froxic
Jméno | Aleš Kaňák |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 7.0 rok. |
Poslední aktivita | před 3.5 rok. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 10 |
Pozitivních komentářů u článků | 3 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Jak kadeřník k jednorožci přišel
Aneb příběh o pořízení "onoho" roadsteru #hairdresser #unicornittai #newoldcar
Ladíme fazónu na sezónu
V minulém příspěvku jsem se věnoval tomu, co předcházelo samotné koupi MX-5. Nyní bych se rád více zaměřil na vůz samotný. Nebudu chodit kolem horké kaše a začnu u úprav. Popíši jak úpravy předchozího majitele, tak z mé strany a zmíním i nějaké ty plány do budoucna.
Rumunsko křížem krážem... jedině v MX-5!
Aneb za vše můžeme vinit období zimy a plkání dvou kadeřníků, kteří si chtěli splnit sen a konečně navštívit onu "nejlepší cestu světa". Je opravdu o co stát?
Posledních 50 komentářů
Záběry fajn, ale ten dron jsem v jednom stintu málem trefil. Byl cca metr ode mě a hodně nízko i na poměry Miaty (úroveň skla). Pro příště bych trošku navýšil letovou hladinu, je to přeci jenom track day a ne závody dronů :D
Něco málo fotila přítelkyně, tak bych mohl upravit.
Jinak video jsem našel toto:
Pak tady je moje tvorba...
Moje zimní medicína: jezdění simulátorů. Poté to zakrnění není tak markantní, ale plný požitek z reálné jízdy (byť o mnoho pomalejším voze ) se logicky dostavit nemůže. A i přes tuto "výhodu" se na tebe pak v létě stejně nechytám :D
Mě to tak přijde, že dokud neuděláš první úpravu (byť banální), tak nejsi s autem tak spojený. A pak se něco v mozku přepne a mezi fází uvažování to jde rovnou k realizaci, taková (skoro) neřízená řetězová reakce :-) Já jsem tomu chtěl předejít, že jsem koupil už dosti upravené auto, ale nakonec jsem do toho stejně spadl (viz blogy) :D
Fotil někdo? Původně jsem měl v plánu vyslat přítelkyni, ale nakonec jsem jí celou dobu vozil. Podmínky to byly nehostinné, ale o to více zábavné :-) I cesta tam a zpět byla zajímavá, vyvrácené stromy, pohroma, ale malý roadster se nedal a s teplotou okolo nuly a se zbytkem letních (kdysi pneumatik) na zadní ose jsme dojeli bezpečně domů.
Pokud jezdíš ten entry cup - Miata, tak se dá. Ale je to ve své podstatě variace asi 4 tratí. Takže po nějaké době to začíná být hodně stereotypní. Jinak Miata je tam udělaná pěkně, lépe než v AC.
Ano iRacing je super, ale ten platební model mazec. Musíš si koupit auta (1ks cca 10-15E), tratě (1ks 10-15E). Šampionáty stále mění tratě. Takže když si koupíte nějakou sadu, tak další šampionát můžete jet jenom 2/3 tratí. A tak pořád dokola. Nehledě na to, že se platí i samotný přístup kde hře. Takže v tom bez problémů můžete uletět klidně 2-5K za rok. Samozřejmě hra je to kvalitní, jezdí se čistě, ale to už raději dám tyto prostředky do něčeho reálného. Dobrou alternativou je AC, kde je dostatek kvalitního obsahu za pár kaček (i dobré mody) a fyzika také není špatná.
Plně souhlasím s článkem i s komentáři výše. Vždy jsem byl nadšenec do aut, ale tak nějak jediná možnost byla zpočátku hrát závodní hry, později jsem do dostal k simulátorům na více monitorech. Virtuálních kilometrů mám odkrouženo požehnaně a musím přiznat, že se se tyto zkušenosti dají dobře recyklovat v reálu. Zejména řešení krizových situací je určitě rychlejší. Rovněž jsou simulátory skvělé na pochopení, jaké působí na auto síly a lepším odhadování co se s autem stane za dalších pár sekund když udělám to a to.
V domácích podmínkách jste sice ochuzeni o působení sil na vás a vaši sedačku, máte prostě vjem pouze do rukou (případně pedálů), nicméně bych to viděl spíše jako výhodu - naučíte se lépe vnímat auto pouze z volantu a v reálu budete mít o to více informací, které můžete využít ve váš prospěch. Samozřejmě to pak chce cvičit a cvičit, stejně jako v těch simulátorech.
Jinak můj herní progress
- GT1 > LFS > GT5 > iRacing > AC
- RBR > Dirt Rallye
Super, doufám že se to vyvede a budou tyto akce v Ově pravidelně.
Poslední komentáře
- Frodo, BMW 520d xDrive: BMW jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: BMW jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: BMW jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: BMW jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl... - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Mne sa tiez e63 lubi , aj som sa na tom vozil ked to bolo nove.... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
A situace je ještě o to horší, že s Volvem by se měl porovnávat... - Honza123, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Nechapu ceny elektromobilů.. Volvo EX30 s dvojnasobnym vykonem... - Karel TB, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Bavím se, že jsem trefil MiTo :) Moje zkušenost je Delta... - Habakukk, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Státu je to ve výsledku úplně jedno. Hlavně, že se jede... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Popravdě si tohle nějak nepamatuji – tedy nepřišlo mi na pedálech... - VK, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Je to už pár let, co jsem měl jednu dvěstaosmičku půjčenou... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Trochu jsem se snažil předat info o tom, že to právě není...
Poslední inzeráty
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
2012 rok výroby
417 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů