načítám data...

Ptejte se Vojty: Spolehlivá krása

05. května 2016, 07:22 29 komentářů Vojta Dobeš Ptejte se

Solidní, dostupné a přitom pohledné a jízdně zajímavé auto? Zkusme se pustit poněkud nezvyklou cestou...

Zobrazit galerii

V rubrice Ptejte se Vojty šéfredaktor Vojta Dobeš (a občas i ostatní členové redakce) každý týden radí čtenářům s palčivými otázkami života nadšeného motoristy – ať už jde o výběr příštího vozu, rozsouzení hospodských debat nebo odpovědi na filosfofické otázky. Máte nějakou vlastní? Pište na redakce@autickar.cz!

Zdravím celou redakci :)
Už nějakou dobu s nadšením čtu Váš web, tak mě napadlo se optat Vojtů na jejích výběr.
Moje benzínová Megí už má dávno nejlepší léta za sebou a vzhledem k tomu, že poslední dobou mě už nebaví ani v tom pardubickém provozu, natož když jedu jednou do týdne někam dál jak do Dašic, tak nastal čas vybrat nástupkyni. Požadavky jsou celkem jednoduché. Limit do 100 tisíc, nic menšího než Fóbie, ať se na to auto dá koukat a hlavně ať se "moc" nese*e. Je mi více méně jedno, jestli nafta nebo benzín, Miata nebo Alfa 156. Osobně pár favoritů mám, ale věřím, že přijdete na auta, kde o jejich existenci ani nevím.
Krásný večer přeji 
Pařez

Jsou dotazy jednoduché. Jsou dotazy zapeklité. A jsou dotazy, které si musíte tak trochu domyslet. Na první přečtení by totiž tvoje otázka byla ideálním kandidátem na naši oblíbenou radu “kup si dvojkový Focus nebo Mondeo na benzín”, ale čtení mezi řádky prozrazuje, že skutečnost nebude tak jednoduchá. Zmínka o tom, že tě stávající vůz “nebaví”, že se na nové auto má “dát koukat” a příklady v podobě Alfy Romeo 156 a  Mazdy MX-5, což nejsou zrovna typické příklady rozumných a praktických vozů. Z dotazu na spolehlivý a trvanlivý stroj se tak rázem stává mnohem zajímavější otázka na auto, které bude sexy a přitom zároveň i spolehlivé. A nejspíš by mělo i dobře jezdit.

A protože dotaz je poněkud nestandardní, mírně nezvyklá bude i moje odpověď. Odchýlím se totiž od své tradice nabízet řadu možností a alternativ a poradím ti jen jedno jediné auto – navíc takové, se kterým nejspíš velká část čtenářstva nebude souhlasit (a postará se tak o ony alternativní nabídky).

Mám totiž intenzivní niterný pocit, že odpovědí na všechny tvoje problémy je Alfa Romeo – nikoliv však stará, reznoucí a nepříliš solidně vyrobená 156, ale novější a velmi masivní a odolná 159, která je se svým podvozkem původně určeným pro Cadillac (nejen) na italské poměry velmi trvanlivá a můžeš ji mít s jedněmi z nejodolnějších common-rail dieselů na trhu. A nejlevnější kusy už se s trochou snahy dají pořídit ve tvém rozpočtu…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

st
stirling
05. května 2016, 08:45
0

KEd som kupoval auto bol som pozriet 159 Alfu ale neprisla mi zrovna bytelna, recenzie boli dobre ale interier mi prisiel vyrazne nekvalitny, pozeral som 3 rocnu s 80k km ,realnymi prvy majitel . Docela sklamanie,inak podvozkovo a motoricky fajn vozenie, bolo to 159 2.0 jtd, mozno oproti 156 je to vyrazne lepsie, ale nedosahuje to kvality premiovej konkurencie. Vyhoda je nizsia cena a najkrajsi dizajn v triede. Problem je dalsi predaj,aj ked u jazdeneho je to uz viac menej bezbolestne.

reagovat
Ja
Jadd
05. května 2016, 09:20
0

ja sem vzdycky mel pocit, ze na alfi pomery se tak strasne nesraly ani 166. Sehnat nejakou s bussem a po FL at je to trosku novejsi a jeste zbyde rezerva :)

ri
riprex
05. května 2016, 10:19
0

Jestli ti přišel interiér AR159 nekvalitní, tak máš buďto naprosto absurdní požadavky a jezdil jsi doteď v Rollsu nebo jsi měl nějakej hodně jetej kus. 159 má jeden z těch kvalitnějších interiérů, byť v základních výbavách je naprd hnusný plast na středové konzole. V těch vyšších je tam už kovový dekor různých variant. Co se pazvuků a spasování týče, tak ani moje stará hajtra s nájezdem dávno přes 300tkm nevrže, v interiéru nic neodpadává, všechno je na svém místě a všechno funguje. Takový naprostý evergreen, co u 159 umí tvořit nepříjemné zvuky se nachází na opačné straně, tzn. v exteriéru a je jím torpédo (tedy plast pod stěrači). Řešení je ale jednoduché - podlepit do na straně čelního skla filcem nebo něčím podobným, jako vytlumení. Jinak ale o ničem nevím a zvukový komfort, zejména při vyšších rychlostech, je úžasný.

st
stirling
05. května 2016, 10:46
0

Hold skusenost bola taka, viac aut som nevidel ale bol to prvy majitel a 80k realnych

ri
riprex
05. května 2016, 10:53
0

Tak jmenuj konkrétně, co ti vadilo :P

st
stirling
05. května 2016, 13:17
0

Skrabance, spary v interiery , latka na sedackach znicena, auto malo tri roky

Pr
Prager
05. května 2016, 13:18
0

No nevim, já do 159 přesedl ze svý 147 FL a přišlo mi to proti ní prostě horší. Horším zvukem zavírání dveří počínaje, přes materiály a ergonomií konče. 147 neni žádnej interiérovej top, ale čekal jsem něco o 3 galaxie dál, že si zkrátka sednu na prdel, což jsem si sedl, ale přesně z opačnýho důvodu... Něco jako tejden novej Avensis a 7 let starej, chytneš za kliku ve funglovce a nechápeš, jak hnusnej material to je. Nejsem na tohle absolutně zatíženej, klidně bych jezdil v něčem hnusnym na omak I pohled, a takovou hrůzu autu odpustil, kdyby mělo něco navíc, charisma, jízdní vlastnosti, atd., ale tady mi to vyloženě vadilo...

ri
riprex
05. května 2016, 15:30
0

No jestli to mělo škrábance, tak to fakt nemělo 80tkm nebo se k tomu někdo choval jako hovado. Mám 350tkm a v reálu to jde poznat jen na dvou věcech - sedák řidiče má od riflí a kovovejch cvočků dost a volant je ošoupanej. A to v tom běžně jezdím zasviněnej z dílny a nedá se říct, že bych to s tou péčí přeháněl. A ono co se týče interiéru, tak co bys chtěl? Palubka je celkem příjemná koženka, plast je jen rádio, klima a drobnosti, zbytek je broušenej hliník. Dveřní výplně jsou pravé dřevo potažené kůží. Kliky jsou pochromovaná ocel... atd. Fakt nevim, co víc bych měl chtít a mám lehké podezření, že jste v tom vůbec seděli, nebo to byl totálně kašoidní kus. Ono naftová 159 s nájezdem 80tkm starší dvou let je extrémní rarita a za svůj život, kdy jsem těhle aut prošel když ne stovky, tak desítky jsem viděl jen jednu.
Co se 147 týče, tak interiérem rozhodně lepší není. To fakt jako ani omylem. Jízdně ale určitě je - má výrazně nižší hmotnost. 159 je víc utlumená a výrazně komfortněji laděná, ale to nelze vidět jako mínus. 147 je zkrátka "řidičtější", ale to je dobou vzniku. Ani bych ji nenazýval Oplem, protože s nim nemá absolutně nic společného, kromě většiny převodovek a většiny benzínových motorů. Ono Vojta to napsal bohužel tak, jak se to většinou tvrdí, že to je platforma evropského Cadillacu, ale realita je taková, že není. Platformu, stejně jako podvozek navrhovala Alfa s tím, že bude dál poskytnuta GM v rámci kooperace. K tomu ale nedošlo, partnerství se rozpadlo do sraček. Z Oplovitosti lze obviňovat leda tak benzíny, kromě TBi a manuální převodovky, kromě těch ve 2.4JTDm. Jinak to s Oplem nemá lautr nic společnýho a je to od základu Alfou nově postavené auto. Že není tak řidičská, jako 156 je holt dáno rokem vzniku. Taky to ale narozdíl od 156/147 není reznoucí a věčně se seroucí kaše s bezpečností kartonové krabice. Beztak mě to není jasný, proč po letech jsou víc uznávány ty sračkoidní Alfy (155/156/147/GT = furt ten samý Fiat Tipo v jiném kabátě, který může za současnou mizernou pověst Alfy) a na ty kvalitní, které za něco stály (164, 166, 159) se plive. 156 jsem svého času měl a prostě never more. Hnije to víc než Miata (strejdova nově kupovaná v roce 2005 šla loni kvůli korozi do šrotu, protože už nebylo na co vařit), motor TS 16V je totální mrdka vyrobená ze sračkoidního materiálu a konstrukčně naprosto poddimenzovaná a zprasená tím, že byl cíl pro všechny objemy mít stejnej blok, takže to má absurdně krátký nebo absurdně dlouhý zdvih dle objemu. Co se tomu autu upřít nedá, že jízdně je opravdu, ale opravdu super... nicméně to v žádném případě nestačí.

CZmisak
05. května 2016, 10:00
1

Lexus IScokoliv aka Toyota Altezza?

reagovat
rw
rwalker
05. května 2016, 10:07
0

Honda Accord
Mazda 3, 6
Saab 9'3, 9'5 s 1.9, stejny motor s A 159?

reagovat
Pr
Prager
05. května 2016, 10:16
0

Kromě toho roadsteru, o kterym se nesmí mluvit, mám ještě 147 FL s 1.9 JTDm a 135 kW. 159 se mi strašně líbí, jak interiér, tak exteriér. Chtěl jsem 159. Sednul jsem si do 159, strašný zklamání. Svezl jsem se s 159, ještě větší. 159 nechci, bohužel. Je pro mě charakterově spíše převlečenej Opel, než vylepšená Alfa, jakkoliv mě to coby alfistu štve i mrzí, speciálně v kontrastu s designem, kterej je dokonalej... 166 FL je nádherná, jízdní projev na velikost auta neskutečně hravej, akorát jsem měl (subjektivní) problém najít vhodnou pozici za volantem. Přestože mám celkem konfekčních 185 cm, nejsem holt 170 cm Ital... Projeď se s 147 FL, neskutečně hravá, dá se s ní i cestovat, 1k km za ve 4 s plnym kufrem no prob. Pokud by ses bál 2.0 TS, seženeš za tyhle peníze krásnou 1.9 JTDm Q2. Nebo se podívej po Alfě GT s 1.9 JTDm, 147 v jinym kabátu. 159 za kilo rozhodně nebude top zustand, to radši starší, ale hravější a zábavnější 147/GT/166. Jasně, jsou to všechno evoluce 156, ale zrovna v jízdních vlastnostech mi to rozhodně nevadí, naopak lepší, než unylost 159.

reagovat
Vikis
05. května 2016, 10:34
0

Tak Vám pěkně děkuju! Po přečtení článku jsem hned musel otevřít inzerci a hledat... Jaká nafta je nejlepší? :) a jakej benzín a výdrž? Našel jsem 3.2 V6 Q4 za 125k kč a má najeto skoro 190k km.... Házejte mi moudra, ať si doplním vzdělání :)

reagovat
st
stirling
05. května 2016, 10:45
1

Ten 3.2 vela zerie je to GM a vykon nic moc kukaj ked tak 1.75 Turbo benzin alebo 1.9 JTD 88 kw/2.0 JTDm 125kw

ma
macho
05. května 2016, 11:00
1

Tak nedavno jsem zde na autičkáři řešil jak sehnat do 100 tisíc AR166 po FL s 2.4jtd, po projetí několika kusů jsem zjistil, že ty auta už mají své léta za sebou. Většina prodávaných aut je již neudržována a doslova chátrá. Pokud někde narazíš na AR166 po FL s 2.4jtd tak to hned kup, protože to je fantastické auto. Já to vzdal a koupil AR159 za 89 tisíc čerstvý dovoz z Itálie. Je to hodně jetý kousek a bohužel exteriér je typicky italsky zanedbaný (hromada škrábanců) ale podvozkově je to pecka a motor 1.9JTD je takový kompromis. Jede to celkem slušně i se spotřebou to není zlé, ale na 2.4JTD(ještě bez DPF) to rozhodně nemá. Na druhou stranu AR159 je už moderní, snadno opravitelné a v provozu hodně penetrované auto, takže není problém sehnat cokoli z použitých dílů. Každopádně na takové to domácí ježdění po okrskách (ani na dálnici nebudeš za loosera) je fajn společník - přiměřeně dynamický a slušně odhlučněný se supr podvozkem a celkem jí to sluší ;-). Každopádně se připrav s rozpočtem kolem 100 tisíc na samodomo servis, aby to dávalo ekonomický smysl. AR159 má celkem dost běžných trablů, které lze řešit doma v garáži.

Pr
Prager
05. května 2016, 13:29
0

FL AR 166 s 2.4 do 100 seženeš krásnou v D, u nás ne. Sám jsem si jí chtěl přivézt coby auto na dálniční cesty (radši starou Alfou, než zánovní OIII nahlínách ftéesíčku). Kdybych neměl problém s ergonomií, jdu do ní. Takhle časem u 4. auta v single domácnosti skončim v C209 320 nebo jinym GT. K těm motorům; 1.75 TBi i 2.0 JTDm v týhle cenový nekoupíš a v jejich prodejní hladině jsou řekl bych zajímavější auta. Holden 3.2 s Torsenem 4x4 radši ne. 1.9 JTDm je celkem držák, kterej v ok stavu prakticky jezdí na vzduch. 2.4 žere víc, ale letí, do ní bych bejval šel. Samozřejmě se bavíme o 5 - 10 let starý naftě, takže se každej večer pomodli, aby se neodporoučela svatá dieslová trojice, pak bys ještě rád jezdil za 12l, ale bez podobnýho rizika. To ti ale u starší nafty nezaručí nikdo, každá má svá pro a proti(E46 a její hadice, např.). Takže ekonomika: 1.9, poježdění: 2.4. Ve vyšší cenový podle mě nedává 159 takovej smysl, a to jsem fanda AR.

ri
riprex
05. května 2016, 15:39
0

Tak hele fando... po 350tkm původní spojka, vstřikovače, DMF, turbo i MAF :P A co se JTS týče, tak to má DMF taky, navíc se můžeš každej večer modlit, aby se ti nevytahal řetěz (50 boulí za opravu jak prd a díly jen přes autorizák), aby se ti to nezadřelo nebo aby se ti nevysralo nějaký z celé řady nedostupných, drahých a blbě vyměnitelných čidel. Rozumně se dá provozovat snad asi jen 2.2JTS. Tam ta rozvodová sada nestojí tolik (cca 30kkč) a vydrží v reálu 150-200tkm. Nic moc jinýho průserovýho ten motor nemá, takže až na vysokou spotřebu (těch 12L/100km při svižnější jízdě jistejch, průměr kolem 10 minimálně) se to dá.

Pr
Prager
05. května 2016, 17:06
0

Tak hele takyfando, netvrdím, že 159 je vergl, to ani omylem. :P Neni ani nadprůměrně ani podprůměrně spolehlivá, stačí se podivat do 159 sekce na alfistech, ovšem holt nežijeme v době piána 300D a je to už pomalu prašť jak uhoď, na každym motoru/autě najdeš něco, co odchází.. Ale že máš po 350 tkm původní spojku a vše, je řekl bych spíše štěstí, náhoda, údržba a šetrnej přístup, než pravidlo. Já měl ve 170 spojku ko, jelikož předchozí majitel byl buď matlák, nebo prostě odešla. Jakou to má vypovídací hodnotu? Nula. Prozřetelnost i realistický očekávání u koupě jetýho dieselu, ale i benzínu, jsou zkrátka na místě. Naopak mi přijde jako mythcreating tvrdit, což snad netvrdíš, že když Tvá 159 má ve 350 vše ok, čemuž bych rád věřil, ale jsem skeptik, může mít každá. No, může, ale nemusí a pravděpodobně ani nebude.
Jak jsi psal výše, 147 a 159 se určením objektivně srovnávat vůbec nedají, o tom žádná. Není to jen dobou vzniku, která hraje taky samozřejmě roli, ale hlavně určením. 159 není svižný a obratný flitzer do města, ale auto spíše na město a cestování (k čemuž jsem jí taky chtěl), tím pádem se jí váha navíc podepisuje na větší těžkopádnosti proti 147, zatímco je komfortnější. Přestože se 159 řídí, aspoň mně, lépe, než její konkurenti typu Avensis apod., obratnost a rychlost reakcí 147 nikdy mít nebude, stejně jako 147 nebude tak komfortní, něco za něco. Jasně, 147 není P205GTI, ale i tak je v rámci malejch hatchů do města radost jí řídit.
Interiér: design je subjektivní, provedení objektivní, a ze 159 jsem zkrátka takovej pocit neměl, tečka. Někdo to může mít jinak, fajn, ale nesedlo mi to a připadal jsem si jak ve služebním Oplu, se kterym jsem nakroutil x desítek tisíc, to prostě sorry. Na obrázku nádhera, v reálu zklamání. Vyvolávat tady mýty o 159 rozhodně nechci, shrnoval jsem jen svůj pocit, nakonec auto si nekupuješ kvůli interiéru, i když hraje taky podstatnou roli. Jinak Tvůj DF článek se mi libíl tehdy i dnes.

Dotazující neřešil, co vlastně chce, a tohle jsou dvě auta z různýho spektra. Ať si projede obě a sám uvidí, co je mu bližší

Ma
Mara
05. května 2016, 11:47
0

Tohle je vážně zajímavý dotaz a ještě zajímavější odpověď, protože se mi taky 159 hooodně líbí a právě podvozek je jedna z otázek, protože u 147 a 156 byl právě podvozek velmi náročný na údržbu/výměnu opotřebovaných dílů. (Jestli zrovna tohle je to, co se skrývá pod hospodským "alfy se serou", nevím.) Jestli je 159 výrazně lepší, mohl by to být deal closer i pro mě. A který common rail diesel je ten nejlepší? 1,9 nebo 2,4? (Osobně bych chtěl tu 2,4, protože diesel s míň jak pěti válci je k zlosti a ta 2,4 jede fakt krásně. Argument spotřeby u mě neobstojí, ta mi je buřt, dokud je do 10 l.)

reagovat
ma
macho
05. května 2016, 12:14
0

To je jednoduchý, pokud neřešíš spotřebu tak 2.4JTD jak kuturou tak zátahem je o galaxii jinde než 1.9JTD. Z hlediska servisu je u 2.4JTD vše trochu složitější (čti dražší) Výhodou té 1.9JTD je použití u Opelu, takže díly související s motorem jsou levné (rozvody s pumpou a termostatem 3400,-) a dobře se na něm opravuje, protože všude je dost místa. (narozdíl od 2.4)

Pr
Prager
05. května 2016, 13:22
0

Ano, 147/156/GT podvozek JE náročnější na údržbu, ale když ho opravíš, což neni zase taková raketa, tak se ti to BOHATĚ vrátí v jízdních vlastnostech a skvělym (na italskou Felicii, jasně s Caymanem to nesrovnáváš) řízení. Takže chceš radši řidičsky horší, ale spolehlivější auto, na kterym ti některý díly můžou odejít taky, nebo něco, co se holt taky musí opravit, ale potom je neskutečně příjemnější na řízení?

Adam
05. května 2016, 13:50
1

Podle mě je 159 blbost. Z věcí co Pařez požaduje splňuje akorát design. Podle mě je dopověď jednoduchá, stačí si vybrat generaci.
BMW E46/E36 v M-Packetu

reagovat
ri
riprex
05. května 2016, 15:43
0

Tak jinak... snad to nebude vadit, ale vzhledem k tomu, kolik blábolů a nesmyslů se tady začíná kolem 159 šířit bych sem dal odkaz na svůj článek na jiném serveru. Nějakej ten pátek už to mám, takže jsem to před časem sepsal: http://dfens-cz.com/traktor-zetor-simulator-edizione-italia-a-r-159-2-0-jtdm/ Jen teda mám 2.4 a ne 2.0, jak D-Fens blbě napsal :)

reagovat
Pa
Pařez
05. května 2016, 18:00
0

Mno, jako majitel dotazu se rád přidám do debaty a doplním trošku příběh jak se to vše stalo. :) Jako 18 cucák sem dostal papíry dělané na ix 20 v dieselu se zvednutými otáčkami a po úspěšném složení "máš papír, jdi se učit" jsem sedl do tátovi 18 leté benzínové Laguny a spokojeně sem jí otřískal a zničil spojku :) Po roce jsem si kuli dojíždění narychlo kupoval auto za 20k a vyhrál Mégane 1,6 55 kW 1997. No po 15 tisících km a 45 tisících na opravách jsem dospěl k názoru, že je na čase se posunout. Vzhledem k denní potřebě auta v osazenstvu jeden + notebook je mi celkem jedno jestli Miata nebo Alfa. Pravda, k Alfám mám nehynoucí náklonnost, ale po zkušenostech s Renckem už radši něco "relativně" spolehlivého. Zatím u mě vyhrává Alfa 156 v 1,9 JTD 110 kW. Mám možnost zakoupit celkem slušný kus, ale aby to nebylo z bláta do louže....

reagovat
Liqid
05. května 2016, 18:43
0

Pokud máš tuhle možnost, tak vem Miatu. Velkej a težkej sedan nech fotrúm a managerům. Roadster je pro mladýho kluka bez rodiny a závazků jako stvořenej.

Pa
Pařez
05. května 2016, 18:52
1

Máš naprostou pravdu, ale pro mladýho kluka bez rodiny mají i zadní sedačky využití :)

M P
05. května 2016, 19:30
0

Tak to už je potom otázka, jakému druhu radovánek v autě dáváš přednost:D

Liqid
05. května 2016, 20:02
0

Tak je pravda, že bez zadních sedaček to chce trochu improvizace, ale není to neřešitelné ;-)

Ro
Roman
06. května 2016, 23:02
0

Nedá mi to a musím taky reagovat, jakožto hrdý majitel 166 FL 2.4 jtd a 159 1.9 JTD 110 kw myslím, že mám docela dobrý obrázek o obou autech. Jak již bylo zmíněno, 166 je řidičský "živější" o dost sportovnější než 159. Taky je nejvorznejsi hlavně na zadku. Hlavní problém 159 je, že ji lidí berou jako novější 156, ale tomu tak vůbec není. 159 je limuzína. Mnohem komfortnější a i spolehlivější a levnější na provoz. Podvozek vydrží obecně dvakrát tolik co 156. I tak je podvozkove 159 na velmi vysoké úrovni a řidičský je to skvělé auto. Ta 1.9 je bohužel unylejsi projevem, prostě klasické 4 válcový diesel. Ta 2.4 ve 166 je super. Dílenské spravování 159 je na velmi vysoké úrovni, ale nemusí někomu sednout designem. Mohl bych toho napsat ještě hromadu :-). Srhnuto, 159 tuha ale komfortní, spolehlivá, 166 sportovni, dražší na údržbu. Btw ta poloha za volantem se fakt hledá těžko pokud nemáte ruce dlouhé jako opice...

Radohanno
09. května 2016, 08:54
0

159 je pohledově krásná..AR mám rád sic jsem ji nikdy neměl. Motorově jedině BUSSO. Ovšem to mohu říct i o SAABu 9,5. atd. Citroen C6, Lexus LS, Opel Omega, Renault Avantime, Jaguár XJ, a spoustu jiných.. Kamarád má 156 ,2,0 benzin. S LPG. vychytal mouchy a kupodivu jezdí již 3 roky a je to stále pěkné auto...

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem