načítám data...

Kafe&Káry Brno vol. 9: Poroučíme větru, dešti!

Pokaždé, když jsou v Brně Kafe&Káry, tak se počasí umoudří a občas i naprosto zaskočí meteorology. Jak bylo první neděli v měsíci u lužáneckého stadionu?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Vážně, co se počasí týká, tak začínám věřit na nějakou vyšší sílu. Předpověď večer před akcí slibovala zamračeno a možnost přeháněk. Ale během dne se obloha vyjasnila a vlastně bylo docela hezky. Jenom by nám příště mohli trochu přitopit.

Co se osazenstva týká, tak se objevila spousta již známých tváří, až na PepuSFI, který má za celou historii Kafe&Kár v Brně svou první absenci. A auta? Inu, opět jsem se potěšil zrakem na tmavý Nissan Maxima, nechybělo ani naftové Piáno, přijel i olbřímí Imperial, nechyběla ani Onevia S13, prostě a jednoduše bylo opět na co koukat (včetně Fiatu 127). Výjimkou byly MX-5. Protentokrát totiž Miatisti volili převážně zimní povozy. Někteří k tomu měli docela dobrou omluvu (například to, že jejich budíky se zrovna válí u mě doma na stole), jiní slibovali, že příští měsíc opět odzimují. No, pánové, dopříště očekávám zlepšení! 

A co se dělo? Jako program k pobavení davů posloužila výměna volantu na mé MX-5. To totiž nebylo jen tak. Jeden z šroubů, které je třeba uvolnit, se totiž rozhodl, že je bezva nápad zůstat na místě a odolávat povolení až do chvíle, kdy se z imbusového šestihranu stalo kolečko. A vzhledem k tomu, že doma nedisponuji vhodnou vrtačkou ani vrtákem, kterým bych zlotřilý šroub odvrtal, tak bylo potřeba zmermomocnit někoho, kdo je již vybaven. Hlavička šroubu byla po krátkém vrtání odstraněna a zatímco účastníci a obecenstvo přemýšleli nad odvrtáváním šroubu, já se vybaven vhodným bitem odebral k opodál stojícímu Fordu Sierra, abych si… ehm, ehm… zakoupil… nový volant. A když už jsem se chystal k instalaci, tak se do věci vložil Ondra, který běžně opravuje trolejbusy a nějaký trapný šroubek ho nerozhodí natolik, aby si s ním neporadil. Po chvilce páčení, vrtání a nadávání, že tohle by se u trolejbusu nestalo, zbytek šroubu dostal ven. Za jeho heroický výkon mu skládám hlubokou poklonu a uznání (a díky patří i Trinomovi za poskytnutí vhodného nářadí). Kromě toho se lidé tak nějak normálně bavili, až na to vrtání a nádávání to prostě byly běžné Kafe&Káry.

A co příště? Už teď se můžete těšit na první dubnovou neděli, kde se opět uvidíme. A už teď vám slíbím kávu a možná také něco napeču. Nebo to raději přenechám někomu jinému, nechtěl bych vás znechutit.

Za krásné fotky opět děkujeme Pepovi Vyškovskému!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Vavris Vavrisovic
10. března 2016, 13:12
0

Vidím, že panáček má lachtaní nemoc a stojí si s rukama v kapsách, zatímco dobrodiní pohůnci makají :D

reagovat
piwel
10. března 2016, 13:26
0

no jo, když si to někdo umí zařídit :D navíc to pro každého musí být čest (doslova) vrtat se v autě z Autíčkářovi garáže :)

František Čáslavský
10. března 2016, 14:32
0

Co se jim do toho budu srát, když to umí :D

M P
10. března 2016, 17:08
0

Že to říká zrovna náš redakční automechanik, Vavris:)

Vavris Vavrisovic
10. března 2016, 17:40
0

já se u toho nenechávám fotit :D

A.J.Michal
10. března 2016, 14:09
0

Pristi kafe and kary musim navstivit svoji Alfou Giuliettou z 85. :)

reagovat
Ronin
10. března 2016, 15:11
0

Tú krásnu šestku som videl v Slavkove minulý rok spolu s 6 dalšími.Fakt krásny stroj.

reagovat
PepaSFI
10. března 2016, 18:56
0

jo jo, já tentokrát vynechal, měl jsem něco jiného. Ale nebojte se, žádné ležení za kamnama, jezdil jsem a chvílema to nebylo jednoduchý. Polní a lesní cesty s blátem rozjezděným od traktorů, to ještě šlo. Horší byla zkratka lesem a tím myslím lesem, ne po cestě. Spojka sice dostala zabrat ale opět jsem si potvrdil že to co říkám, že tam kde jiní sotva zaparkujou, tam já se otočím, není přehánění. No, trošku jo ale fakt jen trošku.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem