Aleš „froxic“ Kaňák
| Bydliště | Ostrava-město |
|---|---|
| Registrace | před 8.6 rok. |
| Poslední aktivita | před 5.1 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 1 |
| Komentářů u článků | 10 |
| Pozitivních komentářů u článků | 3 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Záběry fajn, ale ten dron jsem v jednom stintu málem trefil. Byl cca metr ode mě a hodně nízko i na poměry Miaty (úroveň skla). Pro příště bych trošku navýšil letovou hladinu, je to přeci jenom track day a ne závody dronů :D
Něco málo fotila přítelkyně, tak bych mohl upravit.
Jinak video jsem našel toto:
Pak tady je moje tvorba...
Moje zimní medicína: jezdění simulátorů. Poté to zakrnění není tak markantní, ale plný požitek z reálné jízdy (byť o mnoho pomalejším voze ) se logicky dostavit nemůže. A i přes tuto "výhodu" se na tebe pak v létě stejně nechytám :D
Mě to tak přijde, že dokud neuděláš první úpravu (byť banální), tak nejsi s autem tak spojený. A pak se něco v mozku přepne a mezi fází uvažování to jde rovnou k realizaci, taková (skoro) neřízená řetězová reakce :-) Já jsem tomu chtěl předejít, že jsem koupil už dosti upravené auto, ale nakonec jsem do toho stejně spadl (viz blogy) :D
Fotil někdo? Původně jsem měl v plánu vyslat přítelkyni, ale nakonec jsem jí celou dobu vozil. Podmínky to byly nehostinné, ale o to více zábavné :-) I cesta tam a zpět byla zajímavá, vyvrácené stromy, pohroma, ale malý roadster se nedal a s teplotou okolo nuly a se zbytkem letních (kdysi pneumatik) na zadní ose jsme dojeli bezpečně domů.
Pokud jezdíš ten entry cup - Miata, tak se dá. Ale je to ve své podstatě variace asi 4 tratí. Takže po nějaké době to začíná být hodně stereotypní. Jinak Miata je tam udělaná pěkně, lépe než v AC.
Ano iRacing je super, ale ten platební model mazec. Musíš si koupit auta (1ks cca 10-15E), tratě (1ks 10-15E). Šampionáty stále mění tratě. Takže když si koupíte nějakou sadu, tak další šampionát můžete jet jenom 2/3 tratí. A tak pořád dokola. Nehledě na to, že se platí i samotný přístup kde hře. Takže v tom bez problémů můžete uletět klidně 2-5K za rok. Samozřejmě hra je to kvalitní, jezdí se čistě, ale to už raději dám tyto prostředky do něčeho reálného. Dobrou alternativou je AC, kde je dostatek kvalitního obsahu za pár kaček (i dobré mody) a fyzika také není špatná.
Plně souhlasím s článkem i s komentáři výše. Vždy jsem byl nadšenec do aut, ale tak nějak jediná možnost byla zpočátku hrát závodní hry, později jsem do dostal k simulátorům na více monitorech. Virtuálních kilometrů mám odkrouženo požehnaně a musím přiznat, že se se tyto zkušenosti dají dobře recyklovat v reálu. Zejména řešení krizových situací je určitě rychlejší. Rovněž jsou simulátory skvělé na pochopení, jaké působí na auto síly a lepším odhadování co se s autem stane za dalších pár sekund když udělám to a to.
V domácích podmínkách jste sice ochuzeni o působení sil na vás a vaši sedačku, máte prostě vjem pouze do rukou (případně pedálů), nicméně bych to viděl spíše jako výhodu - naučíte se lépe vnímat auto pouze z volantu a v reálu budete mít o to více informací, které můžete využít ve váš prospěch. Samozřejmě to pak chce cvičit a cvičit, stejně jako v těch simulátorech.
Jinak můj herní progress
- GT1 > LFS > GT5 > iRacing > AC
- RBR > Dirt Rallye
Super, doufám že se to vyvede a budou tyto akce v Ově pravidelně.


