načítám data...

Prager

JménoOlda V.
BydlištěPraha
Registracepřed 8.2 rok.
Poslední aktivitapřed 8.0 rok.
Komentářů u článků9
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Pr
Prager
17. května 2016, 14:59
0
Majitel Toyoty Tundra najel milion mil a dostal nové auto

V pohodě, o nic nejde. Trklo mě to stejne jako ty 3 metry a 250 kg, což ale s obsahem nemá nic společného. Jinak jasně, US infrastruktura je naddimenzovana, ale stejne, myslete pořád na to, že v garážích cumakem ke zdi prostě ne. :)

Pr
Prager
17. května 2016, 11:07
0
Majitel Toyoty Tundra najel milion mil a dostal nové auto

Hezký, ovšem není z L.A., ale Louisiany (LA). Jinak teda ujet 230 tis. mil a myslet na to, jak zaparkovat, abych nemusel couvat, je slušná diagnóza. :)

Pr
Prager
05. května 2016, 17:06
0
Ptejte se Vojty: Spolehlivá krása

Tak hele takyfando, netvrdím, že 159 je vergl, to ani omylem. :P Neni ani nadprůměrně ani podprůměrně spolehlivá, stačí se podivat do 159 sekce na alfistech, ovšem holt nežijeme v době piána 300D a je to už pomalu prašť jak uhoď, na každym motoru/autě najdeš něco, co odchází.. Ale že máš po 350 tkm původní spojku a vše, je řekl bych spíše štěstí, náhoda, údržba a šetrnej přístup, než pravidlo. Já měl ve 170 spojku ko, jelikož předchozí majitel byl buď matlák, nebo prostě odešla. Jakou to má vypovídací hodnotu? Nula. Prozřetelnost i realistický očekávání u koupě jetýho dieselu, ale i benzínu, jsou zkrátka na místě. Naopak mi přijde jako mythcreating tvrdit, což snad netvrdíš, že když Tvá 159 má ve 350 vše ok, čemuž bych rád věřil, ale jsem skeptik, může mít každá. No, může, ale nemusí a pravděpodobně ani nebude.
Jak jsi psal výše, 147 a 159 se určením objektivně srovnávat vůbec nedají, o tom žádná. Není to jen dobou vzniku, která hraje taky samozřejmě roli, ale hlavně určením. 159 není svižný a obratný flitzer do města, ale auto spíše na město a cestování (k čemuž jsem jí taky chtěl), tím pádem se jí váha navíc podepisuje na větší těžkopádnosti proti 147, zatímco je komfortnější. Přestože se 159 řídí, aspoň mně, lépe, než její konkurenti typu Avensis apod., obratnost a rychlost reakcí 147 nikdy mít nebude, stejně jako 147 nebude tak komfortní, něco za něco. Jasně, 147 není P205GTI, ale i tak je v rámci malejch hatchů do města radost jí řídit.
Interiér: design je subjektivní, provedení objektivní, a ze 159 jsem zkrátka takovej pocit neměl, tečka. Někdo to může mít jinak, fajn, ale nesedlo mi to a připadal jsem si jak ve služebním Oplu, se kterym jsem nakroutil x desítek tisíc, to prostě sorry. Na obrázku nádhera, v reálu zklamání. Vyvolávat tady mýty o 159 rozhodně nechci, shrnoval jsem jen svůj pocit, nakonec auto si nekupuješ kvůli interiéru, i když hraje taky podstatnou roli. Jinak Tvůj DF článek se mi libíl tehdy i dnes.

Dotazující neřešil, co vlastně chce, a tohle jsou dvě auta z různýho spektra. Ať si projede obě a sám uvidí, co je mu bližší

Pr
Prager
05. května 2016, 13:29
0
Ptejte se Vojty: Spolehlivá krása

FL AR 166 s 2.4 do 100 seženeš krásnou v D, u nás ne. Sám jsem si jí chtěl přivézt coby auto na dálniční cesty (radši starou Alfou, než zánovní OIII nahlínách ftéesíčku). Kdybych neměl problém s ergonomií, jdu do ní. Takhle časem u 4. auta v single domácnosti skončim v C209 320 nebo jinym GT. K těm motorům; 1.75 TBi i 2.0 JTDm v týhle cenový nekoupíš a v jejich prodejní hladině jsou řekl bych zajímavější auta. Holden 3.2 s Torsenem 4x4 radši ne. 1.9 JTDm je celkem držák, kterej v ok stavu prakticky jezdí na vzduch. 2.4 žere víc, ale letí, do ní bych bejval šel. Samozřejmě se bavíme o 5 - 10 let starý naftě, takže se každej večer pomodli, aby se neodporoučela svatá dieslová trojice, pak bys ještě rád jezdil za 12l, ale bez podobnýho rizika. To ti ale u starší nafty nezaručí nikdo, každá má svá pro a proti(E46 a její hadice, např.). Takže ekonomika: 1.9, poježdění: 2.4. Ve vyšší cenový podle mě nedává 159 takovej smysl, a to jsem fanda AR.

Pr
Prager
05. května 2016, 13:22
0
Ptejte se Vojty: Spolehlivá krása

Ano, 147/156/GT podvozek JE náročnější na údržbu, ale když ho opravíš, což neni zase taková raketa, tak se ti to BOHATĚ vrátí v jízdních vlastnostech a skvělym (na italskou Felicii, jasně s Caymanem to nesrovnáváš) řízení. Takže chceš radši řidičsky horší, ale spolehlivější auto, na kterym ti některý díly můžou odejít taky, nebo něco, co se holt taky musí opravit, ale potom je neskutečně příjemnější na řízení?

Pr
Prager
05. května 2016, 13:18
0
Ptejte se Vojty: Spolehlivá krása

No nevim, já do 159 přesedl ze svý 147 FL a přišlo mi to proti ní prostě horší. Horším zvukem zavírání dveří počínaje, přes materiály a ergonomií konče. 147 neni žádnej interiérovej top, ale čekal jsem něco o 3 galaxie dál, že si zkrátka sednu na prdel, což jsem si sedl, ale přesně z opačnýho důvodu... Něco jako tejden novej Avensis a 7 let starej, chytneš za kliku ve funglovce a nechápeš, jak hnusnej material to je. Nejsem na tohle absolutně zatíženej, klidně bych jezdil v něčem hnusnym na omak I pohled, a takovou hrůzu autu odpustil, kdyby mělo něco navíc, charisma, jízdní vlastnosti, atd., ale tady mi to vyloženě vadilo...

Pr
Prager
05. května 2016, 10:16
0
Ptejte se Vojty: Spolehlivá krása

Kromě toho roadsteru, o kterym se nesmí mluvit, mám ještě 147 FL s 1.9 JTDm a 135 kW. 159 se mi strašně líbí, jak interiér, tak exteriér. Chtěl jsem 159. Sednul jsem si do 159, strašný zklamání. Svezl jsem se s 159, ještě větší. 159 nechci, bohužel. Je pro mě charakterově spíše převlečenej Opel, než vylepšená Alfa, jakkoliv mě to coby alfistu štve i mrzí, speciálně v kontrastu s designem, kterej je dokonalej... 166 FL je nádherná, jízdní projev na velikost auta neskutečně hravej, akorát jsem měl (subjektivní) problém najít vhodnou pozici za volantem. Přestože mám celkem konfekčních 185 cm, nejsem holt 170 cm Ital... Projeď se s 147 FL, neskutečně hravá, dá se s ní i cestovat, 1k km za ve 4 s plnym kufrem no prob. Pokud by ses bál 2.0 TS, seženeš za tyhle peníze krásnou 1.9 JTDm Q2. Nebo se podívej po Alfě GT s 1.9 JTDm, 147 v jinym kabátu. 159 za kilo rozhodně nebude top zustand, to radši starší, ale hravější a zábavnější 147/GT/166. Jasně, jsou to všechno evoluce 156, ale zrovna v jízdních vlastnostech mi to rozhodně nevadí, naopak lepší, než unylost 159.

Pr
Prager
28. dubna 2016, 12:25
0
Mazda vyrobila jubilejní miliontou Miatu

Super, ale proč je na tý mezigenerační fotce NB s NA sedačkama?! :) Tovární JAP bastl nebo nějaká NB Edition NA?

Pr
Prager
19. dubna 2016, 09:57
0
Kafe&Káry na Sv. Jiří: Přijedou i hadi a štíři?

První pražský KK jsem nedal díky stávkujícímu altíku, druhý v Brně jsem nestihl, takže do třetice to vyjít musí. Ovšem místo Alfy s hadem ve znaku přijedu ve své limitce roadsteru, jehož jméno se zde nesmí vyslovit...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Alfa Romeo 159 1.9 jts 2007
Alfa Romeo 159 1.9 jts

2007 rok výroby
160 koní výkon
0 ccm objem

Volvo S60 T6 AWD Summum 2011
Volvo S60 T6 AWD Summum

2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem

Ford F150 RANGER 1980
Ford F150 RANGER

1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem