načítám data...

Ptejte se: Hledá se zábava za volantem.

26. června 2016, 08:32 49 komentářů Daniel Borský Ptejte se

Doporučit zábavné auto, není nikdy jednoduché. Pro jednoho je zábavou rychlost v přímce, pro druhého obratnost v zatáčkách. Dnes nám vyšlo...

zobrazit celou galeriiPtejte se: Ptejte se: Hledá se zábava za volantem.

Dobrý den, 
 
Chtěl bych radu od odborníků přes zábavu za volantem. Často čtu vaše články a vždy se těším na další, měl bych dotaz na zábavu na 4 kolech. Po 4 letech se zas vracím ke koupi vlastního auta, do teď jsem jezdil s dodávkou Evropu a jako obchodní zástupce s naftovou Fabií. Už proto nechci naftu, která je do kamen, ale otáčkový benzin. Nastoupil jsem jako IT technik a obchodní zástupce firmy s cesťákem a sháním služební auto s charismatem. Budu ho převážně používat na město, okresky, žádné dálnice. Měl jsem na škole Rapida 136, Fiata Bravo GT a hledám nástupce. Jezdím na silniční motorce a miluju zatáčky a svižné svezení, ale jezdím dle situace podle předpisů. Už jsem projel Audi TT starší verze, jede krásně, ale nesedlo mi, ten zadek děsně plaval a turbo bere až nahoře. Podle šéfa nemusím řešit tolik kufr, i když krabice by se měla vejít, a cesťák bude podle TP spotřeby, tak i podle toho najít auto, cca průměr do 9 -10 litrů.  A když by se jelo na kochačku, aby to šlo dolů. Zkusil jsem E46 318i, ale byla ve strašném stavu a motor to měl za sebou, včera jsem projel Ford Focus 1,8 a 1,6, ta slabší mě nadchla motorem, jak se krásně vytáčel, ale koroze a nedostatků bylo příliš. Zvažuji i MX5, jen mam problém se zády a průvanem: blokujou se. Hledám auto s dvěma tvářemi – jak sportovní a zábavné, tak klidné a kochací, lehkost, spolehlivost a zábavu. 
 
Děkuji 
Rošický  

Na rovinu přiznám, že tvůj dotaz byl pro nás tak trochu oříšek. Na první pohled jsem totiž nedokázal rozklíčovat, co od nového auta vlastně očekáváš. Píšeš, že hledáš auto zábavné a zároveň zvládající i klidnou jízdu. Mělo by být spolehlivé, lehké a očekáváš od něj charakter. Podmínkou je benzinový motor, pokud možno vysokootáčkový, s velkou chutí do života. Fajn, z tohohle zadání by asi šlo vymyslet nějaký kompromis. Pak mě ale překvapil výběr aut, která tě zaujala a byl sis je vyzkoušet. Audi TT je sice trochu podceňované auto a budoucí perspektivní youngtimer, ale moc nesplňuje tvé zadání. Není příliš zábavné a ani motoricky nedokáže vyhovět požadavkům na točivý charakter, byť je přeplňovaná 1.8 jinak velmi povedený agregát. Miata je sice automatickou odpovědí na všechno, ale na bolavá záda to nejspíš není úplně dobrá volba. Dalším pánem na holení je Focus. Bohužel nepíšeš, jestli sis byl vyzkoušet první nebo druhou generaci, ale oba dva každopádně postrádají charisma, které od nového vehiklu požaduješ. Jedině snad ST170 (v případě první generace) je o něco zajímavější. Nedosahuje sice svými schopnostmi na přeplňovanou dvaapůlku Focusu ST II, ale za zmínku stojí. Ať tak či onak, rozhodně jsou Focusy skvělá auta, která mohu jedině doporučit. Jako poslední jsi zmiňoval E46 od BMW. To je takový evergreen a univerzální volba všech nadšenců do aut. Do puntíku splňuje zadaní o dvou tvářích, je relativně spolehlivá a bude ti dělat radost. Jen bych zvážil jestli nejít rovnou do jednoho z povedených šestiválců, spotřeba oproti 318i nebude zásadně vyšší. Takže problém vyřešen? Ne tak docela, to by bylo moc jednoduché. Trojkové BMW generace E46 v zachovalém stavu budeš shánět velmi složitě. V české inzerci leží spousta polovraků před smrtí, pokud se někde objeví krásný kousek, je většinou velmi drahý a bývá opravdu rychle prodaný. Dovolím si tedy navrhnout nějaké alternativy, byť jsi nenapsal jakou částku hodláš obětovat na pořízení auta. Budu se tedy držet v cenové hladině toho BMW. 

Říkáš tedy charakterní auto co tě bude bavit? Abeceda začíná písmenkem a, byla by tedy škoda nepodívat se na Alfu Romeo. Jako první mě napadla kdysi oblíbená 156. Stejně rychle ji však zavrhnu. Přestože se jedná o velmi charismatický vůz (tím spíš se šestiválcem), ty hledáš také něco spolehlivého, což není silná stránka 156. Další disciplínou ve které 156 nevyniká je odolnost vůči korozi. Tohle pro tebe nebude správná volba. Co tam máme dál? 159 není moc zábavná a už vůbec neoplývá lehkostí. Ve chvíli kdy jsem chtěl Alfu odepsat, že nedokáže vyhovět tvým potřebám, mě napadlo, že jsem úplně zapomněl na model GT. Třídvéřové kupé (nebo liftback pro někoho) je rozhodně zajímavou volbou. Je to poslední Alfa s Bussem pod kapotou. To by mohlo být ono. Radost ti asi bude kazit spotřeba, kterou asi nedostaneš dlouhodobě pod deset litrů (rozhodně ne s větším podílem městských tras), ale jinak bys nad tím měl popřemýšlet. Je poměrně spolehlivá a krásně se s ní jezdí. Šestiválec pod kapotou ti vykouzlí úsměv na rtech při každém nastartování. Menší komplikací bude, stejně jako u BMW, shánění rozumného kousku. Tím spíš s V6. Za pokus to však stojí. S touhle Italkou tě bude cestování bavit.  

Alternativou k Focusu může být třeba Honda Civic sedmé generace. Když pomineme příliš nafouklou pětidvéřovou verzi, zůstane nám sportovně laděný třídvéřový hatch a poněkud usedlé kupé. Civic nabídne velmi jistý podvozek a točivou jednašestku pod kapotou, která mírný handicap v oblasti výkonu, dohání velkou chutí do života. To nejlepší ze sebe vydává ve druhé polovině otáčkoměru. Civic kupé je trochu zvláštní auto a ne každému se líbí. Je to však také zajímavá volba a jako bonus oproti hatchbacku se tady pod kapotou nachází o něco málo silnější 1.7. Stran spolehlivosti není Hondě moc co vyčítat, tady by nemělo hrozit žádné nepříjemné překvapení. Civic stojí za úvahu. 

V Japonsku zůstaneme i při hledání variace k trojkovému BMW. V mysli se mi přehrávají vzpomínky na často opomíjený Lexus IS200. Nutno dodat, že tak trochu neprávem opomíjený. Tohle auto disponuje pohonem zadních kol (v lepším případě se samosvorem) a charakterním šestiválcem pod kapotou. Podvozek je také velmi schopný, umí být jak velmi zábavný, tak kouzelně pohodlný. Potěší také kvalitní interiér s třešničkou na dortu v podobě budíků vyvedených ve stylu hodinek. Navíc je to Lexus, spolehlivost je jeho druhé jméno. Tahle volba by ti mohla dělat opravdu radost. 

Co říci závěrem? Snad jen, že ti přeji šťastnou ruku při nákupu. Ať už zvolíš cokoli, myslím, že nebudeš litovat. Focus i Civic jsou velmi povedená auta a z běžné konfekce patří mezi ty povedenější. BMW a Lexus hrají na prémiovou strunu. Pohon zadních kol, kvalitní zpracování a vytříbené chování, s nimi nemůžeš být nespokojen. A Alfa? To je vždycky kategorie sama pro sebe. Nekritičtí fandové ji budou obdivovat do konce světa. Velmi početná je i skupina lidí, kteří budou Alfu stejným způsobem nenávidět. Asi je lepší zůstat nad věcí a užívat si těch dobrých věcí, které Alfa nabízí. Mám na mysli vytříbený design, schopný podvozek a povedený motor. Nutno dodat že s Bussem pod kapotou bude mít GT největší koule z tohohle výběru. 

Jaká by byla vaše volba? Zapomněli jsme na nějaké zajímavé auto, které by odpovídalo požadavkům? Napište nám do diskuze. 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

CZmisak
26. června 2016, 09:50
0

Celica 7G 2ZZ

reagovat
Be
Beny
26. června 2016, 10:02
1

Tak jasně že MX-5, jen přikoupit hardtop. :-)

reagovat
Goldies
26. června 2016, 10:56
0

To IS200 by fakt mohla byt zajimava volba a kdyby byl potreba kufr, tak i verze sportback nevypada spatne. Kvalitni a spolehlive by to mohlo byt a jestli to dobre chapu, tak na blbnuti ma motorku, takze by to mohlo byt idealni reseni :-)

reagovat
kv
květoš
26. června 2016, 11:02
0

Clio Sport 172,182;)

reagovat
Snowman000
26. června 2016, 11:05
0

E46 je genialne univerzalne auto, ale jeho revirom su hlavne dialnice, v meste R6ka trosku trpi a na vymetanie okresiek sa predsa len jedna relativne o tazke a velke auto...

Siel bych do nejakeho HH:
Mini Cooper S
Renault Clio
Fiesta ST

Alebo uz spominanej Alfy GT

reagovat
Máří
26. června 2016, 11:06
0

Co Clio sport? Má použitelnej spodek a na vrchu jede jak pichla svině. Je relativně na svý schopnosti pohodlné. Spotřeba kolem 8/100. V zatáčkách drží stejně krásně jako většina top hot hatchů - tj. většinou ti hlava nedovolí jet rychleji než jsou schopnosti toho auta.
Jinak mám porovnání majitele ITR a Clio sport - Clio je použitelnější, zábavnější a víc ukecané. ITR je tvrdé, musí se točit a nedá nic zadarmo.

reagovat
Ro
Rosicky
26. června 2016, 15:28
0

V clio jsme jeste nejel mozna take zkusim ale vylozene me ten desing neoslovuje

Máří
29. června 2016, 15:16
0

Clio není moc reprezentativní. Je to splašená neznačková teniska, kterou si většinou lidi koupí pro ten potenciál v úplně obyčejném autě, to je vše :)

Ho
Honza_123
26. června 2016, 11:15
0

Zkus kupé od Mercedesu.. CLK W208 ideálně s vidlicovým šestiválcem 3200ccm. Blbě se hledá pěkný, ty nejhezčí bývají také drahé a hned pryč a inzerce je plná ojetých a opoužívaných vran, ale při troše štěstí se dá narazit. Dálku budeš schopný jet za 7.5 pokud pojedeš kochačku, naopak, pokud budeš chtít pořádné otáčky a trochu slyšet příjemně uřvaný šestiválec, tak si také přijdeš na své. Auto je neskutečně pohodlné na dálky - 1300 km v kuse bez problému, o tom se může neustále glorifikovanému krámu typu E46 jen zdát. Co se týče údržby a provozu, 320tka je jeden z nejopěvovanějších Mercedesů z přelomu dekády, možná i dodnes a díly a vše stále skvěle dostupné i vv "originále" za slušné peníze. Tak hodně štěstí při výběru.

reagovat
ko
komín
29. června 2016, 15:53
0

mercedes je to hezky ale bud trochu objektivni kamo. poradne otacky a v6? to jako myslis tech 6200-6500 nebo kde to ma omezovac jo? 7.5 litru dalky jo? stovkou pod dalnici mozna co. a glorifikovany kram ma byt E46 proc? protoze jsi majitel CLK W208 a nedas na ni dopustit? :)...

Ho
Honza_123
30. června 2016, 09:06
0

Kámo, tak především protože - slyšel jsi někdy zvuk atmosférické V6 3199ccm v Mercedesu? Pokud chceš na dlouhé cesty motor ani neslyšíš, vlastně neslyšíš uvnitř nic, je to Mercedes - absolutní ticho. Pokud chceš slyšet a sešlápneš mu, krásně se točí, nevím jakým jsi jel krámem, ale standartní nezhuntovaný točí do 7,5tis.. Spotřeba - OK, tak pojďme si říct, není to auto na spotřebu, ale umí překvapit - Letos Jih Itálie, nějakých 1900Km tam a 1900Km zpět, naprosto pohodová jízda na dálnicích tempomat 140km/h jinak cesta nepočítaje pár prošlápnutí kickdownu a odfouknutí naftových dehtů z cesty 7,8l za nějaké 4tis km, to jde ne? Jinak ano, město se dá jezdit i za 15, mě to netrápí, mám doma další čtyři auta, jedno z nich není staré ani několik měsíců a ty ostatní jsou vlastně jen Mercedesy.. Ano dle mého se E46 moc glorifikuje. Je to obyčejný bavorák s průměrnými vlastnostmi, ve většině případů na silnicích holé krámy po smrti, nebo po zásazích tunýrků, pro které je tento model modlou. V 90% případů je u E46 za volantem krypl, pojďme si nic nenalhávat, je to prostě tak a neokecávejme to. A názor na ní? Trochu se mýlíš víš, kromě toho, že jsem měl několik E39tek, což považuji (přesto, že to je trochu vyklidněnější typ vozu) za úplně jinou ligu, než E46, tak E46 jsem měl taky. Dokonce se budeš divit velmi pěknou a když jsem jí prodával byla pryč za necelých 48 hodin od dání na inzerci, přesto, že byla téměř 2x dražší než celý průměr inzerovaných aut :)) Ano tušíš správně, byla to špica v individuálu nacpaná snad vším myslitelným a v popisu motorizace měla také několik "trojek" .. Jinak na 208 dám dopustit klidně, ale to auto s 320tkou pod kapotou splňuje snad vše pro někoho kdo nechce nějakou okruhovku a prasit na okreskách, i když dá se také svižně zatáčkama, přesto, že auto působí na první dojem mastodontně. Ale každému dle jeho gusta, někdo má rád vdolky, někdo zase hol...Mercedesy :) Mějte se a autorovi dotazu šťastnou volbu, v zemi , kde každý šetří na servise, dělá se vše až když je to rozbité a co není rozbité je u většiny aut doprasené tuzingem...

ve
vebloud
26. června 2016, 11:32
0

Osobně bych volil faceliftovou e46 325i nebo 330i (ty hodně žerou olej, sehnat dobrý kus je umění). To auto je neskutečně zábavný na ježdění. Nejradši bych ti doporučil 330d jako mam já, ale diesel nechceš. Každopádně 330d nezatracuj - ma částečně charakter benzínu a každý kdo se projel, byl dost překvapen ;-). Zkus se v ní aspoň svézt. Pokud máš vyšší rozpočet, bral bych e92 kupe po FL.

reagovat
Ro
Rosicky
26. června 2016, 15:07
0

Moc děkuji, ted jsem jel v e46 318 tehle jel pekne motor je zabavny i klidny ale bohuzel ho nekdo upravoval a ma snizeny podvozek a koroze uz taky znacna. Kotouče skoro prodrene asi se dost setrilo. V tydnu m jet na alfu gt a na mx-5 s hartop

:-
:-))
27. června 2016, 18:17
0

Taky je obrovský rozdíl, jestli jsi jel v 318i před a nebo po faceliftu. Po faceliftu je to už slušné žihadlo.

Ro
Rosicky
28. června 2016, 19:55
0

Oba modeli byli po faceliftu ale prvni byl spatny tento byl zachovaly a motor se pekne vytacel. Trocha koroze lemy ale jen tecky ale nejvic me vadi sportovni podvozek ktery dost skakal a kotouce zadek prorezli predek prodreny. To nevypada ze se nekfo dobre staral. Co myslite vy?

Regular John
26. června 2016, 12:18
0

Pokud sedan, tak bych volil toho Lexuse, ideálně v třílitru... Ne, že by dvoulitr nejel, ale musí za volantem sedět dobrý šofér s pohotovým řazením, v nízkých otáčkách se tomu opravdu moc nechce. Narozdíl od BMW to auto drží pohromadě, je neskutečně spolehlivé, nemá takové problémy s korozí a není tak okoukané. Jako bonus je to poměrně raritní auto, které na sebe i po necelých 20 letech upoutává dost pozornosti. Je to ale spíš pro lidi, kteří dokáží ocenit ty detaily jako nadčasový design, propracovaný interiér, výborné jízdní vlastnosti a pěkný zvuk, pokud někdo hledá vyloženě rychlost a doufá s tím, že bude všechny křižovatky projíždět dveřmi napřed, tak toto auto není pro něj.

Pokud by nevadil hot hatch, tak za mě Clio RS 197 :-) To auto miluje svižnou jízdu a hlavně zatáčky, jen to chce překousnout to, že je to Francouz a ne dokonalý Japonec :-)

reagovat
Sa
Safa
26. června 2016, 14:00
1

Když ne Miata, tak Mazda 3 MPS. :o)
Ale hot hatch je každopádně taky dobrá volba...

reagovat
Ro
Rosicky
26. června 2016, 15:26
0

Urcite hh je taky zajimavy koukal jsem na gti ale zatim jsme zadny pekny nenasel celkove v cem sem zatim jel bylo v dost spatnym stavu az na to tt ale zas to bylo vic na dalnice. Na tu mazdu taky kouknu

Aleš
26. června 2016, 15:08
0

Při zmínce o vysokootáčkových motorech jsem si hned cybavil hondy a jejich Vtec. Takže já bych se poohlédl buď po Civicu EP3(asi nejlépe v Type R,který se možná nevejde do limitu) jako je v článku a nebo po Integře. Ale spíš bych koukal po pozdějších DC5,které,alespoň v Evropě nejsou tolik profláklé jako starší DC2.
Bral bych třeba tuhle
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Honda-Integra-Type-R-6-Gang-Leder-klima/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:11000_11_/pg:vipcar/219031362.html
Ceny DC5(když se objeví na prodej) nebývají tak vysoké jako u DC2.

reagovat
Da
David ro
26. června 2016, 15:41
0

Dik tohle vypada moc pekne coz jsem nenapsal chtel bych auto kde cena prilis neklesne ani po nekolika letech. Penize nejsou zas takovy problem hledam do te 100 ale mohl bych i 300 postradat kdyz bych vedel ze zapar let nebude o 100 dole

Aleš
26. června 2016, 16:52
0

Já si myslím,že zrovna Honda Integra DC5 bude už jen získávat na ceně stejně jako již dříve starší DC2(tu už je problém sehnat v dobrým stavu,kdy ještě není před smrtí pod 250tis. Ale spíš více. Tedy u nás,v Německu jsou trošičku levnější,ane o moc). Jnak DC5 bych hledal i jako Acuru RSX(protože to vypadá že jich v Evropě bude víc než Hond DC5). Jako Hondu bych to hledal spíš v Japonsku a možná v UK než v kontinentální Evropě,protože v Japonsku jich je docela dost na prodej(ale mají volant v pravo tj. jsou RHD). I ta co jsem na ní dával odkaz je US verze,ale nejspíš už byla přihlášená na evropských značkách,takže s přihlášením by nemusel být problém.

Aleš
26. června 2016, 17:03
0

Ale teď jsem si všiml,že ta co jsem linkoval je jenom Type-S a ne Type R(jelikož má 160hp a Type R jich měl 217). To doufám,že nevadí. Troufám si tvrdit,že Type S nebude na ceně získávat tolik jako originální Type R,který se prodával pouze v Japonsku.

Ro
Rosicky
26. června 2016, 20:49
0

Dik. Kouknu na to ale je fakt ze jich tu moc neni spis vubec a nemam kdo by proto do nemecka sjel. Jak to tak byva s jetyma autama zalezi dost na majitelich v jakym stavu jsou. Musim priznat ze se mi hodne libi e46 @ s cenou jen tak dolu nepujdou par let. Trochu me chybi ze se neda slozit sedacky. V tydnu prijedu jeste par aut mam jeste dva mesice vybrat nejlepe. Chci neco specialniho skoda. Ze tich lexusu nenibzadny v okoli

Aleš
27. června 2016, 07:36
0

To je pravda,u ojetých aut velmi záleží na majtelích. A E46 je opravdu lrásné auto. A ceny krásných DC5 už taky jdou nahoru. Teď jsem našel ještě 2
1. Tahle je na Slovensku za 225 tis.
http://www.autoscout24.cz/offers/acura-rsx-type-s-benzín-bílá-284943868
2. Tahle je ve Španělsku za 360 tis. a je z posledního roku.
http://www.autoscout24.cz/offers/acura-rsx-type-s-benzín-šedá-287039749
U nás jsem našel jenom DC2.

ro
rosicky
27. června 2016, 09:35
0

kouknu po nich chci si do auta sednout a řict prosttě tohle musim mít a tešit se na každou jizdu, je fakt že by se mi libilo aby sli slozit sedacky jednou za cas, a to bmw maj větsinou na pevno a lehkostí taky moc neoplivají, s bmw co sjem jel vcera zas na mirnou korozi lemů motor sel pekne jen to mel klucina jen pul roku a majitel predtim na to dal sportovni podvozek a je to dost uskakany a ten predek dost sedí ale slevil na 80tis, tak by bylo i an vymenu kotoucu který by si to zaslouzily. Jsem na važkach ale jeste zkusim alfu, mazdu a hondu pak budu vedet víc.

Fr
Franc
27. června 2016, 13:30
0

Pokud ani 300k neni problem, pokusil bych se koupit hondu s2000 nebo bmw z3 spis coupe s sestivalcem, nebo e46 m3
Vsechno to sou auta, ktery maj charakter sou tocivy, a umi byt i pohodlny (ano i s2000 na denni jezdeni) a hlavne uz na hodnote jenom porostou

ro
rowan
27. června 2016, 16:20
0

Jestli najdes pojizdnou a hezkou s2000 nebo sestivalcovou z3 coupe za 300 tisic, tak si zabiram od kazdyho aspon tri.

br
bradley
27. června 2016, 16:23
0

Nevím jestli je dobrý doporučovat zrovna Integru, vždyť to auto je dobrý akorát na dokonale hladkym okruhu a všude jinde člověka spíš rozčiluje. Na každodenní použití to fakt není, tím spíš pokud se ma pohybovat i ve městě.

Ro
Rosicky
28. června 2016, 20:00
0

Super clanek a napady, ciste vzaro bych mohl i vic jak 300tis ale zas bych chtel auto vic uzivat tak aby me nevadilo ze stoji venku dalo i zimu. Po ty m3 se kouknu ale je jich strasne malo. Mozna nejaky m packet. Zvazoval jsme novejsiho forda ale padaj hodne cenove a kvalita neni dobra a o 10let strasi bmw je na tom lip. Budu rad za kazdou dalsi napovedu pomalu si srovnavam co presne chci.

Ma
MartinCoupe
09. srpna 2016, 17:16
0

No, pokud máš na auto až 300tis, nechápu proč projíždíš rezavý 318 ky. Můj postřeh z vlastnictví E36 Coupe 320i je: "Kyž BMW, tak s nejsilnějším motorem." Žere to více méně podobně, ale nějaká tam 330i (328i) pojede nesrovnatelně lépe než sebevytněnější 318i. S Tvým rozpočtem bych šel do e46 Coupe, s M-Paketem v origo stavu (a kupoval bych to v DE). Motoricky buď 328i nebo 330i (oba mají své pro i proti).

Přemda Honda
26. června 2016, 18:10
0

Z tohoto výběru za mě jednoznačně Lexus :-)

reagovat
CerVus
26. června 2016, 18:33
0

Co chrysler crossfire. Teď jsem se dočetl, že když se mu vymění stabilizátor řízení za aftermarket, tak se tím smaže jedno z jeho třech hlavních negativ.

reagovat
Ro
Rob
27. června 2016, 00:17
0

Pod e39 se mohu podepsat. Sám mám 528i v sedanu. A ikdyž je to kus auta, tak je neuvěřitelné jak statečně se v zatáčkách drží, je to Jekyll a Hyde. Dá se s ním pohodlně cestovat stovky kilometrů bez známek únavy, jet kochačku.. ale i blbnou v zatáčkách. A to všechno umocňuje symfonie té strojovny vepředu. Ceny dílů už nejsou nijak strašný a celkově je to auto opravdu multifunkční.

Ro
Rob
27. června 2016, 00:18
0

Sorry mělo to být o řádek níže.

hb
hb11
26. června 2016, 20:31
0

Pri delsich trasach je ctyrvalec u e46 nesmysl (sestivalce bez problemu dokazi jezdit za 8-9l). Jak je psano v clanku, problem je sehnat dobry kus, proto bych doporucil vyber rozsirit o e39 sedan (e39 sice na prvni pohled vypada o dost vetsi, ale se stejnym motorem vazi jen o par desitek kg vic, nez e39, je pohodlnejsi a na okreskach podobne zabavna jako e46 - plati jen pro e39 sedan, touring pusobi o dost tezkopadneji, zrejme kvuli jine zadni naprave a vyssi hmotnosti ).

reagovat
Ro
Rosicky
26. června 2016, 20:52
0

Moc dalku nad 100km jezdit nebudu spis cas od casu mesto po mestu a vesnici. Cca do 100denne spis min.

:-
:-))
27. června 2016, 18:21
0

Mám na dlouhé trasy 316i po fl a luxusní je stejně jako šestiválec a doveze mě když je větší provoz i za 5,5l/100...

Ro
Rosicky
28. června 2016, 20:02
0

Co mate za rok a jak je to z naklady a na co si dat vic pozor pomalu se priklanim k bmw.

Az
Azmodan
01. července 2016, 13:48
0

Ja mam 316 pred faceliftem a spokojenost, dalnice se zaplou klimou ted naposled na slovensko za 6.1L na zimakach. Kupoval jsem ji presne z tohohle duvodu: E46 je jedno z nejhezcich aut od BMW a 316 nebude tolik zrat, na vikendy mam 3000GT, takze E46 plni roli spolehliveho prepravniho prostredku z bodu A do bodu B :)

Su
Subaru4ever
27. června 2016, 12:55
0

Subaru Legacy sedan nebo Impreza sedan s 2,0R motorem (2005-2009). Po sedanech není taková sháňka jako po kombi, zároveň sedan nejspíš nebude předělaný na LPG (bacha, 2,0R 121 kW DOHC LPG nesnáší!), spotřeba 9-10, pohodové cestování a přitom živelná radost na okreskách. V případě Legacy i velmi reprezentativní vzhled :-)

reagovat
Ro
Rosicky
28. června 2016, 20:03
0

Zkusim ale je jich mene a nevim jak se servisem a opravami u nas

Bu
Bubuzwebu
27. června 2016, 17:02
0

Co třeba Toyota Corolla TS

reagovat
Michal.913
27. června 2016, 19:26
0

Já bych to viděl na e46 328i se spotřebou dlouhodobě do 10 vejdeš, ten motor je hodně povedený a při klidné jízdě jede za pusu, je jich dost na výběr a v neposlední řadě jich je všude hromada, takže i když se něco pokazí nebude to drahé... Problém bych viděl s tou lehkostí repektive co si nad tím představuješ, pro mě co má slabost pro lehoučká auta je má e36 strop, nic většího - těžšího bych nepřekousl ale zeptat se amíka asi se ti vysměje co je to za nákupní tašku pro babu :))

reagovat
Ro
Rosicky
28. června 2016, 19:50
0

Nebudu dalky tolik jezdit predpokladany popojizdky a cesty 30 km denne max 100km obcas. E46 se mi libi ale jaky motor by na to byl nejlepsi

Michal.913
28. června 2016, 22:24
0

Pak byhc nejspíš hledal ´´starou´´ m52 323i, která je hodně ´´laděná´´ do spotřeby, samozřejmě se zas ochudíš o sílu 2.8 ale i těch 125kw není nejméně a jako kompromis je to dobrá volba

CerVus
28. června 2016, 23:12
0

Tak zase než starou 323i je lepší šáhnout po nové 320i. Lepší motor, nižší spotřeba, většinou 6-ti rychlostní skříň a celkově novější auto.

To
Tomáš
02. července 2016, 12:16
0

Mám dotaz ohledně toho lexusu IS200, koukal jsem, že se dělala i verze IS300 s motorem 2JZ, ale našel jsem jen 3 kusy na prodej v Něměcku a všechno verze sportback s automatem.. to se normalní sedan do Evropy nedovážel ?

reagovat
Ma
MartinCoupe
09. srpna 2016, 17:04
0

E46 330i, E46 328i, Focus ST 170, Focus ST220, Civic TypeR, Celica. Pokud máš zálibu v ruletě, pak SAAB 9-3 (9-5) Aero, Vigen a nakonec můj tajnej tip: Fábie I s motorem 2.0 85kW :-)

reagovat
ro
rosida
20. dubna 2017, 10:42
0

Tak to vyhralá alfa romeo GT, je to srdcovka a i pres stálé kravinky ji mam snad o to víc rad.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Crown Victoria P71 2008
Ford Crown Victoria P71

2008 rok výroby
253 koní výkon
4 601 ccm objem

GMC Custom GMC 370 1958
GMC Custom GMC 370

1958 rok výroby
360 koní výkon
6 000 ccm objem

Ford Mondeo 2.0 benzin Ghia 1994
Ford Mondeo 2.0 benzin Ghia

1994 rok výroby
130 koní výkon
2 000 ccm objem

Volkswagen Golf  2011
Volkswagen Golf

2011 rok výroby
77 koní výkon
77 ccm objem

Chrysler New Yorker  1973
Chrysler New Yorker

1973 rok výroby
1 koní výkon
7 200 ccm objem