v tom nic víc nehledal.
M P 29. května 2019, 17:52
Stanley: Já osobně příklon k eleganci tedy vítám, ale zcela upřímně, to je vážně tak překvapivé, že auta jednoho segmentu jsou si hlavními rysy podobná? Koukni na US cars ze 60.let a řekni mi, že to tak nebylo? :) nevím, zda to je tedy "kdo chce, pochopí" a nebo spíše "kdo hledá hůl..."
Nedy 29. května 2019, 10:01
Děkuji za pozvání, "dopici" já chodím rád. :-) Ale vážně, velmi dobře si pamatuju, když ta E46 vyšla jako nová (jo jsem starej) a taky si pamatuju, jak se ten čumák tehdy nelíbil a ten zadek působil neproporčně. Že je to s odstupem super auto, to holt nebylo v té době tak jasné...

Jinak k tomu tématu, ta koláž je "pěkná". Ten pohon předku, je velká škoda, ale ač mě BMW poslední dobou sere, tak je svým způsobem chápu. Prostě chtějí vydělávat peníze a tak vyrábí to, co masa kupuje a dělá to tak, aby na tom měli (asi) co nejmenší náklady...
David Střítežský 29. května 2019, 07:17
jo no ... vidím cos provedl :D
ale BMW uz tam bylo a postavilo hothatch kterej byl jasne odlisitelnej od ostatnich (motorem, pohonem i vzhledem) ... a co jste udelali VY ?! posmivali se a nekupovali to, tak ted muzete jit dopici, dostanete predrazeny a preznackovany (uz tak drahy) MINI ! :D

Stanley 28. května 2019, 18:44
Ono záleží, z jakého pohledu se na to podíváš. Buď nechceš vidět celek a zaměříš se na detaily, a pak ano - nenajdeš jediný stejný prvek a z tohoto hlediska je moje krásná koláč nesmyslná.
Anebo se podíváš na celek a zjistíš, že hečům poslední generace zmizela původní asijská jakožeagresivní nahrbenost a zkosenost, snaží se být elegantnější a navíc se k nim přidalo i bmw se svou předokolkou. A jdou na to, na pár výjimek, opět všichni stejně.

Dá se k tomu napsat ještě o dost víc, toto jsem postnul s nadsázkou a na odlehčenou. Kdo chce, pochopí :-)
M P 28. května 2019, 14:45
:) tohle je oblíbený téma, a vždy mě to trochu nasere, protože ačkoli sám považuju nižší střední za nudnou, unifikovanou a unylou třídu bez jakékoli originality, musím říct, že fakt není problém se v tom orientovat :)
Co mě ale baví nejvíc je, že BMW bude konečně moci vyrobit hothatch, čtyřkolku postavenou na předokolce:D Ale zas férově uznejme, že většina řidičů jedniček nikdy neřešila, která náprava je ta hnaná.
Stanley 28. května 2019, 14:30
Tak tu máme nové BMW 1! Chtěl jsem vám ho i ukázat na obrázku, ale nějak se mi teď ztratilo. Které to je? A co jsou ti ostatní? Jsem to ale popleta...