reklama
načítám data...

Články | Matěj Podhorský

Jeho hlavním oborem jsou letadla, zatímco auta pro něj představují především hobby a zdroj depresí (to když si chce nějaké koupit). Mísí se v něm pohled nadšeného petrolheada a cynického praktika, který auta vlastně nemá rád.

Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

Když máte možnost vyzkoušet si výkonné vozy na okruhu, neřeknete ne. My jsme tu možnost dostali od Jaguaru a tak jsme se vydali krotit divoké kočky přímo na RedBull Ring.

Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Práce motoristického novináře je pro mnohé splněným snem. Má i svá úskalí, ale především může přinést výhody naprosto nečekané.

Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Sluníčko svítilo, burgery syčely na grilu a benzín (a občas i nějaký ten nárazník) se pálil. Tak to máme rádi.

Suzuki Jimny: Offroaderem snadno a rychle

Maličká terénní krabička od Suzuki je tu s námi už dvacet let a letos bude nahrazena. Proto jsme ji na rozloučenou vzali pořádně vyvenčit

Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

Nový Focus byl veřejností netrpělivě očekáván a my jsme samozřejmě nemohli vynechat příležitost se s ním seznámit. Přinášíme vám první dojmy!

Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Světla na autech jsou fajn, protože nám umožňují jezdit za tmy. Ostatní vás díky nim také snadno vidí. Někdy ale zdaleka nefungují tak, jak by měla.

Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Popelnice těsně před smrtí se málokdy vyplatí zachraňovat. Co když jsou to ale v daný moment jediná auta, která můžete provozovat? Co pak?

4WD-L, za dva a pomalu vpřed, aneb Jak jsem se naučil mít rád offroad

Život přináší nečekané zvraty. Někdy třeba naleznete oblíbenou aktivitu vlastně úplně náhodou, a může být zcela odlišná od toho, co jste měli rádi dřív…

Alfa Romeo Diva 2006: Krásná neznámá

Jak je možné, že mezi emoce, které vyvolávají koncepty automobilů, patří i smutek? Vysvětlíme vám to na příkladu Alfy Romeo Diva.

Jak dlouho a jak daleko dojíždíte do práce?

Koupíte auto a pak jezdíte do práce, abyste si na něj vydělali. Nebo naopak. Někdy to může být pěkná nuda ale občas vám může ranní cesta hezky rozjasnit den. Jak to máte vy?

Maserati Ghibli S Q4 Gran Lusso: Divoká romance po italsku

Legendární výrobce Maserati chce oslovit více zákazníků a posloužit k tomu má i model Ghibli. Vyzkoušeli jsme modernizované provedení s vrcholným motorem. Obstojí v našem náročném testu?

Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Z redakční debaty kdysi vyplynulo, že petrolheadi jsou vlastně pozérští hipstři, a správný Autíčkář bude rád řídit cokoli. Kde je pravda a jak to máte vy?

D1 je peklo, ale nemůžeme si za to sami?

Naše nejdelší, nejlepší a největší dálnice už se tu dlouho neprobírala. Což je ale škoda, protože námětů poskytuje prakticky nekonečně. Dnes to změníme.

Citroën Cactus 1.2 PureTech 110: Pokojíček pro mladé

Mladí lidé jsou aktivní a potřebují cool, výstřední, dynamické a sportovně zaměřené vozy. Nebo ne? Co když jediné, co vlastně potřebují, je útulný pokojíček na kolech?

Vymysleli jsme ultimátní auto pravého Autíčkáře!

Náš výběr automobilů je většinou dílem kompromisu. Co by se ale stalo, kdybychom si mohli auto poskládat přesně podle svých představ? My už to víme.

Jaké bylo vaše první auto? | Autíčkář se ptá

Vzpomínáte na svoje první auto? Ano? To je dobře, protože právě to nás dnes zajímá!

Za závody klasiků nemusíte do Goodwoodu!

Kdo by neměl rád závody historiků! Pokud patříte mezi jejich příznivce, určitě vás potěší, že i u nás se dá leccos zajímavého videt.

Reboot Buggy: Hranatá terénní nádhera

Možná někdy přemýšlíte, proč naše auta vypadají tak, jak je známe. Jsou lidé, kteří přemýšlí stejně. A pak postaví něco, co zcela odporuje vžitým představám.

Volkswagen Passat 2.0 TDI: Zrcadlový Passat v zemi královny

Když jezdíte po Anglii, měli byste tak činit v anglickém voze. Někdy se to ale nepovede, a tak vám neznámé prostředí umožní zkoumat známý vůz z nového pohledu.

Z pouti rovnou do konfigurátoru: Projektor loga značky | Autíčkářův hejt

To, co jste kdysi museli pokoutně shánět po tuningových eshopech, vám dnes spousta výrobců nabídne přímo z fabriky. Co přijde dál, podsvícení podvozku?

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Renault Clio Sport RS 172 ph1 2000
Renault Clio Sport RS 172 ph1

2000 rok výroby
172 koní výkon
1 998 ccm objem

Citroën Xsara 1.9D 1999
Citroën Xsara 1.9D

1999 rok výroby
1 koní výkon
74 ccm objem

Jaguar XF SV8 2008
Jaguar XF SV8

2008 rok výroby
410 koní výkon
4 196 ccm objem

Volkswagen Golf 3 TD Variant 1996
Volkswagen Golf 3 TD Variant

1996 rok výroby
74 koní výkon
1 820 ccm objem

Citroën C3  2008
Citroën C3

2008 rok výroby
50 koní výkon
1 398 ccm objem