načítám data...

Nové Ferrari Monza nafoceno ještě před oficiální premiérou

18. září 2018, 14:26 27 komentářů Jakub Pospíšil Novinky

Na Instagramu se objevily fotky a video nového speciálu od Ferrari. Byly pořízeny na uzavřené předváděcí akci pro významné hosty.

zobrazit celou galeriiNovinky: Nové Ferrari Monza nafoceno ještě před oficiální premiérou

Několik fotek a krátké video dnes zveřejnil uživatel ferrari.icona. Ukazují zajímavé detaily i celkový pohled na obě verze nového supersportu. Podle dostupných informací bude nové Ferrari vyrobeno ve dvou stech exemplářích. Sto kousků bude jednomístných a sto dvoumístných.

Vůz má celokarbonovou karoserii a hlinikové šasi, je inspirován legendárním modelem 250 Testa Rossa. Jako základ posloužil model 812 SuperFast. To znamená, že zadní kola elegantního roadsteru pohání 6,5 litrová V12 o výkonu 789 koní. 

Maximální rychlost, ani zrychlení z nuly na stovku nebyly zatím oznámeny, nicméně, vycházíme-li z toho, že Monza je ještě lehčí, než 812 SF, můžeme očekávat rychlosti nad 340 km/h. Na stovku pravděpodobně vystřelí v čase pod 2,9 s. Na oficiální čísla si ale budeme muset ještě pár dní počkat. 

 

zdroj: https://www.instagram.com/ferrari.icona/


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

beastar
18. září 2018, 15:10
0

Hroznej mrdus.

reagovat
Jakub Pospíšil
18. září 2018, 15:12
0

Náhrada za Zondu? ;)
-
Komentář upraven 18. 9. 2018, 15:25:28

beastar
18. září 2018, 16:50
0

Diť to vypadá jako když nakřížili cvičky s formulí 1 a opepřili to závodním interiérem pro fanoušky Lego Technic. Jako Ferarri mám rád, ale tohle vážně není nic co by mi přišlo nějak převratné. Jasně bude to drahý a bude to mít jakože super výkon, ale to už dneska má kdejaká malosériovka. Kdyby se raději inspirovali pořádnym autem....

sumy
19. září 2018, 11:54
0

beastar: Sorry, nic ve zlém, ale to na obrázku vypadá jak kdyby mělo jezdit na druhou stranu. Tak něják se mi vybavila scéna z filmu Báječní muži na létajícíhc strojích. "Všichni jsou již nad kanálem, pouze jednoho závodníka nám hlásí nad Skotskem" :-D

beastar
19. září 2018, 12:06
0

:D jak to myslíš? Jakože je předek vzadu? Ono to tam poskládat těch 12 válců není úplně snadný. Je to blbě vyfoceny. Odpredu je hned víc jasno.

sumy
19. září 2018, 12:46
0

Přesně tak, ten pohled co jsi dal je snad ten nejméně lichotivý co může být. Ale pro mne... i tak... jsem holt na ty starý škatule a lepší to se mnou už asi nebude :-) A 12 válců, no a co, do F4U Corsail jich dostali 18 :-)

beastar
19. září 2018, 14:34
0

No jo no. Ono tohle je prostě nutný pochopit kdyby to byl nějakej pojebanej hybrid bude kabina víc na středu:) Jinak F4U má taky kabinu hodně vzadu právě kvůli těm 18 vpředu. Je mi jasný že člověka od offroadů tohle asi nikdy moc neoslní možná tak z protisměru :D

Vo
Vorlosup
19. září 2018, 15:49
1

Každý auto s midship koncepcí vypadá divně, jakože s kabinou moc vpředu. Jinak pochybuju, že je v EU legální vyrobit speedster jako je ten v článku... Tady jeden opak s nekonečnou kapotou

sumy
19. září 2018, 16:36
0

Beastar: To ne, spíš se mi prostě líbí dlouhý čumáky, typycky Jaguar E atd. A maš pravdu, ten Corsair měl tu kabinu dost vzadu. Mě na tom asi vadí ta komplikovanost tvarů, nebo já nevim. Prostě to není můj šálek kávy. Tím však rozhodně nesnižuji vyjímečnoct Horáciova děťátka :-)

beastar
19. září 2018, 17:51
0

Ono je to jedno z mála aut, kde dostal přednost osobní vkus jednoho člověka před prodeji a názorem zákazníka. Takže jak se s jeho vkusem nesejdeš je jasný, že se ti to úplně nebude líbit. Jasně že vyváženější tvary to mít mohlo. Jenže pak už by to nebyl zase dvanáctiválec. Prostě to měl bejt dokonalej sporťák po všech stránkách a logicky ne všem se zavděčíš.

sumy
20. září 2018, 10:51
0

A tak je to správně, tak to má být. Jen ať je svět pestrý a rozmanitý. A upřímně, na živo bych si asi i z ty "ošklivý " Zondy sednul na prdel :-D

beastar
20. září 2018, 12:03
2

No je to určitě něco jinýho. A hlavně se nějaký vyrobily není to koncept nebo jedničková edice. Jak Laraki a podobné stvůry na kolech. Prostě Pagani a Koenikggsiegg to jsou kluci šikovný jen to neni pro všechny. A to oni asi ani nechtějí. Ještě sem měl rád Spyker... Tam to bohužel nedopadlo.

Autíčkový Jelen
20. září 2018, 21:18
0

Pro mě by byla asi nejdokonalejší Zondou Zonda 760RS v takové barevné kombinaci jako právě ta asi nejhnusnější (čistě můj názor) ze všech :D Prostě 760RS v této modré s bílým interiérem a modrýma doplňkama...ikdyž, černej interiér bych si taky nechal líbit (problémy prvního světa :D :D :D)

beastar
21. září 2018, 11:52
0

Akorát jsou na to teda drahý vrakáče no;)) Každá Zonda je jiná a černou kůži by sis bejval tenkrát v klidu objednal. A barvu dle svého gusta. Dneska u těch ojetejch.... Ty lidi už nevědí kolik peněz si za to říct. A ještě si nevybereš. Sběratelskej potenciál to celý zabíjí. A stejně to případně dopadne s tim Ferrari z fotek.

Autíčkový Jelen
21. září 2018, 16:39
1

Stejně nakonec nejlepší je Pagani Zonda Nono :D

Bulldog
18. září 2018, 18:09
1

Ze strany mi to prijde jak trikolka. Nelibi.

reagovat
Sh
Shock
19. září 2018, 15:39
0

To je teda hnus velebnosti. Jediný hezký auto co udělalo Ferrari za posledních řadu let mi stále příjde 458/488. Bohužel :(

reagovat
Jimi
19. září 2018, 20:37
1

První, co se mi vybaví, když se řekne Ferrari, tak jednoznačně F40. Jinak zbytečně se nad tím vzrušovat, rozeberou si to "sběratelé", občas to vyvětrají na nějakém Concours d'Elegance a budou si to navzájem obdivovat... :D

Sh
Shock
20. září 2018, 12:25
0

Tak to je samozřejmě úplně něco jiného, F40 miluju. Testarossa je taky krásná. Měl jsem na myslí vozítka za tak posledních 10let. :)

beastar
20. září 2018, 12:48
0

Pro mě to končí někde u 550 Maranello. A to hlavně kvůli tomu, že na Ferrari je to překvapivě "praktický" auto.

Fa
Fandatik
20. září 2018, 13:00
0

Z těch relativně nových, F430 byla také povedená (+byla i s manuálem), 612 Scaglietti nyní padla hodně nízko (a stále je to pravé Ferrari GT) a určitě i FF měla něco do sebe. Řídil jsem teda jen tu 430 a Italii. Z novějších už nemůžu "bohužel" sloužit.

beastar
20. září 2018, 14:12
0

Tak to máme podobnej vkus. 612 se mi taky zamlouvá. FF stává občas v Pařížský a pašák s tim normálně jezdí řekněme rekreačně trochu víc. A to se mě moc nelíbí kvůli tomu dluhému předku a kabině která ve mě trochu evokuje rozšláplejší hatchback 3dv. Jinak jo Ferrari umí a umělo i mistr tesař se občas utne...

Fa
Fandatik
20. září 2018, 14:30
0

Právě na FF se mi líbí ta karoserie shooting brake a mohlo být denně použitelným. A pokud/až Ferrari vyrobí SUV tak právě zvednuté (lehce zvětšené) FF se sebevražednýma dveřma by mohla být cesta, aby se vlk nažral a koza zůstala celá.

Fa
Fandatik
20. září 2018, 12:54
0

Tak nedávno ukázalo Infinity podobný koncept v Pable Beach. A Zagato už dávno pro Aston dělal Speedster, myslím že i tam šlo sedadlo spolujezdce zakrýt. A určitě existují další podobné. Jen u Ferrari je 100% jisté že to bude hit (ziskovostí).

reagovat
beastar
20. září 2018, 14:15
0

Přesně tak. A taky se o tom bude víc mluvit a tak. Protože sběratelé si to rozeberou přesně tak jak napsal nahoře Jimi. A zagato už aspoň jezdí a funguje tuhle zběsilost ještě nikdo na silnici neviděl.

Fa
Fandatik
21. září 2018, 05:46
0

Teď jsem si z ničeho nic vzpomněl na concept Peugeot Asphalte. Byl to rok 96. Asi na dnešní dobu tomu víc z agresivnit rysy a dodělat zadek. A malá by to být bomba, jenže Peugeot narozdíl od Ferrari by na tom prodělal.

beastar
21. září 2018, 11:48
0

No právě. Kdo by si koupil takový auto s timhle logem. Pár nadšenců. Navíc prostě Peugeot za 3 míle nechceš. Asi podobne to bude s tim infiniti.

Snad jedině ten Aston už jezdí ale to je dvoumístný a víc blíž realitě.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Škoda Octavia 2.0TDI DSG Elegance 2014
Škoda Octavia 2.0TDI DSG Elegance

2014 rok výroby
110 koní výkon
1 968 ccm objem

Škoda Rapid 1.6TDI 85 kW Style 2015
Škoda Rapid 1.6TDI 85 kW Style

2015 rok výroby
85 koní výkon
1 598 ccm objem

Škoda Rapid 1.6TDI 85 kW Style 2015
Škoda Rapid 1.6TDI 85 kW Style

2015 rok výroby
85 koní výkon
1 598 ccm objem

Dodge Coronet  1958
Dodge Coronet

1958 rok výroby
100 koní výkon
3 600 ccm objem

Dodge Charger 3,5i 186kW / 250hp - facelift 2010
Dodge Charger 3,5i 186kW / 250hp - facelift

2010 rok výroby
250 koní výkon
3 518 ccm objem