načítám data...

Zpátky do virtuality

14. ledna 2019, 07:29 27 komentářů Mazy_CZ

Rok se s rokem sešel a já oprašuju virtuální volant ...

zobrazit celou galeriiPetr Mazáč: Zpátky do virtuality

Ti z vás kteří četli můj úplně první blog možná zaznamenali, že jsem si s virtuálním závoděním dal pauzu na neurčito díky tomu, že se mi narodil kluk. Je to kluk jako buk a ze začátku prostě nebyl čas na nic jiného, než přebalovat plíny, odpočívat, být oporou a parťákem novopečené mamce, projíždět nahoru a dolu Modrého koníka, emimino a podobné weby při náznaku jakéhokoli problému či nejistoty. A to i v případě dotazu na googlu: ”Jakou hmoždinku do sádrokartonu” ….. “ Toto téma již bylo probíráno v diskusi na portálu emimino..

Kluk roste jako z vody. Jenže i když už chodil spát dřív, pořád spával s námi v ložnici, kde mám i svou FMM (čti Funkční Multimediální Místnost) a točit volantem během jeho spánku nepřicházelo v úvahu. Pak jsme ho vylifrovali do jeho pokojíčku, ať spinká sám. Ze začátku dával hlasitě najevo, že s tím nesouhlasí. Měl smůlu. Jenže to bylo taky na palici. Pokud řval, tak jsme tam museli jít buď já, nebo manželka a pokud to přetrvávalo, byli jsme na sebe akorát naštvaní. Jednoho večera jsme si řekli, že ho prostě necháme vyřvat. Přecijen už je velký a když víme, že má všechny hodnoty v zelených číslech (demence ze Sims 3), nemá na co si stěžovat. Ten pocit, když jsme mu řekli dobrou noc a zavřeli dveře…blaho. Řval. Hodinu. A pak byl klid. Od té doby máme klidné večery a čím je větší, tím je to lepší. Teď si tam buď chvilku brečí, brouká a spí. Dokonce už celou noc.

Teď už má rok a o Vánocích mě bývalý spoluzávodník a kámoš z Dánska, se kterým jsem tehdy organizoval naše ligové závody, oslovil, abych mu pomohl s něčím pro jeho další sezónu. Dali jsme řeč, pomohl jsem mu s pár věcmi a já si vlastně uvědomil, že bych zase mohl začít jezdit. Když mi řekl, že pojedou šampionát s DTM vozy v Assetto Corsa, nebylo o čem váhat. Od manželky jsem dostal zelenou a přihlásil se. Bohužel jsem jeden z rezervních jezdců. Hlavních jezdců je 38 a já jsem asi 8. rezervní jezdec. To znamená, že 8 hlavních jezdců musí oznámit neúčast, abych měl možnost závodit. Uvidíme, jak to nakonec dopadne.

V Assetto Corsa je spousta možností a díky tomu je nepřeberné množství aut a tratí ke stažení, je možné si sám vytvořit docela jednoduše svůj vlastní polep a tak dále. Já umím i rozšířit tratě o více startovacích míst a boxových stání (s tím jsem právě pomohl). Polepů jsem taky dělal již několik a vždy jsem měl jeden a ten samý tým. Stark Industres s hlavní žlutozlatou barvou a černými doplňky. Na výběr máme 3 auta. BMW 4, Audi A6 a Mercedes C class, všechny jsou z fyzikálního hlediska skoro totožné, takže jde spíše o preference vzhledu. Jako fanoušek BMW jsem si vybral Audi :D (BMW měli ze začátku skoro všeci). Sesmolil jsem tedy polep a další týmy také. 

Náš polep. Já jezdím v Ironmanovi :)

Ostatní polepy všech týmů v odkazu. Je celkem zajímavé, s jakými nápady lidi přicházejí

 https://revolutionsimracing.com/threads/show-room.1758/page-2#post-42626

  

Z důvodů rodinných záležitostí jsem se nemohl účastnit předsezónních závodů, ale na první závod sezóny jsem ready. Pojede se na belgické trati Zolder. Je docela úzká, technická a dost špatně se tam předjíždí. S 38 auty na startovním roštu to bude asi sranda. Trať znám, ale moc jsem po ní nikdy nejezdil. Ve většině her prostě není. Má 3 docela zákeřné šikany, každá v jednom sektoru. Tím, že jsem náhradník, tak jen píšu na fórum, že jako můžu závodit, pokud budou odpadlíci. Moc šancí tomu nedávám, takže ani nějak extra netrénuju. Den závodu se blíží a nakonec mám místo v závodě. Paráda, těším se. Jenže mám obavy. Půjde mi to vůbec? Stanovuju si cíl jet někde uprostřed pole a užít si to. 

 

Rozpis závodu je následující.

20:00 Půl hodina nepovinného tréninku

20:30 – Breefing jezdců + nutný trénink

21:00 – Kvalifikace stylem Superpole (máš jedno kolo. Uděláš chybu, smůla, končíš na chvostu pole)

21:30 – Závod na 55minut +1 kolo – a 1 povinná zastávka v boxech s nutností výměny pneumatik

V den závodu cítím, že potřebuju potrénovat trochu více. Oficiální server je online skoro pořád, tak se po uložení sviště odebírám do svého křesílka, zamykám kolečka, instaluju volant a připojuju se. Postupně poznávám limity auta i tratě, ale čas není nijak extra v porovnání s ostatními, ale je to někde třeba top 10, což je fajn. 2 hodiny uběhly jak voda a server se postupně zaplňuje a časy se zrychlují. Proběhne breefing a jde se na kvalifikaci. Jsme rozdělení do několika skupin po 5-6 autech a já jsem hned v první skupině. Dostáváme pokyn vyjet na trať, zajet zahřívací kolo a potom ostré rychlé kolo. Jakmile odjede měřené kolo ten poslední ve skupině, na trať vyráží skupina další. Ti, co čekají v boxech mohou sledovat a hlídat jezdce na dráze, aby někdo nezkracoval trať a neporušoval pravidla. Hlavně ve zmíněných šikanách. Tam se dá získat hodně času. Já jedu spíše konzervativně tak, abych chybu neudělal. Čas 1:26:8 je spíše pomalejší, než co jsem zajížděl při tréninku. Nakonec po odjetí všech startuju je to 15. místo na startu z 387 startujících. Pole position bylo 1:25:3.

 

Dolaďuju strategii. Mám spočítané, že na těch 55minut +1 kolo potřebuju cca 105L paliva. Jdu na bezpečnější stranu a počítám radši s 110L. Výměna pneu trvá cca 5 vteřin a abych minimalizoval ztráty, tak za 5 vteřin dotankuju cca 35 litrů paliva. Tím budu v boxech co nejkratší dobu. Startovat tedy budu s 75 litry paliva. Ale cvrnknu tam 5 litrů navíc, takže 80 litříků pohoda. Nikdy nevíš. Nervozita o něco stoupá. Takže klasika, odskok na záchod.

Start za 2 minuty, takže kontroluju nastavení, radši ještě strategii. Mačkám tlačítko START a už jen čekám na odpočet a startovní světla. Tohle DTM auto má k dispozici ABS i TC (kontrola trakce). Obě při ježdění používám, ale na start ji vypínám, aby mě TC zbytečně po rozjezdu neomezila a prokluz kol budu kontrolovat plynem. No uvidíme. Světla  postupně zhasínají a startujeme. Ta vypnutá TC mi nijak extra zvlášť nepomohla, měl jsem málo plynu, tak ji zapínám zpátky a hned v první zatáčce začíná mela. Klasika. Prokličkuju mezi auty, žádný kontakt jsem s nikým neměl a pokračujeme. Pak před sebou vidím auto v protisměru, naštěstí zůstává stát a vyhýbáme se mu. Najedou zjišťuju, že jsem už na osmém místě. Po prvním sektoru. To je fajn. Z 15. na 8. pozici v prvním kole. Před sebou ale  mám docela dobrého závodníka, kterého znám z dob, co jsem ještě jezdil. Vypadá to ale, že jsem o trochu rychlejší. 2 kola za ním jedu a jakmile špatně dobrzdí do jedné šikany, využívám situace a jdu před něho na výjezdu. 7. místo. Nasazuju trochu rychlejší tempo a pomalinku dojíždím jezdce na 6. místě. Jedeme spolu asi 10 kol v těsné blízkosti. Už v tuto dobu začínáme dojíždět auta o kolo zpět a je to o to zajímavější. Jezdec přede mnou dělá chybu při předjíždění auta o kolo zpět, takže se ujímám 6. místa. 5. místo je cca 5 vteřin přede mnou, ale teď už se auta o kolo zpět motají skoro všude. Aspoň se nenudím. Jsem zhruba v polovině závodu a gumy už naznačují známky opotřebení. A hele, jsem na 2. místě. Kluci přede mnou byli asi v boxech. Dám ještě 2 kola a jedu taky do boxů. Teď si dát pozor, abych nepřekročil Pit lane limit (80km/h). Docela jsem to trefil a zastavuju v boxech. Proběhne výměna pneu a dotankování. Vyjíždím z boxů a jsem na 5. místě. Přede mnou 4. a 3. místo asi 2 vteřiny. Po pár kolech je dojedu a nastává závodění, které jsem už dlouhou dobu nezažil. V podstatě od této chvíle bojujeme skoro pořád dohromady. Sleduju, jak ti dva svádějí souboj mezi sebou, čekám na příležitost, pak se k nim přidám a několikrát si vyměníme navzájem pozice. Vše je velice čisté a fair play. Sem tam se mi stane, že mě týpek přede mnou trochu skřípne a musím na brzdy nebo pustit plyn, ale vždy se to obejde bez karambolu nebo něčeho jiného. V jednu chvíli najíždíme bok po boku všichni 3 do první šikany okruhu. Já na závodní stopě na vnějšku, vedle mě jedno auto uprostřed a vedle něho na vnitřku druhý kolega. Mám nejhorší pozici a radši brzdím o chvilu dřív, ať se vejdeme. Bohužel, tímto trochu ztrácím. Trochu to auto podojím a zajíždím po sobě 2 nejrychlejší kola závodu 1:24:9, což nakonec jeden rychlejší týpek překonal. Dojíždím ty dva přede mnou, ale už je poslední kolo, čili pozice zůstávají v tomto pořadí. Je z toho 5. místo celkově. Dokonce 4. místo, jelikož týpek jedoucí na 2. pozici dostal průjezd boxy za překročení rychlosti v boxech. V nádrži my zbylo 5 litrů paliva. Ještě, že jsem počítal víc, než míň :)

Malý sestřih z tohoto souboje jsem hodil na svůj YT, a myslím, že to stojí za shlédnutí:

Mé obavy rázem opadly a pořád mám stejnou rychlost, s jakou jsem virtuální závody před rokem opouštěl. Nevím, čím to bylo, ale již hodně dlouhou dobu jsem se v závodě necítil tak dobře a v pohodě, jak teď. Věděl jsem, jak auto reaguje a co si můžu dovolit, kde jsou limity tratě a mohl jsem na auto tlačit jak to jen šlo. Je to super pocit. V soubojích jsem si byl taky jistý a hodně tomu přispělo i to, že jsem bojoval s jezdci, kterým můžu v online závodění věřit. Doufám, že příští závod pojedu taky, protože mě to nesmírně bavilo. Horší pak bude, když mě někdo v prvním kole sestřelí. Pokud mi ale zůstane tempo, i ze zadních pozic může mít člověk skvělý závod. 

 

Tak zas někdy na trati :)

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Raspby
14. ledna 2019, 08:13
1

No hned jsem si zavzpomínal jak jsem takhle jezdil šampionáty s komunitou v GT6 ještě na PS3...jezdili jsme skoro pořád taky hodinové závody. Je to jen hra...ale já vždycky dojel zpocenej, rozklepanej...někdy spokojenej někdy naštvanej. :-D Pár závodů se mi podařilo vyhrát, a tím jsem bohužel pak na sebe měl větší nároky, takže když nebyla aspoň bedna, tak jsem byl nevrlej...Ale jo, na jednu stranu to virtuální závodění je opravdu zábava...obzvlášť když je to Asseto Corsa...to jsem hrál jen jednou na simulátoru a byla to fakt pecka... :)

reagovat
Mazy_CZ
14. ledna 2019, 08:22
1

Přesně, Jako já vyhrál všehovšudy jen jednou. Ale to byli ti nejvíce top driveři, někteří z nich jou teď i top simraceři, teď to jezdím spíše pro zábavu a ten pocit závodění, a je mi docela jedno, jestli bych měl takový souboj o 5. nebo 15. místo. Samozřejmě o 1. místo je to lepší, ale stejně žádný pohár nedostanu :D. Kdybys měl někdy PC a to Assetto a volant, klidně mi pak napiš a můžeme pojezdit :)

Raspby
14. ledna 2019, 08:54
3

No PC s nějakým dobrý setupem na závodění asi teď rozhodně mít nebudu..všechny peníze letí do auta, ať ta příští sezóna stojí za to. Ale určitě bych si to rád zkusil :). Ono já už pak na to ani neměl tolik náladu. Všichni hrozně trénovali, když jsme jezdili SuperGT, tak u toho vysedávali každej den a pilovali desetiny...což je potřeba to je jasný, ale mě to nikdy tohle nebavilo. Takže jsem si odjel v rámci tréningu tak max půl hodiny, abych zjistil, jak to žere gumy a benzín a hotovo...sice jsem tak nějak často byl v první půlce pole ale na nejlepší už jsem prostě neměl...ale i tak myslím že se mi podařilo skončit nějak cca 6. místo celkově v těch superGT. Ale hlavně kvůli tomu, že ne všichni odjeli všechny závody...ale i tak. A to jezdili lidi jako Derek, Kari apod...ty možná znáš, jezdí dneska skoro profesionálně sim racing :)

froxic
17. ledna 2019, 08:07
1

Přesně tak, není to jenom o tom jezdit bedny a zákonitě věnovat nemalý čas nastavení auta a pilováním času. S přibývajícím věkem je člověk rád, že si jednou za týden, dva (pokud vůbec) najde čas odjet závod a během závodního večera alespoň lehce najezdit trať (byť jí už z let minilých moc dobře zná).

Ten pocit, když potkáte rovnocenného, nebo o ideálně o krapánek lepšího, soupeře a po celý závod jedete nalepení na jeho zadním nárazníku, stále měníte, případně bráníte pozici, ten je fakt k nezaplacení. Aby to však člověka pořádně vtáhlo, tak to chce už trošku nějaké to zázemí - pořádný volant a pedály, sedačku co necestuje po celém pokoji a hlavně více monitorů nebo VR. VR je sice stále v plenkách (rozlišení, fov, ...), ale věřím, že právě na simracing to bude za pár let naprosto běžná součást.

No a v neposlední řadě, ve světě jedniček a nul o to více záleží s kým budete soupeřit. Ideální je si najít nějakou komunitu kde se alespoň trošku znáte a jsou hlavně stanoveny základní pravidla, které se dodržují a postihují. Pak to opravdu stojí za to :-) Já osobně můžu dopooručit ACCentral (CZ+SK). Jezdíme tam teď Octavia cup a nemá to chybu. Auto vytvořil jeden z členů a bylo testováno i reálnými jezdci a mechaniky OC.

;t=7293s

Třeba se potkáme na trati :-)

Mazy_CZ
17. ledna 2019, 09:58
0

Nemůžu víc než nesouhlasit. Já závodil v ApexRacing league a nyní v RevolutionSimRacing. V CZ komunitě jsem vlastně nikdy nebyl, ale pokud máš vyrovnané soupeře, kterým můžeš věřit, tak je to fakd dobré závodění.

Raspby
17. ledna 2019, 10:44
0

Já jezdil s Pitlaneclub CZ/SK. Super komunita, dělali se i srazy se závodem na motokárách :) ale pravda, spousta lidí tomu věnovala hodně času, který já jsem prostě neměl a nebo mě prostě nebavilo už hodiny jezdit dokola bez soupeřů a hodit setiny :) Ale zažil jsem tam spoustu super závodů. Ten setup samozřejmě dělá hodně. Ale já sám jezdil na setupu: Gauč, stolek s volantem a jedna 42´TV 2 metry ode mě...takže žádnej kokpit :)

Mazy_CZ
17. ledna 2019, 12:22
0

S tím časem je to na štíru, a nejhorší je fakt trénovat, být s autem, tratí a setupem spokojený a pak tě nějaký dement pošle do bariéry a hotovo. PRoto jsem s tím kámošem z Dánska udělali ligu pro lidi, kteří se chcou věnovat taky něčemu jinému, než pilovat setup. Takže jsme měli jedno auto, se kterým se závodilo, nějak jsme ho nastavili a zamkli další úpravy nastavení v serveru. Takže všichni stejné náčiní. A aby to nikoho nelákalo trénovat na další závod, sepsali jsme seznam tratí, na kterých je možné závodit, a před spuštěním serveru se náhodně vybrala trať tak, že ani my organizátoři jsme nevěděli, která trať se pojede. Takže si prostě v pondělí večer v 8 sedl k volantu, připojil se do serveru, tam probíhal ofiko půlhodinový trénink, pak kvalda a závod na 2 sprinty. 1. sprint normálně a druhý sprint s obráceným pořadím z prvního sprintu. Oba po 25 minutách. No, pár peprných chvilek jsme taky zažili. A to vše s 38 auty na trati :D

froxic
17. ledna 2019, 13:14
0

Zamknout setup je takové polovičaté řešení. Každý má totiž jiný jezdecký styl a stopu a ve výsledku to v některých případech může dotyčného ještě více znevýhodnit. Ale jo, chápu kam tím míříš... více se to vyrovná, ale budou tam i odlehlá pozorování, rozumněj pár nasraných lidí, co jim to nebude zatáčet a fungovat. Prostě jak v reálu - fakt nikdo nejezdí totožný setup, někdy ani stejná stáj nemá shodný setup pro dva jezdce.

Ono stejně, nejvíce se lámal chleba jak jsem hrál GT a jel se jeden šampionát na procedurálně generovaných tratích před startem závodu. Pak se ukázalo, kdo to má vyloženě vydřené a kdo se dokáže za pár kol poměrně dobře adaptovat. Ale tak je to ve všem, někdo má talent, někdo se musí snažit více někdo méně... no a když potkáte někoho s talentem co má ještě čas trénovat... teď tak uvažuju že jsem opět mluvil o simracingu, ale v reálu je to opět to stejné s tím, že se tam točí ještě jedna proměnná = MONEY :-)

Raspby
17. ledna 2019, 13:23
0

Mý povětšinou taky jezdili jednotný setup...respektive v době GT6 byly prostě zakázané úpravy, takže se i se závodníma autama jezdila v default nastavení. Bylo to fér, ale bylo to hodně o tom, kdo si dřív na to auto zvykne. Proto taky ty tréningy. Mě asi šli nejlíp tzv. závody bez tréningu. Takže nejdřív všichni do lobby, a pak losovat auto i trať. Tam to bylo opravdu o tom, kdo se adaptuje nejrychleji...tam jsem poprvé vyhrál se sériovou Audi RS6 :) Závody s povolenými úpravami se dlouho diskutovali, ale ne každej (i rychlej) jezdec rozumí tomu nastavování, tak by to pro ně byla nevýhoda...tak až na pár vyjímek se jezdilo vždy bez úprav.

Mazy_CZ
17. ledna 2019, 14:17
0

Přesne, ať uděláš a vymislíš jako organizátor cokoliv, vždycky se najdou lidi, kterým se to nelíbí a ti jdou pak nejvíce slyšet. A já jim říkám, když se ti to nelíbí, jdi jinam. Jednoduché řešení. jenže oni chcou taky závodit, tak jedou a pak akorát říkají "no vidíte, to auto je s tím setupen nedotáčivé jak prase, nejde aspoň třeba změnit brake bias? s tímhle se fakt nedá jezdit". A já opět podotýkám, že je jeho blbost že se přihlásil. Juďom jebe.

ToMyx
14. ledna 2019, 14:35
1

Super blog, chvíli jsem seděl jako spolujezdec :-)

reagovat
orobo
16. ledna 2019, 13:07
0

Ahoj, super blog. Zaujimalo by ma jak vypada tvoje FMM a vybava a tak.. Inac good luck!

reagovat
Mazy_CZ
17. ledna 2019, 07:23
0

No FMM můžeš vidět hned v prvním mém blogu zde:
https://www.autickar.cz/blog/clanek/z-virtuality-do-reality-i/617/

Akorát teď je to trochu jinak, mám držák na všechny monitory, takže je mám všechny ve vzduchu, a navíc mám ještě na stole tiskárnu a tím to končí :) žádný high-tech vymoženosti :) Plus, do budoucna místo toho joysticku budu mít klasickou hydraulickou ručku. Tu mi dělá bratránek ale jaksi na to nemá moc času :)

Bigg.I
16. ledna 2019, 21:55
0

Při čtení jsem se téměř dostal cca 7 let zpět v mém životě, kdy jsem online jezdil šampionát v Richard Burns Rally v třídě N4. Díky a ať se daří :)

reagovat
Mazy_CZ
17. ledna 2019, 07:21
1

Joo Richard :) to jsem ještě pařin na šipkách a kupodivu to šlo. Proti easy AI samozřejmě :)

froxic
17. ledna 2019, 08:15
0

V RBR byla super ta rallye škola.... techniky jako Scandinavian flick, left foot braking, ... To mi však připomíná Gran Turismo 2, kde se podobně jezdili řidičské licence pro postup do vyšších lig a aby člověk zajel "vše na zlato", tak to bylo opravdu na hooodně pokusů. No, na to by dnes opravdu už nebyl čas, ale bylo to příjemné zpestření puberty.

Bigg.I
17. ledna 2019, 11:39
0

Rally školu jsem měl za hodinu projetou. Online zavodeni bylo uplne jinde. Menily se povrchy a textury známých tratí. Volba pneumatik byla důležitá, kde pošetřit auto atd. Platiliy se licence, delaly se sestrihy ze zavodu, vycházel magazin. Konaly se srazy, na konci sezony bylo vyhlaseni a předávaly se pohary

Mazy_CZ
17. ledna 2019, 12:17
0

Tyhle školy/tutoriály mě taky vždycky bavily a neco se tam člověk naučil. V RBR to bylo fakt pěkně udělané na tu dobu. Licence v GT byly taky fajn, ale dost s eopakovaly. Pamatuju si na licence v GT4, kdy musel hráč s nějakým vozem jet v závěsu za Dodge viper pace carem na Nordsleife a nesměl udělat chybu. To byla někdy pěkná morda.
Je škoda, že se dnes ve hrách nic takového neobjevuje. Něco málo bylo v Dirt Rally, ale to byly jen texty nebo ukázková videa, takže nic moc. Ale věřím v Dirt Rally 2.0. Doufám, že tam něco bude, bude více tratí, lokací, aut, lepší kariéra (něco jako v Dirt 4, kde máš svůj tým a jezdíš prvně jako jezdec na pozvání, postupně vyděláš prachy, založíšsvůj tým, koupíš ojeté auta, pak i nové auta, různých kategorií atd). Snad to tak bude. Dirt Rally jsem taky hrával hodně, ale ne online.

froxic
17. ledna 2019, 13:24
0

To máš jak kdysi v FPS hrách, musel jsi sbírat lélarničky a hledat náboje, ťed ti to rovnou padá z nepřátel, případně stačí zajít za roh a automaticky se "healuješ". Dostáváme to, co si trh žádá a bohužel se to vztahuje i na mnoho automobilových her. Minimálně jádro musí umožňovat alespoň z části arkádový model (neříkám, že to musí být v vzdy na škodu), aby se hra zaplatila. Komunita simracerů je sice početná, ale stále poměrně malá. Čest vydavatelům, co to risknou.

Díky tomu tady máme nějaký vývoj a např AC, ACC nebo iRacing. U posledního zmiňovaného mě stále tak trošku dohlodává model předplatného plus dodatečného placení obsahu (aut a tratí) a mnohdy nelogických penalizacích (hlavně v nižších ligách). Ono to pak může vyjít skoro na stejno, jak jezdit v reálu nějaký amaterský podnik s vylítanou plečkou.

Mazy_CZ
17. ledna 2019, 14:22
0

iRacing jsem hrál jen chvíli, kdy jsem někde sehnal 3 měsíční předpltné zdarma. Ale tehdy jsem měl jen plasták od Xboxu, který šel zapnout do PC, ale bez FFB. Odjezdil jsem pár těch MX5 cupů ale tím, že si musíš kupovat auta, traťě, tak je tam dost peněz, a ještě teda to předplatné. Takže iRacing a jeho fyziku moc neznám. Ani rFactor 2. Mě ani ty arkády nevadí. Třeba Crew 2 je na ovládání hrozná, nebo bývalý Test Drive unlimited, ale zase mě baví otevřený svět, mít v ruce gamepad místo volantu, nohy na stůl a kochat se přírodou. Např ve Forze Horizon 4. I to The Crew 2 s mapou USA i vozovým parkem je zajímavé, ale fyzika otřesná :D NFS u mě skončil po vydání Undercover a už po Underground 2 to začalo stát za hovno. Nové NFS vlastně vůbec neznám

Makran
27. února 2019, 12:49
0

Hezký blog. Přesně jak říkáš, mně na tom arkádovém závodění hodně baví právě ty krajiny, například ve Forza horizon. I když tam byl pro mě top třetí díl - Austrálie. Anglie ve čtverce už mě až tak nezaujala, ale zas tam byly ty změny počasí. Tak to se mi líbilo. Jinak NFS už dávno není to, co bývalo.

Mazy_CZ
27. února 2019, 19:24
0

FH4 mám ale nemám to s kým hrát, tak jestli to ještě sem tma zapneš, tak si mě můžeš přidat do přátel na xboxu (nebo v xbox appce na pc) a můžeme někdy zajet. CrazyMazy CZ :)

ma
maria
06. dubna 2019, 09:42
-2

DĚKUJÍ VELKÉM DR Sunny PRO ŘEŠENÍ MŮJCH PROBLÉMŮ JE JEHO EMAIL IS redacted
Jmenuji se slečna Maria, byla jsem vdaná za svého manžela po dobu 5 let, kde jsme spolu šťastně žili letos a ne dokud necestoval do Austrálie na služební cestu, kde potkal tuto dívku a od té doby mě nenávidí a děti a lásku jen jí. takže když se můj manžel vrátil z cesty, řekl, že mě nechce vidět znovu a znovu s dětmi, takže nás vyvedl ven z domu a teď jede do Austrálie, aby viděl tu jinou ženu. tak jsem s dětmi byl tak frustrovaný a zůstal jsem s maminkou a nebyl jsem léčen, protože moje matka se po mém otcově smrti oženila s jiným mužem, takže muž, se kterým se oženil, ji nezacházel dobře, a moje děti byly tak zmatené a já jsem hledal způsob, jak dostat svého manžela zpět domů, protože ho miluji a vážím si ho tolik, takže jednoho dne, když jsem procházel na počítači jsem viděl svědectví o této kouzelné kouzlo DR Sunny, svědectví sdílejí na internetu dáma a to na mě zapůsobí natolik, že si také zkusím to zkusit. Zpočátku jsem se bál, ale když jsem přemýšlel o tom, co já a moje děti procházejí, tak jsem ho kontaktoval a on mi řekl, abych zůstal klidný jen 24 hodin, aby se můj manžel vrátil ke mně a ke svému nejlepšímu překvapení jsem dostal hovor od mého manžela na druhý den ptát se po dětech a já jsem zavolal DR Sunny a on řekl, že vaše problémy jsou vyřešeny mé dítě. tak to bylo, jak jsem se dostat svou rodinu zpět po dlouhém stresu brzdit se zlá dáma, takže se všemi tyto pomoci od DR Sunny, chci, abyste všichni na tomto fóru, aby se se mnou říci obrovské díky DR Sunny a já budu také radu pro někoho v takových nebo podobných problémech nebo jakýkoli druh problémů by měl také kontaktovat jeho e-mail je redacted on je řešením všech vašich problémů a nesnází v životě. opět jeho emailová adresa je redacted

JE SPECIALIZOVAT V NÁSLEDUJÍCÍM SPELLU.

(1) Pokud chcete, aby vaše ex zpět.

(2) pokud máte vždy špatné sny.

(3) Pokud chcete být povýšen ve vaší kanceláři.

(4) Pokud chcete, aby po vás běžely ženy / muži.

(5) Pokud chcete dítě.

(6) Pokud chcete být bohatí.

(7) Pokud chcete svému manželovi navázat navždy.

(8) Pokud potřebujete finanční pomoc.

(9) Jak jste byli scammed a chcete obnovit vás ztratili peníze.

(10) pokud chcete zastavit rozvod.

(11) pokud se chcete rozvést se svým manželem.

(12) pokud chcete, aby vaše přání bylo uděleno.

(13) Kouzlo těhotenství k otěhotnění dítěte

(14) Zaručujeme, že vyhrajete znepokojující soudní případy a rozvod bez ohledu na to, v jaké fázi

(15) Zastavte rozpad vašeho manželství nebo vztahu.

(16) jestliže máte jakoukoliv nemoc (H I V), (CANCER) nebo jakoukoliv nemoc.

(17) pokud potřebujete modlitby za vysvobození svého dítěte nebo sebe samého.

(18) chcete vyléčit lék na cukrovku, léčbu herpes, vyléčení Hiv a AIDS, léčbu rakoviny prsu a léčbu rakoviny,

ještě jednou se ujistěte, že ho budete kontaktovat, pokud máte nějaký problém, který vám pomůže. jeho e-mailová adresa je redacted okamžitě kontaktovat .... zavolejte nebo co se mu stalo číslo na +redacted
-
Komentář upraven 6. 4. 2019, 16:26:50

reagovat
M
06. dubna 2019, 10:12
2

(19) potrebujete prekonat cas suseda na severnej smycke Nrbgrng
(20) chcete zabranit spamovaniu diskusii klamlivou reklamou na vasom webe

Jakub Pospíšil
06. dubna 2019, 16:27
2

Pobavilo :D
Normálně se mi kvůli tomu nechce ten spam mazat.

beastar
06. dubna 2019, 17:46
0

Pokud chcete být bohatí:D Ok...i will do

ToMyx
06. června 2019, 16:08
0

Maruška, Lauruška, Sašenka a ostatní dneska jednou spambomby :-D