načítám data...

A.J.Michal

JménoMichal Hlaváč
BydlištěZlín
Registracepřed 8.8 rok.
Poslední aktivitapřed 4.0 rok.
Příspěvků ve fóru32
Komentářů u článků37
Pozitivních komentářů u článků4
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

A.J.Michal
09. března 2019, 08:42
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

:-) Jo, ja si letos vyzkousel prvni jizdu v cabriu v Alfe romeo Spider S3 a jak zapadlo slunce, tak teplota kleska k 5 stupnum, ale strechu jsem proste dole nechat musel i kdyby trakare padaly :-)

A.J.Michal
07. března 2018, 08:52
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Jo chlapi, a víte co to obnáší oturbit 75 ? S motorama není problém ... horší je kardan a přvodovka. Ta vytráví max 250 koní a kolem 300 Nm pak se už louskají kolečka. A hardyspojky na kardanu vydrží tak 5000 km, než ti proletí kardan tunelem.

Je zatraceně rozdíl swapovat fiatacky motor na příč do Alfy na příč ( když je to stejně na podvozku vše TIPA a je rozdíl to nasoukat do 75 kde je uplně vše jinak) . člověk by musel na zakázku nechat vyrobit setrvák, vanu, kdo ví jak by vycházelo olejové čerpadlo, vymyslet a nechat vyrobit asi celý zvon za setrvákem a to je teprve finanční vražda. V ČR toto nikdo nikdy nedělal. 24v busso ze 166 je asi idealní motor , kde se přes programovatelnou ŘJ dostanu na 250 koní a vím, že kardan a převodovka to vydrží. Nebo pak sehnat kliku z 2.5tky a okompresorovat low boostovym kompresorem, ale ono když už, tak to zrovna koupit kované střeva na 3.0.

V plánu je si udělat sériovou 75 V6, materiál na skladech mám na kompletní auto. Nejhorší na tom ale je, jak nyní strašně lezou cenově nahoru. Ten trh jde uplně do kytek, ale me nikdy auta jako investice nebraly a kupoval jsem je jen kvuli tomu, ze jsem je chtel kvuli jizdnim vlastnostem, koncepci a tak :)

A.J.Michal
23. února 2018, 10:47
2
'Tuníte' své auto? A proč?

no.. když je auto z roku 1985. Tak je stále co vylepšovat. Z houpavého korábu to chce člověk přitvrdit, tak pořídí lepší tlumiče a silnější stabíky. OK nyní to je tvrde a jiste v zatážkách, ale stále je to gumove na silentblocích. OK dáme místo silentbloků unibaly. Hmmmm vše už drží, ale jaksik italové s tímto vším nepočítali a začínají praskat sváry na karoserii jak se karoserie kroutí, tak je potřeba vyztužit celá karoserie. Člověk nasadí 17" pneumatiky o šířce 215 semislicky a zjistí, že brzdy to i s nejlepším materiálem prostě nedávají, tak nasadíš brzdy s větším průměrem. No pak až toto vše uděláš tak zjistíš, že 200 koní je na 1 tunu váhy prostě málo a přemýšlíš co tam swapnout.

Jo takto to mám já se svoji Alfou Romeo 75 3.0 V6. Celoživotní projekt :)

A.J.Michal
25. září 2017, 11:25
0
Je Alfa GTV 916 krám? I když má Busso...

To já říkám furt že ty káry mají jedíný dobrý ten 24v busso motor. Co si budem nalhávat, pokud vepředu nejsou pořádně lepivé pneumatiky a samosvor Q2... tak se to auto hrne čumákem ven. Prostě tu váhu 70% na předku neokecáš. Mě zatím řidičsky žádne auto neoslnilo tak, jako moje Alfa Romeo 75. To rozložení hmotnosti je super a každý vám řekne, že zadní náhon je i o tom pocitu, jak tahá zadek a do volantu se ti nepřenáší žádné sily a krasně je tím pádem čitelné.

A.J.Michal
13. července 2017, 09:18
0
11 osmiválců s nejlepším zvukem

bonusovým videem jste potěšili aspoň TDIčkáře :-D

A.J.Michal
30. června 2017, 11:45
0
Alfa Romeo 90: Mafiánský expres

budes se divit, ale neposunul :D podvozek je apsolutne totozny ... maximalne udelali neco z torzkama vepredu, ktere jsou beztak unavene a byly mozna jine tlumice ( ale tu se bavime u origo verze co vyjizdely z linky), nyni tam uz kazdy ma tlumice z druhovyroby) a ja rikam. Podvozkove se to chova uplne stejne jak Giulietta a nebo 75tka v serii :) .... jen ten podvozek u 90 je vice mekci a houpavejsi nezli u 75, ktera se me subjektivne zda být trosku tvrdsi. Ale ja mam i tu Giuliettu houpavou a limuzinu a tam na dalnici byl pocit uplne totozny jak v 90 akorad V6 je V6 se seriovym vyfukem a TD proste kadla a huci.

A.J.Michal
30. června 2017, 08:14
0
Alfa Romeo 90: Mafiánský expres

TDčkové 90ty... to ti můžu půjčit svoji Giuliettu taky v TDčku jak ji Greeny testoval zde na autickarich a budeš mít uplně stejný pocit jak v 90. Protože podvozkově je to úplně stejný :)

Toto je 90 2.5 V6 i s digitalnima budikama :) Mel jsem ji i pujcenou cestou do Brna :)

A.J.Michal
30. června 2017, 08:05
0
Alfa Romeo 90: Mafiánský expres

:))) sic nemám, ale vím kdo má :) ... nyní je ale nepojizdná :)

A.J.Michal
29. dubna 2017, 08:19
0
Konec atmosféry

biturba od maserati (3200 GT)... nemálo lidí ty auta člověk zahodil do příkopu při turbokopanci :)))

A.J.Michal
24. dubna 2017, 07:31
0
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TD: Naftové srdce

zadní brzdy u transaxle je věc, kterou prostě bez zvedáku a potřebném nářadí dělat nechceš. Musí se povolit poloosy, pak ručně samostavama na zadních třmenech pod autem oddálit desky od kotouče a vyndat desky ven a teprve jde kotouč s deskama venku vyndat. Třmen bez sundání kotouče z převodovky nesundáš, takže pokud se ti kousne třmen, tak je to boj z tama nějak dostat. A už několikrát jsem pod tím prostě ležel někde na kraji silnice.

A.J.Michal
23. dubna 2017, 22:38
0
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TD: Naftové srdce

EU je v rámci podložky pod SPZ viz fotka. Já jsem byl v zahraničí bez tohoto Europroužku a neměl jsem ani vzadu nalepené CZ a zatím bez problému.

A.J.Michal
23. dubna 2017, 22:35
0
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TD: Naftové srdce

Bohužel už nejsou a když už, tak se o nic neví. Já před rokem sháněl auto na každodenní ježdění a už jsem skoro koupil Maserati biturbo, ale pak jsem náhodou nadhodil to, jestli by tuto Giuliettu majitel neprodal a slovo dalo slovo a za týden jsem si pro ni jel. Auto poslední roky strašně moc měnilo majitele, a stav je také nic moc. Já jsem na tom udělal kupu práce, protože se transaxlema zabývám hodně let. Zadní desky brzdily už železem, totalně roztrhané hardyspojky na kardanu, přední ramena vymlácené pod tíhou toho lodního motoru a tak. Ale u mě je to daily, takže detaily moc zatím neřeším a jezdím co to jen jde. Jede to na vše co teče a i jsem si to trošku poladil a je tam o pár koníku pod kapotou více, takže předjet kamion už není nadlidský úkol :-D

A.J.Michal
23. dubna 2017, 21:53
0
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TD: Naftové srdce

Jedna z mých Alf. Díky Vojtovi za objektivní článek. Kdo by to řek, že jsem s ní za rok a něco najel 18 000 km a byl jsem s ní ve Slovinsku a v Itálii. Auto používám jako daily ( v zimně v soli jsem s ní nejezdil, srdce mi to nedovolilo), jinak na ježdění do práce a kodrcání kolem komína, na to je toto to auto stavěné. Dálnice se tomu moc nelíbí kvůli krátké převodovce, ale když nasadím svoje tempo 110km/h , tak sice do Prahy dojedu o něco málo později, ale za to spokojeněji, že to stařenka zvládla a se spotřebou kolem 6-7 litry nafty na sto.

A.J.Michal
24. listopadu 2016, 09:02
0
Pravidla a úskalí přeplňování 1. část - Kde se vzalo Turbo?

Kde jsou ty časy, kdy jsem pomocí šroubováku a imbusu ladil svoje TDčkové Alfy Romeo 75. :-))) člověk přidal naftu, tlak turba z 0,8 na 1,6 baru, zostril nabeh kuzelu ve vstrikovacim cerpadle aby tam slo jeste vice nafty pri tlaku :-D ... Pak prisel jev kdy toto vse se nestihalo uchladit, praskaly hlavy, litaly tesneni z podhlav, ale turba držely :)) jen to člověk nemohl drzet dlouho pod krkem :))

A.J.Michal
17. října 2016, 07:42
1
Autíčkář se ptá: Zrychlí radary provoz na D1?

nevim .. jednou jsem jel ve 2 rano z Prahy do Brna a 110 km/h v tom zuzeni byla pro me i ostatni normalka, jak jsem videl, ze se nekde pracuje, tak jsem svou rychlost snizil na 80 pro bezpecnost pracujicich a dale jsem zase nasadil tempo 110. ťok jen vidi penize, proste se bude vybirat, vybirat vybirat. maji to spocitane ze se jim to proste zachvili vrati a pak budou jen kasirovat. Nekteri ridici, co se nedrzi svych pruhu je take obcas potkat za trest, nemalokrat se mi stalo, kdy me i osobni auto malem natlacilo na betonovou zidku.

A.J.Michal
05. října 2016, 17:07
0
Kafe&Káry Zlín vol. 3: Nepočetné vítězství

Super, díky za Info, mě bude stačit, když nepřijdu o papíry :-D

A.J.Michal
05. října 2016, 16:37
1
Proč bude Boxster cool aneb kašlete na investice!

Já třeba pří koupi aut nikdy nepočítal s tím, že by měly někdy nějakou hodnotu. Kupuji jen kvůli tomu, že se mi líbí a dobře jezdí :)) ... zatím jsem žádné ze svých aut neprodal, buď mi Alfy zůstaly doma a nebo je mám rozdělané na půdách :))) .... ale něco na tom bude, užívejme si života jízdy, dokud nám to zdraví a finance dovolí. Bude jen hůř a nikdo pomalu neví, co bude zítra :)

A.J.Michal
04. října 2016, 19:06
0
Kafe&Káry Zlín vol. 3: Nepočetné vítězství

V to tak nějak doufám :-D .... uvidíme, ja si tam toho všim až později že je tam měření :-D

A.J.Michal
04. října 2016, 13:51
0
Kafe&Káry Zlín vol. 3: Nepočetné vítězství

Super setkání.

Svezl jsem i pár lidí v té mé Alfě 75 směrem nad kino a byl to asi pro některé zážitek, kdy s otevřenými okny ten výfuk do boku pral v zápřahu přímo do betonových zdí a rovnou zpět do auta :-))) .... jen škoda nekonečně dlouhé převodovky.

A.J.Michal
29. května 2016, 22:12
0
Ptejte se Vojty: První nafta přes dvoustovku?

O tom odpadnim teple u VM motori to je pravda :) , proste lodni motory narvaly do aut. Coz byl dobry napad, ale nedomysleny kvuli tomu chlazeni. A ja jsem s tim motorem stejne spokojeny, jen je potreba se k nemu chovat, ale praskani hlav se clovek nevyhne :-/. Me se to osobne ale jeste nestalo, jen vzdy fouklo tesneni pod hlavou.

Ale chiply VM motor na 115 kw ve 155 hybalo fakt slusne kdy uz ve 164/155 to bylo postavene na ridici jednotce bosch.

A.J.Michal
18. května 2016, 14:40
0
Karbonová kola na Ford GT v detailu

Ma to vice mene smysl :-)

to same tak nejak resim u sve 75tky kdy budu resit postupne brzdy. Jako prvni zkusim dat ty nejlepsi desky s kotoucema co jsou a pokud i ty umrou za 25 minut v Brne na okruhu, tak teprve ma smysl davat vetsi kotouce ( prave zde je ta vyzsi hmotnost ) To same je , ze mam i 15" horcikove kola co maji 5 kg jedno, coz dela oproti normalnim cca o 2 kila na kazdem kole min :) ... je potreba to vse vyzkouset :) .. ale rika se, ze 1 kg neodpruzene hmoty dela 5kg normalni :)

A.J.Michal
16. května 2016, 09:08
3
A.J.Michal
09. května 2016, 15:15
0
Kafe&Káry: Poprvé ve Zlíně!

No konecne neco pobliz, kam by mohla Alfa aspon dojet :-D

A.J.Michal
17. března 2016, 08:58
0
Ptejte se Vojty: Samosvor v autě za babku?

Nejednodusi test u zadokolek, zdali tam je samosvor a jestli funguje.

Zajedu na plac doprostred. Dam plný rejd na jednu ci druhou stranu a proste zkusim udelat kruh. Zdali auto udela kruznici a protaci se vnitrni kolo, tak je jasne, ze ma auto otevreny dif pripadne na jedne stran samosvoru jsou sjete lamely. Pokud samosvor funguj spravne, tak auto zacne krasne protacet kolama a pojede hezky smykem.

Sam jsem u sve Alfy 75 mel na jedne strane samosvoru sjete lamely a svoril mi jen na jednu stranu. :-)

Edit: jinak zrovna u 75 nejde na heveru zjistit, zdali tam je ci neni samosvor. Pokud jsou lehce sjete lamely ( ale samosvor stale funguj v poradku ) tak s na heveru chova jako otevreny diff. Az kdyz jde z hrusky kroutici moment na talirove kolo diferencijalu, tak zacne svorit.

A.J.Michal
12. března 2016, 08:44
0
Autíčkář se ptá: Kdy a proč nesnášíte svoje auto?

Jo jo, Giu se vratila zase na moravu, ale jeste vice vychodne smer Zlín :-)

A.J.Michal
11. března 2016, 17:49
0
Autíčkář se ptá: Kdy a proč nesnášíte svoje auto?

Alfička jezdila v Praze. Je nezhnilá ale má jen jednu vadu na kráse, nema pod kapotou norda, ale dieselovy motor vm motori 2.0 TD 60 kw.

Ja to auto mam na kazdodeni jezdeni do prace a do obchodu, v zime Giuliettku asi vytahovat nebudu. Na jízdu pro radost mam 75 3.0 V6 QV :-)

A.J.Michal
11. března 2016, 10:38
0
Autíčkář se ptá: Kdy a proč nesnášíte svoje auto?

S tou fotkou Alfy Romeo 75 jste me dostali.

Osobne sve Alfy Romeo 75 nemam rad, kdyz je servisuji a totalne nadavam na italske inzenyry. Proc delat veci jednoduse, kdyz jdou i slozite, to je cela 75ka s transaxle ulozenim.

Jinak to auto mam rad :) , ale mam i ty sve slabe chvilky, kdy ho nenasim, proklinam a ze uz nikdy nekoupim starou italskou jebku. No co se nestalo. Koupil jsem si Giuliettu predchudce 75 :-D

Alfě zdar !!!

A.J.Michal
10. března 2016, 14:09
0
Kafe&Káry Brno vol. 9: Poroučíme větru, dešti!

Pristi kafe and kary musim navstivit svoji Alfou Giuliettou z 85. :)

A.J.Michal
01. března 2016, 11:33
0
15 nejlepších videoklipů s auty

Osobně mě tyto dva videoklipy privdly na myslenku, poridit si velky amricky cabrio a jen tak plout krajinou.



A.J.Michal
24. listopadu 2015, 21:36
0
Autíčkář na návštěvě: Kageki-Racing, továrna na sny

jejich FB sleduji uz nejakou tu dobu a jejich prace je vice nez profesionalni

A.J.Michal
22. listopadu 2015, 22:16
0
Autíčkář se ptá: Opravdu není výkonu nikdy dost?

I já to tak mám :) Alfa 75 V6 -- mit to tak 250 - 300 koní by bylo tak akorad :) , na 1100 Kg tech necelych 200 koni bylo obcas malo, nyni mam 1185 kg bez ridice a ta vaha jde proste znat a jede to hure jak predesle.

Ale kdyz si to tak vemu, tak na normalni silnice do provozu je to tak akorad, clovek to pozna az na okruhu, ze by to chtelo vice.

A.J.Michal
09. listopadu 2015, 07:15
0
Koupil jsem si roadster. Vy víte který.

To auto má jednu chybu, má ho už taky skoro každej :) což mě u aut irituje :)

A.J.Michal
22. září 2015, 13:47
0
Punkový Lincoln na prodej! Zn. gril není v ceně!

Ne, opravdu mi 4. auto asi neprojde.

Jednoho dne chci od italských aut zkusit nějake tý nudné plujicí lodě amerik.... je pravda že hledám nějaké auto co by mě odvezlo z bodu A do bodu B a bylo to auto vyjimečné a nesrao by mě u něho, že by mi to někdo tukl, což mi toto prijde jako dokonale.

Ale jak uz bylo zmineno. Dovezt si dalsi vrak dom neeeeee :-D

A.J.Michal
27. srpna 2015, 20:39
0
Alfa Romeo 164 Super 2.5 TD: Luxusní sedan zchudlého hipstera

tak zase tak se toho bat nemusis, to ja mam 90 - 100 pri dalnicni 130, ale bude to i tim, ze mam kratsi prevodovku v 75 :-) ani novy chladic nepomohl.

Osobne ten motor je proste drzak, jen se nesmi ladit.

Ja mam jeste mechanicke cerpadlo a tahal jsem z toho misto 0.8 baru i 1.6 a to uz proste je na ten motor moc, vzdy neco povolilo :)

Nyni jsem si koupil AR 75 na Race 3.0 V6 12v busso :-))

A.J.Michal
27. srpna 2015, 15:53
0
Alfa Romeo 164 Super 2.5 TD: Luxusní sedan zchudlého hipstera

Ten motor to chce hlavne pomalu zahrivat a hlavne dochlazovat. Nikdy na to nezapominat :). Najeto 70 tisic a jeste se mi nestalo, ze by mi praskla hlava a to jsem v Alfe 75 jel i hodne velkou kudlu a v Brne jem mel na masarykovy okruhu i 110 stupnu :) ... ale moc to ten motor proste nema rad, ale ta se s tim jezdit i na pul plynu :)

A.J.Michal
29. července 2015, 06:24
0
Autíčkář se ptá: Kabrio, roadster či osmiválec?

Jednu dobu vím že se u nás prodával raptor za 99 tisíc Kč :)) ten kdo to koupil tak neprohloupil :)

A.J.Michal
25. června 2015, 14:37
0
Vítej zpátky Alfo!

Jo a ještě aby jste nezapoměli, tak ty auta, co byly na premiéře měly manual :) ... nevim co je na tom pravdy, ale kdyby tech 510 koni mel pod trema pedalama a šajtrpákou , tak to by byl mazec.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem