načítám data...

Pohadkovy dedecek.....

10. března 2017, 13:46 43 komentářů Kolina

Aneb nalejme si cisteho vina....

Miroslav Kolacek: Pohadkovy dedecek.....

Nekdy mame tendenci si lhat sobe a svemu okoli,ostatne kdo by dobrovolne priznal ze koupil vrak ze….Kazdeho zajima, aspon trochu, pri cteni a sledovani vsech tech blogu a youtuberu na kolik ze ta sranda vyjde…. Malokdy se ale dozvite za kolik vlastne ze to bylo koupeno a provozovano,cemuz se samozrejme nejde divit. Nikdo nemusi vedet kolik na tom vydelate ci pripadne tratite pri naslednem prodeji,nikomu do toho nic neni! Ale jelikoz  ja urcite nebudu prodavat v Cechach,rad bych priblizil na kolik ze ta sranda vysla…..Byl ten stary kouzelny dedecek opravdu kouzelny ci jen nasel dalsiho kouzelnyho idiota co to koupil…?

 

 

     U klasickych aut opravdu nikdy nevite,muzete pri koupi obhlizet lehat si na zem a s profesionalnim vyrazem proklepavat prahy a podlahy ale pravda je ze pokud to nehodite na zvedak a nechate to zkontrolovat nekym kdo vi kde hledat,vzdy to bude sazka do loterie. Ano na prvni pohled nevypadal stary Brouk vubec spatne,spolujezdcuv blatnik je sice zraly na vymenu,sem tam nejaka ta kosmetika,ale podlahy prosty jakehokoliv nastriku se zdaji byt zdrave,plechy pod rezervou jsou stale jak nove a pod inkriminovanym misto pod baterkou je tez ok. Ridicovi dvere nedoviraji v dusledku vyviklanych pantu. To je vse co jsi tak muzete venku na ulici zkontrolovat. On ten Brouk byl totiz pred cca 7 let zrenovovany a to celkem velmi slusne,ale kazdodenni provoz se proste na tak starych malych autech zakonnite musi projevit. Takze Brouka mame doma a uz ho objednavam na kontrolu ke svemu (opet) staremu mechanikovi…. Po par dnech zvoni telefon “tak si pro to prijed”!…Tak co myslite? Ptam se, a po prvni vete me polije studeny pot po celem tele….”Toho Brouka znam,mel jsem ho tu minuly rok a je to shnily vrak…”!   V tu chvili by se me krve nedorezal,predstava ze jsem koupil opet neco co potrebuje renovaci….a rikam si co jsem to za idiota ze jsem se na to radeji nevy….l!!!   Nacez mechanik prohlasi ze jen zertoval a ze to neni vubec spatne,kazdopadne par veci potrebuje…..V tu chvili se citite asi jako kdyz vam pritelkyne rekne ze ten pozitivni tehotensky test byl plany poplach. Citite se jako vitez!!  

   Takze co vlastne bylo potreba? Novy vyfuk,tekla prevodovka,kabel od tachometru a tot vse od mechanicke stranky vozu. To neni vubec spatne co rikate? Takze si to shrnme v cislech…..

 

  Nakup vozu…….           4  900.00

  Vyfuk……                          144.00

  Manzeta od poloosy…        10.50

 Kabel tachometr  ……         15.00   

 Nastrik podvozku……..      400.00

 Celkem                           5 469.50

 

K celkove sume jeste pripocitame novy blatnik na ktery nebyl cas cca 200e a nove panty do dveri cca 150e. Suma sumarum jsme na castce skoro 5 900e a otazka zni ma to financne smysl?? Musim byt uprimny sam k sobe,nema…a pokud bych se rozhodl prodat hned zitra tak realna cena by se pohybovala kolem rekneme 4 500-5000.  Ale kdybychom vsichni nakupovali s jistou vidinou zisku nebyla by to nuda??

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Franz Kafka
10. března 2017, 16:48
0

Nemá to smysl a byla by to nuda. Popravdě z hromady aut co jsem měl jsem vydělal skutečně vydělal! Jen jednou jedinkrát a to překvapivě na e34 525TDS. Koupil jsem v době kdy to bylo brané jako starý bezcenný vrak a prodával v době kdy cenově zachovalé kusy nabývali na síle.

Asi takhle peníze budou a my (?) U mě je docela smutné že se podařilo vydělat jen jednou když prodejů jsem realizoval moc. Každopádně nejsme přece obchodníci jsme fanoušci a každé hobby je drahé. Vydělávat na autech musí můj otec když to je jeho job ne my:)

reagovat
Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 07:25
0

Ja to mam uplne stejne. Auto jsem mel narozdil od tebe jen par, ale kdyz uz jsem si neco koupil, tak vzdycky jen pro svoji radost a druhotny prodej jsem nikdy neresil. Proste jsem neco chtel, tak jsem si to koupil a pak i upravil podle svych predstav a kdyz prisel cas obmeny, tak ho proste za nejake penize poslal dal. Tohle se u mne ani nikdy nezmeni. Je to muj konicek a ne obziva, tak s tim proste pocitam, ze na konci budu v minusu.

ToMyx
10. března 2017, 21:45
0

Super nápad jít do toho po hlavě a nebát se čísel! Mám to u Primery podobně, nedává to logicky smysl, není to dobrá obchodní/ investiční strategie narvat do 20 let starý plechovky za 1,5 roku 2 kila. Ale žijeme jen jednou a každý kilometr po nějakém dílčím servisu, vylepšení novým dílem nebo třeba jen po výměně náplni a filtrů je moje benzínová hlava i duše zase spokojenější a tak je to správně, tak to má být. Jsme hold autíčkáři, nový druh :-)

reagovat
krab
10. března 2017, 22:16
0

Já můžu říct, že jsem byl zatím docela štístko. Jak na výběry aut, tak na prodeje novým majitelům. A že jich bylo! Dohromady asi v plusu nejsem, ale přesně jak píšete, o tom ten život není! Milujeme auta, živíme se nějakou prací a ty peníze přeci do té radosti pak dáme.

Paradoxně nejvíc jsem neztratil na veteránu. ( vlastně na veteránech nikdy...) Před pár lety jsme koupili s paní Krabovou ( která je řidič pouze v sebeobraně - resp. když já si dám pivo v hospodě a tím je to pak jasně danné - řídit musí :) Citroena C2 VTR s převodovkou sensodrive. Tak ten nás za necelý rok vlastnictví stál na ztrátě v následným prodeji a opravách 50% svojí nákupní ceny. A to proto, protože jsem blbec, moc jsem to nezkoumal , nemělo to auto pro mě citový potenciál a koupil auto se spojkou toho robotizovanýho řazení, co byla už KO ... a pak se rozbily ještě další kraviny... Taky jediný auto z Francie co jsem kdy měl... Vlastně ne, kecám, měl jsem Simcu 1301 a ta byla skvělá!

Jinak, ale byly ztráty na autech docela v pohodě. Dokonce jedno auto u kterýho bych to ale vůbec nečekal se mi povedlo prodat po roce a kus s mírným ziskem. A budete překvapeni , byl to Nissan Maxima QX 3.0 s manuální převodovkou !

Koukám, že moje nákupy a prodeje by vydaly taky na blog....

Hlavně pár aut sem vlastně prodal lidem co jsem vlastně díky tomu dneska v kamarádským vztahu, vidívám je na srazech atd. S Triumphem GT6 to určitě teď bude zrovna tak. Pak jdete k svému někdejšímu autu a setkání je to jak třídní sraz po letech. ...

reagovat
Franz Kafka
10. března 2017, 22:40
0

No hale napíšu to i tady:) Téma na blog ok já také jedno mám. Chci si přečíst něco o tom eRkovém Golfu:) Jak to jezdí a tak podobně předpokládám že jde o poslední generaci Golfa. Jasně tady to pro lidi asi nebude top čtení, ale každý blog přece nemůže být čtený občas musíme myslet taky na underground.

krab
10. března 2017, 22:49
0

Počkej, to sis to možná popletl. O Rkovým Golfu na jaře psal Vojta Dobeš. Já Rkovýho Golfa nemám a ani v něm nikdy nejel.... Já si aktuálně půjčil to auto jak si psal odpoledne, že je imitace Mini a je určeno pro 4% populaci :)

A já se tomu komentu v duchu hodně smál a říkal jsem si, počkej pane Kavko, to uvidíš, co o tom nakonec pan Krab napíše :-D .... Já totiž v tomto tématu poslední 2 dny začínám překvapovat sám sebe, natožpak druhé

Jinak blog o nákupech a prodejích mých aut asi v reálu neplánuju. Ale napíšu o Cortině 1300 , zatím to mám jen částečně v hlavě , do wordu se tomu nějak nechce....

Franz Kafka
10. března 2017, 23:44
0

Já vím že to bude vypadat divně měl jsem reálně toho JCW půjčeného jen jeden jediný den a potom asi 2x v Praze než ho kamarád loni v Prosinci nadobro na Strahově totálně zbořil. Na rovinu nevím jak okruhy a legrácky ale normální ježdění natož dálnice to byl trest a nic horšího jsem neřídil. Tak hnusně tvrdé auto, hnusný interiér a vůbec celé hnusné že zdatně kontruje i PT Cruiseru se jen tak nevidí. Jasně je to můj názor proti většině která tohle auto hodnotí velmi kladně, ale ze mě ne nikdy víc. Tak jsem zvědav co o tom napíšeš ty:) Jinak teda toho Golfa jsem asi špatně četl někde. Škoda ten by mě zajímal asi tak 1000x víc jen proto, že jsem ho nikdy neřídil ani pořádně neviděl někde jet. Neříkám tudíž že je skvělý to ne, ale zajímal by mě.

krab
11. března 2017, 00:02
0

No, co napíšu to uvidím , udělám to nejdřív v neděli, takže na vydání někdy v týdnu... Zítra ho berem na jeden výlet a zase mám šanci zjistit něco dalšího. Tohle auto bude problematický ve smyslu koho osloví a komu bude připadat šíleně hrozný. Já jsem asi ve velký menšině. Jeden z těch lidí , co projde bez emocí okolo libovolný ameriky ( a to jsem 2 americká auta měl a několik dalších řídil) a je a specielně teď po krátký zkušenosti s JCW bych patrně propadnul i Abarthu 695 Biposto a nebo Integře Type R , či velmi starýmu Civicu VTI ... zkrátka nesmyslně nepohodlný co nejmenší krabičce, lehce přemotorovaný :)

Golfa R možnost testnout nemám v tuhle chvíli. Otec ale má na OL na 6měs. teď aktuálně Golf R-Line , což je něco diametrálně jinýho. Golf 1.4 TSI 110kw v "R" sport paketu. Ale to auto mě zajímá ve skutečnosti si ho rád na chvíli půjčím a vyzkouším.

No jsem na to zvědavej i na reakce. Na auta jako Porsche 911 a nebo BMW M3 ti čtenářstvo obecně dá palec nahoru, protože to přeci musí být skvělý... ale Mini JCW je tak troche kontroverznější, tak jsem na to zvědav.

Knightridera zklamu určitě... ten se tu chudák cítí osamocen, obklopen samými magory. Na druhou stranu, kdybych měl možnost, je třeba i šance , že po svezení v nějaké Vette budu vášnivým obdivovatelem i něčeho takového... těžko říct, jsem v tom dost rozpolcená osobnost.

No a co ta tvoje 911? Já už si totiž říkám, jestli ty si nakonec nekoupil Caymana :-D ... to jsem totiž taky zvažoval

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 07:49
0

Bud v klidu, nezklames. Mne je uplne jasny, ze se ti bude Mini libit a navic pises strasne dobre, takze si to rad prectu. :-)
No ja mam jinej vkus na auta, nez 99,9% lidi tady, to je pravda, takze osamocenej tu jsem a Autíčkář mne zacina cim dal vic mijet, ale co nadelas. :-) Muj problem je v tom, ze se mi libi velky, masivni a tezky auta s poradnym motorem a ne maly krabicky z papiru. I po Praze jsem v praci vzdycky radsi jezdil s A8, nez treba s Fabii a nikdy jsem nemel pocit, ze bych treba nezaparkoval. Proste kdyz byla volna A8, jel jsem na schuzku s ni a teprve kdyz jsem zjistil, ze si ji vzal nekdo jinej, zacal jsem resit, cim pojedu. V malych autech se necitim vubec dobre a bezpecne. Vadi mi maly kapoty, tenky sloupky, nebo kdyz se jen pri razeni postrkuju loktama se spolejzdcem. V takovych autech se necitim a vlastne se v nich i bojim, takze bych v tom asi ani nedokazal jet rychle. Proc, to ti nejsem schopnej rict. Ona i ta moje Vette, ktera ma na delku 4,5m je pro mne uz hodne na hranici snesitelnosti a dost casto si rikam, ze to je silena krabicka od bot a chtelo by to plnohodnotny auto. :-D
Nastesti mi staci si sednout ke svymu predplacenymu casaku Chrom & Plameny o US autech, do kteryho mimochodem pise i Vojta Dobes, nebo si zabrousit pocist na USmotors, pak vyrazit na nejakej ten sraz Amerik a pokecat se stejne prastenyma lidma a jsem zase v pohode. :-D

krab
11. března 2017, 09:09
0

Dík Knightrideře! Doufám, že něco pro vás k zábavnýmu čtení o Miníku vyplodim :)

To co ty popisuješ má mnoho lidí.Oni to ale neřeší nákupy amerik, ale spíš evropských SUV různého druhu. Protože se v tom cítí bezpečně. To tak má 6 lidí z 10ti ( nemyslím blázny do aut, normální lidi) Mini Cooper mají nejvíc rádi malé děti a teď i pan Krab ....

Jinak vlastně tím, že Vojta píše do Chrom a plameny a pár dalších redaktorů měly, mají ameriky, tak to tu i těmi amerikami je docela nasáklé.

Mě se líbí designově některý ameriky, šedesátý léta a něco ze sedmdesátek, zvláštnosti jako třeba Chevy El Camino a mnoho dalších. Taky bych si dovedl představit mít na stáří něco jako Auburn 1933 z filmu Great Gatsby :) : http://blog.consumerguide.com/the-cars-of-the-great-gatsby/

Ovšem v tuto chvíli to jsou ty malý krabičky, holt, no ....

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 10:10
0

Tak u mne je to tak, ze ty Ameriky mne vzdycky pritahovaly, uz od zakladky a ani po 15-ti letech jezdeni po srazech a vlastneni nekolika z nich mne to nepustilo. Vlastne prave naopak. Ty auta nejsou dokonaly a ani se neda je pausalizovat. Ameriky nejsou vsechny stejny, tak jako nejsou stejny vsechny evropsky auta. Nektery jsou lepsi, jiny horsi a o nektery bych si taky ani kolo neoprel. Tady se taky neda srovnavat Dacia s Jaguarem. Ale co je dulezity, ty auta maji pro mne obrovsky charisma a dusi. To ma podle mne maloktery evropsky auto, snad krome tech anglickych a u tech japonskych, tam vetsinou vidim jen pocitac zabalenej do plechu a jeste nezajimavyho, nic vic. Emoce zadny.
Navic jsem zjistil, ze cim dal vic mne zacinaji pritahovat auta, ktery jsou svym zpusobem strasne hruby a neotesany, se kteryma je potreba se prat, jako byl treba ten muj Mustang a vlastne i ted C4. To je i duvod, proc mne tak pritahuje Viper nebo stara Barracuda ze 70. roku. Okolo techhle aut se navic pohybuje komunita naprosto neuveritelnych lidi. Ono je to vlastne uz spis silenstvi, viz odkaz na video, ale ja to miluju. Asi je to i tim, ze v normalnim zivote jsem seriozni, distingovany pan, ktery musi pusobit na jednanich reprezantivne a nedelat státu ostudu, tak si pak uzivam to silenstvi kolem Amerik na srazech. :-)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 10:29
0

V tom Svedsku jsem teda jeste nebyl, ale pravidelne uz nekolik let jezdime treba na sraz Amerik do madarskyho Komárom a to je taky uzasnej zazitek. Tu atmosferu proste clovek musi zazit na vlastni kuzi, aby videl, o cem to doopravdy je. Jednak silenstvi uprostred ty pevnosti, kde se to kona, v poslednich letech treba k tomu demolition derby a spol. pridali jeste finale mistrovstvi v jezdeni na bykovi a pak i neuveritelna spanilka, kdy se ty stovky aut vydaji po mistnim okoli na cestu lemovanou tisicema divaku. To proste nejde slovy popsat.

Franz Kafka
11. března 2017, 13:26
0

Knightrider: Nemyslím že je to tady tak úplně zlé co se týká větších aut. Je tady hodně propagátorů těch malých popelnic, kteří jsou vidět. Nicméně když to vezmu podle "avatarů" tak hodně lidí tam má obrázek právě nějaké ameriky. Vojta je evidentně také velký propagátor a fanoušek těchto aut. Už to několikrát dokázal v mnoha komentářích. Já osobně neřeším auta podle země vzniku a velká auta mám rozhodně rád alespoň teda na běžné ježdění. Je mi potom ale jedno jestli je to BMW X6 nebo Escalade. Tyhle akce kolem aut osobně moc rád nemám je to dané tím že prostě nemám rád masové akce obecně. Nicméně kdybych se na takové akci vyskytoval asi bych si to dokázal i užít. Hodně lidí se tady vyjadřuje o "velkých" autech pozitivně jen je to tady více zaměřené na takové to "domácí" zábavné ježdění taky mě to na začátku trochu štvalo, ale o tom to je o té různorodosti.Tak se nám to tady stejně opticky rozdělilo na skupinky :D

Krab: Ahá já jsem to špatně pochopil s tím Golfem. Má ten Rline vůbec cenu když to je jenom čistě optická věc? Jinak napsat pár slov nenovinářsky o novém Golfu by taky stálo za to. Sice tady všichni na oko hrozně dělají jak je to nezajímá ale "anonymních" čtenářů co mají "vw" rádi tady bude určitě dost. K těm SUV už jsem se vyjadřoval a je to prostě tak. Jasně že na okruh nepojedeš zkusit Kiu Sorento, ale do Kauflandu a o víkendu na výlet to je prostě lepší a navíc módní volba. Třeba to odezní nejspíše určitě, ale teď je to in. A jak jsem psal nejvíce tuhle kategorii soudí lidé, co v takovém autě nikdy ani neseděli natož aby ho řídili. Velké těžké auto je fajn a nabízí pocit bezpečí a také mnohdy i komfort. Mnozí si to však pletou s autem pro zábavu. Jak říkám nejsem "petrolhead" protože tyhle názory mi fakt vlastní nejsou.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 14:33
0

Franz Kafka: Ale tak ja ani nerikam, ze je tady na Autickari neco spatne. Hodne se asi rozrostl a podle mne se stal uz dost komercni a zacina zapadat mezi ostatni, podobne zamerene platky a tak se zacinam poohlizet jinde, ale to je ciste muj osobni nazor. Ja mam sice trochu jine predstavy o zajimavem aute (a vubec to nemusi byt Amerika, zajima mne i Jaguar, Aston nebo treba M-B), ale klidne si rad neco prectu treba i o Nissanu Silvia nebo GT-R R34, Supre, 3000GT, starym Mini nebo reportaz z nejakych vyletu. To mne hodne bere. Jenze bych chtel normalni test opravdu vyzkousenyho auta nekoho z mistnich ctenaru a ne upravenej informativni blabol z jinyho periodika. Kvuli tomu sem fakt chodit nemusim. To mi chodi na mobil o den -dva driv v originale a stejne si z toho prectu jen ty zakladni informace a zbytek nectu, takze nejaka "pridana hodnota", o ktery tu redakce casto mluvi, mne nezajima. Zrovna tak vetsinou nectu filozoficky vyblitky redakce, nebo treba prectu jen kus a pak zavru. Nemam na to cas a nebavi mne to. Abych rekl pravdu, v posledni dobe mne zajimaji blogy ctenaru. To je jediny, co tu za neco stoji, jinak bych uz asi byl pryc.
Na druhou stranu, abych jen nekritizoval, Autíčkář se urcite snazi vyhovet te vetsine, ktera sem chodi a proto jsou tu informace o vsech tech Yarisech, Miatach nebo Astrach. Evidentne to jsou auta, ktery dnesni mlady kluky zajimaji, tak je logicky, ze se na ne Autíčkář zameri. To, ze mne to nic nerika, neni problem redakce, ale muj. Ja jsem si vybral spatne. Kdyz se tady objevi clanek o novym Camaru, Challengeru nebo nejakym SUV, tak je vicemene neuspesnej a komentaru bud minimum nebo samy negativni. Proste sem chodi jina cilovka, nez jsem ja a je to urcite dano vekovou skladbou. Na tom neni nic spatnyho. Ale kdyz se kouknes na dva - tri roky stary clanky, tak zjistis, ze v komentari jsou videt uplne jiny nicky, nez dneska. Jak se vyviji a meni Autickar, tak se meni i jeho ctenari. To je proste normalni. Takze dneska tady jsem, za dva mesice uz treba nebudu. Ale prijde nekdo jiny, takze v klidu. Z toho bych si hlavu fakt nedelal. Navic misto jednoho Knightridera prijde treba deset mladych nadsencu do JDM nebo jinych nakupnich tasek, takze pro redakci urcite vyhra. :-)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 15:58
1

Franz Kafka: Ale abych to trochu odlehcil. S tou poznamkou o popelnicich jsi mi pripomnel jeden vtip, tak posilam. :-D

Franz Kafka
11. března 2017, 16:05
0

Tak s čím rozhodně souhlasím, že blogy jsou fajn a snad úplně všechny čtu. Je to totiž nezatížené profesionalitou a nějakou objednávkou. Takže když Krab napíše že 996 je dobrá nemám důvod mu nevěřit. To samé když jsem četl o Vette od tebe kde si mimo superlativy nešetřil ani negativy což je osvěžující. Je to zajímavá platforma a doufám že zůstane tak jak je a nebude se na ní nic měnit. Redakční články nejsou vždy skvělé, ale sám vnímám že jsou věci o kterých se prostě píše špatně. Také je nutné pochopit že testovací Yaris asi jde domluvit mnohem snáz než třeba to Camaro, které když je tak bude jedno a testovat ho bude chtít kde, kdo. Mladé kluky chápu taky mě nezajímala v jejich věku Vette nebo 911, ale spíše dostupnější věci Almera GT, 328i a tak podobně. Zase jestli si všímáš poslední dobou tak oni se nám do našich "debat" nevměšují a my zase necháváme je myslet si že Miata je nejlepší co svět poznal za posledních 80 let. Tak je to vždycky však ani na tuning srazech se nebaví všichni se všemi a jde hodně o to co máš za auta a jak drahé.. Tohle myslím vnímáš i na US cars akcích.

Jinak o SUV si přečtu rád i tady a potom se těmi komentáři akorát tak bavím. Nemyslím si že by o to nebyl zájem jen to zase bude souviset s tím, že testovat třeba Escalade nebo RAM je obtížné auta nejsou. Autíčkář nemá podle mě ještě takovou sílu aby dosáhnul na dlouhodobé testy těhle věcí. Prostě aby tím někdo jezdil alespoň týden a potom napsal pravdu:)

Poslední pro mě hodně zajímavý autentický článek byla Vojtova Lada Niva. Našel pozitiva, našel negativa popsal ježdění i pocity co víc chtít. Jiná věc je to že Astra nebo Yaris nejen tebe, ale i mě fakt nebere a po pravdě to také nečtu,nebo málo kdy.

Pravdou je taky to že starší články jsou lepší tedy alespoň většina. Jasně s reklamou přijde mainstream, ale je potřeba si přiznat že pokud chceš růst tak to je v každém oboru stejné a já prostě chápu. Pokud to něco přinese třeba do budoucna testy těch aut o kterých píšeme tak proč ne. Pořád je to jinde než třeba auto.cz a podobné věci kde přečtu jeden článek za čtvrt roku a stačí mi to.

A ty přepsané věci a převzaté jsou podle mě spíše taková nutná omáčka. Co vnímám ale já, že kvalitních čtivých článků o čemkoliv od redakce opravdu ubylo a ubývá.

Franz Kafka
11. března 2017, 16:07
0

Tyhle vtipy o nejlepším sportovním autě všech dob mám vážně rád:)) Myslím tím to auto dole... jak jinak.

František Čáslavský
11. března 2017, 17:08
0

Nerad vám tady ruším váš moment souznění, ale mohli byste mi prosím pěkně říct, kde si přečtete články o dva dny dřív? Určitě by mi to pomohlo, co jsem napsal do testu auta, který zrovna píšu.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 17:17
0

Souhlasim. Kvalitnich clanku podle mne opravdu az extremne rapidne ubylo. Jasne, chapu, ze sehnat na test Escalade nebo Camaro neni tak jednoduchy, na druhou stranu, Vojta se ve svete Amerik pohybuje dlouho a kontaktu tam ma vic nez dost, Fernie jakbysmet, ostatne odtud ho znam nekolik let ja, takze by to zase takovy problem byt nemusel. Ale ja ani nemel na mysli Ameriky, ale spis obecne zajimavy auta lidí, kteri chodi sem. A je jedno, jestli to bude suplik vyrobenej v Evrope, Americe nebo v Japonsku. Na Kafe & Kary jsem sam osobne videl Lotus Esprit a to je neskutecna legenda. Obchazel jsem ho cely odpoledne. Pak nekolik Toyot Supra, coz je taky auto, ktery jsem uz nekolik let predtim nazivo nevidel, pak Caterhamy nebo Lotusy 7, ted nevim, dokonce tam bylo i Bugatti Veyron, psali tu lidi, kteri maji RX-7 FC a dokonce i FD, v Brne bylo na K & K Porsche 356, atd. Vybirat urcite je z ceho. Je mi jasny, ze dohodnout na test neco takovyho urcite neni jednoduchy a nejde psat jenom o tom, ale neverim, ze je to nemozny. Urcite ne ve vsech pripadech.
A k tomu, co zajima mlady kluky, no hele, ja ti nevim. Mne i v tech dvaceti vic zajimala Corvette nebo i ta 911, nez treba Almera a uz tenkrat jsem premyslel nad tim, jak si takovehle sny splnit. Snad se nikdo neurazi, ale jak to vidim ja, tak jen malí lidé si dávají malé cíle.
Skupinky se tvori ve vsech komunitach, tomu se neda vyhnout a treba ani ty Ameriky nejsou vyjimkou. Jedni jsou Korvet`áci, dalsi Mustangari, treti vyznavaji off road nebo pickupy, dalsi kridlaty Cadillaky z dob Elvise, atd. Ale mas pravdu v tom, ze do tech nasich debat se vetsinou dalsi lidi moc nemichaji a my do jejich taky ne, ale na druhou stranu, kdyz obcas ty komentare k nekterym autum ctu, tak si rikam, jak je mozny, ze lidi, kteri si rikaji nadsenci do aut (nebo petrolheadi, jak chces), maji o nekterych autech tak strasne zkresleny predstavy. Pritom je evidentni, ze ty auta realne vubec neznaji a nikdy v zivote v tom nesedeli. Ostatne na neco podobnyho uz jsi sam narazil pri tech komentarich treba zrovna na ty SUV.
No ale prestanme tady Kolinovi plevelit blog filozofickyma debatama. Porad je to tady hlavne zabava na zimni vecery a nedelni odpoledne a je to furt lepsi, nez se otravovat v praci. Bez ohledu na to, jak moc mne to tu bavi nebo ne. :- D

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 17:20
0

Franto, ja se tu nebavim o recenzich na normalni auta, ale o takovych tech obecnych informacich a novinkach. Uz nekolikrat se mi stalo, ze jsem neco videl na Jalopniku nebo treba na car throttle a sam si rikal, kdy se ta informace objevi tady. A stalo se.

Vavris Vavrisovic
11. března 2017, 17:25
0

Pánové, já myslím, že máte oba typický syndrom nasycení. To je normální. Prostě když člověk objeví něco nového, co vypadá jinak, než ostatní, má pocit, že to je super. Ale postupem času to zevšední, okorá a najednou už to není tak super, vtipné a jiné, ale spíše stejné, nezajímavé nebo rovnou nudné. Zkrátka se z něčeho nového a jiného stane standard. Tohle se dá poněkud eliminovat tím, když magazín šlápne do pedálů a neustále přidává na kvalitě, kvantitě i zajímavosti - ale toto není v momentálních silách redakce, která je stále virtuální a stále založená více méně na volném čase a nadšení jejích členů (Navíc momentálně silně decimovaných různými rodinnými i pracovními okolnostmi :-) ) a tím pádem žádný výrazný progres v možnostech a průjem bombastických aut v testech nepřichází... Navíc i spousta vděčných témat už je "vystřílených" a nelze je opakovat... Takže ono zevšednění a pocit, že dříve to bylo lepší, nastává u mnoha čtenářů. A někdy i u nás... Co se týče Miat a malých aut - o těch byl Autíčkář z velké části vždy. Už od pradávna. Já i Ondra Chamilla jsme psali hlavně o malých zábavných autech. O těch velkých psal zase Vojta.

Nicméně, přest o všecko si nemyslím, že "dřív to bylo lepší". Když občas narazím na tří nebo čtyř leté články od sebe či kolegů, úplně vidím, jak jsme časem dozráli. Jak jsou informace hodnotnější, myšlenky ucelenější, zkušenosti větší. Kolikrát si sám říkám: "Cos to psal za kraviny?!?" Vlastně jediný Bobash byl regulérní novinář znalý psaní i mnoha vozů, my ostatní byli (a z části pořád jsme) spíše trochu zkušenější amatéři. Ale snažíme se psát pořád čtivě. Takže hlavní problém vidím vážně v tom, že všeho se člověk časem přejí.

Jedna část vašeho povídání mě ale fakt namíchla - "Jenze bych chtel normalni test opravdu vyzkousenyho auta nekoho z mistnich ctenaru a ne upravenej informativni blabol z jinyho periodika. "
Jednak mi vůbec není jasné, který test tady má být upraveným blábolem z jiného periodika, druhak bych rád zdůraznil, že narozdíl od spousty větších konkurentů má Autíčkář drtivou většinu článků původních. Pokud je nepůvodní, je to náležitě uvedeno a většinou je k tomu dodána nějaká naše myšlenak či komentář. Opravdu se s tím jebem a vymýšlíme to sami. Na rozdíl od ostatních chodíme na CarThrottle apod. proto, abychom věděli o čem psát nemáme, nikoli proto, abychom přeložili jejich současný hit.

BobAsh
11. března 2017, 17:32
0

Knightrider: My bychom taky rádi psali testy všech verzí Challengerů, Camara ZL1 nebo Suburbanu. Nebo bychom dokonce rádi otestovali třeba Mercedes Grosser nebo si na dlouhodobý test pořídili Impalu SS.

Jenomže s tím je několik problémů.

První z nich je to, co už naznačil Franz Kafka, i když úplně nepostihnul realitu. Není to tak, že by novinářských testovacích vozů bylo od modelů jako je Escalade nebo třeba Challenger MÁLO. Ona nejsou ŽÁDNÁ. Testovací auta jsou k dispozici od značek, která tady mají své oficiální zastoupení a udržují tudíž flotilu novinářských vozů, které jsou k dispozici ke standardní, obvykle týden dlouhé zápůjčce, která stačí k tomu, aby se dal napsat pořádný test.

I tam je samozřejmě rozdíl v tom, co se dá dostat snadno, co těžko a (jako zatím relativně malý magazín máme o něco horší vyjednávací pozici, když budeme chtít půjčit třeba M4 nebo A8, nicméně pracujeme na tom, aby se to zlepšilo) a co vůbec ne (protože některá auta některé značky prostě do testovacího fleetu vůbec nepořídí).

Nová auta, která nejsou určená pro zdejší trh, se shání dost složitě a obvykle je navíc dostaneme do ruky jen na relativně krátkou dobu - viz třeba Hellcat nebo Ram 1500. Když nám totiž půjčí auto například dovozce amerik, je to auto, které potom musí také prodat. Nedá nám na týden klíčky, plnou nádrž a možnost najezdit kolik chceme, jak je to u normálních aut. Dostaneme obvykle poměrně přísný limit kilometrů a auto třeba na odpoledne, někdy ani to ne.

A potom jsou stará auta. Ta testujeme velmi rádi, ale bohužel k nim jsou jen dvě cesty - ukecat někoho, ať nám svého miláčka půjčí, což se snažíme dělat, ale není to vždycky jednoduché a navíc třeba přes zimu to nejde dělat vesměs vůbec, protože zajímavá auta jsou v garážích.
Druhá možnost je si ta auta koupit. To je zase, poměrně pochopitelně, limitováno finančními a časovými možnostmi členů redakce. V tuhle chvíli tak máme k dispozici:
- dvě Miaty, o kterých už nikdo nechce číst :)
- Chrysler Stratus, o kterém už Adam psal několikrát a není o něm moc co napsat
- dva Fordy Puma, o kterých už toho také moc víc nevymyslíme
- Mondeo, Passat, Mazdu3, Yaris, další Mondeo... obyčejná auta, o kterých se už většinou buďto psalo nebo to není potřeba
- Nissan Silvia S14, který si nedávno přivezl Dominik a o kterém bude seriál

Nicméně abych vám udělal radost, jdu právě teď editovat a vydat test Mercedesu CL500, který se podařilo půjčit Ferniemu.

Jinak ještě k testům, novinkám, reklamě a "mainstreamovosti" - reklamy na Autíčkáře zajišťuje Economia a my nemáme ani vliv na výběr inzerentů, ani nevíme, jací to budou, a nemáme s nimi žádný kontakt. Tzn. ani nefunguje žádný vliv naopak a není dokonce ani žádná souvislost mezi novinářskými auty a reklamou. Toho si můžete všimnou na zábavném faktu, že jedny z nejčastějších reklam v poslední době byly na Seat a Renault, přičemž novinářský Seat jsme neměli ještě nikdy a Renault v posledním roce.
Stejně tak nám nikdo neříká, co o testovaných autech máme psát.

Totéž platí i o novinkách (které BTW nejsou "přepsané odjinud", ale spíš vycházejí ze stejných zdrojů, a nevycházejí u nás "dva dny po zahraničí"), do kterých se snažíme vecpat alespoň nějaký vlastní názor a píšeme spíše o věcech, které jsou zajímavé, než abychom do detailů rozebírali každý facelift rodinného kombíku.

Berte to třeba tak, že přes "mainstreamový" obsah vede cesta k větší čtenosti a větší čtenost může pomoci k tomu mít zase o něco zajímavější obsah, protože se dostaneme k věcem, ke kterým bychom se jinak nedostali. Nebo budeme mít na zajímavější věci peníze...

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 17:35
0

No Vavrisi, asi mas pravdu, ze uz jsem toho presyceny tady. To se stava. K tomu upravenymu blabolu. Asi jsem to nenapsal uplne tak zretejne, aby bylo jasny, co tim myslim. Nejde mi o recenze na testovany auto, tam je mi jasny, ze si to pisete sami, ale prave o prepisovani tech informativnich clanku o ruznych novinkach. Prijde mi, ze uz je toho moc a uz jsem se fakt nekolikrat pristihnul pri tom, ze jsem na tom car throtle nebo jalopniku nebo kdekoliv jinde videl nejakou informaci o novince a schvalne jsem cekal, jak dlouho bude trvat, nez se objevi v cestine tady. A dost casto netrvalo dlouho. A to mi prijde fakt zbytecny.

BobAsh
11. března 2017, 17:35
0

Jinak vážně jsme se tu na vás nedomluvili, reagovali jsme nezávisle na sobě, jen píšeme pomalu :)))

BobAsh
11. března 2017, 17:41
0

Knightrider: K novinkám - právě proto, že ne každého zajímají, jsou v samostatné sekci, kde je možné je prostě nečíst.

Druhá věc je, že opravdu jsou často na stejná témata jako na Jalopniku nebo Autoblogu. Což je ale tak nějak dané tím, že novinky jsou o tom, co je nového, a to co je nové je stejně nové pro nás i pro Jalopnik. Nevidím nic moc překvapivého na tom, že když Chevrolet představí nové Camaro nebo Toyota oznámí, že bude vyrábět nástupce MR2, napíšeme o tom my, Jalopnik, Autoblog, Auto.cz i Autoforum. Ono je prostě ten den pár nových věcí a tak jsou všude.

A psát novinky smysl má, protože je lidi čtou. Ne každý umí nebo chce číst anglicky, aby si to přečetl na Jalopniku, a ten, kdo je chce číst česky, chce novinky napsané zajímavěji než suché přepis tiskových zpráv, které má v oblibě naše konkurence.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 17:51
0

Vojto, ja to mam vetsinou zaply na mobilu a tam se mi zobrazujou vsechny clanky v rade pod sebou, jak novinky, tak testy, takze z toho nepoznam, co bude test a co jen informace o novinkach, dokud to neotevru.
Ale jak uz jsem psal nahore. Netvrdim, ze to delate spatne. Jen se to trochu vzdaluje mne samotnymu. Ale to pro vas neznamena, ze to delate blbe. Ja ani nepotrebuju cist jen o americkych suplikach. Jinych prikladu jsem tam taky psal hromadu. Kazdej mame nejaky predstavy a vsem se proste nikdy nezavdecis. Holt nekomu to tu vyhovuje vic a jinymu min. Hlavu bych si s tim fakt nelamal.

BobAsh
11. března 2017, 17:56
0

Aha! Ono se na mobilu nezobrazuje, co je to za rubriku. Vidíš, ještě ta debata bude konstruktivní, zadám Davidovi, ať s tím něco udělá a zobrazuje se tam co je to za rubriku.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 18:11
0

V mobilu to vypada takhle. Vyfotil jsem ti display.

VK
VK
11. března 2017, 18:14
0

Trošku volnější souvislost - dělají se ještě ameriky se zadním náhonem ve velikosti middle-sized a výš? Skoro až pěkné téma na článek, soudobé a do stáří dejme tomu deseti let, z mého pohledu.

BobAsh
11. března 2017, 18:23
0

Knightrider: Jo, teď jsem na to koukal. Dřív tam ty rubriky byly. Opravíme.
VK: RWD sedany už dělá jen Chrysler, potažmo Dodge (300 a Charger). Potom až prémiovky, jinak je všechno FWD.

M P
11. března 2017, 18:27
0

Knightrider: od toho je tam volba "Jen hlavní", která právě umožňuje nezobrazovat novinky. Už je tomu nějaký pátek, co jsme to zavedli, tak mě překvapuje, jestli se ti to nezobrazuje. To je android?

VK
VK
11. března 2017, 18:30
0

Hmmm, takže v podstatě ameriky dle klasického chápání jako takové v podstatě zmizely a brečí se nad tím, že čas oponou trhnul a změněn svět. O třístovce tu tuším článek dokonce byl.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 18:35
0

Tak to nevim, kde je. Po rozbaleni menu vidim tohle. A ano, je to Android 6.0

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 18:37
0

Matej: Aha, tak uz vidim. Jo, takhle to funguje.

M P
11. března 2017, 18:38
0

Mělo by to být na hlavní stránce, pod tím sliderem/bannerem s pěti články, a ani nemusíš být přihlášen.

Franz Kafka
11. března 2017, 19:05
0

Tak abych na tu lavinu vůbec stihl něco napsat. Tak mě se tedy obsah na mobilu ukazuje v pohodě a první jsou hlavní zprávy/testy, novinky můžu vesele ignorovat. Ostatně stejně jako na PC verzi až na ty, které mě skutečně zaujmou jako z poslední doby Ford GT v té speciální edici, kde naopak Autíčkář byl první kde jsem viděl zmínku.

Ohledně novinářských flotil nejsem tak dobře informován abych měl odhad co je a co není skladem. Můj obor je asi trochu úplně jinde nicméně je to jasné. Vidím to právě u nás když člověk chce půjčit cokoliv drahého co má nějaké své know-how stojí to úsilí a peníze a také je důležité kdo si to jde půjčit. Takže samozřejmě chápu a jsem srozuměn s tím co napsal Vojta a je to jasné. Přemluvit majitele auta aby šel do testu pokud jde o věci jako jako Porsche 356 je celkem nereálné nalijme si čistého vína a upřímně kdo by z nás by do toho šel s vlastním autem téhle ceny. Jasně půjčit Golfa nebo Octávii proč ne, ale něco bombastického bude asi problém. To je auto které nepůjčím ani v rodině natož někam na testování i kdyby na odpoledne. Takže celkem chápu, je to obtížné:)

Ke kvalitě článků já tady mám své favority od kterých čtu všechno a potom druhou ligu, kde je kvalita kolísavá. Je to jen můj názor a určitě to nebude platit obecně. Jména logicky psát nebude bylo by to irelevantní. S tím co popisuje Vavris lze souhlasit asi to tím bude. Čím více člověk načte, nasaje tak čeká neustálou evoluci a ono najednou nic samozřejmě logicky.

Jinak uvědomuji si, že na mě a na Knightriderovy to tady nestojí a ani nepadá. Tak to berte s rezervou zase na druhou stranu dost si v dnešní době vážím toho, že vůbec někdo z redakce reaguje a navíc takhle obsáhle. Bezesporu je zdejší kvalita na české poměry pořád dobrá. Vzhledem k tomu, že jste dosáhli konsensu a dohody se společností jakou je Economia vaše čtenost bude určitě stále slušná. Myslím že můžete být spokojení a my budeme doufat, že se občas objeví nějaká "vaše" věc s autem co třeba nepotkáváme každý den. Ne že by tady nebyli , ale ono se to asi váže k tomu co popisuje mimo jiné Vavris také, že vděčná témata jsou prostě vyčerpána.

Každopádně já jsem na tom tak, že společnou řeč tady najdu s poměrně velkou částí čtenářstva a tak zatím nemám důvod autíčkáře úplně mazat. Jinak to jak to myslel "Kr" se vysvětlilo nešlo o testy šlo o novinky a agenturní zprávy.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 19:37
0

No vidis. A zrovna u toho Porsche 356 bych si tipnul, ze by to nemusel byt zase az takovy problem, vzhledem k tomu, ze se Vojta s majitelem dobre zna. ;-)
Ale uvidime a nechame se prekvalit. Ono asi taky neni nutny si to hned pujcovat na tyden. U takovychle aut nebo aut mistnich ctenaru by byl fajn treba i ten pul den a k tomu pak recenze tipu: Svezl jsem se..., zkusil jsem..., moje prvni dojmy jsou....
Ted se tu objevil CL500, na to jsem taky zvedavy, ale to si necham az na zitra. Dneska uz se jdu venovat bohulibejsim cinnostem.

Franz Kafka
11. března 2017, 20:15
0

Tak u těchto aut už je "zná" a dobře právě úplně jedno a to mluvím ze zkušenosti. Také jsem poznal pár lidí od 356 a podobných modelů a dost velký rozdíl je v tom jestli tě sveze, nebo nechá řídit. Nechat auto bez dohledu v tomhle případě nepřipadá vůbec v úvahu a je jedno jestli je to tvůj brácha nebo nějaký novinář.

Ten Mercedes si taky přečtu rád. Jsem na to docela zvědavý na dojmy autora, sám jsem měl před pár lety tu čest nechat se vozit a nebyl jsem nadšený, ale vlastně to bylo celé super jako cestovní auto na dálky bych si to uměl představit hned:) Tebe by to mohlo taky zajímat přece jen auto kterých je málo má to přes 5 metrů délky a pár dveří.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
11. března 2017, 20:40
0

Presne tak. Plnohodnotny auto. :-D Navic tohle se mi vzdycky libilo. :-)

krab
11. března 2017, 21:25
0

Tady se toho sepsalo ! Hotový serial na pokračování :) .. to je nakonec dobře, dost věcí jsem se rychlým pročtením dozvěděl. Vážení nezoufejte! Redakce určitě píše dobře a není možný každý den dát článek , nebo něco co bude stat za to a bude pro většinu čtenářstva opravdu zajímavé. Je i složitý se neopakovat. Nakonec, pro nás jak nás tu nazvali "bloggery" to platí snad ještě víc, protože jsme ještě větší amatéři než amatérská část redakce :) .. Já jsem se rozhodnul na začátku přispět s jednou věcí týdně a taky si říkám, kdy dojdou témata a kdy přijde ten den a někdo mi pod článek napíš : "Jo pane Krabe, tak tohle byl teda blábol všech blábolů...."

Abych ty témata měl, taky hledám. Velice vstřícně se jeví společnost AAA Auto ( ať už si můžeme myslet o jejich businessu co chceme, nebudu hodnotit) jsou docela frajeři a nemají problém na víc dní něco půjčit. Tak snad se mi povede teď ta první věc ( Mini Cooper S R56) a budete mít zas o věc na zamyšlení a k debate víc. No a snad budou další věci. Rýsuje se mi příjemné svezení s 944 S2 z roku 1990 , akorát to je auto laskavého majitele, a projížďky takových můžou proběhnout zkrátka opravdu opatrně. Výhoda starých aut a veteránů je v tom, že i krátké seznámení často vyvolá hluboký dojem. / intuitivně se chci vyhnout testu něčeho dobrého, ale průměrného - takových aut je většina nové produkce. Protože v autě nepoužívám elektronický vychytávky co mají a nebaví mě to zkoumat, pak mi nezbývá o čem psát. Například v rodině je Honda CRV 2.0 Executive s prakticky plným výbavovým arsenálem. A co o tom napsat? Že je to tiché , příjemné a pohodlné auto a spoustu funkcí kterým nerozumím... to by bylo na jeden odstavec, možná dva. No, proto taky nejsem automobilovým novinářem...

A do repertoáru v hledáčku ojetin k testování už si se zájmem hledám něco jako předchozí generace Mustangu, Camara nebo něčeho takového co by teoreticky ty áčka časem mohli mít a byli ochotní na pár dní půjčit. Potřebuju znova připomenout a pochopit v čem je ten character a kouzlo amerik... nějak jsem na ně poslední dobou zanevřel.

A je pravda, některý auta na otestování, doopravdické dojmy z řízení si prostě musíme holt koupit. Ale to jaksi nikdo nemůže dělat ve velkým. Ale rozrůstají se řady bloggerů, tady teď s potěšením sleduji pana "Kolinu" , pak "Borise" a jsem napnutej jaká auta jim vlastně prošla rukama a co o nich napíšou. No a Franz si možná koupil konečně své první sportovní auto ..... :-D

Já teda autíčkáři hodně fandím a držím palce že se to nezvrtne a bude to pořád jak tuhle někdo poznamenal, české Petrolicious. / no, k tomu by byla hodně dlouhá cesta!

Franz Kafka
11. března 2017, 22:36
0

Takhle s tím mít neustále téma je naprosto chápu. Ono je totiž půlka a to minimálně aut naprosto o ničem a lze o nich psát dobře jen velmi obtížně. A samozřejmě nejsme v podmínkách a v zemi kde bychom tady měly v Úterý Diablo SV a na Čtvrtek AC Cobru to jde pochopit. Jenom bych podotkl že jsme rozhodně větší amatéři než je redakce, ale ať to dělají pro zábavu nebo za peníze tak to dělají dobrovolně. A musí samozřejmě počítat že se od nich očekává lepší výkon než od nás co sepisujeme svoje myšlenky tak nějak více, méně pro zábavu a nemáme valné očekávání nějaké výrazné "čtenosti" tedy alespoň já to takhle nemám.

AAA když pominu byznys samozřejmě rádi půjčí cokoliv co mají, ale má to háček musíš zmínit jejich firmu:) Tobě se to povedlo velmi "nenápadně" tak se jen bojím aby na konci blogu nebylo... Za laskavé zapůjčení vozu děkuji společnosti AAA Auto jste super firma, poklona ,) Jinak si samozřejmě vážím každého kdo je ochoten pro tyhle účely něco zapůjčit. 944 se doufám povede projet a sepsat i když mě je jasné jak to budeš mít... jak jsem psal i já auto stoupá na ceně a pan majitel to jistě ví. Každopádně zajímá mě tvůj názor třeba se shodneme.

Taky čtu ostatní blogy když to má alespoň co říci. Dnes jsem četl poprvé Espatrip a bylo to fajn tak musím zpětně přečíst ještě 1 a 2 díl. Máme oproti redakci výhodu. že je nás hodně a víc lidí víc ví. Mě bude bohatě stačit když se podaří rozjet alespoň v omezené míře Utube kanál jako to má Garáž. Jinak jsem skromný doufám, že čtu budoucí České"EVO" ,)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
12. března 2017, 07:53
0

Na to Porsche 944 jsem teda hodne zvedavy. Par clanku jinde, ke vsem temhle 924, 928 nebo 944 jsem uz cetl, ale rad si prectu dalsi. Spousta lidi rika, ze to nejsou Porsche, protoze to holt neni 911 ani technikou, ani tvarove, ale mne se ty auta strasne libi. Podle mne maji svoje kouzlo. Rozhodne jsou pro mne tisickrat zajimavejsi a charismatictejsi, nez treba splaseny Yaris, ktery se v tydnu objevil v novinkach, ale je otazka, cemu vlastne davaji ctenari prednost, protoze krome nas "rejpalu", se k tomu nikdo moc nevyjadruje.

Franz Kafka
12. března 2017, 12:06
0

Těžko říct čemu dává místní většina přednost. Já jsem se snažil poměrně nedávno o 944 něco vyplodit a někdy v minulosti přímo zde byl v nějaké souvislosti článek od redakce a potom něco o verzi Club-sport. Jinými slovy právě o těch zajímavých autech se píše docela často a možná to některé lidi i nudí. Já jsem třeba příklad člověka kterého vyloženě otravuje číst věci o autech jako je Veneno, 458 a podobně. Jsem zastáncem názoru že za cenu 80 milionů udělá rychlé, placaté auto každý a halda malých výrobců je toho příkladem. Gillet, Roding a další malé placičky a to je hodně pod 80 milionů.

Zase je ale fakt, že vyloženě obyčejná malá autíčka jako je Yaris do kterého omylem někdo pustí víc výkonu mě taky nebaví. Nelze se asi nikdy úplně zavděčit všem v tomhle to mají jednoduší ti co jsou zaměření jen na jednu část automobilového dění. Ameriky, super sporty, moto sport, Škoda fan magazíny jako Svět Motorů a tak:)