reklama
načítám data...

Články | Honza 'Hamster' Křeček

Vlastnictví několika italských strojů jej dovedlo k detailnímu studiu servisních manuálů. Přes nově nabyté znalosti však zůstal zarytým alfistou. S příchodem do Autíčkáře potom získal pro své postižení i publikum.

Tatra MTX V8: Kam se poděl český supersport?

Český automobilový průmysl je zpět. Po letech socialistického úpadku patří výrobky Škoda opět mezi to lepší, co evropský trh nabízí. Ač mnozí brblají nad převzetím české automobilky německým gigantem, vývoj po 17. listopadu 1989 je bezpochyby pozitivní. Nechybělo mnoho a mohli jsme mít i vlastní český supersport.

Abarth 595 Turismo vs. Mini JCW Cabrio: Roztomilé splašené nesmysly

Pokud zatoužíte po stylovém městském přibližovadle se sportovním rodokmenem, po něčem, co bude víc než pouhý automobil, pokud se odmítáte spokojit s průměrností, máte jedinou možnost. Jenže kterou?

Kafe & Káry Praha: Poslední kafe

Tak končíme. Tedy pro letošní rok končíme. Pražský Džbán hostil letos poslední pražské Kafe & Káry. Čekali jste zimu a mizivou účast? Tak to tedy ne!

Buick Roadmaster pro Howarda Hughese

Životní příběh excentrického miliardáře Howarda Hughese je spojen především s létáním, jeho vozový park byl však neméně zajímavý. Dnes se na jeden kousek z jeho garáže podíváme. Bude to vůz, který víc než který jiný automobil představuje pro řidiče jeho vlastní klidný svět.

Fiat Multipla: Nepochopené umění

Často slýchám nářky automobilových nadšenců nad tím, jak jsou všechna auta stejná. Dnes si připomeneme auto, které rozhodně stejné nebylo.

Alfa Romeo Stelvio 2.2D MultiJet: Na co si to hraješ?

Svět se zbláznil. Maserati vyrábí naftové sedany, z linek Range Roveru sjíždí kabriolety a Alfa Romeo? Ta se pustila do produkce vozu do terénu. Dává to alespoň trochu smysl?

Asistenty umí zabránit srážce s autem, chodcem i zvířetem. Ale nedělají z nás horší řidiče?

Bezpečnosti není nikdy dost a těžko byste našli automobilku, která si na ní zakládá víc než Volvo. Neustálé zdokonalování ‚smyslů‘ auta v sobě však skrývá i určité nebezpečí.

Jaký vůz zvolil Benito Mussolini, když musel prchat?

Ve své podstatě by to mohla být dobrá reklama. Itálie, kolébka sportovních aut, rodiště značek Ferrari, Alfa Romeo, Lancia či Maserati – automobil, který si zdejší diktátor zvolí pro svůj útěk, musí být fantastický.

Volvo V90 Cross Country: Klasické Volvo nové doby

Volvo chce proniknout do luxusního segmentu a oslovit nové zákazníky. Může však současně zůstat pravým Volvem? To jsme se pro vás pokusili zjistit.

Trackday Vysoké Mýto: 29.10. | Než zima zamkne garáže!

Ano, venku už je to cítit. Přichází podzim, končí letošní motoristická sezona. Než však definitivně zapadnou vrata garáží za našimi závodními speciály, čeká nás ještě jeden automobilový svátek, poslední hurá sezony 2017, Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě.

Lamborghini Countach: Zrození superauta

Zdá se to neuvěřitelné, ale už je tomu přes 45 let, co se světu poprvé ukázalo okázale placaté Lamborghini Countach. Jaké bylo a proč jej máme v Autíčkáři rádi?

Kafe & Káry v Praze: Kafe je zpět!

Po krátké odmlce se do Prahy vrátila tradice spojující kávu a automobily. Pro ty z vás, kdo nemohli být přímo na místě, přinášíme krátký report.

Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI Monte Carlo: Český hothatch

Škoda před časem představila facelift svého modelu Rapid. Dokáže střed nabídky domácí automobilky něčím nadchnout Autíčkáře? A co tam dělá ta Delta?

Pět italských krejčí pro Alfu Romeo

Říká se, že s příchodem samonosných karoserií skončila éra malých karosáren. A je to do značné míry pravda. Slavné karosárny však žijí dál, změnily se v designová studia a toto jsou plody jejich práce.

Tatra Kopřivnice: Odolá válečným polím, poušti i proletariátu (2. část)

V předchozím povídání o kopřivnické automobilce jsme se od kočáru s motorem dostali až k elegantní proudnicové Tatře 77. Tam ale příběh Tatry zdaleka nekončí.

Citroën C-Elysée: Vůz za rozumnou cenu

Do redakce Autíčkáře chodí denně stovky dotazů od našich petrolheadských čtenářů, zda je lepší Mazda MX-5 nebo Citroen C-Elysée. Tuto otázku již nemůžeme déle nechat bez odpovědi.

Tatra Kopřivnice: Od počátků automobilismu a vždy na špici (1.část)

Nejen automobilovou současností žije Autíčkář.cz. Proto se dnes pojďme podívat do historie. Čeká nás nejstarší československá automobilka, společnost Tatra.

Tuning let osmdesátých aneb Nic není dost šílené

Dnešní automobilový trh nabízí nepřeberné množství modelů, verzí a provedení. A komu ani to nestačí, ještě je tu široká nabídka individualizace v podobě polepů, kombinací barev a dalších prvků. Nebylo tomu tak ale vždy.

Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Jak si český medvěd poradí z francouzským lvem? Který z nich je pro rodinu vhodnějším mazlíčkem? Autíčkář se pouští na tenký led a rozdává rady spotřebitelům.

EMA: český elektromobil, kterému nebylo přáno předběhnout dobu

Za časů RVHP o úspěchu nerozhodovala kvalita, ale politické zájmy. To poznamenalo i příběh československého elektromobilu EMA.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Cherokee HO 1993
Jeep Cherokee HO

1993 rok výroby
200 koní výkon
3 999 ccm objem

Pontiac Bonneville SE Automatic 3.8 V6, 1990 1990
Pontiac Bonneville SE Automatic 3.8 V6, 1990

1990 rok výroby
167 koní výkon
3 789 ccm objem

Ford Mustang Roush Rs3 2013
Ford Mustang Roush Rs3

2013 rok výroby
630 koní výkon
5 000 ccm objem

Pontiac Bonneville  1963
Pontiac Bonneville

1963 rok výroby
303 koní výkon
6 400 ccm objem

BMW Řada 7 740i 1995
BMW Řada 7 740i

1995 rok výroby
286 koní výkon
4 000 ccm objem