Články | Honza Hamster Křeček
Vlastnictví několika italských strojů jej dovedlo k detailnímu studiu servisních manuálů. Přes nově nabyté znalosti však zůstal zarytým alfistou. S příchodem do Autíčkáře potom získal pro své postižení i publikum.Jak na displeje?
Trend displejů nahrazujících klasické přístroje je nezadržitelný. Kde se ale výrobci dopouští největších chyb?
Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
Technika se mění a vyvíjí. Dnešní auta nabízí výbavu, o které se našim předkům ani nesnilo. Bez čeho už si nové auto neumíme představit?
O autech a trendech
Svět automobilů se mění, mnohem více do něj promlouvají módní trendy. Nejdou ale až příliš proti originalitě? A co nám o nás prozradí?
Ferrari Purosangue: Plnokrevník
Značka Ferrari představila svůj první crossover, první Ferrari se dvěma páry dveří. Je to svatokrádež nebo skvělý nápad?
Na co se těším v roce 2023
…a vy můžete také. Ani příští rok nebude prost automobilových novinek. Na které z nich se opravdu těším?
Range Rover SV d350: Ať žije král
Může se vám to nelíbit, můžete dokonce i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat. Tohle je to nejlepší auto na světě.
Fiat 500 Topolino: Myška na kolech
Když se řekne Fiat, většině lidí se vybaví maličký Fiat 500, legenda, která dostala Itálii na kola. Ve skutečnosti ale myšlenka malého levného vozu nebyla pro Fiat vůbec nová.
Auta, která vůbec nepotřebujeme, ale o to víc je chceme
Každý z nás má jiné představy o ideálním voze. Ať jsou však jakékoli, nakonec zatoužíme po automobilu, který vlastně vůbec nepotřebujeme.
Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Škodovka, jak má být
Škoda Karoq není hvězdou z plakátů ani horkou automobilovou novinkou, přesto je pro náš trh nesmírně důležitá. Je to ale vůbec dobré auto?
Jak si představuju automobilovou budoucnost
Motoristický svět prožívá časy bouřlivých změn a ne každému nová doba vyhovuje. Co ale opravdu můžeme čekat od příštích desetiletí?
Ford Focus ST X: Nekompromisně
Ford prochází přeměnou. Léta vyráběné modelové řady končí a přichází nové. Dokáží ale inženýři Fordu ještě vůbec navázat na svou tradici sportovních hatchbacků?
DS 4 E-TENSE: Na obláčku osobitosti
Značka DS Automobiles se neohroženě vrhá do vod prémiových výrobců. Nebojí se přitom experimentovat a jít si svou vlastní cestou.
Proč si nenecháme pomoci?
Dnešní auta nabízí nepřeberné množství různých asistenčních systémů a pomocníčků. Proč je motorističtí nadšenci odmítají?
Maserati Grecale Trofeo: Přivítejte novou éru
Maserati oznámilo modelovou ofenzívu. Po první vlaštovce, supersportu MC20, přichází na trh i zcela nové SUV Grecale. A Autíčkář si zkusil hned to správné provedení – Trofeo!
Kolik kilometrů vydrží vaše auto?
Prý už ta moderní auta nejsou, co bývala, všechno je komplikované a propojené, přetechnizované a dlouhodobě neudržitelné. Ale možná je všechno trochu jinak.
Co nového u Škody aneb Proč mají koncepty sebevražedné dveře
Je to moc obyčejné, křičí jedni. Je to moc úchylné, křičí druzí. A přesně takový je smysl konceptů – přimět lidi křičet.
Autíčkář vyrazil na Barum Rally 2022
V redakci padl návrh vyrobit reportáž z opravdové rally. A jak jsme si řekli, tak se i stalo, vyrazili jsme na Barum Czech Rally 2022.
Nejsmutnější věci za volantem
Na cestách potkáváme nejrůznější úkazy a rozličné řidiče. Někdy nám vykouzlí na tváři úsměv, jindy nás rozzlobí. Cítíte však za volantem někdy smutek?
BMW i4 eDrive 40: Mnichovská odpověď
Značka BMW postupně buduje svou řadu elektrických automobilů. Až BMW i4 však ukazuje, že to v Mnichově myslí opravdu vážně.
Ferrari Testarossa: Zrodila se hvězda
Asi nejznámější model Ferrari byl zároveň posledním kusem svého druhu. Jaká byla automobilová ikona osmdesátých let?
Poslední komentáře
- beastar, Jak na displeje?
Tady obrázky nějak stávkoval upload - beastar, Jak na displeje?
Ten pohled na displej obecně jako na něco zlého a netradičního... - Blix, Jak na displeje?
Není zhovadilost 2 odkaz na původní Pumu? Pamatuju si že tehdejší... - Blix, Jak na displeje?
První Miata NA6 měla skutečný budík tlaku oleje, bylo na něm... - Lanza, Reportáž z krize středního věku
Ahoj Honzo, no kolem Prahy zrovna ne...musel bys to vzít po moři. Ale... - spooon, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
taky se přimlouvám za článek a klidně i fotodokumentaci... - spooon, Jak na displeje?
U MX-5 NA a NB takhle právě funguje i ukazatel teploty vody.... - Mechanik, Jak na displeje?
Chytrý hodinky bych si nikdy nekoupil. Když má člověk na ruce... - afro-r1, Jak na displeje?
Display je dnes samozrejme nejlevnejsi reseni, byt se zakaznikum... - fortress, Jak na displeje?
Digitální přístrojovej štít mi přijde spíš jako cost... - krab, Jak na displeje?
Jo s těma teplotama vody je to fakt ... "hýbací"... - M1chal, Jak na displeje?
Ja som to ale nemyslel tak, ako ty. Vyšperkovaný z hľadiska... - danklapy, Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské...
Reálně, kdybych měl uvažovat o elektro autě v aktuální... - kotzitzaq, Jak na displeje?
No s tou softwarově umrtveným ukazatelem teploty mě vytrestalo... - spooon, Jak na displeje?
mám to podobně jako krab. Otáčky vidět musím i u automatu...
Poslední inzeráty
1974 rok výroby
210 koní výkon
7 468 ccm objem
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
53 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů