načítám data...

froxic

JménoAleš Kaňák
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 7.0 rok.
Poslední aktivitapřed 3.5 rok.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků10
Pozitivních komentářů u článků3
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Jak kadeřník k jednorožci přišel

22. ledna 2018, 11:00 39 komentářů

Aneb příběh o pořízení "onoho" roadsteru #hairdresser #unicornittai #newoldcar

Ladíme fazónu na sezónu

31. ledna 2018, 20:00 11 komentářů

V minulém příspěvku jsem se věnoval tomu, co předcházelo samotné koupi MX-5. Nyní bych se rád více zaměřil na vůz samotný. Nebudu chodit kolem horké kaše a začnu u úprav. Popíši jak úpravy předchozího majitele, tak z mé strany a zmíním i nějaké ty plány do budoucna.

Rumunsko křížem krážem... jedině v MX-5!

30. srpna 2018, 15:00 39 komentářů

Aneb za vše můžeme vinit období zimy a plkání dvou kadeřníků, kteří si chtěli splnit sen a konečně navštívit onu "nejlepší cestu světa". Je opravdu o co stát?


Posledních 50 komentářů

froxic
01. října 2018, 18:05
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Záběry fajn, ale ten dron jsem v jednom stintu málem trefil. Byl cca metr ode mě a hodně nízko i na poměry Miaty (úroveň skla). Pro příště bych trošku navýšil letovou hladinu, je to přeci jenom track day a ne závody dronů :D

froxic
19. září 2018, 14:10
0
Trackday & Plechcup 16.9.2018: Registrace spuštěny!

Něco málo fotila přítelkyně, tak bych mohl upravit.

Jinak video jsem našel toto:



Pak tady je moje tvorba...

froxic
11. února 2018, 11:45
1
Jak zapomenout řídit aneb jarní návrat retardy

Moje zimní medicína: jezdění simulátorů. Poté to zakrnění není tak markantní, ale plný požitek z reálné jízdy (byť o mnoho pomalejším voze ) se logicky dostavit nemůže. A i přes tuto "výhodu" se na tebe pak v létě stejně nechytám :D

froxic
10. února 2018, 09:45
3
Příležitostný tuning aneb jak jsem začal upravovat Rudou Potvoru

Mě to tak přijde, že dokud neuděláš první úpravu (byť banální), tak nejsi s autem tak spojený. A pak se něco v mozku přepne a mezi fází uvažování to jde rovnou k realizaci, taková (skoro) neřízená řetězová reakce :-) Já jsem tomu chtěl předejít, že jsem koupil už dosti upravené auto, ale nakonec jsem do toho stejně spadl (viz blogy) :D

froxic
30. října 2017, 22:15
2
froxic
30. října 2017, 09:28
0
Zítra se jezdí v Mýtě, Autíčkář se větru neleká!

Fotil někdo? Původně jsem měl v plánu vyslat přítelkyni, ale nakonec jsem jí celou dobu vozil. Podmínky to byly nehostinné, ale o to více zábavné :-) I cesta tam a zpět byla zajímavá, vyvrácené stromy, pohroma, ale malý roadster se nedal a s teplotou okolo nuly a se zbytkem letních (kdysi pneumatik) na zadní ose jsme dojeli bezpečně domů.

froxic
30. května 2017, 09:28
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Pokud jezdíš ten entry cup - Miata, tak se dá. Ale je to ve své podstatě variace asi 4 tratí. Takže po nějaké době to začíná být hodně stereotypní. Jinak Miata je tam udělaná pěkně, lépe než v AC.

froxic
30. května 2017, 08:59
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Ano iRacing je super, ale ten platební model mazec. Musíš si koupit auta (1ks cca 10-15E), tratě (1ks 10-15E). Šampionáty stále mění tratě. Takže když si koupíte nějakou sadu, tak další šampionát můžete jet jenom 2/3 tratí. A tak pořád dokola. Nehledě na to, že se platí i samotný přístup kde hře. Takže v tom bez problémů můžete uletět klidně 2-5K za rok. Samozřejmě hra je to kvalitní, jezdí se čistě, ale to už raději dám tyto prostředky do něčeho reálného. Dobrou alternativou je AC, kde je dostatek kvalitního obsahu za pár kaček (i dobré mody) a fyzika také není špatná.

froxic
30. května 2017, 08:20
0
Hrát či nehrát, to je oč tu běží

Plně souhlasím s článkem i s komentáři výše. Vždy jsem byl nadšenec do aut, ale tak nějak jediná možnost byla zpočátku hrát závodní hry, později jsem do dostal k simulátorům na více monitorech. Virtuálních kilometrů mám odkrouženo požehnaně a musím přiznat, že se se tyto zkušenosti dají dobře recyklovat v reálu. Zejména řešení krizových situací je určitě rychlejší. Rovněž jsou simulátory skvělé na pochopení, jaké působí na auto síly a lepším odhadování co se s autem stane za dalších pár sekund když udělám to a to.

V domácích podmínkách jste sice ochuzeni o působení sil na vás a vaši sedačku, máte prostě vjem pouze do rukou (případně pedálů), nicméně bych to viděl spíše jako výhodu - naučíte se lépe vnímat auto pouze z volantu a v reálu budete mít o to více informací, které můžete využít ve váš prospěch. Samozřejmě to pak chce cvičit a cvičit, stejně jako v těch simulátorech.

Jinak můj herní progress
- GT1 > LFS > GT5 > iRacing > AC
- RBR > Dirt Rallye

froxic
10. května 2017, 08:04
0
Kafe&Káry v Ostravě již tuto neděli!

Super, doufám že se to vyvede a budou tyto akce v Ově pravidelně.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem

Ford Mustang GT 2012
Ford Mustang GT

2012 rok výroby
417 koní výkon
5 000 ccm objem