Prager
Jméno | Olda V. |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 8.2 rok. |
Poslední aktivita | před 8.0 rok. |
Komentářů u článků | 9 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
V pohodě, o nic nejde. Trklo mě to stejne jako ty 3 metry a 250 kg, což ale s obsahem nemá nic společného. Jinak jasně, US infrastruktura je naddimenzovana, ale stejne, myslete pořád na to, že v garážích cumakem ke zdi prostě ne. :)
Hezký, ovšem není z L.A., ale Louisiany (LA). Jinak teda ujet 230 tis. mil a myslet na to, jak zaparkovat, abych nemusel couvat, je slušná diagnóza. :)
Tak hele takyfando, netvrdím, že 159 je vergl, to ani omylem. :P Neni ani nadprůměrně ani podprůměrně spolehlivá, stačí se podivat do 159 sekce na alfistech, ovšem holt nežijeme v době piána 300D a je to už pomalu prašť jak uhoď, na každym motoru/autě najdeš něco, co odchází.. Ale že máš po 350 tkm původní spojku a vše, je řekl bych spíše štěstí, náhoda, údržba a šetrnej přístup, než pravidlo. Já měl ve 170 spojku ko, jelikož předchozí majitel byl buď matlák, nebo prostě odešla. Jakou to má vypovídací hodnotu? Nula. Prozřetelnost i realistický očekávání u koupě jetýho dieselu, ale i benzínu, jsou zkrátka na místě. Naopak mi přijde jako mythcreating tvrdit, což snad netvrdíš, že když Tvá 159 má ve 350 vše ok, čemuž bych rád věřil, ale jsem skeptik, může mít každá. No, může, ale nemusí a pravděpodobně ani nebude.
Jak jsi psal výše, 147 a 159 se určením objektivně srovnávat vůbec nedají, o tom žádná. Není to jen dobou vzniku, která hraje taky samozřejmě roli, ale hlavně určením. 159 není svižný a obratný flitzer do města, ale auto spíše na město a cestování (k čemuž jsem jí taky chtěl), tím pádem se jí váha navíc podepisuje na větší těžkopádnosti proti 147, zatímco je komfortnější. Přestože se 159 řídí, aspoň mně, lépe, než její konkurenti typu Avensis apod., obratnost a rychlost reakcí 147 nikdy mít nebude, stejně jako 147 nebude tak komfortní, něco za něco. Jasně, 147 není P205GTI, ale i tak je v rámci malejch hatchů do města radost jí řídit.
Interiér: design je subjektivní, provedení objektivní, a ze 159 jsem zkrátka takovej pocit neměl, tečka. Někdo to může mít jinak, fajn, ale nesedlo mi to a připadal jsem si jak ve služebním Oplu, se kterym jsem nakroutil x desítek tisíc, to prostě sorry. Na obrázku nádhera, v reálu zklamání. Vyvolávat tady mýty o 159 rozhodně nechci, shrnoval jsem jen svůj pocit, nakonec auto si nekupuješ kvůli interiéru, i když hraje taky podstatnou roli. Jinak Tvůj DF článek se mi libíl tehdy i dnes.
Dotazující neřešil, co vlastně chce, a tohle jsou dvě auta z různýho spektra. Ať si projede obě a sám uvidí, co je mu bližší
FL AR 166 s 2.4 do 100 seženeš krásnou v D, u nás ne. Sám jsem si jí chtěl přivézt coby auto na dálniční cesty (radši starou Alfou, než zánovní OIII nahlínách ftéesíčku). Kdybych neměl problém s ergonomií, jdu do ní. Takhle časem u 4. auta v single domácnosti skončim v C209 320 nebo jinym GT. K těm motorům; 1.75 TBi i 2.0 JTDm v týhle cenový nekoupíš a v jejich prodejní hladině jsou řekl bych zajímavější auta. Holden 3.2 s Torsenem 4x4 radši ne. 1.9 JTDm je celkem držák, kterej v ok stavu prakticky jezdí na vzduch. 2.4 žere víc, ale letí, do ní bych bejval šel. Samozřejmě se bavíme o 5 - 10 let starý naftě, takže se každej večer pomodli, aby se neodporoučela svatá dieslová trojice, pak bys ještě rád jezdil za 12l, ale bez podobnýho rizika. To ti ale u starší nafty nezaručí nikdo, každá má svá pro a proti(E46 a její hadice, např.). Takže ekonomika: 1.9, poježdění: 2.4. Ve vyšší cenový podle mě nedává 159 takovej smysl, a to jsem fanda AR.
Ano, 147/156/GT podvozek JE náročnější na údržbu, ale když ho opravíš, což neni zase taková raketa, tak se ti to BOHATĚ vrátí v jízdních vlastnostech a skvělym (na italskou Felicii, jasně s Caymanem to nesrovnáváš) řízení. Takže chceš radši řidičsky horší, ale spolehlivější auto, na kterym ti některý díly můžou odejít taky, nebo něco, co se holt taky musí opravit, ale potom je neskutečně příjemnější na řízení?
No nevim, já do 159 přesedl ze svý 147 FL a přišlo mi to proti ní prostě horší. Horším zvukem zavírání dveří počínaje, přes materiály a ergonomií konče. 147 neni žádnej interiérovej top, ale čekal jsem něco o 3 galaxie dál, že si zkrátka sednu na prdel, což jsem si sedl, ale přesně z opačnýho důvodu... Něco jako tejden novej Avensis a 7 let starej, chytneš za kliku ve funglovce a nechápeš, jak hnusnej material to je. Nejsem na tohle absolutně zatíženej, klidně bych jezdil v něčem hnusnym na omak I pohled, a takovou hrůzu autu odpustil, kdyby mělo něco navíc, charisma, jízdní vlastnosti, atd., ale tady mi to vyloženě vadilo...
Kromě toho roadsteru, o kterym se nesmí mluvit, mám ještě 147 FL s 1.9 JTDm a 135 kW. 159 se mi strašně líbí, jak interiér, tak exteriér. Chtěl jsem 159. Sednul jsem si do 159, strašný zklamání. Svezl jsem se s 159, ještě větší. 159 nechci, bohužel. Je pro mě charakterově spíše převlečenej Opel, než vylepšená Alfa, jakkoliv mě to coby alfistu štve i mrzí, speciálně v kontrastu s designem, kterej je dokonalej... 166 FL je nádherná, jízdní projev na velikost auta neskutečně hravej, akorát jsem měl (subjektivní) problém najít vhodnou pozici za volantem. Přestože mám celkem konfekčních 185 cm, nejsem holt 170 cm Ital... Projeď se s 147 FL, neskutečně hravá, dá se s ní i cestovat, 1k km za ve 4 s plnym kufrem no prob. Pokud by ses bál 2.0 TS, seženeš za tyhle peníze krásnou 1.9 JTDm Q2. Nebo se podívej po Alfě GT s 1.9 JTDm, 147 v jinym kabátu. 159 za kilo rozhodně nebude top zustand, to radši starší, ale hravější a zábavnější 147/GT/166. Jasně, jsou to všechno evoluce 156, ale zrovna v jízdních vlastnostech mi to rozhodně nevadí, naopak lepší, než unylost 159.
Super, ale proč je na tý mezigenerační fotce NB s NA sedačkama?! :) Tovární JAP bastl nebo nějaká NB Edition NA?
První pražský KK jsem nedal díky stávkujícímu altíku, druhý v Brně jsem nestihl, takže do třetice to vyjít musí. Ovšem místo Alfy s hadem ve znaku přijedu ve své limitce roadsteru, jehož jméno se zde nesmí vyslovit...
Poslední komentáře
- tomyks, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za meho detstvi kolovala legenda o jednom mistnim Formanovi s posilovacem.... - Romus, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Tohle jsou debaty o ničem, kdo si může dovolit auto za milion+... - tomaass2, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jak se tam dostanu k dalším dílům, prosím? - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
diky bkraliku za zaujiamvy odkaz na twitter, aj ostatne posty... - rock, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
...to bylo jen moje soukromé postesknutí na dobou, které nerozumím,... - rock, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Kurnik šopa, jakej smysl má dávat nějakou reportáž v sedmi... - yorkin, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Těch scénářů, v nichž se tohle auto nevyrovná spalováku... - bkralik, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Překvapivě Polsko po dálnicích není vůbec žádný problém.... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
S lehkou nohou to asi půjde. Já s autem jezdil normálně bez nějakého... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Dle mého děláte elektromobilitě medvědí službu. Popisujete... - Frodo, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Mě stejný motor v prodlouženém Berlingu jezdí za 5,5, takže... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Podle ABRP to s jízdou přes rychlostní limit a průměrem... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Tak je zase logické, že pokud byste to valil 160+, tak častěji... - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
ako by asi tak podobny vylet dopadol opacnym smerom, niekde do prdele... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 má omezovač na 185 km/h, takže s ním lze jet úplně...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
160 koní výkon
0 ccm objem
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní Tatraplan
30 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
24 komentářů