Tomáš „Tomigo“ Ivanovič
Alfista, leštič, pilot italský stíhačky 156 a volnočasový mechanik
| Bydliště | Česká Lípa |
|---|---|
| Registrace | před 6.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.8 měs. |
| Komentářů u článků | 14 |
| Pozitivních komentářů u článků | 3 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Mě vadí jak si to EU idealizuje, jak je každej schopnej si to nabíjet přes noc, jenže když většina obyvatel bydlí v paneláku, tak je to takový nerealizovatelný. A kdyby se nějakej blázen našel, co natáhne prodlužku k autu, tak je dost možný, že si ho po týdnu vyhlídne hnědočech s dobrejma gumákama a ráno stejně prodlužku nemá...
Za mě určitě nizkoprofilový hever, kozy, Gola sada, sikovky a momenťák. Jo a pájka na tuningy a opravy zlámanejch drátů. Jinak pak jsou takový věci jako je třeba stahovák pružin, kterej jsem koupil a použil jednou a od tý doby se furt valí ve skříni nebo si ho někdo půjčuje... Ale na běžnou údržbu a různý výmysly mi stačí vše výše zmíněné. :)
Super článek! I přestože 156 sám mám, tak jsem se pár nových věcí dozvěděl :) Je to krásné auto, v mém jtd snad i motoricky nesmrtelné, jen ten podvozek v Česku trpí. :(
Tak odolnost proti korozi na 156, na to si zrovna nedokážu stěžovat. Mám 156 2004 a podvozek a karoserie jsou naprosto bez koroze. Ani dveře zevnitř nereznou, nápravnice zevnitř take ne. A neznám další lidi se 156 co by si extra stěžovali na nedostatečnou ochranu proti korozi.
Interval oleje si taky dost lidí určuje podle stylu jízdy, případně svojí opatrnosti.
Dost lidí, co má auto na blbnutí a dává mu za uši si nechává 10 000km jako interval pro výměnu.
Třeba já mám na autě předepsáno 20 000km nebo rok, ale měním po 15 000km pro lepší pocit. ;)
Vedu si v excelu tabulku, kde mám co se na autě přesně dělalo + výrobce dílu (Snad kdyby vydržel málo), cenu opravy/dílu - v kolika kilometrech s datumem.
Pak mám bokem ještě menší To Do list, co na autě musím nebo chci udělat.
Spotřebu si jednou za čas spočítám na Kč/km, to je pak nejjednodušší počítat kolik mě orientačně bude stát když někam pojedu apod. :)
Teď si mě donutil si o něm něco najít. :) Na papíře to vypadá jako hodně zábavný, přece 150hp na 1100kg, není vůbec špatnej poměr, jen otázka, jak se vypořádali se zbytkem auta - přitvrzenej podvozek by mu slušel. :)
Moje chyba - neuvědomil jsem si ke kterému komentáři tlačítko patří... Pak už bylo pozdě.
Adam je povedený auto, docela dost jsem jich viděl v Berlíně, tam se asi uchytil. :)
Docela překvapení bylo, když jsem viděl dva zaparkované zasebou. :)
Adam je povedený auto, docela dost jsem jich viděl v Berlíně, tam se asi uchytil. :)
Docela překvapení bylo, když jsem viděl dva zaparkované zasebou. :)
Taky jednu přihodím. :)
Při sobotním výletu jsem se po cestě stavil pozdravit na sklad a při pauze pokecat, klasika, pokec s chlapama, okouknout ženský a tak. :-D
Jenže při odjezdu jsem couval z parkoviště, no, jaksi jsem si neuvědomil, že při couvání se nekouká na ženský ale do zrcátek, tak jsem kolegovi trošku "srovnal" nárazík.
Nakonec dobrý, jeho nárezník z mého povinnka a můj zadní plastovej jsem si naštěstí srovnal sám.
Na Džbán jsem ještě neměl možnost dorazit, ale Kotlářka mi vyhovovala, místo má i potenciál na ještě více aut než bylo teď. :)
Alfa 156 1.9jtd, výměna termostatu je pomsta konstruktéra.
Termostat drží na dvou šroubech na bloku motoru, jenze hlavička spodního šroubu je schovaná pod úchytem chladiče egru, takže kvůli termostatu musí dolů chladič egru egr a aby šel ven chladič egru tak ještě baterka a její držák.
Zabralo to asi 4hodinky klidně práce. :D