načítám data...

30. Kafe&Káry v Praze: Když se daří...

Při přípravě prvního letošního setkání nad kávou a auty se nám pokazilo, co mohlo. I tak se ale nedělní odpoledne nakonec vydařilo.

zobrazit celou galeriiKafe&Káry: 30. Kafe&Káry v Praze: Když se daří...

S přicházejícím jarem se začaly v redakční poště množit dotazy na naše pravidelná setkání na Džbáně. A tak jsme se rozhodli, že stejně jako vloni odstartujeme sezónu první květnovou neděli odpoledne. Začátek akce jsme posunuli na třetí hodinu, abychom stihli v klidu vytrávit nedělní oběd, nahlásili zábor parkoviště na městskou část a domluvili se s naším oblíbeným baristou v Citroënu HY. Zkrátka pohoda, nic složitého.

Věci se začaly komplikovat dva týdny před akcí, kdy jsme zjistili, že si náš barista zlomil ruku a tak na první Kafe a Káry nedorazí. Inu, nedá se nic dělat, přivezeme tedy vlastní kávu v termoskách stejně, jako to již léta praktikuje František na brněnských srazech. A když už jsme odpočítávali posledních pět dní do setkání, objevily se po celých Vokovicích plakáty, které zvaly na jakousi Show s monster trucky a “kaskadéry”. V neděli ve tři na parkovišti na Džbáně. 

Rychlý telefonát s pořadatelem ukázal, že si sice o zábor parkoviště požádal později než my, narozdíl od nás si ale zaplatil za výhradní užití prostoru. Nám o tom bohužel z městské části ale tak nějak pozapomněli dát vědět. Inu, stane se. Rychlá porada v redakčním chatu vyústila v přesun akce na záchytné parkoviště na Kotlářce a my jsme jen doufali, že se informace o změně místa dostane ke všem, kteří chtěli dorazit. 

Studené nedělní odpoledne a chladný vítr k venkovnímu pobytu příliš nevybízely. O to překvapenější jsme byli, když se s úderem třetí hodiny parkoviště začalo utěšeně plnit. Dorazila obvyklá smečka Miat, silnou účast zaznamenaly klasické italské vozy, nechyběly živoucí rallye legendy, japonské sporťáky, ani dvojice amerických pick-upů. Pestrou směsici doplňovaly i některé “perspektivní youngtimery” a světovou premiéru si zde odbyl i redakční plechcupový speciál. 

Odpoledne ubíhalo v družných rozhovorech nad otevřenými kapotami (zčásti to bylo proto, že zahřáté motory poskytovaly ceněný zdroj tepla v chladném odpoledni) a za chvíli tu byl podvečer. Díky všem Vám, kteří jste dorazili a otevřeli sezónu s námi. A pokud máte nějaké zajímavé fotky z akce, podělte se s námi o ně v komentářích.

Otázka na závěr: Co si myslíte o prostoru parkoviště Kotlářka? Během akce několikrát zaznělo, že je pro setkávání snad i vhodnější, než parkoviště na Džbáně. Areál je uzavřený, stranou od náhodných kolemjdoucích a výhodou je i nedaleká benzínová pumpa. Uvítali byste přesun akce na Kotlářku trvale, nebo byste se raději vrátili na Džbán? 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Tomigo
07. května 2019, 20:50
1

Na Džbán jsem ještě neměl možnost dorazit, ale Kotlářka mi vyhovovala, místo má i potenciál na ještě více aut než bylo teď. :)

reagovat
Au
Augi
07. května 2019, 22:56
1

Pro mě to byly také první KK, na které se mi podařilo dorazit, ale lokalita mi přišla skvělá :)

reagovat
BigBen
07. května 2019, 23:31
0

Hmm tvl... , za to já na to zase zapomněl jak na smrt. A to jsem se chtěl konečně zůčastnit. Tak aspoň, že čest značky tam zachránili jiný dvě MINI. Kdo to byl? Známe se?

reagovat
Rien
08. května 2019, 19:45
0

Jo ja taky zapomnel:D

luknav
08. května 2019, 17:24
1

Tak se to sešlo, že i pro mě letošní KK byli úplně první. Kotlářka mi přijde v pořádku. Místa dost, je vidět na všechny vozy, kafíčko hezky z matu na benzínce. Za mě fajn! :) PS. Mini JCW Clubman dovezl kamarád, kterého jsem na KK pozval. Jistě přijedeme i příště

reagovat
saage
08. května 2019, 21:20
1

Za mne Kotlarka lepsi jak Dzban.. ale slibte, ze i priste bude erarni kafe z termosky. To mi prislo v te zime vhod. Diky

reagovat
Pólin
09. května 2019, 21:13
1

Krasne se to seslo...fakt zajimava skvadra...a jedna drobnost: Nevim, jestli jsem to nekde neprehledl, ale zatim nic nezaznelo o Ostravskych K&K. Je uz planovane nejake datum?

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet G20  1988
Chevrolet G20

1988 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Subaru Outback 3.0 H6 + LPG 2001
Subaru Outback 3.0 H6 + LPG

2001 rok výroby
210 koní výkon
3 000 ccm objem

Toyota Corolla Toyota Sport 2001
Toyota Corolla Toyota Sport

2001 rok výroby
191 koní výkon
1 796 ccm objem

Toyota MR2  2003
Toyota MR2

2003 rok výroby
138 koní výkon
1 794 ccm objem

Toyota Corolla  1989
Toyota Corolla

1989 rok výroby
75 koní výkon
1 295 ccm objem