načítám data...

Téma Servis Jaguar

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Stepan2 26. prosince 2019, 12:45
krab: To červené XJR si pamatuji, možná to bylo dokonce to samé co stálo na Legendách. V inzerci jsem ho už nenašel.

Ještě zvážím jestli XJ nebo XJR... Spíš to dopadne na XJ.

Až to bude aktuální, za kontakt budu rád :)

Zazaa: Určitě budu rád jestli se poptáš. Manuální varianty i obyč XJ jsou hodně v Itálii.

Tento příspěvek byl 26.12.2019 v 12:47 upravován.
Zazaa 24. prosince 2019, 17:51
kamarad ma XJR, muzu se poptat, ale myslim ze nic specificke zatim neresil a beznou udrzbu a spotrebak mu dela nekdo z okoli (Kolin)
ja osobne bych teda sel spis do atmosfery ... respektive XJR tak kdyby bylo v manualu, ale to je jak hledat jednororzce :)
krab 23. prosince 2019, 22:34
Stepan2: Ten R6 SC jsem chtěl loni. Byl to trochu rozmar, ale v jeden čas jsem byl prakticky rozhodnutý. Jenže pak jsem se byl podívat na dva kousky. Jeden zajímavý, s pěknou historií (kupovaný v ČR jako nový přes Motokov - rarita) navíc v ne úplně všední červené metalíze. Od suprovýho kluka, jaguaristy. Ale to auto potřebovalo na pár místech vyvařit a pracovat na drobnostech. Ale cena byla fajn, odpovídala tomu oč jde. Pak jsem viděl druhý auto. V britský zelený. Bylo na tom po stránce laku a koroze líp, i když ne perfektní. Ale byl to stav "neřešit, nakonzervovat, naleštit, jezdit". Spíš zas tam bylo pár věcí v interiéru + klasicky servis. Nějaká vůle vyřešit atd...

Nakonec jsem si to tak počítal a vycouval jsem z toho nápadu pryč. Realisticky jsem si zhodnotil, že ten čas na to auto tolik nebude a nemám ani další prostornou garáž, kde si na tom dělat. Mám jen jednu garáž a pak zastřešená stání. Takže dobrý, ale ne ideální k tomu mít 4-5 starších aut a hrát si s nimi.

Supercharged verze je 4 litr , je tam nějaká ta starost pochopitelně o kompresor Magnusson Eaton víc. Je v něm speciální náplň oleje, ta se občas musí vyměnit, repase kompresoru něco stojí. Nový kompresor bývá nedostupný a pokud, tak velmi drahý. Jinak ty motory AJ6 jsou dobrý. Rizika asi v zásadě klasika jako u většiny aut stáří 20 let +.

Jak jsem ti psal do soukromé zprávy, to chce řešit přes někoho takto v rámci komunity, jednoho, dva lidi co by ti s tím pomohli znám. Tak když to bude aktuální a budeš mít Jag doma, tak ti dám na ně čísla a můžete se pobavit detailně. Tady na autíčkáři je velkej jaguarista Skipper. Je ale z Brna, ty jsi psal, že Praha. Ale ten zná lidi. Má XJ12 a XKR, to jsou pořádný kočky, takže už za ty leta ví, jak na správné "krmení" :-D
Stepan2 23. prosince 2019, 21:31
sheogh: Možnost garáže nemám a ani nejsem zručný na to dělat si cokoliv sám na autě.

XJ VS XJR X300... SC bude určitě posun k lepšímu v rovinně výkonu motoru a výkonu brzdné soustavy. Pak asi záleží na preferencích luxus (Sovereign) / větší luxus (Daimler) / sport (XJR).

Neznáte někoho kdo by měl relevantní zkušenost s oběma variantami R6 vs R6 SC? Bojím se provozních nákladů (nemluvím o spotřebě :), specifických dílů (jestli jsou) apod.
sheogh 23. prosince 2019, 12:09
Stepan2: Mas nejakou moznost si pujcit/pronajmout garaz? Protoze toto je tak na samodomo servis. U toho Filipa se taky obavam, ze moc casu mit nebude. Jo a tu SC jeste promysli, je to fakt velkej rozdil k lepsimu.
Stepan2 22. prosince 2019, 20:58
Máš s nimi osobní zkušenost? Pokud se nemílím je to servis Filipa Turka, zakladatele Jaguar klubu. Někde jsem pochytil, že opravuje auta pouze aktivních členů klubu a je spíše nedostupný pro lidi z venku.
Junior 22. prosince 2019, 20:23
No tak pokud jsi z Prahy, tak Art of Performance a není o čem.
Stepan2 21. prosince 2019, 00:51
Dobrý večer,

na Autíčkáře chodím od počátku věků a obdivuji váš zájem o vše kolem aut. Nastal čas si pořídit hračku pro sebe.

Chtěl bych Vás touto cestou poprosit o radu.

Chtěl bych si udělat radost a výhledově si pořídit Jaguara XJ X300, R6 (ne SC). Takové auto už se nikdy nevyrobí a nebudou (už teď to není žádná sláva). Před koupí hledám šikovný servis s respektem k technice, co se nebojí práce při rozumné ceně (protimluv :)

Doma jsme toho měli taky dost, ale to jsem byl malý kluk a vše se řešilo přes autorizovaný servis. Zkušenosti by vydaly na knihu...

Dva roky jsme měli doma v té době ojetý Jaguar XJR X308, tam se naštěstí nic zásadního nepokazilo. Ale to už je 10 let.

Jsem názoru že to nemusí být nutně specialista na značku, pořad je to “jen” auto. Samozřejmě specifika se najdou.

Nerazím teorii Jaguar klubu že kredit majitele je vyšší, čím víc zaplatí za specializovaný servis (možná je to jen můj dojem).

Nejvíce byl zmiňovaný Autoservis DS v Brně ale od roku 2014 se recenze horší.

Jakou zkušenost máte případně Vy?

Podělíte se o svého mechanika?

Děkuji moc,

přeji pěkné svátky,

Štěpán

PS: jsem z Prahy a neudělám si na autě nic (vysokoškolské architektonické vzdělání :)

PS2: Jaguar klub jsem prošel