Tomigo
Jméno | Tomáš Ivanovič |
---|---|
Bydliště | Česká Lípa |
Registrace | před 5.0 rok. |
Poslední aktivita | před 3.1 rok. |
Komentářů u článků | 14 |
Pozitivních komentářů u článků | 3 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace 22yo Alfista, leštič, pilot italský stíhačky 156 a volnočasový mechanik |
Posledních 50 komentářů
Mě vadí jak si to EU idealizuje, jak je každej schopnej si to nabíjet přes noc, jenže když většina obyvatel bydlí v paneláku, tak je to takový nerealizovatelný. A kdyby se nějakej blázen našel, co natáhne prodlužku k autu, tak je dost možný, že si ho po týdnu vyhlídne hnědočech s dobrejma gumákama a ráno stejně prodlužku nemá...
Za mě určitě nizkoprofilový hever, kozy, Gola sada, sikovky a momenťák. Jo a pájka na tuningy a opravy zlámanejch drátů. Jinak pak jsou takový věci jako je třeba stahovák pružin, kterej jsem koupil a použil jednou a od tý doby se furt valí ve skříni nebo si ho někdo půjčuje... Ale na běžnou údržbu a různý výmysly mi stačí vše výše zmíněné. :)
Super článek! I přestože 156 sám mám, tak jsem se pár nových věcí dozvěděl :) Je to krásné auto, v mém jtd snad i motoricky nesmrtelné, jen ten podvozek v Česku trpí. :(
Tak odolnost proti korozi na 156, na to si zrovna nedokážu stěžovat. Mám 156 2004 a podvozek a karoserie jsou naprosto bez koroze. Ani dveře zevnitř nereznou, nápravnice zevnitř take ne. A neznám další lidi se 156 co by si extra stěžovali na nedostatečnou ochranu proti korozi.
Interval oleje si taky dost lidí určuje podle stylu jízdy, případně svojí opatrnosti.
Dost lidí, co má auto na blbnutí a dává mu za uši si nechává 10 000km jako interval pro výměnu.
Třeba já mám na autě předepsáno 20 000km nebo rok, ale měním po 15 000km pro lepší pocit. ;)
Vedu si v excelu tabulku, kde mám co se na autě přesně dělalo + výrobce dílu (Snad kdyby vydržel málo), cenu opravy/dílu - v kolika kilometrech s datumem.
Pak mám bokem ještě menší To Do list, co na autě musím nebo chci udělat.
Spotřebu si jednou za čas spočítám na Kč/km, to je pak nejjednodušší počítat kolik mě orientačně bude stát když někam pojedu apod. :)
Teď si mě donutil si o něm něco najít. :) Na papíře to vypadá jako hodně zábavný, přece 150hp na 1100kg, není vůbec špatnej poměr, jen otázka, jak se vypořádali se zbytkem auta - přitvrzenej podvozek by mu slušel. :)
Moje chyba - neuvědomil jsem si ke kterému komentáři tlačítko patří... Pak už bylo pozdě.
Adam je povedený auto, docela dost jsem jich viděl v Berlíně, tam se asi uchytil. :)
Docela překvapení bylo, když jsem viděl dva zaparkované zasebou. :)
Adam je povedený auto, docela dost jsem jich viděl v Berlíně, tam se asi uchytil. :)
Docela překvapení bylo, když jsem viděl dva zaparkované zasebou. :)
Taky jednu přihodím. :)
Při sobotním výletu jsem se po cestě stavil pozdravit na sklad a při pauze pokecat, klasika, pokec s chlapama, okouknout ženský a tak. :-D
Jenže při odjezdu jsem couval z parkoviště, no, jaksi jsem si neuvědomil, že při couvání se nekouká na ženský ale do zrcátek, tak jsem kolegovi trošku "srovnal" nárazík.
Nakonec dobrý, jeho nárezník z mého povinnka a můj zadní plastovej jsem si naštěstí srovnal sám.
Na Džbán jsem ještě neměl možnost dorazit, ale Kotlářka mi vyhovovala, místo má i potenciál na ještě více aut než bylo teď. :)
Alfa 156 1.9jtd, výměna termostatu je pomsta konstruktéra.
Termostat drží na dvou šroubech na bloku motoru, jenze hlavička spodního šroubu je schovaná pod úchytem chladiče egru, takže kvůli termostatu musí dolů chladič egru egr a aby šel ven chladič egru tak ještě baterka a její držák.
Zabralo to asi 4hodinky klidně práce. :D
Poslední komentáře
- XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"... - mariov8, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Problém je, že cílovka nechce trávit (nebo nemá na to čas,... - Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D - high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Díky, bylo to hlavně poprvé po sedmi letech co jsem si měl... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Gratulace k zážitku...je to návykové co? :) Já si amatérské... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ja mam leckdy spis pocit, ze design zustava stale rozporuplny,... - Opelfahrt, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
23 komentářů