načítám data...

Články | Tomáš Vavrečka

Řidičský purista a tradiční petrolhead, který odmítá plýtvat časem v nudných autech a zoufale potřebuje mnoho volných desetitisíců, aby jeho přeplňovaná Miata jezdila tak, jak by si přál.

MX-5 Cup - 3. závod Písek 13.7.2019: Když si s vámi hraje počasí

Předpověď slibovala na druhý červencový víkend mokrý závod. Nakonec ale všechno bylo trochu jinak.

Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Osmá generace Corvetty znamená ve vývovjové linii modelu opravdu radikální změnu.

Autíčkář na lovu: Adrenalinové vozy pro letní a podzimní dny

…radosti a rychlosti za volantem není nikdy dost. I vy sobě pořiďte nějaký životabudič!

BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

BMW E39 se již stává malou legendou, Omega od Opelu na své znovuobjevení spíše čeká. Jaké ale vlastně jsou, když je postavíte proti sobě?

Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

V redakci jsme velice zasloužilí testeři všemožných vrak… eee… potenciálních youngtimerů za cenu lepšího kola. Život s nimi není tak plochý, jak by se mohlo zdát…

Jaká jsou nejlepší závodní auta všech dob?

Pořád tady řešíme nejzábavnější sporťáky, nejpohodlnější limuzíny a nejúspornější jezdítka chudého studentstva. Ale jak k tomu příjdou závoďáky?

Report: MX-5 Cup 2019 - 2. závod Vysoké Mýto

8.6. proběhl ve Vysokém Mýtě druhý závod letošního MX-5 Cupu, kterého se účastnila i redakční MX-5.

Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Jejich prodejní čísla netrhají rekordy, ale bylo by velikou chybou přehlížet je. Ta nejlepší řešení nemusí být bždy ta nejprodávanější.

Peugeot 508 GT 225 EAT8: Střední třído, neodcházej!

SUV a crossovery decimují klasické třídní segmenty. Stačí ale pár dní za volantem Peueotu 508, aby si člověk uvědomil, že vymizení střední třídy by byla veliká škoda.

Za volantem: Chevrolet Corvette C5 - lidový supersport

Hřmící vrchol amerických sportovních vozů je úchvatné auto a po krátkém rande na okreskách jsem asi podlehl…

Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

Ještě ani jedna z mých MX-5 nezůstala sériová. A současná běloba není výjimkou…

Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

Když se jmenujete VW Golf, Porsche 911 nebo BMW M3, každý ví, co jste zač a ví, že jste skvělí…

Nová auta nebo stará auta? Všechna dokáží nasrat...

07. května 2019, 10:26 54 komentářů

Možná jste si za ty dva předchozí blogísky všimli, že tady budou vznikat jízlivé a nepříliš vážně myšlené věci. A do třetice to nebude jinačí…

4 věci, které vylepší nebo zruinují dojmy z vašeho auta

Již mnohokrát jsem se přesvědčil, že dvě stejná auta nemusí jezdit stejně. Tedy, ony mohou vlastně jezdit jednou hrozně a podruhé skvěle…

Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Zkombinovat maximální zábavu s otevřenou karoserií nebude takový problém. Otázkou je, který vůz zvolit.

Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Do redakční garáže se nastěhovala Mazda6 v nejsilnější motorizaci. Dokáže obhájit pozici našeho nejoblíbenějšího auta mainstreamové střední třídy i při dlouhodobém soužití?

Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

I mistr tesař se někdy utne a mnozí z nás si někdy pořídili špatné auto. Nás zajímá, které to bylo…

Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

Podzimní přírůstek v redakčnní garáži si odkroutil již bezmála 7000 kilometrů, takže je čas na první report.

Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Oprašte řidičské rukavice, najděte lepivé gumy, sáhněte do prasátka a honem rychle se pojďte registrovat na letošní úvodní Trackday ve Vysokém Mýtě

Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

Sezona klepe na dveře a kdo ještě nemá nazbrojeno, měl by co nejrychleji začít vybírat, v čem stráví letošní rok…

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016
Ford Mustang 3.7 V6

2016 rok výroby
227 koní výkon
3 690 ccm objem

Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998

1993 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem

Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI

2006 rok výroby
145 koní výkon
3 499 ccm objem

Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive

1996 rok výroby
167 koní výkon
3 000 ccm objem

Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor

1990 rok výroby
160 koní výkon
1 840 ccm objem