Stepan2: Ten R6 SC jsem chtěl loni. Byl to trochu rozmar, ale v jeden čas jsem byl prakticky rozhodnutý. Jenže pak jsem se byl podívat na dva kousky. Jeden zajímavý, s pěknou historií (kupovaný v ČR jako nový přes Motokov - rarita) navíc v ne úplně všední červené metalíze. Od suprovýho kluka, jaguaristy. Ale to auto potřebovalo na pár místech vyvařit a pracovat na drobnostech. Ale cena byla fajn, odpovídala tomu oč jde. Pak jsem viděl druhý auto. V britský zelený. Bylo na tom po stránce laku a koroze líp, i když ne perfektní. Ale byl to stav "neřešit, nakonzervovat, naleštit, jezdit". Spíš zas tam bylo pár věcí v interiéru + klasicky servis. Nějaká vůle vyřešit atd...
Nakonec jsem si to tak počítal a vycouval jsem z toho nápadu pryč. Realisticky jsem si zhodnotil, že ten čas na to auto tolik nebude a nemám ani další prostornou garáž, kde si na tom dělat. Mám jen jednu garáž a pak zastřešená stání. Takže dobrý, ale ne ideální k tomu mít 4-5 starších aut a hrát si s nimi.
Supercharged verze je 4 litr , je tam nějaká ta starost pochopitelně o kompresor Magnusson Eaton víc. Je v něm speciální náplň oleje, ta se občas musí vyměnit, repase kompresoru něco stojí. Nový kompresor bývá nedostupný a pokud, tak velmi drahý. Jinak ty motory AJ6 jsou dobrý. Rizika asi v zásadě klasika jako u většiny aut stáří 20 let +.
Jak jsem ti psal do soukromé zprávy, to chce řešit přes někoho takto v rámci komunity, jednoho, dva lidi co by ti s tím pomohli znám. Tak když to bude aktuální a budeš mít Jag doma, tak ti dám na ně čísla a můžete se pobavit detailně. Tady na autíčkáři je velkej jaguarista Skipper. Je ale z Brna, ty jsi psal, že Praha. Ale ten zná lidi. Má XJ12 a XKR, to jsou pořádný kočky, takže už za ty leta ví, jak na správné "krmení" :-D