reklama
načítám data...

Články | Honza 'Hamster' Křeček

Vlastnictví několika italských strojů jej dovedlo k detailnímu studiu servisních manuálů. Přes nově nabyté znalosti však zůstal zarytým alfistou. S příchodem do Autíčkáře potom získal pro své postižení i publikum.

Hyundai Nexo: Patří budoucnost vodíku?

Vytrvalostní závody vodíkových speciálů i krátké svezení v unikátním Hyundai Nexo – i takové věci lze v našem hlavním městě zažít. A Autíčkář musel být u toho.

Jak zničit vlastní výrobek aneb 5 nejhorších faceliftů

Facelift je zákrok, který má svá rizika. Měl by vám zajistit lepší a mladistvější vzhled, ale někdy se to zkrátka nepovede. U lidí i u automobilů.

Nejdrzejší čínské automobilové kopie

Čínský automobilový průmysl chrlí nová auta závratnou rychlostí. Jen se nemohu zbavit dojmu, že jsem ty tvary už někde viděl.

4 + 1 perla retro-designu

Retro frčí. Tento fenomén není nijak nový, už je tu s námi hezkou řádku let. Pojďme se podívat na to nejlepší, co automobilovému světu přinesl.

Předběhl Uber svou dobu?

Na první pohled to byla celkem obyčejná nehoda. Jenomže auto neřídil člověk. Znamená jedna tragédie konec autonomních aut?

Kia Niro PHEV: Za lepší zítřky

Nabídnout rodinný crossover bez naftového motoru bylo ještě před pár lety čiré bláznovství. Kam se od té doby automobilový svět posunul? A proč rychlost zachraňuje svět?

První Autíčkářův trackday 2018: Drama v ledovém království

Je to oficiální, letošní motoristická sezona je zahájena, Autíčkářův první letošní trackday ve Vysokém Mýtě je za námi.

Nebyl to Golf GTI aneb kde se vzal hot hatch?

Ostrý hatchback je poněkud ožehavé téma. Pro jedny je to záhuba pravých sporťáků, pro druhé splněný sen o zábavném praktickém voze. Kde se však vzala myšlenka splašené nákupní tašky?

Drag race | Volvo XC60 T8 vs. BMW M240i: Zapomeňte na čísla!

Zdánlivě je to úplný nesmysl. Postavit proti sobě k závodu ve sprintu rodinné SUV od Volva a ostré kupé od bavorského výrobce sporťáků je přece úplně zbytečné. Nebo ne?

Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Autosalon v Ženevě opět jako každý rok rozvířil debatu o automobilové budoucnosti. Jaká tedy bude? Nebo snad jaká už je?

Venturi Atlantique: Krátký, ale intenzivní příběh

Supersport je italskou specialitou, italským národním pokladem, ztělesněním italského pojetí motorismu. Co se ale stane, když se někdo pokusí vyrobit supersport třeba ve Francii?

První letošní Autíčkářův Trackday se blíží – registrace spuštěny!

Jaro je za dveřmi a to znamená, že se blíží první letošní Autíčkářův Trackday a první závod série Plech Cup 2018.

Auta budoucnosti z minulosti | část druhá

Nerealizovaných projektů automobilového světa jsou stovky. Některé sloužily jen k prezentaci směru, kterým se chce ta která automobilka ubírat, jiné měly ambice skutečně vstoupit do výroby. A těmi se dnes budeme zabývat.

Mazda CX-5 G194 AWD: Cesta za dobrodružstvím

Překonávání výzev, dynamika, adrenalin, vášeň – tak jsou nám dnes prezentovaná auta kategorie SUV. A Mazda CX-5 není výjimkou. Dokáže však skutečně dostát těmto slibům?

Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

Škoda Octavia je v naší zemi ikonou, nejeden vlastenec je ochoten její čest hájit i v pěstním souboji. Opravdu za to stojí?

Auta budoucnosti z minulosti | část první

Automobilky platí stovky vývojářů, kteří mají přicházet s těmi nejfantastičtějšími nápady v naději, že něco z toho snad jednou spatří světlo světa v produkčním voze. A právě těmito koncepty a studiemi se bude zabývat Autíčkářův nový seriál.

DeTomaso Pantera: Monopoly po italsku

Značka DeTomaso již neexistuje. Svého času však mělo jméno DeTomaso ve světě sportovních vozů velmi dobrý zvuk. Mohl za to především model Pantera a možná se teď chystá jeho návrat.

Kia Stinger 2.2 CRDi 4x4: Konečně je to tu!

Vypadá úžasně. I parametry nového Stingeru se zdají velmi dobré. Jenže na kapotě hrdě nese logo automobilky Kia. Dospěla už korejská automobilka natolik, aby se Stinger mohl postavit svým soupeřům?

Pátrání po švýcarském automobilu

Švýcarsko je překrásná země. Čistá příroda, malebná městečka i impozantní horské štíty. Automobilový průmysl příliš nezapadá do této zelené idyly. Autíčkář se přesto rozhodl pátrat v historii po švýcarských petrolheadech.

Krotili jsme bestie aneb výlet za náklaďáky MAN

Mnohatunový náklaďák může po řidiče osobního auta vypadat až hrozivě. Platí ale i dnes, že na ovládání takového stroje musíte být celý chlap?"Nebo to zvládne i amatér?

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Edge  2008
Ford Edge

2008 rok výroby
268 koní výkon
3 500 ccm objem

Citroën Xsara  2000
Citroën Xsara

2000 rok výroby
88 koní výkon
1 600 ccm objem

Audi A8  2000
Audi A8

2000 rok výroby
180 koní výkon
3 ccm objem

Volkswagen Caddy 1.6TDi, 75kW 2013
Volkswagen Caddy 1.6TDi, 75kW

2013 rok výroby
75 koní výkon
1 600 ccm objem

Volkswagen Phaeton Luxusní vůz 2004
Volkswagen Phaeton Luxusní vůz

2004 rok výroby
240 koní výkon
126 ccm objem